Maak je natuurlijk wel weer terug met de GTBVquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef Viezze het volgende:
Daar was ik al bang voor
En die is natuurlijk niet toeslagvrij
Vertraging met ICd optie wordt minder dan 30 minuten, maar ik voorzie chaos op Utrecht C. dus doe dat wel denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maak je natuurlijk wel weer terug met de GTBV
paar minuten vertraging, niet zo miepen. Voor de 2.30 kan je ook de intercity pakken via den haag...quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vertraging met ICd optie wordt minder dan 30 minuten, maar ik voorzie chaos op Utrecht C. dus doe dat wel denk ik
linkje of de brief zelf?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:50 schreef Yreal het volgende:
Ha, mijn brief dat de poortjes niks gaan uithalen tegen zwartrijders staat in het ad.
Het is vrij rampzalig inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt wel gewoon op slag onmogelijk geworden de laatste weken. Vervoer in Nederland.
Je hebt gelijk, onderaan de streep valt het prima meequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
paar minuten vertraging, niet zo miepen. Voor de 2.30 kan je ook de intercity pakken via den haag...
Geil. Hoeveel punten is die??quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:09 schreef bork het volgende:
Ik kreeg 2 weken geleden een cadeau van de DB![]()
![]()
![]()
(Bonuspunten gingen vervallen) voor mijn reisjes van de afgelopen jaren. .
[ afbeelding ]
Plaats reserveren is voor niks met eerste klasse maar hoe doe ik dat?![]()
![]()
Eind juli wordtie gebruikt, vertrek vanaf Freiburg, Passau-Hamburg moet er zeker inhet fijne is dat de kaart tot de volgende dag 10.00 uur geldig is, dus dat wordt goed gaar aankomen in Freiburg de volgende dag.
4000.quote:
twitter:NS_online twitterde op woensdag 11-03-2015 om 12:00:17Stoelentesters gezocht! Van 13 t/m 19 mrt kun je op #Rotterdam Centraal #stemmen op jouw favoriete Sprinterstoel http://t.co/yLtBod1TMl
reageer retweet
Oh god...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef greavy het volgende:
22 april 2015 een algemene staking aangekondigd in België door de ACOD
eh, wat is het verschil ten opzichte van normale dagen in België?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef boriq het volgende:
Ligt Belgie niet altijd bijna plat met zo'n dergelijke staking van ACOD?
Ik weet nu niet of ik dezequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, wat is het verschil ten opzichte van normale dagen in België?
Bij algemene stakingen wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef boriq het volgende:
Ligt Belgie niet altijd bijna plat met zo'n dergelijke staking van ACOD?
Niks mis met Maastricht!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Maastricht kom op. Dat is dichter bij de Congo dan bij de beschaving
De overheidsdiensten, zoals het spoor, Bpost, openbaar vervoer zoals trams en bussen, maar ook het onderwijs. Ook VRT (Vlaamse Radio en Televisieomroep) en nog enkele andere overheidsdiensten zullen dan staken.quote:
Niks mis met beschadigde Plan V -> TATA Steelquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
er zijn nu al 2 treinen in een week beschadigd geraakt. Een Plan V en een ICMm. niemand die zich daarover bekommerd. k'hoop dat het goed komt met de verzekering.
zo is er een tijd geleden een Plan V nog hersteld na een aanrijding in Maastricht.
Werkschuw volkquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:57 schreef greavy het volgende:
[..]
De overheidsdiensten, zoals het spoor, Bpost, openbaar vervoer zoals trams en bussen, maar ook het onderwijs. Ook VRT (Vlaamse Radio en Televisieomroep) en nog enkele andere overheidsdiensten zullen dan staken.
En de vakbonden en hun leden een beetje kennende zetten ze her en der ook wel wat stakingspiketten op voor de ingangen van grote private bedrijven...quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:57 schreef greavy het volgende:
[..]
De overheidsdiensten, zoals het spoor, Bpost, openbaar vervoer zoals trams en bussen, maar ook het onderwijs. Ook VRT (Vlaamse Radio en Televisieomroep) en nog enkele andere overheidsdiensten zullen dan staken.
quote:16 maart: Lelystad Centrum
18 maart: Hoofddorp
23 maart: Diemen
23 maart: Amsterdam Lelylaan
25 maart: Delft
1 april: Helmond
22 april: Weesp
30 april: Duivendrecht
1 mei: Rotterdam Centraal
8 mei: Amsterdam Muiderpoort
11 mei: Rotterdam Blaak
13 mei: Utrecht Overvecht
26 mei: Roosendaal
3 juni: Sittard
3 juni: Diemen Zuid
10 juni: Amsterdam Zuid
17 juni: Hilversum
22 juni: Zoetermeer
24 juni: Gouda
Juli/augustus:
Leiden
Amsterdam Bijlmer Arena
Oktober:
Schiedam Centrum
Amsterdam CS Middentunnel
Vierde kwartaal 2015:
Tilburg
Eindhoven
Haarlem
Deventer
Heerenveen
Nog te bepalen:
Amersfoort
Euh, zwartrijders en agressie?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem moet dat oplossen?
En welk probleem moet dat WEL oplossen, bedoelde ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Euh, zwartrijders en agressie?
(Yeah right...)
Zolang Groesbeek een dwarsligger blijft zijn de plannen gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:47 schreef James1988 het volgende:
Regio Kleef wil weer praten over spoorlijn naar Nijmegen
KLEEF - Het regiobestuur van Kleef wil de vastgelopen besprekingen over reactivering van de voormalige spoorlijn Nijmegen-Kleef heropenen. De Duitsers zijn optimistisch over de toekomstmogelijkheden van de grenslijn.
De Stadsregio Arnhem Nijmegen trok eind 2013 de stekker uit het grensoverschrijdende ov-project, toen duidelijk werd dat Nederlandse en Duitse bestuurders ruzieden over de vraag of er tussen Nijmegen en Kleef een tram- of treinverbinding moest komen. Bovendien zou het project schreeuwend duur én onrendabel worden.
Bron: De Gelderlander
Groesbeek platbombarderen lijkt me een prima oplossing voor dat probleemquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zolang Groesbeek een dwarsligger blijft zijn de plannen gedoemd te mislukken.
Ik mis utrecht centraal in dat lijstje, dacht dat daar poortje zouden komen zodra de passage langs het station deze zomer klaar isquote:
Het zou kunnen dat je vanuit de passage al direct via een poortje het station op moet komen, maar daarmee is Utrecht nog lang niet afgesloten, want je kunt immers nog via diverse andere in- en uitgangen naar binnen en buitenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik mis utrecht centraal in dat lijstje, dacht dat daar poortje zouden komen zodra de passage langs het station deze zomer klaar is
Het probleem dat mensen inchecken aan de uitcheckzijde en vervolgens op een boete worden getrakteerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem moet dat oplossen?
Ondertunnelen. Zonder station dan uiteraard.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:00 schreef James1988 het volgende:
Groesbeek platbombarderen lijkt me een prima oplossing voor dat probleem
Is die op het eerste oog onhandig ingerichte tunnel in Breda toch zo gek nog niet. Daar kun je de noord-zuidtunnel openhouden zonder dat je voor iedere overstap hoeft om te checken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:13 schreef Litpho het volgende:
Het wachten is tot men op een paar stations onder de politieke druk voor passages zwicht en alleen maar alle perrons afsluit. Gevolgd door maandenlang steggelen van de reizigersverenigingen waarom die overstaps als reisonderbreking worden gezien.
Werk in uitvoering: Op je reet zittenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat van het stoelen testen is wel leuk zeg.twitter:NS_online twitterde op woensdag 11-03-2015 om 12:00:17Stoelentesters gezocht! Van 13 t/m 19 mrt kun je op #Rotterdam Centraal #stemmen op jouw favoriete Sprinterstoel http://t.co/yLtBod1TMl[ afbeelding ] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |