abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2015 @ 22:00:20 #126
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150477599
Oh en ik heb dus vriendinnen afgezegd voor wie ik iets zou doen.
Begrijpen die dozen het ook nog volledig, haha.
Je moet eens weten hoeveel gesprekken ik gevoerd heb met mezelf voordat ik met hen gesproken had. Alle scenario's kwamen voorbij behalve deze.
Wat ben ik al die tijd stom geweest.
Altijd een marathon gerend terwijl nu blijkt dat ik eigenlijk als een romeinse keizer rond gedragen had kunnen worden.
Stomme, domme faptist.. :)
pi_150478203
Daarom zijn het je vriendinnen Faptist! Fijn dat ze zo begripvol zijn.
pi_150478270
Niet zo hard zijn voor jezelf faptist! :* Je bedoelt het hartstikke goed maar moet volgens mij gewoon een beetje een balans zien te vinden! ;)
  maandag 9 maart 2015 @ 23:13:27 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150482225
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:20 schreef mousemicky het volgende:
Wat is couveuseverlof? Had vriend daarvan gebruik moeten/ kunnen maken bij J.? (1 week couveuse, toen 2 weken 'gewoon' kinderafdeling).

Vriend niet geloof ik. Jij misschien wel?

Maar mijn oudste heeft 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en ik moest met 34 weken zwangerschap stoppen ivm ziektewet. Dus ik had nog maar 8,5 week verlof toen hij thuis kwam uit het ziekenhuis -O-

Meiden waren er al voordat mijn verlof begon en 4 weken ziekenhuis dus bij hen had ik nog wel 12 weken toen ze thuis kwamen.

Had dus wel gebruik kunnen maken van het couveuse verlof voor mijn a-terme baby maar niet nodig gehad voor mijn prematuurtjes.

Oh, en er is nu ook langer verlof voor tweelingen. Ook goede zaken :)
pi_150486585
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef faptist het volgende:
Oh en ik heb dus vriendinnen afgezegd voor wie ik iets zou doen.
Begrijpen die dozen het ook nog volledig, haha.
Je moet eens weten hoeveel gesprekken ik gevoerd heb met mezelf voordat ik met hen gesproken had. Alle scenario's kwamen voorbij behalve deze.
Wat ben ik al die tijd stom geweest.
Altijd een marathon gerend terwijl nu blijkt dat ik eigenlijk als een romeinse keizer rond gedragen had kunnen worden.
Stomme, domme faptist.. :)
He je kan nog even rondgedragen worden. Lekker van genieten
pi_150486596
Morgen langs de dokter om de doorverwijzing naar de gynaecoloog te bespreken en vrijdag komt de moeders voor moeders mevrouw langs.

Ergens maalt het wel de hele tijd door mijn hoofd dat het zo maar mis kan gaan. Gisteren in de trein dacht ik dat ik aan het bloeden was (wat gelukkig niet zo bleek te zijn). Ik ga van blij naar bezorgd naar blij naar gestresst naar blij
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 maart 2015 @ 07:02:47 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150486738
Goedemorgen!

Ik besef vandaag pas dat mijn liefste vriendin vandaag jarig is. Als ik het nou wat handiger had gepland, dan had spekkie zijn verjaardag met haar gedeeld <3 :D

nog één nachtje slapen :o het komt nu wel eng dichtbij hoor :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150486771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 06:16 schreef Daui het volgende:
Morgen langs de dokter om de doorverwijzing naar de gynaecoloog te bespreken en vrijdag komt de moeders voor moeders mevrouw langs.

Ergens maalt het wel de hele tijd door mijn hoofd dat het zo maar mis kan gaan. Gisteren in de trein dacht ik dat ik aan het bloeden was (wat gelukkig niet zo bleek te zijn). Ik ga van blij naar bezorgd naar blij naar gestresst naar blij
Same here. Vooral de krampen (ik ben er nog niet over uit of dat nu darmkrampen zijn of niet) maken me aan t twijfelen. En dan voel ik wat en denk ik steeds dat het bloed is, maar dan toch gewoon afscheiding. Heb jij al een echo in de planning?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:14:01 #134
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150486789
Daui,
Het begin van je zwangerschap is echt zenuwslopend en eng. Alle scenario's spoken door je hoofd en je kunt niets doen behalve wachten. Je zult zien dat je wat meer rust in je hoofd en lichaam zult voelen wanneer je een echo hebt gehad of het hartje hebt gehoord.
En zelfs dan.. Zelfs dan blijf je je zorgen maken, maar dat hoort er allemaal bij.
Komt vast helemaal goed!

Djmo.. Het komt zeker dichtbij. Komt helemaal goed. Kan me voorstellen dat je wat nerveus begint te worden. Heb je al wat tekenen van een naderende bevalling ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 maart 2015 @ 07:16:10 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150486799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:14 schreef faptist het volgende:
Daui,
Het begin van je zwangerschap is echt zenuwslopend en eng. Alle scenario's spoken door je hoofd en je kunt niets doen behalve wachten. Je zult zien dat je wat meer rust in je hoofd en lichaam zult voelen wanneer je een echo hebt gehad of het hartje hebt gehoord.
En zelfs dan.. Zelfs dan blijf je je zorgen maken, maar dat hoort er allemaal bij.
Komt vast helemaal goed!

Djmo.. Het komt zeker dichtbij. Komt helemaal goed. Kan me voorstellen dat je wat nerveus begint te worden. Heb je al wat tekenen van een naderende bevalling ?
mope, niks. nada. Ga er ook niet vanuit dat ik vandaag nog even spontaan beval hoor. Dochterlief kwam 16 jaar geleden op de UD (spontaan) ; J&G werden beiden ingeleid.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150486822
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Same here. Vooral de krampen (ik ben er nog niet over uit of dat nu darmkrampen zijn of niet) maken me aan t twijfelen. En dan voel ik wat en denk ik steeds dat het bloed is, maar dan toch gewoon afscheiding. Heb jij al een echo in de planning?
Ik denk volgende week echo. Ben je al gebeld voor een afspraak?
Bij mij had ik op werk nergens last van maar Bob houdt duidelijk niet van een lange dag werken en dan nog naar huis. Darmen met teveel lucht en baarmoeder krampen.
Af en toe denk ik dat daar beneden een heel team bezig is :)
pi_150486843
Spannend DJMO!

Hoe zit dat trouwens met jullie partners? Staan die op standby?
pi_150486853
Ik ben trouwens de miss Jones reeks aan het lezen. Iemand zou er een boek over moeten schrijven ;)
pi_150486865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:02 schreef DJMO het volgende:
Goedemorgen!

Ik besef vandaag pas dat mijn liefste vriendin vandaag jarig is. Als ik het nou wat handiger had gepland, dan had spekkie zijn verjaardag met haar gedeeld <3 :D

nog één nachtje slapen :o het komt nu wel eng dichtbij hoor :')
Oh spannend!! Morgen/overmorgen weer een verse baby!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:27:00 #140
409579 LuDann
All the way
pi_150486873
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:48 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan denken op: Hoe verwelkom je je baby beter dan met de geur van rozen? is dat mijn baby lekker welkom wordt geheten door mijn stinkdoos en aars. :')
:D _O-

Onze arme baby's. ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 maart 2015 @ 07:39:04 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150486973
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:25 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Oh spannend!! Morgen/overmorgen weer een verse baby!
:Y ik had me er al bij neergelegd dat ik deze ronde niet op nr 1 zou komen in de lijst (tenzij Cho besluit om vandaag nog even te bevallen :P )

dinsdag 10 maart 2015 @ 07:39:05 #142
409579 LuDann
All the way
pi_150486974
Spannend DJMO, kan me voorstellen dat je wat nerveus wordt inmiddels. Baby knuffelen just around the corner!

Wil op meer mensen reageren maar is lastig op telefoon. Moest even hard lachten om de lippenbalsem ook! Raamstickers las ik, jeej! Dan moet het wel heel echt worden. :Y

Gister op de echo bleek dat mijn rechter nierbekken vergroot is. Nierstuwing dus. Radioloog gaat de beelden nog even vergelijken met die van een echo van een jaar of 5 terug om te zien of het alleen door de baby (groeiende baarmoeder verdrukt urineleider rechts) komt of dat het ook een gedeelte restschade is van eerdere infecties.

Ben de nacht doorgekomen met Tramadol, trok het niet meer zo.

Gelukkig is B_N behoorlijk lang gebleven gister, hij mocht zelfs mee eten. O+ Lief personeel hier! Vandaag bezoek, wat afleiding, fijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 maart 2015 @ 07:40:37 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150486987
och Ludann .. hopelijk komt het alleen door de zwangerschap en heb je geen blijvende schade! Fijn dat B_N mocht mee-eten van het personeel!

dinsdag 10 maart 2015 @ 07:52:37 #144
409579 LuDann
All the way
pi_150487067
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:40 schreef DJMO het volgende:
och Ludann .. hopelijk komt het alleen door de zwangerschap en heb je geen blijvende schade! Fijn dat B_N mocht mee-eten van het personeel!
Ik hoop het ook, als het door de baby komt is dat vervelend, maar hoogstwaarschijnlijk meteen na de bevalling weer over (zo niet al eerder).

Blijvende nierschade hebben opgelopen... Dat zou wel even slikken zijn. Maar goed, er zijn mensen die het met 1 nier prima doen, dan moet het met 1 en driekwart ook lukken, toch?
pi_150487077
Dat klinkt niet prettig LuDann. Fijn dat er goed voor je wordt gezorgd.

Had ik al verteld dat na mijn hormonale bui van zondag omdat we de vloer niet konden leggen in de babykamer, ik gistermiddag thuiskwam en het vloertje was gelegd, de plintjes waren gedaan en het kamertje erin stond? *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150487206
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:20 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik denk volgende week echo. Ben je al gebeld voor een afspraak?
Bij mij had ik op werk nergens last van maar Bob houdt duidelijk niet van een lange dag werken en dan nog naar huis. Darmen met teveel lucht en baarmoeder krampen.
Af en toe denk ik dat daar beneden een heel team bezig is :)
Dat is al snel! Hoe lang ben je dan zwanger? Sorry als dat al een keer is langsgekomen; ik vergeet steeds wie wanneer hier gemeld heeft hoor.

Ik mag volgende week donderdag! Spannend!
pi_150487403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:53 schreef Krisvc het volgende:
Dat klinkt niet prettig LuDann. Fijn dat er goed voor je wordt gezorgd.

Had ik al verteld dat na mijn hormonale bui van zondag omdat we de vloer niet konden leggen in de babykamer, ik gistermiddag thuiskwam en het vloertje was gelegd, de plintjes waren gedaan en het kamertje erin stond? *;
Aaaah lief!
pi_150487439
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is al snel! Hoe lang ben je dan zwanger? Sorry als dat al een keer is langsgekomen; ik vergeet steeds wie wanneer hier gemeld heeft hoor.

Ik mag volgende week donderdag! Spannend!
6 weken en volgende week 7. Wel vroeg maar mijn behandelend arts klonk alsof het echt snel moest gebeuren. Had je jouw longarts al gesproken voordat je zwanger werd?
Had je al een gynaecoloog of heb je er eentje op het oog of laat je je verassen?

Ik vraag me af of ze überhaupt iets kunnen zien rond 7 weken
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:39:07 #149
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150487483
Gister 2 stickers opgehaald. Hond is met vlag en wimpel geslaagd :+ en bij de verlos was alles prima....

Behalve dat mevrouw besloten heeft in stuit te draaien in de afgelopen 2 weken. We hopen nu allen dat ze de komende weken weer terug gaat draaien, want als blijkt dat op de volgende echo ze nog steeds in stuit ligt, dan gaan we waarschijnlijk een draaipoging plannen :{
pi_150487488
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:35 schreef Daui het volgende:

[..]

6 weken en volgende week 7. Wel vroeg maar mijn behandelend arts klonk alsof het echt snel moest gebeuren. Had je jouw longarts al gesproken voordat je zwanger werd?
Had je al een gynaecoloog of heb je er eentje op het oog of laat je je verassen?

Ik vraag me af of ze überhaupt iets kunnen zien rond 7 weken
Ik laat me verrassen, als het iemand is waar ik de kriebels van krijg trek ik wel ergens aan de bel.
Ik had mijn longarts inderdaad gesproken op voorhand; mijn medicatie werd toen al aangepast. Nu was het dus een kwestie van een check up en de verwijzing schreef 'ie zo uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')