Dat wel. Evengoed strafschop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat was een pingelquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef MAJESTICS het volgende:
Zo, zijn momentje hebben we ook weer gehad.
[ afbeelding ]
Wat een lul was dat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef MAJESTICS het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Wing het volgende:
Ik vind dit geen rood hoor, ook al kan ik voorstellen dat de scheidsrechter denkt dat het rood is. Er was zeker contact, maar minimale tikje. Braziliaanse voetballen stellen zich vaak aan.
Kijk m gelijk kijken naar de scheids als die valt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef MAJESTICS het volgende:
[ afbeelding ]
Want? Club die door gaat is al bekendquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef tong80 het volgende:
Slechte wedstrijd voor al het geld. Maar zeer vermakelijk.
NOS zendt deze alleen maar uit vanwege Kuipers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator Kuipers wel een goede scheidsrechter vindt.
Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Replicat het volgende:
Alle respect die ik voor B. Kuipers had is met 1 kaart onherstelbaar verpest
Alles beter dan Turpin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Replicat het volgende:
Alle respect die ik voor B. Kuipers had is met 1 kaart onherstelbaar verpest
Ja, want Bayern - Shaktar was op papier zoveel interessanterquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS zendt deze alleen maar uit vanwege Kuipers.
Daar had de uitclub een beter resultaat behaald in de eerste wedstrijdquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, want Bayern - Shaktar was op papier zoveel interessanter
Jazeker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Direct rood voor Luiz liever.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar een tweede geel voor Oscar
Geen rood idd, wel geel met een tijdstraf van 8 minuten op de bank(als die straf zou bestaan)quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Wing het volgende:
Ik vind dit geen rood hoor, ook al kan ik voorstellen dat de scheidsrechter denkt dat het rood is. Er was zeker contact, maar minimale tikje. Braziliaanse voetballen stellen zich vaak aan.
jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Psg kan niet en chelsea hoeft niet, wat verwacht jij dan?quote:
We kijken ook allemaal heel graag naar Shakhtar Donetsk.quote:
NOS twijfelde nog tussen deze wedstrijd en Bayern, Bayern heeft Robben maar deze wedstrijd heeft Kuipers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Een walk over...quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Psg kan niet en chelsea hoeft niet, wat verwacht jij dan?
Heeft een erg leuk team hoor, soort 2e team van Braziliequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
We kijken ook allemaal heel graag naar Shakhtar Donetsk.
Rizzoli lacht je uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nishimura. Dat is de beste scheidsrechter ter wereld
Belgen vinden Pendergast de beste.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
xdquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is Higler.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |