Nou ja, dat zou zomaar eens wél kunnen. Want lage opkomst over het algemeen bij dit soort verkiezingen gecombineerd met groot gebrek aan vertrouwen in de politiek gecombineerd met de bonnetjesaffaire waarin bewindslieden onbetrouwbaar bleken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:42 schreef crashbangboom het volgende:
Ah, deel II van de antieke historie. Eens zien wel symbolisch non productief acherhoede gevecht dit wordt.
De vraag waarom mensen zo'n aversie van politiek hebben, zal vast geen onderdeel van de discussie worden
Of zou het liggen aan discussies over zaken van vijftien jaar geleden ipv nu en de toekomst?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou zomaar eens wél kunnen. Want lage opkomst over het algemeen bij dit soort verkiezingen gecombineerd met groot gebrek aan vertrouwen in de politiek gecombineerd met de bonnetjesaffaire waarin bewindslieden onbetrouwbaar bleken.
quote:
Eerste punt gaat niet lukken want dit staat op de agenda.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Misschien kunnen we alvast afspreken met Jeroen dat de volgende twee onderwerpen taboe zijn:
- Jihadstrijders (onnodige bangmakerij)
- Gasboringen Groningen (onnodige verkiezingsretoriek die niets waard is na 18 maart)
En Wilders en Roemer krijgen als extra opdracht mee dat ze niet meer namens "de gewone burger op straat" mogen spreken, omdat die toch niet komt stemmen en diens mening er dus niet toe doet.
Zucht, het wordt weer zo'n inhoudsloze avond. Wilders hoeft geen moeilijke vragen te beantwoorden over zijn economisch wanprogramma, Roemer roepetoetert dat de gewone man op straat niets merkt van de aantrekkende werkgelegenheid. Buma gaat alle voorstellen goed bekijken, maar werkt niet op voorhand mee aan een visieloos kabinet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerste punt gaat niet lukken want dit staat op de agenda.
1.Samsom met Wilders over de bestrijding van jihadisme.
2.Rutte en Roemer over de werkloosheid.
3.Buma en Pechtold over al of niet meeregeren vanuit de Eerste kamer.
Wellicht dat er ter vermeack nog een decennia oude koe uit de sloot getrokken kan worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
Ja, ik hoop eigenlijk niet dat dit de enige onderwerpen zijn en dat ze ook met elkaar in debat gaan.
Pauw kennende is de halve uitzending gevuld met mogelijk doemscenario's van een jihadistische oorlog in Nederland.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
Ja, ik hoop eigenlijk niet dat dit de enige onderwerpen zijn en dat ze ook met elkaar in debat gaan.
Dat zou Wilders wel willenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Pauw kennende is de halve uitzending gevuld met mogelijk doemscenario's van een jihadistische oorlog in Nederland.
Ja, Pauw zal wel uitpakken, nu Wilders voor het eerst in een VARA-programma optreedt. Overigens zou hij nooit van zijn leven bij Pauw & Witteman komen, zegt hij zelf in onderstaand filmpje. Blijkbaar had hij vooral een hekel aan Witteman?quote:
quote:Mij zult u daar nooit zien, al krijg ik een miljoen, ik ga niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |