Doorgaans is de schijn van klikken al voldoende voor een fikse loodvergiftigingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker. Klikspanen is niet echt iets waar de doorsnee crimineel happig op is.
Maar dat heeft ie niet, hij heeft die 2 miljoen euro gewoon cadeau gekregen!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:29 schreef Leandra het volgende:
Cees H ziet de bui natuurlijk ook wel hangen nu min of meer gesuggereerd is dat hij anderen verlinkt zou hebben en daarom nog een paar miljoen heeft gekregen.
Daarom... Dus dat hij nu wel wil praten is vrij logisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, wordt ie meteen opgezocht op Aruba door zijn 'vriendjes'
4,7mquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet, hij heeft die 2 miljoen euro gewoon cadeau gekregen!
Klopt, maar aangezien we al 2 bewindslieden kwijt zijn geraakt aan misinformatie, lijkt me het handig om helder te zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Fl 4.700.000 is om en nabij ¤2.000.000. Iets meer.
Een juridisch correct antwoord begint vaak met "dat ligt eraan"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Mooi om te zien hoe 'goede advocaten' zichzelf tegenspreken.
Het stinkt wel of het stinkt niet.
Haha grapjas. Ik had het over de uitzending van nieuwsuurquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pauw nog, maar in essentie wel ja. Je eerste politieke crisis? Loopt meestal zo af
Sorry, ik deed het eromquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien we al 2 bewindslieden kwijt zijn geraakt aan misinformatie, lijkt me het handig om helder te zijn
'Het hangt af van de omstandigheden van het geval '.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Een juridisch correct antwoord begint vaak met "dat ligt eraan"
Sywert straks bij Tan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pauw nog, maar in essentie wel ja. Je eerste politieke crisis? Loopt meestal zo af
Preciesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
'Het hangt af van de omstandigheden van het geval '.
Ja, sluitend bewijs is a bitch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Joosie200 het volgende:
Slechte deal van het OM dan, 7,5 ton accepteren terwijl Cees zijn miljoenen mag houden. Als crimefighter Teeven was ik pas tevreden als Cees maar 7,5 ton zou overhouden en het OM de rest
Beginnend met Demmink.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals Spong gister zei bij Pauw: Er zitten nog veel meer lijken in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |