abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150657511
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb Guidetti een paar keer bij Celtic zien ballen dit seizoen en hij oogt een beetje als een niet fitte zwerver.. desondanks zie ik hem graag komen aangezien hij transfervrij is en ik het mooi vind dat hij zelf zo graag wil.. verder kan je dan alleen maar hopen dat hij weer een beetje zijn oude niveau haalt. Mooi figuur die Guidetti
Een "niet fitte zwerver" in het buitenland is wss één van de beste spelers in Nederland... Zit nogal een niveau verschil in atm.
pi_150657528
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voor een leegloop bestaat geen gevaar omdat er behalve Clasie geen spelers zijn die klaar zijn voor een vertrek.. Sommigen staan stil, anderen draaien pas 1 seizoen lekker mee.. nee, die blijven wel. Alleen Clasie zal ons komende zomer geld opleveren denk ik..
Nou, vergis je niet, voor Kongolo en Van Beek bestaat ongelooflijke belangstelling, Immers zie ik nog wel vertrekken en Vilhena en Boetius zie ik ervoor aan om komende zomer te willen vertrekken vanwege onvrede over hun huidige situatie (ook al is dat hun eigen schuld).

Maar als deze selectie behouden kan blijven exclusief Mulder, Mathijsen, Boulahrouz, Clasie, Te Vrede en Achahbar (waarvan ik vermoed dat ze afscheid willen nemen) en daarvoor Hahn, 2 verdedigende aankopen, een talentvolle middenvelder aantrekt, en Kuyt en Guidetti transfervrij kan terughalen dan gaan we er enorm op vooruit tov de selectie van dit seizoen.

Lijkt me haalbare kaart. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150657530
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Een "niet fitte zwerver" in het buitenland is wss één van de beste spelers in Nederland... Zit nogal een niveau verschil in atm.
Dat klopt.. Als zelfs een prutser als Kazim er 10 maakt dan kan je Guidetti met een gerust hart erbij halen..
pi_150657570
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou, vergis je niet, voor Kongolo en Van Beek bestaat ongelooflijke belangstelling, Immers zie ik nog wel vertrekken en Vilhena en Boetius zie ik ervoor aan om komende zomer te willen vertrekken vanwege onvrede over hun huidige situatie (ook al is dat hun eigen schuld).

Maar als deze selectie behouden kan blijven exclusief Mulder, Mathijsen, Boulahrouz, Clasie, Te Vrede en Achahbar (waarvan ik vermoed dat ze afscheid willen nemen) en daarvoor Hahn, 2 verdedigende aankopen, een talentvolle middenvelder aantrekt, en Kuyt en Guidetti transfervrij kan terughalen dan gaan we er enorm op vooruit tov de selectie van dit seizoen.

Kampioenselftal in jouw ogen?
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat klopt.. Als zelfs een prutser als Kazim er 10 maakt dan kan je Guidetti met een gerust hart erbij halen..
:Y
pi_150657574
quote:

[..]

Ow ja Immers. die zal ook wel gaan. Boetius en Vilhena twijfel ik over.. die zie ik wel blijven. Overigens zou het mij niet verbazen als Feyenoord Achabar een nieuw contractje aanbiedt.. hij laat zich de laatste wedstrijden positief zien.. hij is technisch goed dat mannetje
pi_150657645
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

[..]

Nee, na al die jaren spreek ik niet zo snel meer over potentiële kampioenselftallen. Door schade en schande wijs geworden. :')

Maar we hebben in dat geval absoluut een veel bredere selectie dan de voorgaande seizoenen.

Stabiel en overtuigend meedraaien in de top 3 moet dan zeker mogelijk zijn (dus niet zoals nu, met hangen en wurgen die 3e plaats proberen te behalen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150657882
quote:

[..]

Ik hoop op dat scenario, met als enige verschillen dat ze Achahbar verlengen, en Sleegers bij de selectie halen. Dan hoef je volgens mij geen middenvelder meer te halen. Slechts nog centrale verdedigers (naast Kuyt en Guidetti). Wordt natuurlijk wel weer moeilijk goee verdedigers aan te trekken die initieel gewoon op de bank terecht komen (ik verwacht niet dat een fitte Van Beek of Kongolo gaan banken)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150657943
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Mwah, wel genoeg om me te draaien met wat versterkingen in de aanval.
Kijk maar naar PSV in het jaar dat ze met een gekocht elftal derde ( :') ) werden en daarna tweede in het jaar dat ze kampioen moesten worden.
pi_150657960
Lol, Been zegt net dat je Kazim, Kuyt en Guidetti niet zou moeten combineren :'). Die gast weet niet wat dubbele bezetting in houdt?
pi_150657982
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:07 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Been zegt net dat je Kazim, Kuyt en Guidetti niet zou moeten combineren :'). Die gast weet niet wat dubbele bezetting in houdt?
En dat Kuijt voor de spits wordt gehaald. Durf wel te stellen dat hij net als de laatste 8 jaar gewoon rechtsbuiten gaat spelen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_150657985
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:07 schreef RvLaak het volgende:
Been weet niets, maar 3 spitsen lijkt me wel wat veel. Of ze moeten Kuyt voor een andere plek halen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150658003
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:08 schreef Muto het volgende:

[..]

En dat Kuijt voor de spits wordt gehaald. Durf wel te stellen dat hij net als de laatste 8 jaar gewoon rechtsbuiten gaat spelen.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom Feyenoord onder hem zo dramatisch speelde :')
pi_150658019
ZIJN JULLIE DOM OFZO????????????????

HEBBEN JULLIE SUKKELS NIETS GELEERD VAN DE PERIODE ONDER VAN GEEL BIJ FEYENOORD...

Gudde en van Geel roepen nu van alles om het publiek tevreden te houden en blij te maken...terwijl ze de realiteit kennen. EIGEN POSITIE VEILIG STELLEN NOEMEN ZE ZOIETS....

Straks in augustus doen JULLIE ALLEMAAL weer huillie huillie en komt de echte realitteit weer naar boven......

dummies!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_150658029
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:09 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer te begrijpen waarom Feyenoord onder hem zo dramatisch speelde :')
Nou ja, ik verbaas me wel hoeveel analisten nog steeds denken dat Kuyt een spits is. Volgens mij heeft hij na zijn vertrek bij Feyenoord nooit meer in de spits gespeeld.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_150658061
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef Muto het volgende:

[..]

Nou ja, ik verbaas me wel hoeveel analisten nog steeds denken dat Kuyt een spits is. Volgens mij heeft hij na zijn vertrek bij Feyenoord nooit meer in de spits gespeeld.
Tja, aangezien ik geen internationaal voetbal kijk, of volg, heb ik zo goed als geen idee wat Kuyt en Guidetti doen.

Aan de andere kant heeft Kuyt bij het WK wel bewezen dat hij elke positie kan bemannen... Ik zie hem ook nog wel een wedstrijdje of 2 keepen :+ O-)
pi_150658095
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef Muto het volgende:

[..]

IEDEREEN is beter als kazim in de spits jah...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_150658209
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

IEDEREEN is beter als kazim in de spits jah...
Beter dan.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:22:50 #193
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150658425
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:59 schreef PIETR het volgende:

[..]

Waarom Van Gastel de voorkeur geven boven Van Bronckhorst?
:')?

Van Gastel is paar jaartjes ouder dan Van Bronckhorst, heeft meer ervaring en bovendien heeft Van Bronckhorst de persoonlijkheid van een deurmat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_150658496
Wat een klotetijd trouwens, de wedstrijd/
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 15 maart 2015 @ 12:25:41 #195
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150658521
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:25 schreef H.FR het volgende:
Wat een klotetijd trouwens, de wedstrijd/
vind wel lkkr
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_150658565
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

vind wel lkkr
Nadeel is wel dat je je eerst door 2 wedstrijden heen moet worstelen :X
pi_150658753
Volgende week interland week? :'(
pi_150658818
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:33 schreef Vasion het volgende:
Volgende week interland week? :'(
Nee, volgende week PSV thuis, week erop is interland
pi_150659084
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben zelf van mening dat Feyenoord Clasie wel voor een mooi bedrag mag verkopen. Als hij blijft vind ik het ook prima, maar als Nederlandse club is het verstandig om ieder jaar een of meerdere spelers voor een fijn bedrag te verkopen en continu bezig te blijven met ontwikkelen van talenten. Dit seizoen is financieel een topseizoen en als je Clasie verkoopt heb je over een jaar weer een aardige winst aan het einde van de rit. Ajax en PSV blijven qua begroting toch wel buiten bereik, dus met een 3e begroting en een steeds groter eigen vermogen doe je het als club gewoon prima
Dit idd. Het is dan wel te hopen dat el Ahmadi blijft. Als ze beiden vertrekken kun je wel spreken van een aderlating.

Wel fijn dat van Geel meteen aangeeft dat Gio en JP de hoofdkanditaten zijn.
Vraag me af wie van de 2 dan officieel hoofdtrainer wordt. Ik vermoed JP.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150659144
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
ZIJN JULLIE DOM OFZO????????????????

HEBBEN JULLIE SUKKELS NIETS GELEERD VAN DE PERIODE ONDER VAN GEEL BIJ FEYENOORD...

Gudde en van Geel roepen nu van alles om het publiek tevreden te houden en blij te maken...terwijl ze de realiteit kennen. EIGEN POSITIE VEILIG STELLEN NOEMEN ZE ZOIETS....

Straks in augustus doen JULLIE ALLEMAAL weer huillie huillie en komt de echte realitteit weer naar boven......

dummies!
Oke, en hoe voel je je daarbij?
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')