Maak je natuurlijk wel weer terug met de GTBVquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef Viezze het volgende:
Daar was ik al bang voor
En die is natuurlijk niet toeslagvrij
Vertraging met ICd optie wordt minder dan 30 minuten, maar ik voorzie chaos op Utrecht C. dus doe dat wel denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maak je natuurlijk wel weer terug met de GTBV
paar minuten vertraging, niet zo miepen. Voor de 2.30 kan je ook de intercity pakken via den haag...quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vertraging met ICd optie wordt minder dan 30 minuten, maar ik voorzie chaos op Utrecht C. dus doe dat wel denk ik
linkje of de brief zelf?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:50 schreef Yreal het volgende:
Ha, mijn brief dat de poortjes niks gaan uithalen tegen zwartrijders staat in het ad.
Het is vrij rampzalig inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt wel gewoon op slag onmogelijk geworden de laatste weken. Vervoer in Nederland.
Je hebt gelijk, onderaan de streep valt het prima meequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
paar minuten vertraging, niet zo miepen. Voor de 2.30 kan je ook de intercity pakken via den haag...
Geil. Hoeveel punten is die??quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:09 schreef bork het volgende:
Ik kreeg 2 weken geleden een cadeau van de DB![]()
![]()
![]()
(Bonuspunten gingen vervallen) voor mijn reisjes van de afgelopen jaren. .
[ afbeelding ]
Plaats reserveren is voor niks met eerste klasse maar hoe doe ik dat?![]()
![]()
Eind juli wordtie gebruikt, vertrek vanaf Freiburg, Passau-Hamburg moet er zeker inhet fijne is dat de kaart tot de volgende dag 10.00 uur geldig is, dus dat wordt goed gaar aankomen in Freiburg de volgende dag.
4000.quote:
twitter:NS_online twitterde op woensdag 11-03-2015 om 12:00:17Stoelentesters gezocht! Van 13 t/m 19 mrt kun je op #Rotterdam Centraal #stemmen op jouw favoriete Sprinterstoel http://t.co/yLtBod1TMl
reageer retweet
Oh god...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef greavy het volgende:
22 april 2015 een algemene staking aangekondigd in België door de ACOD
eh, wat is het verschil ten opzichte van normale dagen in België?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef boriq het volgende:
Ligt Belgie niet altijd bijna plat met zo'n dergelijke staking van ACOD?
Ik weet nu niet of ik dezequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, wat is het verschil ten opzichte van normale dagen in België?
Bij algemene stakingen wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef boriq het volgende:
Ligt Belgie niet altijd bijna plat met zo'n dergelijke staking van ACOD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |