Post #5 voor TTquote:
Ik geloof niet dat je dat terug kan draaien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
Als Fylax ooit mod wordt, ben ik maagd.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat terug kan draaien.
Dan ben jij maagd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
Zullen we hier GGMM dan maar vervangen door Fylax?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In VBL zeggen we dan altijd:
Post #15 wordt TT, tenzij deze over GGMM gaat.
Ja, deze gaat dus wel over GGMM.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we hier GGMM dan maar vervangen door Fylax?
Je hebt gewoon bewust pauze na een ontzettende slettenperiode?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
Je bent de beste.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb ik in godesnaam gedaan om dit te verdienen
Paradoxale postquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, deze gaat dus wel over GGMM.
Er bestaan operaties het maagdenvliesje weer te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat terug kan draaien.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb ik in godesnaam gedaan om dit te verdienen
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
timmmmm vindt mij niet grappig.
Denk dat ik maar ontslagbrief ga inleveren.
quote:Koning Willem-Alexander heeft Fylax maandag nog ontslag verleend, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst kort voor middernacht namens het Kabinet van de Koning.
Het waren 2 fantastische dagen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
Ik moest die cd kopen voor mijn moeder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister even naar Lana del Reygodin, die wordt treurig van de zomer.
Kan de gapende uit elkaar gerukte en schraalgeneukte kanaaltunnel weer een beetje tot rust komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon bewust pauze na een ontzettende slettenperiode?
Is wel goed, beetje balans.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
De magische leeftijd voor wat met Yvonne?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb gehoord dat 19 de magische leeftijd is van yvonne. Dus over 3 jaar zien jullie mij in het blauw
Vergeet je moeder en geef m aan mij!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest die cd kopen voor mijn moeder.
Ken je dat verhaal serieus niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De magische leeftijd voor wat met Yvonne?
Heb je nou al een favoriet forum?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb gehoord dat 19 de magische leeftijd is van yvonne. Dus over 3 jaar zien jullie mij in het blauw
TV.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nou al een favoriet forum?
Een half jaartje met mij en ik heb olvi zo vetgemest dat ze eerst moet keren voor ze deuren doorkanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmmmmm lijkt me een ideale bruidegom, die weet wat je met boter moet doen.
Ik heb naakt op Yvonne gelegen toen ik werd geboren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je naaktfoto's naar Yvonne gestuurd? Viespeuk.
Jij weet niet eens wie AdvancedPower is, je geestelijk voorvader van dit forum.quote:
Ik hoop dat je moeder Yvonne heet, anders vind ik dit maar een vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb naakt op Yvonne gelegen toen ik werd geboren.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb naakt op Yvonne gelegen toen ik werd geboren.
En jij weet niet wat yvonne met 19 jarige jongens heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie AdvancedPower is, je geestelijk voorvader van dit forum.
yvonne = mijn moederquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder Yvonne heet, anders vind ik dit maar een vreemd verhaal.
Hallo GGMM, ik vond je post niet zo leuk. Je gaat me toch niet in de steek laten omdat ik Lucky leuk vind?quote:
Neuh. Drie jaar relatie gehad. Ik zit in mijn 'ik-haat-mannen'-periode.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon bewust pauze na een ontzettende slettenperiode?
Is wel goed, beetje balans.
Oh, help.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Neuh. Drie jaar relatie gehad. Ik zit in mijn 'ik-haat-mannen'-periode.
Ik overweeg het wel. LuckyTV leuk vinden is een ernstige zaakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo GGMM, ik vond je post niet zo leuk. Je gaat me toch niet in de steek laten omdat ik Lucky leuk vind?
Wat vind je van de Lama's?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo GGMM, ik vond je post niet zo leuk. Je gaat me toch niet in de steek laten omdat ik Lucky leuk vind?
Je weet dat ik alles voor je doe, roep en gij zult krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel. LuckyTV leuk vinden is een ernstige zaak
Pure aids.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eerst even vragen aan GGMM wat hij ervan vindt.
GGMM wil graag dat je zelf een mening hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eerst even vragen aan GGMM wat hij ervan vindt.
Je gaat de Fatima methode toepassenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een half jaartje met mij en ik heb olvi zo vetgemest dat ze eerst moet keren voor ze deuren doorkan
#Teamtuinbroek is hier ook vertegenwoordigd, kun je je gewoon bij aansluiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nu begint het weer eng te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet dat ik alles voor je doe, roep en gij zult krijgen.
Ik denk dat je het wel met Uccie zal kunnen vinden. Lekker samen bhs verbranden en tuinbroeken dragen en mopperen over die stomme seksisten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wie heten er bij jou eigenlijk allemaal Henk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is Henk nog woedend.
Jij bent geen man, Hannes.quote:
Geen tuinbroek voor mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
#Teamtuinbroek is hier ook vertegenwoordigd, kun je je gewoon bij aansluiten.
Met een convoi exceptionnel naar Schiphol toequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ging toch een maand naar Thailand ofzo?
Daar is iets fout gegaan dus.
Dus met jou als mod krijgen we een marionet van GGMM?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:31 schreef Fylax het volgende:
Ik vond De Lama's leuk tot een minuut geleden.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus met jou als mod krijgen we een marionet van GGMM?
Nog één ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus met jou als mod krijgen we een marionet van GGMM?
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel met Uccie zal kunnen vinden. Lekker samen bhs verbranden en tuinbroeken dragen en mopperen over die stomme seksisten.
Nu ging het over Henktown, Henk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie heten er bij jou eigenlijk allemaal Henk?
Het is wat verwarrend op deze manier.
Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent geen man, Hannes.
[..]
Geen tuinbroek voor mij.
Nou Henk heet bijvoorbeeld Henk, maar Henk dus ook. En Henk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie heten er bij jou eigenlijk allemaal Henk?
Het is wat verwarrend op deze manier.
Jij bent gewoon Hannes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
(niet iets beledigends zeggen, daar kan ik niet zo goed tegen)
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef Fylax het volgende:
GGMM en ik zijn hele goede maatjes.Ik steek mijn hand in hem
Oké Mart.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu ging het over Henktown, Henk.
Hier, slaap je vannacht rustig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Mwa, ze benoemt het wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij heeft al 1p maanden geen pik gezien, die zeurt er ook niet over
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hier, slaap je vannacht rustig.BOHHH KNAPPE MEIDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Specularium op 10-03-2015 00:41:55 ](she/her)
Bedankt.quote:
Mooi, kan ik vanavond ook slapen.quote:
Jij weet, broeder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij geluk, ze haat mannen. Misschien maakt een jongetje kans
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Wisten jullie dat Danny Ariana Grande zou doen?
Welke Danny?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Dat verbaast me niks.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Die heb ik alleen naar jou gestuurd, zelfs mijn ouders of mijn zus hebben hem niet gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is omdat ik je nieuwe zonnebril pic bekijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |