Een "niet fitte zwerver" in het buitenland is wss één van de beste spelers in Nederland... Zit nogal een niveau verschil in atm.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb Guidetti een paar keer bij Celtic zien ballen dit seizoen en hij oogt een beetje als een niet fitte zwerver.. desondanks zie ik hem graag komen aangezien hij transfervrij is en ik het mooi vind dat hij zelf zo graag wil.. verder kan je dan alleen maar hopen dat hij weer een beetje zijn oude niveau haalt. Mooi figuur die Guidetti
Nou, vergis je niet, voor Kongolo en Van Beek bestaat ongelooflijke belangstelling, Immers zie ik nog wel vertrekken en Vilhena en Boetius zie ik ervoor aan om komende zomer te willen vertrekken vanwege onvrede over hun huidige situatie (ook al is dat hun eigen schuld).quote:Op zondag 15 maart 2015 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor een leegloop bestaat geen gevaar omdat er behalve Clasie geen spelers zijn die klaar zijn voor een vertrek.. Sommigen staan stil, anderen draaien pas 1 seizoen lekker mee.. nee, die blijven wel. Alleen Clasie zal ons komende zomer geld opleveren denk ik..
Dat klopt.. Als zelfs een prutser als Kazim er 10 maakt dan kan je Guidetti met een gerust hart erbij halen..quote:Op zondag 15 maart 2015 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een "niet fitte zwerver" in het buitenland is wss één van de beste spelers in Nederland... Zit nogal een niveau verschil in atm.
Kampioenselftal in jouw ogen?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, vergis je niet, voor Kongolo en Van Beek bestaat ongelooflijke belangstelling, Immers zie ik nog wel vertrekken en Vilhena en Boetius zie ik ervoor aan om komende zomer te willen vertrekken vanwege onvrede over hun huidige situatie (ook al is dat hun eigen schuld).
Maar als deze selectie behouden kan blijven exclusief Mulder, Mathijsen, Boulahrouz, Clasie, Te Vrede en Achahbar (waarvan ik vermoed dat ze afscheid willen nemen) en daarvoor Hahn, 2 verdedigende aankopen, een talentvolle middenvelder aantrekt, en Kuyt en Guidetti transfervrij kan terughalen dan gaan we er enorm op vooruit tov de selectie van dit seizoen.
Lijkt me haalbare kaart.
quote:Op zondag 15 maart 2015 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt.. Als zelfs een prutser als Kazim er 10 maakt dan kan je Guidetti met een gerust hart erbij halen..
Ow ja Immers. die zal ook wel gaan. Boetius en Vilhena twijfel ik over.. die zie ik wel blijven. Overigens zou het mij niet verbazen als Feyenoord Achabar een nieuw contractje aanbiedt.. hij laat zich de laatste wedstrijden positief zien.. hij is technisch goed dat mannetjequote:Op zondag 15 maart 2015 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, vergis je niet, voor Kongolo en Van Beek bestaat ongelooflijke belangstelling, Immers zie ik nog wel vertrekken en Vilhena en Boetius zie ik ervoor aan om komende zomer te willen vertrekken vanwege onvrede over hun huidige situatie (ook al is dat hun eigen schuld).
Nee, na al die jaren spreek ik niet zo snel meer over potentiële kampioenselftallen. Door schade en schande wijs geworden.quote:
Ik hoop op dat scenario, met als enige verschillen dat ze Achahbar verlengen, en Sleegers bij de selectie halen. Dan hoef je volgens mij geen middenvelder meer te halen. Slechts nog centrale verdedigers (naast Kuyt en Guidetti). Wordt natuurlijk wel weer moeilijk goee verdedigers aan te trekken die initieel gewoon op de bank terecht komen (ik verwacht niet dat een fitte Van Beek of Kongolo gaan banken)quote:Op zondag 15 maart 2015 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar als deze selectie behouden kan blijven exclusief Mulder, Mathijsen, Boulahrouz, Clasie, Te Vrede en Achahbar (waarvan ik vermoed dat ze afscheid willen nemen) en daarvoor Hahn, 2 verdedigende aankopen, een talentvolle middenvelder aantrekt, en Kuyt en Guidetti transfervrij kan terughalen dan gaan we er enorm op vooruit tov de selectie van dit seizoen.
Lijkt me haalbare kaart.
Mwah, wel genoeg om me te draaien met wat versterkingen in de aanval.quote:
En dat Kuijt voor de spits wordt gehaald. Durf wel te stellen dat hij net als de laatste 8 jaar gewoon rechtsbuiten gaat spelen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:07 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Been zegt net dat je Kazim, Kuyt en Guidetti niet zou moeten combineren. Die gast weet niet wat dubbele bezetting in houdt?
Been weet niets, maar 3 spitsen lijkt me wel wat veel. Of ze moeten Kuyt voor een andere plek halen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:07 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Been zegt net dat je Kazim, Kuyt en Guidetti niet zou moeten combineren. Die gast weet niet wat dubbele bezetting in houdt?
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom Feyenoord onder hem zo dramatisch speeldequote:Op zondag 15 maart 2015 12:08 schreef Muto het volgende:
[..]
En dat Kuijt voor de spits wordt gehaald. Durf wel te stellen dat hij net als de laatste 8 jaar gewoon rechtsbuiten gaat spelen.
Nou ja, ik verbaas me wel hoeveel analisten nog steeds denken dat Kuyt een spits is. Volgens mij heeft hij na zijn vertrek bij Feyenoord nooit meer in de spits gespeeld.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom Feyenoord onder hem zo dramatisch speelde
Tja, aangezien ik geen internationaal voetbal kijk, of volg, heb ik zo goed als geen idee wat Kuyt en Guidetti doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, ik verbaas me wel hoeveel analisten nog steeds denken dat Kuyt een spits is. Volgens mij heeft hij na zijn vertrek bij Feyenoord nooit meer in de spits gespeeld.
IEDEREEN is beter als kazim in de spits jah...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, ik verbaas me wel hoeveel analisten nog steeds denken dat Kuyt een spits is. Volgens mij heeft hij na zijn vertrek bij Feyenoord nooit meer in de spits gespeeld.
Beter dan.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IEDEREEN is beter als kazim in de spits jah...
quote:Op zondag 15 maart 2015 10:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom Van Gastel de voorkeur geven boven Van Bronckhorst?
Dit idd. Het is dan wel te hopen dat el Ahmadi blijft. Als ze beiden vertrekken kun je wel spreken van een aderlating.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben zelf van mening dat Feyenoord Clasie wel voor een mooi bedrag mag verkopen. Als hij blijft vind ik het ook prima, maar als Nederlandse club is het verstandig om ieder jaar een of meerdere spelers voor een fijn bedrag te verkopen en continu bezig te blijven met ontwikkelen van talenten. Dit seizoen is financieel een topseizoen en als je Clasie verkoopt heb je over een jaar weer een aardige winst aan het einde van de rit. Ajax en PSV blijven qua begroting toch wel buiten bereik, dus met een 3e begroting en een steeds groter eigen vermogen doe je het als club gewoon prima
Oke, en hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
ZIJN JULLIE DOM OFZO????????????????
HEBBEN JULLIE SUKKELS NIETS GELEERD VAN DE PERIODE ONDER VAN GEEL BIJ FEYENOORD...
Gudde en van Geel roepen nu van alles om het publiek tevreden te houden en blij te maken...terwijl ze de realiteit kennen. EIGEN POSITIE VEILIG STELLEN NOEMEN ZE ZOIETS....
Straks in augustus doen JULLIE ALLEMAAL weer huillie huillie en komt de echte realitteit weer naar boven......
dummies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |