Ik wil altijd meerquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wil je nog meer?
Mijn grotemensenbaan is de allertofste baan van de hele wereld
Gebouwd na 2000, minimaal 80m2, buiten-iets ergens tussen het westen en het zuiden, en het liefst in een staat dat ik m'n meuk er meteen in kan mikken. En als het even kan ook met een mooie keuken en knappe badkamer. Ik wil sowieso niet in een bad moeten douchenquote:
Wat is je budget danwel maandbudget? Wat het klinkt vrij ambitieus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gebouwd na 2000, minimaal 80m2, buiten-iets ergens tussen het westen en het zuiden, en het liefst in een staat dat ik m'n meuk er meteen in kan mikken. En als het even kan ook met een mooie keuken en knappe badkamer. Ik wil sowieso niet in een bad moeten douchenen het liefst met een beetje mooi uitzicht, maar dat heb ik al wel op m'n buik geschreven.
Ik ben verhuizen zat en ga kopen, dus het moet wel naar m'n zin zijn.
Het past in principe binnen het budgetquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat is je budget danwel maandbudget? Wat het klinkt vrij ambitieus.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat is je budget danwel maandbudget? Wat het klinkt vrij ambitieus.
Kopen is inderdaad goedkoper dan huren. Huren is niet te betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:08 schreef hatsaflats het volgende:
Bier
Ik heb geen studieschuld, en wat ik wil past in principe wel binnen m'n budget. Met mijn inkomen is kopen sowieso goedkoper dan huren, en zijn huurwoningen juist weer eigenlijk niet te krijgen.
Escamp is wel een tikje ver van HAAG, maar dat moet dan maar
Alvast warm worden op de fietsquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:08 schreef hatsaflats het volgende:
Bier
Ik heb geen studieschuld, en wat ik wil past in principe wel binnen m'n budget. Met mijn inkomen is kopen sowieso goedkoper dan huren, en zijn huurwoningen juist weer eigenlijk niet te krijgen.
Escamp is wel een tikje ver van HAAG, maar dat moet dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanaf nu ook elke dag op eigen spierkracht (kom van elektrisch) naar het werk fietsen, met een nieuw speeltje:
https://www.dropbox.com/s(...)%2007.28.58.jpg?dl=0
Ik dacht eigenlijk dat je de korte intervallen op sneller tempo zou moeten lopen dan beoogd wedstrijd tempo?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Quoi het volgende:
Mijn 10 km schema is té simpel. Ik moet mijn intervallen gaan lopen op het beoogde 10 km tempo: 5:30. Dat deed ik eigenlijk al... En nog een keertje extra trainen in de week.
Afijn, appel ei
Zo eenvoudig kan topsport dus zijn!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Quoi het volgende:
Mijn 10 km schema is té simpel. Ik moet mijn intervallen gaan lopen op het beoogde 10 km tempo: 5:30. Dat deed ik eigenlijk al... En nog een keertje extra trainen in de week.
Afijn, appel ei
Ja. Misschien ligt het aan de afstand waarvoor je traint. Of aan het schema.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je de korte intervallen op sneller tempo zou moeten lopen dan beoogd wedstrijd tempo?
Ik hanteer globaal deze tempi:quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je de korte intervallen op sneller tempo zou moeten lopen dan beoogd wedstrijd tempo?
Geen AV, wel vereniging. Ik heb het wel een beetje nodig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:00 schreef Cynic het volgende:
Ik vind het knap, mensen die met schema's en intervallen kunnen trainen.
Scheelt wel dat je dan bij een AV zit met een trainer neem ik aan?
Hier wel een trainer, maar die maakt alleen schema's voor me. Geen AV. Maar vind intervallen wel heerlijk, meestalquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:00 schreef Cynic het volgende:
Ik vind het knap, mensen die met schema's en intervallen kunnen trainen.
Scheelt wel dat je dan bij een AV zit met een trainer neem ik aan?
Als iemand die er in de buurt (de Raden represent) is opgegroeid, in zowel de steden als zichten wil je niet wonen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:18 schreef hatsaflats het volgende:
Morgenstond-west en Zijden Steden en Zichten (zo noem je toch geen wijk )
Goed om te wetenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als iemand die er in de buurt (de Raden represent) is opgegroeid, in zowel de steden als zichten wil je niet wonen.
De zijden heb ik vrij weinig ervaring mee, maar eigenlijk is bijna alles ten oosten van de meppelweg kutmet een hoofdletter k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |