Hallo GGMM, ik vond je post niet zo leuk. Je gaat me toch niet in de steek laten omdat ik Lucky leuk vind?quote:
Neuh. Drie jaar relatie gehad. Ik zit in mijn 'ik-haat-mannen'-periode.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon bewust pauze na een ontzettende slettenperiode?
Is wel goed, beetje balans.
Oh, help.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Neuh. Drie jaar relatie gehad. Ik zit in mijn 'ik-haat-mannen'-periode.
Ik overweeg het wel. LuckyTV leuk vinden is een ernstige zaakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo GGMM, ik vond je post niet zo leuk. Je gaat me toch niet in de steek laten omdat ik Lucky leuk vind?
Wat vind je van de Lama's?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo GGMM, ik vond je post niet zo leuk. Je gaat me toch niet in de steek laten omdat ik Lucky leuk vind?
Je weet dat ik alles voor je doe, roep en gij zult krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel. LuckyTV leuk vinden is een ernstige zaak
Pure aids.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eerst even vragen aan GGMM wat hij ervan vindt.
GGMM wil graag dat je zelf een mening hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eerst even vragen aan GGMM wat hij ervan vindt.
Je gaat de Fatima methode toepassenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een half jaartje met mij en ik heb olvi zo vetgemest dat ze eerst moet keren voor ze deuren doorkan
#Teamtuinbroek is hier ook vertegenwoordigd, kun je je gewoon bij aansluiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nu begint het weer eng te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet dat ik alles voor je doe, roep en gij zult krijgen.
Ik denk dat je het wel met Uccie zal kunnen vinden. Lekker samen bhs verbranden en tuinbroeken dragen en mopperen over die stomme seksisten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wie heten er bij jou eigenlijk allemaal Henk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is Henk nog woedend.
Jij bent geen man, Hannes.quote:
Geen tuinbroek voor mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
#Teamtuinbroek is hier ook vertegenwoordigd, kun je je gewoon bij aansluiten.
Met een convoi exceptionnel naar Schiphol toequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ging toch een maand naar Thailand ofzo?
Daar is iets fout gegaan dus.
Dus met jou als mod krijgen we een marionet van GGMM?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:31 schreef Fylax het volgende:
Ik vond De Lama's leuk tot een minuut geleden.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus met jou als mod krijgen we een marionet van GGMM?
Nog één ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus met jou als mod krijgen we een marionet van GGMM?
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel met Uccie zal kunnen vinden. Lekker samen bhs verbranden en tuinbroeken dragen en mopperen over die stomme seksisten.
Nu ging het over Henktown, Henk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie heten er bij jou eigenlijk allemaal Henk?
Het is wat verwarrend op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |