abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150475139
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef reza1 het volgende:

[..]

Het zou strafbaar moeten zijn om dat te ontkennen, net als je de holocaust ook niet mag ontkennen.
Als het daadwerkelijk feitelijk zo zou zijn dan ben ik het met je eens :)
-XOXO-
pi_150475234
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

dus omdat bijv SA een debiel land is, zou israel van al het terreur en wanbeleid gerechtvaardigd moeten worden en geen debiel land meer moeten zijn?

Wat is dit voor logica :')
Welke terreur? :)

Maar nee ik vroeg me dan af hoe je SA etc. zou omschrijven?
-XOXO-
pi_150475269
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Israël is -tegen wil en dank van velen weliswaar- onderdeel van "ons", van het Westen. Het gedrag van de politiek van het land ligt dus langs een veel hogere meetlat dan het gedrag van "barbaarse" landen die niet "bij ons" horen.

Dat is toch logisch?

Als Robert Mugabe iets flikt kijken we daar toch ook anders tegenaan dan als Mariano Rajoy hetzelfde zou doen?
Nee, je moet gewoon niet met twee maten meten :{w
-XOXO-
pi_150475305
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef reza1 het volgende:

[..]

Het zou strafbaar moeten zijn om dat te ontkennen, net als je de holocaust ook niet mag ontkennen.
Bepleiten dat het ontkennen van zaken strafbaar moet zijn en dan huilen dat iemand de doodstraf op hoogverraad wil stellen. :') Deze wereld. |:(
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 21:25:45 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150475344
quote:
15s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef reza1 het volgende:
Liberman: Disloyal Arab-Israelis 'Should Be Beheaded'

[..]

Zo zie je maar weer dat IS en Israel weinig van elkaar verschillen..
volgens mij zit er een wereld van verschil tussen daadwerkelijk mensen de kop afhakken en zeggen dat het je niet uit zou maken als sommige mensen de kop worden afgehakt

besides, wat zegtie nu eigenlijk?
"mensen die in Israel trouw zijn als iedereen mogen alles en mensen die in Israel niet trouw zijn aan Israel mogen doodvallen"

het is zelfs nauwelijks een controversiele uitspraak te noemen :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_150475357
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:24 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon niet met twee maten meten :{w
Je gaat dus niet op mijn argumenten in, maar herhaalt gewoon je punt in een oneliner.

Saudi-Arabie en Iran worden dacht ik uitgebreid bekritiseerd, tegen het laatste land gelden zelfs sancties. Israël komt overal mee weg. Zie ook de reacties hier op de werkelijk abjecte uitspraak van Liberman. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150475472
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

volgens mij zit er een wereld van verschil tussen daadwerkelijk mensen de kop afhakken en zeggen dat het je niet uit zou maken als sommige mensen de kop worden afgehakt

besides, wat zegtie nu eigenlijk?
"mensen die in Israel trouw zijn als iedereen mogen alles en mensen die in Israel niet trouw zijn aan Israel mogen doodvallen"

het is zelfs nauwelijks een controversiele uitspraak te noemen :D
Iran heeft in de afgelopen 200+ jaar geen andere landen aangevallen, toch worden er uitspraken gedaan als "Israël van de kaart vegen", dat is dan toch hetzelfde? Alleen worden die uitspraken heel erg serieus genomen en dit soort uitspraken van Liberman een beetje weggelachen (zoals jij nu demonstreert).
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 9 maart 2015 @ 21:27:54 #58
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150475477
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Als het daadwerkelijk feitelijk zo zou zijn dan ben ik het met je eens :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Welke terreur? :)

Maar nee ik vroeg me dan af hoe je SA etc. zou omschrijven?
Nee de 2000 Palestijnen die afgelopen zomer alleen al zijn afgeslacht waren inderdaad verzonnen.
En de 200+ huidige nederzettingen ook.
En de muren om wb en gaza ook.

etc.

Zionisten :')
pi_150475573
quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je gaat dus niet op mijn argumenten in, maar herhaalt gewoon je punt in een oneliner.

Saudi-Arabie en Iran worden dacht ik uitgebreid bekritiseerd, tegen het laatste land gelden zelfs sancties. Israël komt overal mee weg. Zie ook de reacties hier op de werkelijk abjecte uitspraak van Liberman. :r
Ik begrijp je punt wel, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.
-XOXO-
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 21:33:09 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150475827
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iran heeft in de afgelopen 200+ jaar geen andere landen aangevallen, toch worden er uitspraken gedaan als "Israël van de kaart vegen", dat is dan toch hetzelfde? Alleen worden die uitspraken heel erg serieus genomen en dit soort uitspraken van Liberman een beetje weggelachen (zoals jij nu demonstreert).
die uitspraken lach ik ook iedere keer weg

je blaft tegen de verkeerde boom
pi_150475829
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

Nee de 2000 Palestijnen die afgelopen zomer alleen al zijn afgeslacht waren inderdaad verzonnen.
En de 150+ huidige nederzettingen ook.
En de muren om wb en gaza ook.

etc.

Zionisten :')
Ik zeg niet dat het verzonnen is, is zeg dat het geen genocide is. Gewoon slachtoffers van oorlog(die Palestina nota bene zelf uitlokt)

Die Nederzettingen en muren liggen naar mijn weten allemaal in het gebied dat Palestina aan Israël heeft verloren na de zesdaagse oorlog(ook door Palestina begonnen).
-XOXO-
pi_150475842
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt wel, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.
Dus stel een vriend van jou (of iemand die je hoog acht) flikt iets, weet ik veel, steekt met een mes in Almere een hont dood, en dan zegt ie tegen jou "Joah, kiek daan noar die kutMaaroakoanen", dan vind je hem niet een beetje zwakzinnig redeneren? :?

pi_150475928
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus stel een vriend van jou (of iemand die je hoog acht) flikt iets, weet ik veel, steekt met een mes in Almere een hont dood, en dan zegt ie tegen jou "Joah, kiek daan noar die kutMaaroakoanen", dan vind je hem niet een beetje zwakzinnig redeneren? :?
Volgens mij begin ik je nu toch een beetje kwijt te raken.

Je zegt dus dat Israël, meer mag flikken van het westen dan SA etc.?
-XOXO-
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 21:36:36 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150475996
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:35 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

nee het is een beetje onzin om te stellen dat Israel geen kutland is omdat de landen eromheen nog kutter zijn
pi_150476040
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:35 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat het gedrag van Israël goedpraten door te wijzen naar "barbaarse landen" als SA niet zo sterk is.

Net als dat jij je vriend neem ik aan -hoop ik toch echt- voor gek verklaart dat hij zijn gedrag goedpraat door te wijzen op kutmarokkanen (of ander "barbaars gedrag").

maandag 9 maart 2015 @ 21:39:55 #66
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150476210
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het verzonnen is, is zeg dat het geen genocide is. Gewoon slachtoffers van oorlog(die Palestina nota bene zelf uitlokt)

Die Nederzettingen en muren liggen naar mijn weten allemaal in het gebied dat Palestina aan Israël heeft verloren na de zesdaagse oorlog(ook door Palestina begonnen).
Slachtoffers van oorlog, ja? Bullshit. Waarbij je zeker kinderen gaat bombarderen op een strand die aan het spelen zijn. Of gehele infrastructuur gaat vernietigen met burgers erin, omdat er misschien wel een hamaslid in zit! :')

Dan moet je toch je kennis over dit onderwerp bijstellen want dat is pure onzin :{. Alle nederzettingen zitten in de westelijke Jordaanoever, wat gewoon Palestijns grondgebied is. Daarnaast worden die nederzettingen door o.a. de VN als illegaal bestempeld. Maarja debielisrael komt helaas overal mee weg.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 21:40:21 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150476240
feitelijk doe je hetzelf ook net

ik moest niet zeggen dat ik dit een flauwe uitspraak vind omdat anderen bepaalde argumenten van Saoudische stromannen ook flauw vinden

wtf heb ik nou met anderen te maken :?

dan moet je eigenlijk ook niet klagen
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 21:42:44 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150476391
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Daarnaast worden die nederzettingen door o.a. de VN als illegaal bestempeld. Maarja debielisrael komt helaas overal mee weg.
het leeuwendeel van de palestijnse acties van de afgelopen 40 jaar net zo goed, doet de VN ook niets tegen
pi_150476498
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Slachtoffers van oorlog, ja? Bullshit. Waarbij je zeker kinderen gaat bombarderen op een strand die aan het spelen zijn. Of gehele infrastructuur gaat vernietigen met burgers erin, omdat er misschien wel een hamaslid in zit! :')

Keihard vallen voor de hamasslachtofferpropaganda :')
Hamas zorgt er lekker voor dat er veel burgerslachtoffers vallen.

quote:
Dan moet je toch je kennis over dit onderwerp bijstellen want dat is pure onzin :{. Alle nederzettingen zitten in de westelijke Jordaanoever, wat gewoon Palestijns grondgebied is. Daarnaast worden die nederzettingen door o.a. de VN als illegaal bestempeld. Maarja debielisrael komt helaas overal mee weg.
Bron gaarne?
-XOXO-
  maandag 9 maart 2015 @ 21:49:07 #70
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150476794
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Keihard vallen voor de hamasslachtofferpropaganda :')
Hamas zorgt er lekker voor dat er veel burgerslachtoffers vallen.

[..]

Bron gaarne?
Ja, heel makkelijk weer om alle doden te kunnen schrijven aan "hamasslachtofferpropaganda", net zoals Netanyahu dat doet. Zo zie je maar weer dat simpele figuren daar lekker mee in gaan, zodat ze zich niet over het terreurbeleid van israel hoeven te bekommeren. :{

bron voor wat? dat er nederzettingen zijn? :')
hier een map:
pi_150477060
Op landverraad staat in wel meer landen de doodstraf.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 21:58:05 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150477463
hij heeft het nergens over landverraad
pi_150477602
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ja, heel makkelijk weer om alle doden te kunnen schrijven aan "hamasslachtofferpropaganda", net zoals Netanyahu dat doet. Zo zie je maar weer dat simpele figuren daar lekker mee in gaan, zodat ze zich niet over het terreurbeleid van israel hoeven te bekommeren. :{

hier een map:
[ afbeelding ]
Gvd kut afbeelding laat mijn internet crashen.
pi_150477675
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

hier een map:
[ afbeelding ]
Dat is toch in delen van land dat Israël na de zesdaagse oorlog in handen heeft gekregen :')!
-XOXO-
  maandag 9 maart 2015 @ 22:03:25 #75
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150477805
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dat is toch in delen van land dat Israël na de zesdaagse oorlog in handen heeft gekregen :')!
Nee. Dat is Palestina.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')