Bent u familie van klaas toevallig?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:42 schreef Kansenwijk het volgende:
Terecht, voetbal is sport nummer 1 wat ze moeten verbieden in dit land. Het is eigenlijk nooit winstgevend, de rest van de maatschappij draagt altijd de kosten voor politie, vernielingen, duur betaalde spelers, huur van stadions enz.
Welke vernielingen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:42 schreef Kansenwijk het volgende:
Terecht, voetbal is sport nummer 1 wat ze moeten verbieden in dit land. Het is eigenlijk nooit winstgevend, de rest van de maatschappij draagt altijd de kosten voor politie, vernielingen, duur betaalde spelers, huur van stadions enz.
De oneindige triestheid van jouw bestaan.quote:
Je snapt dat dat ietwat ironisch is uit de mond van iemand die de hele dag ad.nl artikeltjes aan het kopieren is naar FOK!...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De oneindige triestheid van jouw bestaan.
Dat krijg je als je laatste kampioenschapsfeestje al zo lang geleden is. Dat vervaagt het verleden.quote:
Ik weet dat ik geen leven heb, m'n kansen op een volwaardig bestaan allang heb weggegooid. M'n tijd verdoe met het oneindig C/P-en van krantenartikelen. Maar een obsessieve neiging tot reageren op een andere user heb ik niet. Happel is één van de kanditaten voor een Tong-oorkonde. Voor meeste reacties op mij. Die reacties zijn niet alleen kansloos maar ook nog eens overbodig. Jij komt er ook voor in aanmerking, maar je moet eerst je tekenschrift nog vol zien te krijgen met stempels en plaatjes. De kus van de jufvrouw krijg je als toetje. Van Mona. Uit een kuipje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt dat dat ietwat ironisch is uit de mond van iemand die de hele dag ad.nl artikeltjes aan het kopieren is naar FOK!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |