Dat wel. Evengoed strafschop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat was een pingelquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef MAJESTICS het volgende:
Zo, zijn momentje hebben we ook weer gehad.
[ afbeelding ]
Wat een lul was dat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef MAJESTICS het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Wing het volgende:
Ik vind dit geen rood hoor, ook al kan ik voorstellen dat de scheidsrechter denkt dat het rood is. Er was zeker contact, maar minimale tikje. Braziliaanse voetballen stellen zich vaak aan.
Kijk m gelijk kijken naar de scheids als die valt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef MAJESTICS het volgende:
[ afbeelding ]
Want? Club die door gaat is al bekendquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef tong80 het volgende:
Slechte wedstrijd voor al het geld. Maar zeer vermakelijk.
NOS zendt deze alleen maar uit vanwege Kuipers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator Kuipers wel een goede scheidsrechter vindt.
Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Replicat het volgende:
Alle respect die ik voor B. Kuipers had is met 1 kaart onherstelbaar verpest
Alles beter dan Turpin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Replicat het volgende:
Alle respect die ik voor B. Kuipers had is met 1 kaart onherstelbaar verpest
Ja, want Bayern - Shaktar was op papier zoveel interessanterquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS zendt deze alleen maar uit vanwege Kuipers.
Daar had de uitclub een beter resultaat behaald in de eerste wedstrijdquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, want Bayern - Shaktar was op papier zoveel interessanter
Jazeker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Direct rood voor Luiz liever.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar een tweede geel voor Oscar
Geen rood idd, wel geel met een tijdstraf van 8 minuten op de bank(als die straf zou bestaan)quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Wing het volgende:
Ik vind dit geen rood hoor, ook al kan ik voorstellen dat de scheidsrechter denkt dat het rood is. Er was zeker contact, maar minimale tikje. Braziliaanse voetballen stellen zich vaak aan.
jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Psg kan niet en chelsea hoeft niet, wat verwacht jij dan?quote:
We kijken ook allemaal heel graag naar Shakhtar Donetsk.quote:
NOS twijfelde nog tussen deze wedstrijd en Bayern, Bayern heeft Robben maar deze wedstrijd heeft Kuipers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Een walk over...quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Psg kan niet en chelsea hoeft niet, wat verwacht jij dan?
Heeft een erg leuk team hoor, soort 2e team van Braziliequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
We kijken ook allemaal heel graag naar Shakhtar Donetsk.
Rizzoli lacht je uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nishimura. Dat is de beste scheidsrechter ter wereld
Belgen vinden Pendergast de beste.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
xdquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is Higler.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heb ik al meerdere keren geopperdquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef hottentot het volgende:
Kunnen we deze man niet klonen voor betere scheidsrechters in de toekomst?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
WK / Het grote Bakary Papa Gassama fantopic
Himler?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is Higler.
Oei, verander 1 letter en je heb een boze Duitser
Oh man, ik was deze superbaas helemaal vergetenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Ondertussen had David Luiz rood moeten hebben en was het een penalty voor Diego Costa.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was geen rood.
Chelski heeft weer mazzel, anders kunnen ze niet winnen.
Hebben ze een scheidsrechters diploma?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
Geen rood, wel penalty
- Boudewijn en Pierre
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Is dat relevant?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hebben ze een scheidsrechters diploma?
Was geen penaltyquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ondertussen had David Luiz rood moeten hebben en was het een penalty voor Diego Costa.
PSG komt dus goed weg.
Wij hebben ook geen scheidsrechtersdiplomaquote:
Was wel een penalty. Cavani tikt hem aan, Costa valt. Als dat al geen penalty meer isquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was geen penalty
En Luiz hoort al rood te krijgen in de catacomben
Als we die norm gaan toepassen mag niemand inderdaad wat zeggen en heeft Kuipers gelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen scheidsrechtersdiploma
Mario van der Ende mag zijn mening wel gevenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Als we die norm gaan toepassen mag niemand inderdaad wat zeggen en heeft Kuipers gelijk
Die Luiz is heel de wedstrijd al als een mongool bezig. Ongelooflijk als je zo professioneel bent dat je je op die manier laat gaan en eigenlijk rood moet pakken. Rood met tackle is in een split second, dit is gewoon testosteron-gedrag.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ondertussen had David Luiz rood moeten hebben en was het een penalty voor Diego Costa.
PSG komt dus goed weg.
Goed zo Dickiequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Advocaat vindt het rood, Bert van Oranje niet.
Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
Geen rood, wel penalty
- Boudewijn en Pierre
licht tikje liet zich te makkelijk vallenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Was wel een penalty. Cavani tikt hem aan, Costa valt. Als dat al geen penalty meer is
Tikje is tikjequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
licht tikje liet zich te makkelijk vallen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
Geen rood, wel penalty
- Boudewijn en Pierre
Mad?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef hafcfan het volgende:
Onterecht rood weer. Bedankt kut Kuipers. Psg was veel beter. Chelsea mazzelt wederom.
Ik vooral vanwege Robbenquote:
Natuurlijk geen rood. Er was totaal geen sprake van wil om de tegenstander te blesseren. Zlatan had al vrij snel de handen in de lucht met als gebaar van ''Zo bedoel ik het niet''.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Het was gewoon rood, maar Oscar overdreef wel
huh?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom verwijder je het plaatje van Mogod ron
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet zwaar genoeg voor eem penalty
Midden op het veld zou het een vrije trap zijn. Dus nu strafschop.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet zwaar genoeg voor eem penalty
hield ook gewoon inquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen rood. Er was totaal geen sprake van wil om de tegenstander te blesseren. Zlatan had al vrij snel de handen in de lucht met als gebaar van ''Zo bedoel ik het niet''.
Kwam er toch veel te lomp in, gewoon roodquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen rood. Er was totaal geen sprake van wil om de tegenstander te blesseren. Zlatan had al vrij snel de handen in de lucht met als gebaar van ''Zo bedoel ik het niet''.
Ik zag een plaatje van mourinho en 1 seconden later was hij weg.quote:
wasn't mequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zag een plaatje van mourinho en 1 seconden later was hij weg.
Met ingetrokken benen. Weet je wat dat betekent?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kwam er toch veel te lomp in, gewoon rood
Als Ibra echt lomp in was gelopen waren ze nu nog bezig de stukjes Oscar uit het gras aan het plukken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kwam er toch veel te lomp in, gewoon rood
Met ingetrokken benen kun je nog steeds lomp inkomenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met ingetrokken benen. Weet je wat dat betekent?
Was me.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zag een plaatje van mourinho en 1 seconden later was hij weg.
Je hebt zelf een kuthoofd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
eentonige kutserie met kuthoofdpersonages
Komt die nog wel eens op FOK! ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is het te makkelijk om 'wasn't Erwin' erbij te voegen?
hahahahaquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die vooral ook totaal niet subjectief zijn gelukkigquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig hebben we de echte scheidsrechters hier in dit topic
Dat is elke voetbal liefhebber nu. Was een heerlijke pot die verpest is door wederom de arbitrage.quote:
Ik ben wel objectief. Behalve naar Luiz, die moet gewoon voortaan met Malaysian Airlines vliegen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Die vooral ook totaal niet subjectief zijn gelukkig
Misschien even verder kijken dan alleen die rode kaart.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is elke voetbal liefhebber nu. Was een heerlijke pot die verpest is door wederom de arbitrage.
Ik vind dat je pas een rode kaart moet trekken wanneer er opzettelijk gemeen spel is, dat zie ik niet terug. Zlatan heeft zijn benen ingetrokken en houdt al snel zijn armen in de lucht met als teken dat hij niet de tegenstander wilde blesseren. Hoe is er dan sprake van opzettelijk gemeen spel?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Met ingetrokken benen kun je nog steeds lomp inkomen
twitter:MariovanderEnde twitterde op woensdag 11-03-2015 om 21:27:06Ibrahimovic rood? Onbesuisd of buitensporige inzet? Ik vond eerste. Ziet dat hij niet met gestrekt been ingaat en been lijkt in te trekken reageer retweet
sowwwwwwquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben wel subjectief. Behalve naar Luiz, die moet gewoon voortaan met Malaysian Airlines vliegen.
Ik heb de mening van GGMM over deze rode kaart nog niet gehoord.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je pas een rode kaart moet trekken wanneer er opzettelijk gemeen spel is, dat zie ik niet terug. Zlatan heeft zijn benen ingetrokken en houdt al snel zijn armen in de lucht met als teken dat hij niet de tegenstander wilde blesseren. Hoe is er dan sprake van opzettelijk gemeen spel?
Een tweetje van de kenner.twitter:MariovanderEnde twitterde op woensdag 11-03-2015 om 21:27:06Ibrahimovic rood? Onbesuisd of buitensporige inzet? Ik vond eerste. Ziet dat hij niet met gestrekt been ingaat en been lijkt in te trekken reageer retweet
Ik lees niet of het rood of geel isquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je pas een rode kaart moet trekken wanneer er opzettelijk gemeen spel is, dat zie ik niet terug. Zlatan heeft zijn benen ingetrokken en houdt al snel zijn armen in de lucht met als teken dat hij niet de tegenstander wilde blesseren. Hoe is er dan sprake van opzettelijk gemeen spel?
Een tweetje van de kenner.twitter:MariovanderEnde twitterde op woensdag 11-03-2015 om 21:27:06Ibrahimovic rood? Onbesuisd of buitensporige inzet? Ik vond eerste. Ziet dat hij niet met gestrekt been ingaat en been lijkt in te trekken reageer retweet
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als je dat bij elkaar optelt is Chelsea gewoon benadeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:48 schreef Nober het volgende:
Door de rode kaart van Ibrahimovic, de niet gegeven penalty voor Chelsea en David Luiz die geen rood kreeg zou de eerste helft eigenlijk opnieuw gespeeld moeten worden.
Niet rullevantquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb de mening van GGMM over deze rode kaart nog niet gehoord.
Ik wacht nu op de reactie van Mexicanobakker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Belangrijk in deze is de intentie. Wou hij de bal pakken of heb doodschoppen? Hoe zag jij het Mexicanobakker?
Hij had niet de intentie om hier een doodschop te geven, want hij had geen gestrekt been.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Belangrijk in deze is de intentie. Wou hij de bal pakken of heb doodschoppen? Hoe zag jij het Mexicanobakker?
Charme van het voetbal dit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, deze eerste helft zegt weer genoeg. Er moeten gewoon meer technologische hulpmiddelen komen.
Niet waar, Blatter?
[ afbeelding ]
Sepp lacht je uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, deze eerste helft zegt weer genoeg. Er moeten gewoon meer technologische hulpmiddelen komen.
Niet waar, Blatter?
[ afbeelding ]
Maar Zlatan is wel even briljanter dan Luiz.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Maar goed, al had Zlatan geen rood moeten hebben en was het geen penalty geweest had David Luiz rood moeten hebben en was het hoe dan ook 11 tegen 10 geweest
Hij keek naar de bal. Het was gewoon lomp inkomen, maar niet gemeen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar hij nam wel bewust een risico door zo hard in te glijden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had niet de intentie om hier een doodschop te geven, want hij had geen gestrekt been.
Het was geen kart.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef Henrys het volgende:
Wat een autisten hier zeg, nog steeds discussieren over een rode kart die meer dan een half uur geleden is gegeven
Dan had Cavani zijn tweede geel moeten hebben, dat had hij namelijk bij de niet gegeven pingel ook al moeten hebbenquote:
Ik denk dat Ibra hem in de douche besluit en vermoord.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef MAJESTICS het volgende:
Oscar eraf, heeft zijn werk gedaan en mag nu de traantjes drogen in de kleedkamer.
PSG doet niet veel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Frank Snoeks komt klaar bij elke actie van een Chelsea speler.
Ahum.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze Sierd el Zorro niet op deze pot zetten?
Ja, ga lekker met 10 man vol op de aanval spelen, slim!quote:
Pagani Zonda doe maar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Mexicano, Nober en ik hebben liever een bugatti.
Sierd doet alleen Spanje. Vanwege zijn kennis over de restaurantjes en voetbaldames etc.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze Sierd el Zorro niet op deze pot zetten?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kijk nu ook. Iemand beelden van de kaart?
Je bent zelf een huilie. Kutmongoolquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef Bugno het volgende:
Wat een aidsteam dat Chelsea. Mag lijden dat er zo een goed geraakt wordt. Wat een huilies
Wel objectiever dan die NOS meukquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is beter. Commentaar van Sport1 op Sierd na is ook helemaal ruk.
quote:
Staat in dit toppa nog een filmpje, zoek maar op redquote:
Zeker die Emiel Schelvis, leuk dat het een Rotterdammer is hoor maar god wat is zijn commentaar ruk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is beter. Commentaar van Sport1 op Sierd na is ook helemaal ruk.
Mexi strikes againquote:
Geen idee, ik kijk niet. Ik heb het dan ook over subjectiviteit in de algemene zinquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is er vanavond niet objectief dan?
jijquote:
Ben bang dat de UEFA een terminaal zieke Fransman op de wedstrijd had gezet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:56 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, zelfs wij hadden gewonnen van dit PSG. Hattrickie Lex alles.
jaquote:
Hmmm, goed punt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben bang dat de UEFA een terminaal zieke Fransman op de wedstrijd had gezet.
Heeft leverproblemen door al die tattoeagesquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Wat is er eigenlijk met blackcard Greg?
Dat was ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, je bent niet de eerste die denkt dat ik een kloon ben.
Nouja, wat denk jij dan. Je doet je voor als Chelsea-fan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, je bent niet de eerste die denkt dat ik een kloon ben.
"Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd!"quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De scheids heeft de wedstrijd vermoord
Ik ben geen fan van Chelsea, ik hoop enkel dat Chelsea doorgaat. Dat zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Nouja, wat denk jij dan. Je doet je voor als Chelsea-fan.
Wie zei dit?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd!"
Wel fijn om zo'n actieve Vitessenaar op het forum te hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sked is geen kloon. Er zijn te weinig Vitesse supporters op de foks daarvoor.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft leverproblemen door al die tattoeages
Wacht....quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sked is geen kloon. Er zijn te weinig Vitesse supporters op de foks daarvoor.
We missen nog een actieve Dordrechtsupporter en een actieve Excelsiorsupporterquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel fijn om zo'n actieve Vitessenaar op het forum te hebben.
Hee Donquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was Hazard natuurlijk nooit overkomen.
Ik gok Aquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zei dit?
A. Snoeks
B. Grueter
C. De Witte Chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |