abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2015 @ 14:20:40 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_153548508
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:16 schreef Irakees het volgende:
Ik ken geen een plek waar iedereen het eens is met elkaar.
Fair enough. :) Maar ik vond het wel grappig. De enige constante lijkt te zijn dat Amerika/ Israël overal de schuld van krijgt. Maakt niet uit wie het van welke kant bekijkt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 15 juni 2015 @ 15:35:40 #102
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_153550264
Was deze kaart al gepost?
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_153566092
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef Irakees het volgende:

[..]

Hier werd het geroepen door een PvdA'er, en toen ontstond er een rel. Het is dus niet acceptabel om zonder repercussies zoiets te roepen in Nederland. Terwijl dit niet het geval is in de Arabische wereld, waar men regelmatig op tv (mainstream media) roept dat IS een zionistisch complot is.

Is dit het geval in Nederland, zie jij regelmatig bij Pauw, Nieuwsuur etc. dat IS wordt neergezet als zionistisch complot? Ik niet. Je moet het vooral van alternatieve media/Youtube hebben in het Westen.
Ik denk dat moslim volk in't MO zijn voor de gek gehouden door media/regeringen.
Saudi Arabia zijn toch dikke vrienden met 't West.
Vind je 't niet mogelijk dat er zijn groepjes westerse e.a.militatry forces die kunnen bommen ontploffen en 't volk laten denken dat het IS is?
Same BS - different packaging.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153573695
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 23:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat moslim volk in't MO zijn voor de gek gehouden door media/regeringen.
Saudi Arabia zijn toch dikke vrienden met 't West.
Vind je 't niet mogelijk dat er zijn groepjes westerse e.a.militatry forces die kunnen bommen ontploffen en 't volk laten denken dat het IS is?
Same BS - different packaging.
Kan, hoeft niet zo te zijn.

Maar Saudi Arabie is ontstaan uit diverse stammen die regelmatig met elkaar in oorlog waren ver voor de olie en westerse belangen. Met 't westen is 't een zootje en onafhankelijkheid wordt waarschijnlijk een mega groot zootje. Jemen is een beetje wat SA zonder olie is. Roversnesten. Zowel kant a als b leveren geen sprookjeslanden op. Oorlog was er sowieso wel gekomen.
pi_153597631
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 06:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kan, hoeft niet zo te zijn.

Maar Saudi Arabie is ontstaan uit diverse stammen die regelmatig met elkaar in oorlog waren ver voor de olie en westerse belangen. Met 't westen is 't een zootje en onafhankelijkheid wordt waarschijnlijk een mega groot zootje. Jemen is een beetje wat SA zonder olie is. Roversnesten. Zowel kant a als b leveren geen sprookjeslanden op. Oorlog was er sowieso wel gekomen.
Dan is 't gewoon weer 'n kwestie van je eigen perspectief - in hoeveel vertrouw je in alles en nog wat hebt (politiek,media,financial,military institutions enz.)

Europa is ook 'onstaan uit diverse stammen die...' enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153600165
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 22:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan is 't gewoon weer 'n kwestie van je eigen perspectief - in hoeveel vertrouw je in alles en nog wat hebt (politiek,media,financial,military institutions enz.)

Europa is ook 'onstaan uit diverse stammen die...' enz.
We hadden inderdaad stammen voor de koninkrijkjes maar in Europa zijn we wat dat betreft al lang en breed door die evolutie heen. De Arabische wereld heeft alleen tussen de periode van +/- 800 t/m 1200 een opleving gekend. Bijna alle beroemde architectuur, kunst, wetenschap en literatuur komt uit die periode. Daarna vond er een conservatieve hervorming plaats en kwam langzaam het verval, waar Europa juist doorging in de curve naar betere levens-standaarden en welvaart en Amerika daarbij kwam.

Zonder de oude Arabische wereld was de westerse wereld vermoedelijk iets later geweest met bepaalde ontwikkelingen maar zonder het westen was de huidige Arabische wereld niet veel verder geweest dan waar ze het achterlieten met nomaden en stammen waar stenigen en rechtspraak a la ISIS de normaalste zaak van de wereld was.

Olie heeft Saudi Arabie rijkdom gegeven en daarbij ook enigszins vooruit geholpen met een 'iets' meer ontwikkeld rechtssysteem, vergeleken met hoe het was. Het is niet veel maar ze zitten wat dat betreft nog maar aan 't begin van een nieuwe fase. Als de mensenrechten daar langzaam maar zeker door de voegen beginnen de kraken dan ziet het er over een paar eeuwen wel anders uit.
pi_153626071
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We hadden inderdaad stammen voor de koninkrijkjes maar in Europa zijn we wat dat betreft al lang en breed door die evolutie heen. De Arabische wereld heeft alleen tussen de periode van +/- 800 t/m 1200 een opleving gekend. Bijna alle beroemde architectuur, kunst, wetenschap en literatuur komt uit die periode. Daarna vond er een conservatieve hervorming plaats en kwam langzaam het verval, waar Europa juist doorging in de curve naar betere levens-standaarden en welvaart en Amerika daarbij kwam.

Zonder de oude Arabische wereld was de westerse wereld vermoedelijk iets later geweest met bepaalde ontwikkelingen maar zonder het westen was de huidige Arabische wereld niet veel verder geweest dan waar ze het achterlieten met nomaden en stammen waar stenigen en rechtspraak a la ISIS de normaalste zaak van de wereld was.

Olie heeft Saudi Arabie rijkdom gegeven en daarbij ook enigszins vooruit geholpen met een 'iets' meer ontwikkeld rechtssysteem, vergeleken met hoe het was. Het is niet veel maar ze zitten wat dat betreft nog maar aan 't begin van een nieuwe fase. Als de mensenrechten daar langzaam maar zeker door de voegen beginnen de kraken dan ziet het er over een paar eeuwen wel anders uit.
Heel goed.En je denkt dat Saudi heeft niks te maken met 't onzin?
Kom nou- 19 zogenaamde kapers (Saudi nationals)
Zeggen ze.
Dikke vrienden met 't V.S. en je denkt nog steeds dat er ' niks raar aan de hand is?
Tis gewoon 'n poppenkast op TV, denk ik.
pi_153626825
http://www.bbc.com/news/uk-33169436

Grote gedoe over deze verhaal.
3 moeders met 9 kinderen aan de weg naar Syria.
Ja hoor - tis toch moeillijk genoeg om 9 kinderen naar 't Efteling te nemen.
De beelden van de 'geschokte' vaders lijkt me nep/niet echt. Allemaal soap-opera/reality TV als je mij vragen. Welke moeders zullen zoiets doen?
pi_153626851
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heel goed.En je denkt dat Saudi heeft niks te maken met 't onzin?
Kom nou- 19 zogenaamde kapers (Saudi nationals)
Zeggen ze.
Dikke vrienden met 't V.S. en je denkt nog steeds dat er ' niks raar aan de hand is?
Tis gewoon 'n poppenkast op TV, denk ik.
kun je het iets beter omschrijven?
pi_153627193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

kun je het iets beter omschrijven?
At the moment - no.
pi_153627224
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

At the moment - no.
por favor

want ik snap er de kloten niet van.
pi_153627455
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

por favor

want ik snap er de kloten niet van.
De moslim volk - net als weterse volk - zijn ook voor de gek gehouden.
Saudi speelt 'n enorme rol erin.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:58:38 #113
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_153628339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Oxus ........was eerder

Alexanders lost world
is een goede

https://www.youtube.com/p(...)8OETYRrz26he5hlhzl2j

is anders te krijgen

[ Bericht 3% gewijzigd door DeMolay op 18-06-2015 00:08:13 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_153749947
https://fd.nl/Print/krant(...)iete-oorlogseconomie

Toch hoop ik dat Assad wint, alles beter dan dat IS.
pi_153750511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

De moslim volk - net als weterse volk - zijn ook voor de gek gehouden.
Spreek voor jezelf :D
quote:
Saudi speelt 'n enorme rol erin.
Dat is voornamelijk een zondebok.
Conscience do cost.
pi_153879286
Wat erg zeg.

http://www.dailymail.co.u(...)ive-filled-necklaces.

Sickening new ISIS video shows caged prisoners lowered into a swimming pool and drowned, shot with an RPG and blown up with explosive-filled 'necklaces'

Sickening seven-minute video shows the deaths of several ISIS prisoners
Five men are filmed being drowned in a pool in the ISIS stronghold Mosul
Underwater cameras capture them thrashing before falling unconscious
Another group are shot with a grenade launcher while locked in an old car
Final sequence shows seven prisoners being chained together with explosive necklaces, which are then detonated
WARNING: GRAPHIC CONTENT
  maandag 6 juli 2015 @ 21:59:14 #117
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154126628
Hoe lang gaat die IS poppenkast nog duren in het Midden-Oosten? Dat media verhaal over IS is zo langzamerhand toch werkelijk onhoudbaar aan het worden. Volgens de VS waren de IS-ers met zo'n 70.000 man en er zijn er inmiddels meer dan 24.000 van gedood. IS rijdt rond in ongepantserde jeeps en hebben geen luchtmacht. En ze hebben de hele regio (meer dan 250.000 getrainde militairen) tegen zich die zwaar bewapend zijn en die wel beschikken over een luchtmacht, tanks enz. daarnaast is al een jaar lang "The coalition of the willing" actief aan het bombarderen maar IS blijft maar terrein veroveren. Ondertussen heeft IS ook nog eens tijd om terroristische aanslagen te plegen in locaties ver buiten de door hen veroverde gebieden en Hollywood Style video's te produceren. En ze hebben ook nog tijd over om af en toe wat te hacken en hele historische musea en beelden ongestoord in puin te slaan. Daarnaast loopt er constant een filmploegje mee die alles filmt terwijl ze met hun vlaggetjes wapperen tussen al het oorlogsgeweld. Koe-koek 8)7
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154126756
quote:
15s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:59 schreef Izzy73 het volgende:
Hoe lang gaat die IS poppenkast nog duren in het Midden-Oosten? Dat media verhaal over IS is zo langzamerhand toch werkelijk onhoudbaar aan het worden. Volgens de VS waren de IS-ers met zo'n 70.000 man en er zijn er inmiddels meer dan 24.000 van gedood. IS rijdt rond in ongepantserde jeeps en hebben geen luchtmacht. En ze hebben de hele regio (meer dan 250.000 getrainde militairen) tegen zich die zwaar bewapend zijn en die wel beschikken over een luchtmacht, tanks enz. daarnaast is al een jaar lang "The coalition of the willing" actief aan het bombarderen maar IS blijft maar terrein veroveren. Ondertussen heeft IS ook nog eens tijd om terroristische aanslagen te plegen in locaties ver buiten de door hen veroverde gebieden en Hollywood Style video's te produceren. En ze hebben ook nog tijd over om af en toe wat te hacken en hele historische musea en beelden ongestoord in puin te slaan. Daarnaast loopt er constant een filmploegje mee die alles filmt terwijl ze met hun vlaggetjes wapperen tussen al het oorlogsgeweld. Koe-koek 8)7
Ik ben geen strateeg maar is het onmogelijk om met een minderheid/minder geavanceerd voortgang te boeken?
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 6 juli 2015 @ 22:05:35 #119
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154126838
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik ben geen strateeg maar is het onmogelijk om met een minderheid/minder geavanceerd voortgang te boeken?
Onmogelijk zal het misschien niet zijn, maar alles bij elkaar vind ik het erg ongeloofwaardig. Als ik de NAVO of iets dergelijks was zou ik die IS strateeg overhalen om voor hen te komen werken.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154127264
Over IS en hun Hollywood style video's: http://jihadology.net/201(...)lywood-visual-style/

Zelf nog niet gelezen btw. :)
  maandag 6 juli 2015 @ 23:05:06 #121
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154129128
Netanyahu spreekt al van de "Islamic State of Iran"
pi_154129503
quote:
15s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:05 schreef Izzy73 het volgende:
Het is een mooi staaltje framing ja.... :')

Dit is zo'n beetje wat er met de regio daar gebeurt. Wie de aansteker allemaal kan zijn kun je zelf wel invullen.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2015 23:15:05 ]
  maandag 6 juli 2015 @ 23:24:08 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154129937
quote:
15s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:05 schreef Izzy73 het volgende:
Als er een kind van de stoep valt en zijn knie schaaft in Tel Aviv is het volgens Israël ook de schuld van Iran.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 23:24:48 #124
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154129969
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit is zo'n beetje wat er met de regio gebeurt. Wie de aansteker allemaal kan zijn kun je zelf wel invullen.
Haha, dat is wel een treffende manier om het te duiden ja.

quote:
Het is een mooi staaltje framing ja.... :')
Precies, dit is overigens de context waarin hij het gezegd zou hebben ;(
quote:
"The world is properly concerned and aghast at the violence and savagery of ISIS," Netanyahu said at a press conference with Italy's foreign minister, referring to the Islamic State in Iraq and Syria.

"No one would dream of allowing the Islamic State of ISIS to have nuclear weapons. Why would anyone consider giving the Islamic State of Iran ... additional power of nuclear weapons.

"The Islamic State of Iran, the foremost sponsor of international terrorism, should not have access to nuclear weapons," Netanyahu continued.
http://thehill.com/blogs/(...)slamic-state-of-iran
  maandag 6 juli 2015 @ 23:31:43 #125
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154130226
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Als er een kind van de stoep valt en zijn knie schaaft in Tel Aviv is het volgens Israël ook de schuld van Iran.
Ja echt schandalig wat die Netanyahu allemaal roept over Iran, het is heus niet allemaal koek en ei in Iran maar er is voorlopig nog niets bewezen van wat hij allemaal roept.

Dit is trouwens wel een zeer gewaagde uitspraak van Netanyahu over Iran:
quote:
"The Islamic State of Iran, the foremost sponsor of international terrorism, should not have access to nuclear weapons,"
Ik durf mijn zak knikkers te verwedden dat er landen zijn die hoger op de lijst van terrorisme sponsor staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')