quote:Op maandag 9 maart 2015 19:43 schreef GGMM het volgende:
Of het beste; je hond met je zus.
Of je zus zonder je hond.
Pics van je zus.
Elke keer dat Shirma langskomt moeten alle ruiten vervangen wordenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
Nouja, het is wel beter dan die vieze Shirma.
idd heel Europa staat in de fik en bij DWDD vieren ze de lentequote:Op maandag 9 maart 2015 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Er was niks nuttigs te bespreken verder?
De stoelen ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke keer dat Shirma langskomt moeten alle ruiten vervangen worden
Het is allemaal weer echt gewoon KUTquote:Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef Gehenna het volgende:
Schakel net in, ligt het aan mij? Of is dit gewoon weer een onzin item?
Klopt.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef Gehenna het volgende:
Schakel net in, ligt het aan mij? Of is dit gewoon weer een onzin item?
Wat mot ze dan zeggen joh?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
Ik hou van de lente, lekker weer buiten.
Wat een persoonlijkheid heeft dat meisje.
Ik zou dat ook niet een twee drie kunnen verzinnen.quote:
winterbanden kunnen weer onder de automobielquote:Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Het wordt deze week juist koud MatthijsSukkel.
LuckyTVquote:Op maandag 9 maart 2015 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nog één keer om Lucky lacht is onze vriendschap voorbij.
Ik merk dat jij geen fan bent van Willy.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:51 schreef Unites het volgende:
[..]
LuckyTV
Waardeloze shit. Totaal niet grappig.
Idd, klopt. Willy...quote:Op maandag 9 maart 2015 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk dat jij geen fan bent van Willy.
Ebola R de Vriesquote:Opstelten en Teeven stappen op
Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie en zijn staatssecretaris Fred Teeven stappen op. Reden is de deal die Teeven destijds met drugscrimineel Cees H. sloot. In 2001 werd door het Openbaar Ministerie namelijk niet 1,25 miljoen gulden, maar 4,7 miljoen gulden overgemaakt. De grote vraag is: wie heeft er gelogen? Opstelten of Teeven? Of allebei? Aan tafel: Peter R. de Vries, Maurice de Hond, Annemarie Kas en Jort Kelder.
Herman van Veen 70
Op zaterdag 14 maart wordt Herman van Veen 70 jaar. Naast zijn zeventigste verjaardag viert hij dit jaar ook dat hij al vijftig jaar in het theater staat. Vanavond vieren we alvast een feestje en blikken we terug op de carrière van de veelzijdige podiumkunstenaar. Naast Herman zelf, zijn Youp van ’t Hek en Herman Finkers vanavond bij ons te gast
Tafeldame: Claudia de Breij
FLOPSHOWquote:
Volgens mij wil ze op haar ex medewerker Nynke lijkenquote:
Ik dacht helemaal niks. Geen idee wie die vrouwen zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:04 schreef Postbus100 het volgende:
'We dachten allemaal Ada'. Spreek voor jezelf
Jij hebt er gewoon geen kijk op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:04 schreef Postbus100 het volgende:
'We dachten allemaal Ada'. Spreek voor jezelf
Ik ook ik zag Youpquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
Ik heb zojuist over het toetsenbord heen gekotst
En dan toch zonder typo typenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
Ik heb zojuist over het toetsenbord heen gekotst
Zondag deze aflevering gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4.7 jaquote:
Die foto op het eindequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zondag deze aflevering gezienWas leuk.
Adolf Hitler was er niks bij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Peter R. de Vries, wat een nare man
Leuk is die he?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:08 schreef KingRoland het volgende:
oh nee niet dat plaatje weer van Fred's teeven
En passant even melden dat hij al 35 jaar in het vak zitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Peter R. de Vries, wat een nare man
Volgens mij hadden ze beide een te hoog BMIquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoor juist de hele dag dat Opstelten en Teeven helemaal niet zo dik waren
Wel als je op de link klikt.quote:
dat komt door de camera's die maken je dikker. En er stonden altijd heel veel camera's op beide herenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze beide een te hoog BMI
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wordt in slaap gesust door het gelul van peter
Nu komt het...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mag even vertellen dat niemand de VVD meer vertrouwt en dan kan ie weer gaan
*word *word *word *word *word *word *wordquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT
GGMM zou een hartaanval krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT IK WORDT
Ze vonden Alfred J Kwak wel lekker communistisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:19 schreef OProg het volgende:
Heeft Herman ook een onderscheiding in noord Korea gehad?
Ik hoor nog liever Stef Bosquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor liever, bijvoorbeeld, Frank Boeijen
Boeiendquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor liever, bijvoorbeeld, Frank Boeijen
quote:
In de jaren 80 best oke, maar dit is een beetje laughing stock.quote:
Youp vindt pieter goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze moeten hun vragen wat ze van Pieter vinden.
Ik moest er net aan denken.quote:
Dat is niet het enige smerige aan haarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Claudia toch een smerige mond.
Nee de FC Utrecht sketchquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
Ik wacht op die hilaaarische tennis sketch xD
Somsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt wel ja. En met de aanstaande kampioen?
Wat halen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:36 schreef OProg het volgende:
Als hij dood gaat hoeven ze dit alleen nog maar te halen.
Herhalen.quote:
Waarom een half uur ode aan HvV? Zo bijzonder is die man niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:40 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben alleen benieuwd naar de speech van Finkers...
DWDD heeft wel vaker moeite met boeiende onderwerpen te vinden de laatste tijdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom een half uur ode aan HvV? Zo bijzonder is die man niet.
Gijp heeft toch gelijk. Het gaat erom de gasten van Mathijs een boner te laten krijgen door ze te vertellen hoe goed ze wel niet zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom een half uur ode aan HvV? Zo bijzonder is die man niet.
Ze kunnen beter even Ronald Goedemondt erenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:41 schreef wolferl het volgende:
Hier is dwdd goed in. De net niet artiesten in het zonnetje zetten.
Das een baasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter even Ronald Goedemondt eren
Ik ga wat anders doen zo jaquote:
Dinsdagavond = schaakavond.quote:
Onze agenda's lieten ons alleen vandaag toe om CL voetbal te kijken, helaas. Wij wachten natuurlijk allemaal hier op DE wedstrijd van morgen van FC BAYERN.quote:
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je nu Herman van Veen bent voel je je toch vreselijk ongemakkelijk
Dolle duikavond heb ik niet meer nodig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het "schaken" als in een dolle duikavond van Hansie Hansie of een echt potje schaak
Meh ze spelen tegen een verkoudheidsploegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onze agenda's lieten ons alleen vandaag toe om CL voetbal te kijken, helaas. Wij wachten natuurlijk allemaal hier op DE wedstrijd van morgen van FC BAYERN.
Behalve Eindhoven.quote:
Ga weg.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef schoolstudent het volgende:
Tja, waarschijnlijk moet je een fan zijn om dit item te weten waarderen. Ik ken die vent serieus alleen van Alfred Jodokus Kwak.
Spetter pieter paterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef schoolstudent het volgende:
Tja, waarschijnlijk moet je een fan zijn om dit item te weten waarderen. Ik ken die vent serieus alleen van Alfred Jodokus Kwak.
Pleur jij lekker opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga weg.
Sterker nog: Gooi jezelf weg.
KOM TERUG NAAR HET TOPIC DAN!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef KingRoland het volgende:
gaan we vechten
GAAN WE VECHTEN?
* KingRoland gooit een stoel
Een minuutje Bonamassa en een uitgebreid item over Racoon.quote:
Mijn fotografische geheugen zegt ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wtf stond daar nou 'begravenissen' in de ondertiteling
nounouquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
Altijd wel een malloot die denkt dat het grappig is om er een beat onder te zetten.
Afschieten die idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |