Als het daadwerkelijk feitelijk zo zou zijn dan ben ik het met je eensquote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het zou strafbaar moeten zijn om dat te ontkennen, net als je de holocaust ook niet mag ontkennen.
Welke terreur?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus omdat bijv SA een debiel land is, zou israel van al het terreur en wanbeleid gerechtvaardigd moeten worden en geen debiel land meer moeten zijn?
Wat is dit voor logica
Nee, je moet gewoon niet met twee maten metenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Israël is -tegen wil en dank van velen weliswaar- onderdeel van "ons", van het Westen. Het gedrag van de politiek van het land ligt dus langs een veel hogere meetlat dan het gedrag van "barbaarse" landen die niet "bij ons" horen.
Dat is toch logisch?
Als Robert Mugabe iets flikt kijken we daar toch ook anders tegenaan dan als Mariano Rajoy hetzelfde zou doen?
Bepleiten dat het ontkennen van zaken strafbaar moet zijn en dan huilen dat iemand de doodstraf op hoogverraad wil stellen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het zou strafbaar moeten zijn om dat te ontkennen, net als je de holocaust ook niet mag ontkennen.
volgens mij zit er een wereld van verschil tussen daadwerkelijk mensen de kop afhakken en zeggen dat het je niet uit zou maken als sommige mensen de kop worden afgehaktquote:Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef reza1 het volgende:
Liberman: Disloyal Arab-Israelis 'Should Be Beheaded'
[..]
Zo zie je maar weer dat IS en Israel weinig van elkaar verschillen..
Je gaat dus niet op mijn argumenten in, maar herhaalt gewoon je punt in een oneliner.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon niet met twee maten meten
Iran heeft in de afgelopen 200+ jaar geen andere landen aangevallen, toch worden er uitspraken gedaan als "Israël van de kaart vegen", dat is dan toch hetzelfde? Alleen worden die uitspraken heel erg serieus genomen en dit soort uitspraken van Liberman een beetje weggelachen (zoals jij nu demonstreert).quote:Op maandag 9 maart 2015 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zit er een wereld van verschil tussen daadwerkelijk mensen de kop afhakken en zeggen dat het je niet uit zou maken als sommige mensen de kop worden afgehakt
besides, wat zegtie nu eigenlijk?
"mensen die in Israel trouw zijn als iedereen mogen alles en mensen die in Israel niet trouw zijn aan Israel mogen doodvallen"
het is zelfs nauwelijks een controversiele uitspraak te noemen
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk feitelijk zo zou zijn dan ben ik het met je eens
Nee de 2000 Palestijnen die afgelopen zomer alleen al zijn afgeslacht waren inderdaad verzonnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke terreur?
Maar nee ik vroeg me dan af hoe je SA etc. zou omschrijven?
Ik begrijp je punt wel, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gaat dus niet op mijn argumenten in, maar herhaalt gewoon je punt in een oneliner.
Saudi-Arabie en Iran worden dacht ik uitgebreid bekritiseerd, tegen het laatste land gelden zelfs sancties. Israël komt overal mee weg. Zie ook de reacties hier op de werkelijk abjecte uitspraak van Liberman.
die uitspraken lach ik ook iedere keer wegquote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iran heeft in de afgelopen 200+ jaar geen andere landen aangevallen, toch worden er uitspraken gedaan als "Israël van de kaart vegen", dat is dan toch hetzelfde? Alleen worden die uitspraken heel erg serieus genomen en dit soort uitspraken van Liberman een beetje weggelachen (zoals jij nu demonstreert).
Ik zeg niet dat het verzonnen is, is zeg dat het geen genocide is. Gewoon slachtoffers van oorlog(die Palestina nota bene zelf uitlokt)quote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Nee de 2000 Palestijnen die afgelopen zomer alleen al zijn afgeslacht waren inderdaad verzonnen.
En de 150+ huidige nederzettingen ook.
En de muren om wb en gaza ook.
etc.
Zionisten
Dus stel een vriend van jou (of iemand die je hoog acht) flikt iets, weet ik veel, steekt met een mes in Almere een hont dood, en dan zegt ie tegen jou "Joah, kiek daan noar die kutMaaroakoanen", dan vind je hem niet een beetje zwakzinnig redeneren?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.
Volgens mij begin ik je nu toch een beetje kwijt te raken.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus stel een vriend van jou (of iemand die je hoog acht) flikt iets, weet ik veel, steekt met een mes in Almere een hont dood, en dan zegt ie tegen jou "Joah, kiek daan noar die kutMaaroakoanen", dan vind je hem niet een beetje zwakzinnig redeneren?
nee het is een beetje onzin om te stellen dat Israel geen kutland is omdat de landen eromheen nog kutter zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik je nu toch een beetje kwijt te raken.
Je zegt dus dat Israël, meer mag flikken van het westen dan SA etc.?
Nee, ik zeg dat het gedrag van Israël goedpraten door te wijzen naar "barbaarse landen" als SA niet zo sterk is.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik je nu toch een beetje kwijt te raken.
Je zegt dus dat Israël, meer mag flikken van het westen dan SA etc.?
Slachtoffers van oorlog, ja? Bullshit. Waarbij je zeker kinderen gaat bombarderen op een strand die aan het spelen zijn. Of gehele infrastructuur gaat vernietigen met burgers erin, omdat er misschien wel een hamaslid in zit!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verzonnen is, is zeg dat het geen genocide is. Gewoon slachtoffers van oorlog(die Palestina nota bene zelf uitlokt)
Die Nederzettingen en muren liggen naar mijn weten allemaal in het gebied dat Palestina aan Israël heeft verloren na de zesdaagse oorlog(ook door Palestina begonnen).
het leeuwendeel van de palestijnse acties van de afgelopen 40 jaar net zo goed, doet de VN ook niets tegenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Daarnaast worden die nederzettingen door o.a. de VN als illegaal bestempeld. Maarja debielisrael komt helaas overal mee weg.
Keihard vallen voor de hamasslachtofferpropagandaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Slachtoffers van oorlog, ja? Bullshit. Waarbij je zeker kinderen gaat bombarderen op een strand die aan het spelen zijn. Of gehele infrastructuur gaat vernietigen met burgers erin, omdat er misschien wel een hamaslid in zit!
Bron gaarne?quote:Dan moet je toch je kennis over dit onderwerp bijstellen want dat is pure onzin. Alle nederzettingen zitten in de westelijke Jordaanoever, wat gewoon Palestijns grondgebied is. Daarnaast worden die nederzettingen door o.a. de VN als illegaal bestempeld. Maarja debielisrael komt helaas overal mee weg.
Ja, heel makkelijk weer om alle doden te kunnen schrijven aan "hamasslachtofferpropaganda", net zoals Netanyahu dat doet. Zo zie je maar weer dat simpele figuren daar lekker mee in gaan, zodat ze zich niet over het terreurbeleid van israel hoeven te bekommeren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Keihard vallen voor de hamasslachtofferpropaganda
Hamas zorgt er lekker voor dat er veel burgerslachtoffers vallen.
[..]
Bron gaarne?
Gvd kut afbeelding laat mijn internet crashen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, heel makkelijk weer om alle doden te kunnen schrijven aan "hamasslachtofferpropaganda", net zoals Netanyahu dat doet. Zo zie je maar weer dat simpele figuren daar lekker mee in gaan, zodat ze zich niet over het terreurbeleid van israel hoeven te bekommeren.
bron voor wat? dat er nederzettingen zijn?
hier een map:
[ afbeelding ]
Dat is toch in delen van land dat Israël na de zesdaagse oorlog in handen heeft gekregenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, heel makkelijk weer om alle doden te kunnen schrijven aan "hamasslachtofferpropaganda", net zoals Netanyahu dat doet. Zo zie je maar weer dat simpele figuren daar lekker mee in gaan, zodat ze zich niet over het terreurbeleid van israel hoeven te bekommeren.
bron voor wat? dat er nederzettingen zijn?
hier een map:
[ afbeelding ]
Nee. Dat is Palestina.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch in delen van land dat Israël na de zesdaagse oorlog in handen heeft gekregen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |