Family Guy is lame vergeleken met de Community topshow.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is wat er met Uccie is gebeurd.
[ afbeelding ]
Vooral de grappen in Community zijn echt heel goed en totaal niet matig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Family Guy is lame vergeleken met de Community topshow.
Van jou accepteren we dit gewoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Karina het volgende:
Family Guy vind ik niets aan en Community heb ik nog nooit gezien.
Ik weet niet zeker of dit een compliment is maar als het zo is, dankje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van jou accepteren we dit gewoon.
Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Family Guy is wel erg puberaal ja, maar ik gun iedereen zijn eigen geluk.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Corrie kijkt liever Hitlerdinosauriers.
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld jaOf Z-Nation met zombies.
Godver Johannes dat lijkt me een topshowquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)
[ afbeelding ]
En daar zitten ook bejaarden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik moest community opzoeken trouwens, ik wist niet eens waar het over gingSpeelt dus op een school.
Johannes?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver Johannes dat lijkt me een topshow
Noem je me nu Johannes? Wat een mooi compliment.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver Johannes dat lijkt me een topshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |