SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nikoosvoor de stickers! Mijn middelste lag tot 34 weken in stuit en is daarna nog gedraaid.
kan prima hoor, ik had met 6,3 een kloppend hartjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:35 schreef Daui het volgende:
[..]
6 weken en volgende week 7. Wel vroeg maar mijn behandelend arts klonk alsof het echt snel moest gebeuren. Had je jouw longarts al gesproken voordat je zwanger werd?
Had je al een gynaecoloog of heb je er eentje op het oog of laat je je verassen?
Ik vraag me af of ze überhaupt iets kunnen zien rond 7 weken
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:41 schreef pessie het volgende:
Helaas vandaag meer pijn, en erg slecht geslapen. Dus maar weer aan de pcm en zo min mogelijk doen. Oudste is door papa naar school gebracht en mag na school met een vriendje mee. Hoop toch echt dat ik morgen weer fitter ben.De kinders vinden het waarschijnlijk alleen maar tof dat ze bij vriendjes mogen spelen. Helemaal niets mis mee om even tijd voor jezelf te nemen. Genoeg tijd om weer alles voor de kinderen te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nikoosvoor de stickers! Mijn middelste lag tot 34 weken in stuit en is daarna nog gedraaid.
En tot 34 weken, dan heeft ze nog 1,5 week om weer terug te draaien
Ze heeft de hele periode gewoon prima gelegen en volgens de verlos is de kans dan ook wel groot dat ze weer terug draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via een inwendige echo zeer zeker wel!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:35 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze überhaupt iets kunnen zien rond 7 weken
Inwendig?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Via een inwendige echo zeer zeker wel!
quote:
Bij ons was het prima door mijn lagen blubberbuik te zien met een 9 weken uitwendige echo..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas vanaf een week of 10 is het uitwendig, bij ons tenminste.
Oh, het zal bij sommigen ook best goed te doen zijn hoor, maar ik heb echt nog nooit een echt vroege echo (onder de 8 weken) uitwendig gehad. Met 6.3 ga ik er vanuit dat ze het niet eens proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bij ons was het prima door mijn lagen blubberbuik te zien met een 9 weken uitwendige echo..
Ik denk dat het ook aan het apparaat afhangt. De een geeft ook een mooier helder beeld dan de ander.
Whehe. Ik deed ook standaard mijn broek al uit in het echo centrum. Toen bleek dat ze daar altijd eerst uitwendig probeerden, dus stond ik alsnog een beetje voor schutquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:28 schreef Cholula het volgende:
Inwendige echo vond ik inderdaad niet veel voorstellen, bij de tiende (inwendige) echo liep ik nog net niet met mijn broek op mijn enkels over de gang naar de echoruimte.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe. Ik deed ook standaard mijn broek al uit in het echo centrum. Toen bleek dat ze daar altijd eerst uitwendig probeerden, dus stond ik alsnog een beetje voor schut.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe. Ik deed ook standaard mijn broek al uit in het echo centrum. Toen bleek dat ze daar altijd eerst uitwendig probeerden, dus stond ik alsnog een beetje voor schut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |