abonnement Unibet Coolblue
pi_150457953


World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kanon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 7 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Japan en China.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks en de kannonen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.
- Britse tanks hebben vaak een goede bepantsering met een snel herladend geweer. Nadeel is dat ze vaak wel enorm traag, zeker de heavy tanks.
- Franse tanks zijn in de hoogste tiers voorzien van autoloaders, dit betekend dat de laadtijd tussen het vuren van shells korter is. Vaak heb je 4 tot 6 shells ter beschikking, hierna heb je een langere laadtijd dan normaal (BC 55 heeft bv een laadtijd van +/- 70 seconde!). Voordeel is dat je een vrij dodelijke verrassingsaanval uit kunt voeren doordat je je tegenstander in 10 seconde 5 keer kan raken terwijl hij na 1 schot dikwijls 10 seconde nodig heeft om te kunnen reloaden. Nadeel is dat het loaden van het magazijn veel tijd in beslag kan nemen en dan ben je dus ook weerloos.
- Japanse tanks hebben veelal een goede bepantsering en een fatsoenlijke gun.
- Chinese tanks zijn vergelijkbaar met de Japanse tanks. De lagere tiers zijn veelal verkregen via de Russische of Amerikaanse tanks, dit zijn tanks met een bijna zelfde aanduiding zoals de Type-34 tov de russische variant T-34. Ze zijn vaak wel iets beter dan hun oorspronkelijke tegenhanger.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 7 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1, Amerikaanse T1 Cunningham, de Britse Vickers Medium Mk. I, de Franse Renault FT, Japanse Renault Otsu en Chinese Renault NC-31. Deze 7 zijn allemaal lichte tanks op de Britse tank na. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 8) Medium tanks (tier 10), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 10), tank Destroyers (tier 10).

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet welke tank je wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Geven je crew een bonus van 10%. Dit betekend ruwweg een betere detectie afstand tot vijandelijke tanks (wanneer je ze kan zien), hogere acceleratie, snellere laadtijd, sneller kunnen mikken en het bereik van je radio wordt vergroot. Spelers die alles willen maxen neem vaak food mee. Food gaat 1 gevecht mee en moet je dus constant aanvullen. Dit wordt een vrij dure onderneming want food kost 20.000 credits (of 50 goud) per keer. Het is niet aan te raden food te gebruiken als je net met het spel begint. De meeste spelers gebruiken helemaal geen food vanwege de kosten.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Met deze tanks kun je direct in een hogere tier beginnen. Dit is, als je net begint met het spel, af te raden. Het is een teamspel en wanneer je het spel nog moet leren is het leuker om op de lagere tiers te beginnen. Op hogere tiers wordt serieuzer gespeeld en het is dan ook moeilijker. Men gebruikt het terrein effectiever en ook de armor van de tank. Premium tanks worden veelal gebruikt om extra credits te verdienen en om crewleden sneller te trainen. Premium tanks geven daar namelijk een extra bonus in weg.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://en.wot-life.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
  maandag 9 maart 2015 @ 14:05:13 #2
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_150458897
1200WN8 (='good') coming up.

http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/

Nu ook nog eens wat beter op tier 8 en tier 9 spelen. :')
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_150461644
Ik kijk nu ook op wowstats.org, zie je wat meer informatie per tank. :)
pi_150461983
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik kijk nu ook op wowstats.org, zie je wat meer informatie per tank. :)
wotstats.org ;)
  maandag 9 maart 2015 @ 15:59:52 #5
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_150462016
http://www.woTstats.org/ ;)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_150462349
:W
Ik zwaai naar dieren.
pi_150463269
van het weekend de Pz IV H gekocht en de 10,5cm er op gezet, best een leuk dingetje :)
In een weekendje tijd van stock naar 1 van de 2 T6 heavies vrijgespeeld en de 2e aan begonnen, zonder premium account, niet verkeerd
pi_150464749
Haha wowstats, jaa ooit gespeeld :')

Moet wot zijn ja
pi_150569691
Lol voor de Kv 2 152mm M10 gekocht jonge wat lomp _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_150584644
Och, het kan leuker, T49, tier 8 USA light tank met potentieel een 152mm howitzer, leuk om die vervelende AMX tankjes mee te plagen. 16.gif
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_150590872
Ik geniet toch meer van de KV-2 dan van de T49. De T49 ga ik waarschijnlijk weer verkopen als ik de tier 9 unlocked heb.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:37:27 #12
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_150591913
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik geniet toch meer van de KV-2 dan van de T49. De T49 ga ik waarschijnlijk weer verkopen als ik de tier 9 unlocked heb.
De T49 is ongeëvenaard als het gaat om hit and run. Zo vaak heb ik reacties gehad als: "WTF.. wat was dat??" Met de KV2 merk ik dat ie nog verrassend nauwkeurig is op afstand. Maar ja, Russian stronk tenk..
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_150592234
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:37 schreef Flatacer het volgende:

[..]

De T49 is ongeëvenaard als het gaat om hit and run. Zo vaak heb ik reacties gehad als: "WTF.. wat was dat??" Met de KV2 merk ik dat ie nog verrassend nauwkeurig is op afstand. Maar ja, Russian stronk tenk..
Ik vind de walker bulldog iets beter voor hit and run. De gun van de t49 vind ik iets minder betrouwbaar. Maar soms kan die wel erg leuk zijn. :)
pi_150594186
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik vind de walker bulldog iets beter voor hit and run. De gun van de t49 vind ik iets minder betrouwbaar. Maar soms kan die wel erg leuk zijn. :)
Schei toch uit man, M41 WB heeft een ruk alpha, en geloof me als ik zeg dat niemand graag te grazen wordt genomen door een T49, verlies je niet 40-50% van je HP, zijn waarschijnlijk wel een paar modules naar de knoppen. En als ik zonodig een T7 light wil spelen, mijn WZ-131 en LTTB doen hun werk prima. en T49 is ook een prima anti-light tank. Of een anti wafeldrager Pz IV/E-100 :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_150596536
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Schei toch uit man, M41 WB heeft een ruk alpha, en geloof me als ik zeg dat niemand graag te grazen wordt genomen door een T49, verlies je niet 40-50% van je HP, zijn waarschijnlijk wel een paar modules naar de knoppen. En als ik zonodig een T7 light wil spelen, mijn WZ-131 en LTTB doen hun werk prima. en T49 is ook een prima anti-light tank. Of een anti wafeldrager Pz IV/E-100 :')
Wist niet dat je boos werd. :')
Ik zeg niet dat de T49 slecht is, maar als de tank fatsoenlijke armor heeft dan flank ik m liever met een met een bulldog dan een T49.
pi_150607887
Ik was niet boos, vond het gewoon een beetje een rare statement ;) De T49 is een hilarisch leuke light tank, maar absoluut geen goede ( weet niet of dat ergens op slaat :'P ), als je zonodig heavies wil pesten, is de M41 idd een beter alternatief, omdat ie veel beter uit de voetne kan komen dan zn grote broeri n T8.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 15 maart 2015 @ 23:09:30 #17
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_150682635
Wow, mijn eerste Pool's medal. Pot zelf was niet direct super, had een aantal lucky shots, maar wel 10 kills. :7

Thanks @ mijn team welke gehoor gaf aan mijn smeekbede voor #10. _O_



http://wotreplays.com/site/1711261#erlenberg-mrj-is-3
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_150688476
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Mr.J het volgende:
Wow, mijn eerste Pool's medal. Pot zelf was niet direct super, had een aantal lucky shots, maar wel 10 kills. :7

Thanks @ mijn team welke gehoor gaf aan mijn smeekbede voor #10. _O_

[ afbeelding ]

http://wotreplays.com/site/1711261#erlenberg-mrj-is-3
Netjes.
Qua damage valt het inderdaad wel mee, maar 10 kills is altijd lekker. Pools medal haal je niet zo vaak. ^O^
pi_150689141
Heb dit weekend eindelijk mijn T28 Concept (en 9e female crewmember) gehaald.
Mijn excuses aan alle mensen wiens games ik heb verneukt in een poging om de missies te halen. :D
pi_150694116
T28 al? Ik heb de stug niet eens ;(.

Wel netjes :)
pi_150695202
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Schei toch uit man, M41 WB heeft een ruk alpha, en geloof me als ik zeg dat niemand graag te grazen wordt genomen door een T49, verlies je niet 40-50% van je HP, zijn waarschijnlijk wel een paar modules naar de knoppen. En als ik zonodig een T7 light wil spelen, mijn WZ-131 en LTTB doen hun werk prima. en T49 is ook een prima anti-light tank. Of een anti wafeldrager Pz IV/E-100 :')
Leuk en aardig, maar als je een andere light niet one-shot ben je wel de sjaak. Die 20 seconden reload is lang genoeg om van 100-0 geschoten te worden en dat is me vaak genoeg overkomen. :'( Naast dat nadeel is het echt een geweldig tankje, lekker trollen en verzekerd damage doen op t10 heavies. :)

Bulldog heeft nog altijd m'n voorkeur als light, maar de T49 is wel een close 2nd.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:02:11 #22
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_150700945
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar als je een andere light niet one-shot ben je wel de sjaak.
Vandaar ook hit and RUN!😄
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_150701508
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:02 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Vandaar ook hit and RUN!😄
Haha, probeer jij maar een andere light eruit te rijden in die baksteen. :P
  dinsdag 17 maart 2015 @ 08:41:57 #24
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_150725329
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Haha, probeer jij maar een andere light eruit te rijden in die baksteen. :P
Baksteen!? Verre van! Maar het is natuurlijk niet slim om de andere lights op te gaan zoeken en een duel aan te gaan. Wat wel lonend is om arty's te verrassen en ook veel td's die niet veel terug kunnen doen. Arty's wordt tegenwoordig ook slecht beschermd en dat biedt perspectief!😋
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_150725850
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 08:41 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Baksteen!? Verre van! Maar het is natuurlijk niet slim om de andere lights op te gaan zoeken en een duel aan te gaan. Wat wel lonend is om arty's te verrassen en ook veel td's die niet veel terug kunnen doen. Arty's wordt tegenwoordig ook slecht beschermd en dat biedt perspectief!😋
Mwoah, voor een light is het geen lichtvoetig tankje. Ik snap ook wel dat je niet actief het duel aan moet gaan, maar soms kan je niet anders. In mijn bulldog ook vaak genoeg T49's af kunnen slachten nadat ik net geen one shot was. De frustratie is dan gewoon voelbaar. :P

Inmiddels zo'n 250 potjes in m'n T49 gespeeld, gemiddeld 1700 wn8. Ik kan er dus wel wat mee. :)
pi_150760084
Hoppa nog 1 potje voor het slapen gaan (met een tier 6 in een tier 8 pot terecht komen):



_O_ _O_

Ook nog een IS-3 in 2 schoten opgeblazen, dat leverde even een wtf just happened op _O-.
pi_150760367
Leichtraktors _O_
Children of the night. What music they make.
pi_150765262
@muhahaha, dat is een leuk potje geweest :)

Aan de VK30.01(H) grind begonnen, dat is best een leuk ding.
Beetje weinig armor voor een heavy maar tot nu toe nog geen problemen mee.
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:50:48 #29
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_150766218
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 00:54 schreef muhahaha het volgende:
Hoppa nog 1 potje voor het slapen gaan (met een tier 6 in een tier 8 pot terecht komen):

[ afbeelding ]

_O_ _O_

Ook nog een IS-3 in 2 schoten opgeblazen, dat leverde even een wtf just happened op _O-.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:45:01 #30
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_150767959
Het is wel weer jammer in deze game is dat je het in je beginperiode al verpest voor je stats. Ik bedoel mijn WN8 zit rond de 460 (erg slecht dus), maar ben onderhand wel altijd een van de betere spelers in een team. Nu weet je wat je moet doen maar destijds wist je nog niet hoe het hele spel in elkaar zat.

Op zich natuurlijk niet zo erg, wie cared er nou om stats? Ware het niet dat teammates je afrekenen op deze rating. Wanneer je bijvoorbeeld roept om hulp denkt men vaak van die noob gaan we niet helpen. Maar ach, gewoon doorgaan. 8-)
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_150768268
Dat probleem heeft iederene Jager (behalve de reboot accounts).
Gewoon rustig steeds beter worden, dan komt het allemaal wel goed :)
pi_150768945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:45 schreef JagerJanssen het volgende:
Het is wel weer jammer in deze game is dat je het in je beginperiode al verpest voor je stats. Ik bedoel mijn WN8 zit rond de 460 (erg slecht dus), maar ben onderhand wel altijd een van de betere spelers in een team. Nu weet je wat je moet doen maar destijds wist je nog niet hoe het hele spel in elkaar zat.

Op zich natuurlijk niet zo erg, wie cared er nou om stats? Ware het niet dat teammates je afrekenen op deze rating. Wanneer je bijvoorbeeld roept om hulp denkt men vaak van die noob gaan we niet helpen. Maar ach, gewoon doorgaan. 8-)
Idd wat DjMark zegt, gewoon doorgaan. Ik zat in het begin ook diep in het rood en de laatste dagen zit ik in het paarse gedeelte. Dat laatste zie je alleen niet terug in mijn stats.

Overigens, men staart zich blind op wn8. Wn8 wil in mijn optiek alleen maar zeggen dat je veel schade hebt aangericht. Dat wil niet zeggen dat je de pot hebt gecarried (genoeg potten dat iemand in de base blijft en de vijanden gaat opvegen zodra een aantal dood zijn). Die scoort ook goed maar voegt helemaal niets toe (pot kan je nog steeds verliezen). Ik zou sneller op efficiency letten, als ik een pot goed heb gespeeld incl spotdmg dan is mijn eff vrij hoog. Heb ik alleen lopen snipen dan is hij een stuk lager.

Stats zijn maar stats, ik let sneller op winrate dan puur op stats. Ook het aantal games wil wel wat zeggen, iemand met 30k en 1k wn8 kan nog steeds goed zijn alleen dat zie je niet meer doordat hij zoveel games gemiddeld heeft gepresteerd. (winrate wil ook niet alles zeggen eigenlijk).
pi_150769218
Wat mij betreft is het vooral de combi wn8 met winrate.
En dan ook nog eens op welke tanks de goede wn8 behaald is.
Genoeg statpadders, die veel tier 5-6 spelen, waar je relatief makkelijk hoge wn8 haalt.

Pas als een speler goede winrate + goede wn8 op zijn tier 8-9-10 heeft beschouw ik hem/haar als goede speler.

En zoals muhahaha zegt is wn8 zeker niet perfect. Dingen als dmg blocked by armor worden niet eens meegenomen...
pi_150777897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:45 schreef JagerJanssen het volgende:
Het is wel weer jammer in deze game is dat je het in je beginperiode al verpest voor je stats. Ik bedoel mijn WN8 zit rond de 460 (erg slecht dus), maar ben onderhand wel altijd een van de betere spelers in een team. Nu weet je wat je moet doen maar destijds wist je nog niet hoe het hele spel in elkaar zat.

Op zich natuurlijk niet zo erg, wie cared er nou om stats? Ware het niet dat teammates je afrekenen op deze rating. Wanneer je bijvoorbeeld roept om hulp denkt men vaak van die noob gaan we niet helpen. Maar ach, gewoon doorgaan. 8-)
Ik betwijfel of dat zo is. Iedereen heeft een mindere beginperiode en dat kan je gewoon terugzien in je stats. Behalve natuurlijk als je opnieuw begonnen ben.

Wat betreft het helpen door anderen omdat jij mindere stats hebt, ook dat durf ik te betwijfelen. De helft van de mensen ziet je stats niet eens en van de helft die het wel ziet doet slechts een heel klein aantal er iets mee tijdens een gevecht. De meesten die stats van anderen zien die bekijken het voor het gevecht of als ze dood zijn, niet op het moment dat jij om hulp vraagt.
Het is meer dat de meesten het niet door hebben of al druk bezig zijn of er in het geheel niet om geven. Het is een teamspel zonder teamgevoel.

Alleen om peloton of clangenoten geeft men iets.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_150778394
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:21 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat zo is. Iedereen heeft een mindere beginperiode en dat kan je gewoon terugzien in je stats. Behalve natuurlijk als je opnieuw begonnen ben.

Wat betreft het helpen door anderen omdat jij mindere stats hebt, ook dat durf ik te betwijfelen. De helft van de mensen ziet je stats niet eens en van de helft die het wel ziet doet slechts een heel klein aantal er iets mee tijdens een gevecht. De meesten die stats van anderen zien die bekijken het voor het gevecht of als ze dood zijn, niet op het moment dat jij om hulp vraagt.
Het is meer dat de meesten het niet door hebben of al druk bezig zijn of er in het geheel niet om geven. Het is een teamspel zonder teamgevoel.

Alleen om peloton of clangenoten geeft men iets.
Ik durf wel toe te geven dat ik iemand met wn8 400 en wr 45/47% niet achterna rij als hij vraagt of ik mee wil gaan. De keren dat ik dat wel deed reed hij zo het veld op en werd hij afgeslacht, mij alleen achterlatend.
pi_150778761
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik durf wel toe te geven dat ik iemand met wn8 400 en wr 45/47% niet achterna rij als hij vraagt of ik mee wil gaan. De keren dat ik dat wel deed reed hij zo het veld op en werd hij afgeslacht, mij alleen achterlatend.
Ik kies mijn eigen route en heel soms kies ik ervoor om anderen achterna te rijden omdat ze het vragen en misschien juist wel als het een slechte speler is. Hoe ver ik volg is dan weer mijn keuze.
Een slechte speler ondersteunen geeft vaak een beter resultaat dan ondersteuning door een slechte speler.

Maar ik had het over tijdens het gevecht en bedoelde daar eigenlijk mee nadat je van de spawn bent weg gereden/nadat de timer is afgelopen. Voor het gevecht (als de timer nog loopt) waarom zou ik dan op een hulpvraag reageren, je ben dan niet in nood!

[ Bericht 0% gewijzigd door Brutus.nl op 18-03-2015 16:58:59 ]
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_150779070
Als ik een slechte speler volg dan is dat toch vaak om hem te gebruiken als meatshield. Geen gebruik maken van cover, obstacles, sidescraping etc. Je weet op voorhand dat iedereen die dat enigzins kan hem onder vuur gaat nemen.

Aan de andere kant, als ik kan flanken dan doe ik dat uiteraard graag. Heerlijk om de vijand dan te zien draaien wetende dat hij wordt gepakt _O-
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:59:48 #38
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_150782890
60 dagen lang, inloggen en elke dag 50.000 credits vangen. Lukt je dit 60 dagen krijg je ook nog eens een SU-100Y. :D

quote:
Daily Login Bonus

Login to World of Tanks.

Reward: 50,000

Once per day
Login Bonus
Login to World of Tanks the following number of days during the event.

Login 5 Days: Improved Ventilation Class 1
Login 10 Days: 1 Day of Premium
Login 15 Days: Enhanced Gun Laying Drive
Login 20 Days: 1 Day of Premium
Login 25 Days: Coated Optics
Login 30 Days:
U.S. T7 Combat Car + Garage Slot

T7 Combat Car - Tier II LT
Players who already own the T7 will receive the Gold equivalent.
Login 35 Days: Camouflage Net
Login 40 Days: 1 Day of Premium
Login 45 Days: Medium Caliber Gun Rammer
Login 50 Days: 1 Day of Premium
Login 55 Days: Binocular Telescope
Login 60 Days:
Soviet SU-100Y + Garage Slot

SU-100Y - Tier VI TD
Players who already own the SU-100Y will receive the Gold equivalent.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_150791886
Jammer dat het alleen voor de US server is ;(
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:54:19 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_150795286
Ze zien het aantal users niet groeien, denk dat het zoiets is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_150797137
Las dat er ongeveer 10.000 man online waren. Wij zitten op 70.000 meen ik of soms zelfs 134.000.
  woensdag 18 maart 2015 @ 23:57:54 #42
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_150798357
's Avonds na achten zo'n 30 tot 40.000 waarvan 10 tot 15% op de West server. Die server gaat niet lang meer bestaan.

Ik log net in, 19.00 uur en totaal bijna 32.000.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_150798763
Hm dat is meer dan wat die kerel zei. Op eu zitten er in totaal 66.000, het is alleen wel flink later uiteraard. :)

Mja 60 dagen elke dag inloggen, zelfs alleen inloggen gaat me zo niet lukken vrees ik :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:21:29 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_150810228
Het probleem met WoT is dat het zo'n complex spel is als je alles bekijkt. Ik heb ooit eens cijfers gezien dat 90% vd accounts niet verder komt dan tier 2 of 3 en dan nooit meer terugkomen. En da's o.a. te danken aan een HELE slechte tutorial en seal clubbers. Ze zouden bijv. de eerste twee tiers PvE (bots) kunnen doen. WoWS heeft dit ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_150810287
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef popolon het volgende:
Het probleem met WoT is dat het zo'n complex spel is als je alles bekijkt. Ik heb ooit eens cijfers gezien dat 90% vd accounts niet verder komt dan tier 2 of 3 en dan nooit meer terugkomen. En da's te danken aan een HELE slechte tutorial.
Ook zijn de lage tiers niet erg leuk om te spelen. De aim is echt heel slecht, zowel door de slechte tanks als de slechte (50%) crews.
pi_150814364
Klopt ja, seal clubbers maken het er niet beter op nee. Persoonlijk speel ik vanaf 4 en dat doe ik al zelden.

Denk alleen niet dat het lanceren van een dergelijk event dit ineens beter maakt. Cashflow is wel nice :9
pi_150814558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Klopt ja, seal clubbers maken het er niet beter op nee. Persoonlijk speel ik vanaf 4 en dat doe ik al zelden.

Denk alleen niet dat het lanceren van een dergelijk event dit ineens beter maakt. Cashflow is wel nice :9
Ik speel vanaf tier 6, heb een tier 5 die ik alleen noodgedwongen speel als mijn platoon dit wilt en een tier 3 omdat ik een nieuwe lijn begonnen ben.
Tier 5 heeft wel leuke tanks, maar de teams... (sowieso lijken er steeds meer bots/retards bij te komen laatste tijd, ook op de wat hogere tiers)
pi_150814581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef popolon het volgende:
Het probleem met WoT is dat het zo'n complex spel is als je alles bekijkt. Ik heb ooit eens cijfers gezien dat 90% vd accounts niet verder komt dan tier 2 of 3 en dan nooit meer terugkomen. En da's o.a. te danken aan een HELE slechte tutorial en seal clubbers. Ze zouden bijv. de eerste twee tiers PvE (bots) kunnen doen. WoWS heeft dit ook.
Kan ik me voorstellen. Vind het eigenlijk pas vanaf tier 4 leuk worden (Hetzer :P ) maar kan me ook wel voorstellen dat er bij die afhakers enkelen tussen zitten die een account aanmaakten en hun tijd alleen maar daarmee vulden om hun ban uit te zitten :P
pi_150814642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:39 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

Ik speel vanaf tier 6, heb een tier 5 die ik alleen noodgedwongen speel als mijn platoon dit wilt en een tier 3 omdat ik een nieuwe lijn begonnen ben.
Tier 5 heeft wel leuke tanks, maar de teams... (sowieso lijken er steeds meer bots/retards bij te komen laatste tijd, ook op de wat hogere tiers)
Momenteel speel ik vaak tier 5, 6, 7, 8 of 9. (chaffee, t37, bulldog oa en wat heavies)
Gisteren de T29 gekocht, presteer er iets slechter mee dan de M6, Ik vind de gun niet bepaald accuraat tov de M6. Zal wel aan mij liggen. In mijn beleving was de M6 juist minder. :+ (om tegen te krijgen bedoel ik. T29 kon wel nasty zijn hulldown).

Oja bots of mensen die zo snel mogelijk zelfmoord plegen.
pi_150814693
Trouwens even een vraagje: Hoe is de T20? (das de medium die vanuit de Jumbo unlocked kan worden).
Iemand ervaring mee?
pi_150815009
Geen idee, ik heb vrijwel niks van die lijn.
pi_150815956
t20 is oke.
niks bijzonders, ook niet slecht.
pi_150817707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:19 schreef DjMark het volgende:
t20 is oke.
niks bijzonders, ook niet slecht.
Hoe vergelijkt hij t.o.v. de T25/2?
Ik vind hoe langer ik die TD speel, hoe leuker ik hem vind..gek genoeg :P

Je moet alleen wel gold meenemen, want zo goed is die gun niet voor zn tier
pi_150817814
T25/2 is zeker geen slechte TD, dus zou niet zeggen 'gek genoeg'.
Weet niet of ze te vergelijken zijn hoor, zelf de T20 niet gespeeld.
pi_150818400
Tja t25/2 is een td, niet echt te vergelijken met een medium.

Gek genoeg lijkt mij een juiste term, aangezien de t25/2 dezelfde gun heeft als de hellcat. En op papier dus niet zo goed is.

Ik heb overigens wel lekker gespeeld met de t25/2 net als de hellcat :)
De t28 prot is weer totaal anders, ook leuk, maar anders. Maar daar heb ik nog niet zoveel mee gespeeld.
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:56:45 #56
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_150833940
Wat is die M3 Lee toch een ontzettend kloteding, met z'n tumorturret. Hopen dat het de moeite waard is.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 01:27:19 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_150835878
Hij komt in 9.7, de M56 Scorpion premium. Eigenlijk een UE 57 on steroids.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_150837549
Jesus die recoil van dat ding _O-
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:37:13 #59
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_150838318
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:27 schreef popolon het volgende:
Hij komt in 9.7, de M56 Scorpion premium. Eigenlijk een UE 57 on steroids
Als je hem dan ook nog achter de vijandelijke linie kan droppen.....😲
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:45:42 #60
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_150839699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Momenteel speel ik vaak tier 5, 6, 7, 8 of 9. (chaffee, t37, bulldog oa en wat heavies)
Gisteren de T29 gekocht, presteer er iets slechter mee dan de M6, Ik vind de gun niet bepaald accuraat tov de M6. Zal wel aan mij liggen. In mijn beleving was de M6 juist minder. :+ (om tegen te krijgen bedoel ik. T29 kon wel nasty zijn hulldown).

Oja bots of mensen die zo snel mogelijk zelfmoord plegen.
Even wennen, dan is de T29 echt een super tank. :)

Hier loopt mijn IS8 avontuur best goed. Na de eerste dagen een wr van <40%, nu 54,55% @ 1477 WN8. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_150840157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef Mr.J het volgende:

Even wennen, dan is de T29 echt een super tank. :)

Hier loopt mijn IS8 avontuur best goed. Na de eerste dagen een wr van <40%, nu 54,55% @ 1477 WN8. :)
Nice, toch wel een chill tankje toch? Ik zie er nooit tegenop om ermee te spelen :).

I know, ik heb de tracks en de topgun al gepakt met free xp, geen zin om stock rond te rijden. Turret en engine volgen nog. :)
Wel lekker, meteen alle crewleden met 3 skills elk erin gezet. Winter event was lekker. :9
  vrijdag 20 maart 2015 @ 14:25:05 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_150848811
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:37 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Als je hem dan ook nog achter de vijandelijke linie kan droppen.....😲
Arty die een Scorpion kan droppen, da's pas mooi.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 07:24 schreef muhahaha het volgende:
Jesus die recoil van dat ding _O-
Ja echt. :D Prachtig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_150850603
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef popolon het volgende:

Ja echt. :D Prachtig.
Zie je ook die shell die er na een schot uit komt? Alsof ie een mooie keutel legt _O-. Zo ploep op de grond hahaha.
pi_150857881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nice, toch wel een chill tankje toch? Ik zie er nooit tegenop om ermee te spelen :).

I know, ik heb de tracks en de topgun al gepakt met free xp, geen zin om stock rond te rijden. Turret en engine volgen nog. :)
Wel lekker, meteen alle crewleden met 3 skills elk erin gezet. Winter event was lekker. :9
Je moet even doorhebben dat hij een stuk minder armor heeft dan de is3.
Zodra je dat door hebt, en dus niet frontlinie gaat staan, dan is de is-8 een prima tank idd.
heb er inmiddels zo'n 90 games in gespeeld (waarvan zo'n 40 stock) en heb er nu een magere wn8 van 1900 op, maar zoals gezegd, groot gedeelte was stock.
pi_150870794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:29 schreef DjMark het volgende:

[..]

Je moet even doorhebben dat hij een stuk minder armor heeft dan de is3.
Zodra je dat door hebt, en dus niet frontlinie gaat staan, dan is de is-8 een prima tank idd.
heb er inmiddels zo'n 90 games in gespeeld (waarvan zo'n 40 stock) en heb er nu een magere wn8 van 1900 op, maar zoals gezegd, groot gedeelte was stock.
Dat is al meer dan wat ik heb :D.
Stock is wel minder ja, zodra je de topgun hebt kun je in ieder geval meer schade aanrichten. :)
pi_150902525
Gaat lekker in de VK30.01(H) :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:19:13 #67
176916 Karrs
2007-2017
pi_151101731
*Chirp* *Chirp*

Iedereen al aan de War Thunder?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_151101896
Neuh. Wel een nieuwe pc. Snellere laadtijden en hogere specs :9
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:29:34 #69
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_151110180
WT, ik vond 't maar niks. Ik zit in de beta van WoWS maar ik weet 't niet, 't is lang niet zo complex als WoT. Maar wel leuk voor een half uurtje ofzo, BIG GUNS.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:09:17 #70
176916 Karrs
2007-2017
pi_151111611
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:29 schreef popolon het volgende:
WT, ik vond 't maar niks. Ik zit in de beta van WoWS maar ik weet 't niet, 't is lang niet zo complex als WoT. Maar wel leuk voor een half uurtje ofzo, BIG GUNS.
WT heeft een veel beter damage-model dan WoT; je hebt geen hitpoints maar het is gewoon afhankelijk van de granaat, de afstand en de plek waar je raakt of je schade veroorzaakt of niet. Iedereen kan dood en alle modules kunnen eraan. 't Is veel realistischer. En de tanks voelen echter aan dan in WoT; ze zijn traag, superzwaar en maken een enorme hoeveelheid herrie.

De M3 Lee heerst in dat spel, omdat je beide kanonnen kan gebruiken. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:12:28 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_151111718
Is persoonlijk, van mij hoeft 't niet realistisch. WoT is meer een arcade game ja, en dat vind ik veel leuker. WT uninstalled. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_151112431
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef Karrs het volgende:
De M3 Lee heerst in dat spel, omdat je beide kanonnen kan gebruiken. :)
Kwam deze maar normaal beschikbaar :P

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:10:00 #73
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_151126208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef popolon het volgende:
Is persoonlijk, van mij hoeft 't niet realistisch. WoT is meer een arcade game ja, en dat vind ik veel leuker. WT uninstalled. :P
Ik vond het vliegen in arcade mode wel gaaf. De tanks daarentegen, hoewel misschien realistisch, voelden aan als hovercrafts...
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_151134306
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:10 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Ik vond het vliegen in arcade mode wel gaaf. De tanks daarentegen, hoewel misschien realistisch, voelden aan als hovercrafts...
Klopt, dat slaat ook nergens op. In Realistic voelt het anders aan.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 29 maart 2015 @ 12:50:16 #75
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_151152888
WT Planes jah :)
I'm not the girl in the picture..
pi_151164834
Bijna unbanned :D nog 8 dagen hehehee
Ehmm
pi_151169025
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Photomorti het volgende:
Bijna unbanned :D nog 8 dagen hehehee
En hoe lang ga je het deze keer volhouden? :P :X
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_151173738
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:59 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En hoe lang ga je het deze keer volhouden? :P :X
Only time will tell maar ik vermoed jaren :)
Ehmm
pi_151173956
Ik denk 2 weken.
  maandag 30 maart 2015 @ 13:04:41 #80
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_151186882
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk 2 weken.
Optimist. Ik ga voor 4 dagen.
Heb trouwens 650K fee xp klaar staan voor die 30B. Laat 9.7 maar komen.
pi_151187613
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:04 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Optimist. Ik ga voor 4 dagen.
Heb trouwens 650K fee xp klaar staan voor die 30B. Laat 9.7 maar komen.
Je speelt veel premium tanks en converteert die experience?
  maandag 30 maart 2015 @ 13:46:14 #82
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_151188091
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Je speelt veel premium tanks en converteert die experience?
Ja premiums en tier X en andere elite tanks. En met goud uit o.a. cw converteren.
pi_151191768
Ligt het aan mij of is er veel minder arty de laatste tijd?
  maandag 30 maart 2015 @ 15:58:24 #84
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151192167
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:21 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Only time will tell maar ik vermoed jaren :)
Als je normale mensen op je account laat spelen -al dan niet voor geld- komt dat wel goed.

Ga je zelf achter de knoppen ziiten -alszijnde een autistische chimpansee met agressiestoornis- dan wordt het lastig die jaren te halen vrees ik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151192782
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef Mr.J het volgende:
Ga je zelf achter de knoppen ziiten -alszijnde een autistische chimpansee met agressiestoornis- dan wordt het lastig die jaren te halen vrees ik.
_O-
pi_151210210
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef Mr.J het volgende:
Ga je zelf achter de knoppen ziiten -alszijnde een autistische chimpansee met agressiestoornis- dan wordt het lastig die jaren te halen vrees ik.
~O>
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_151211792
quote:
hehehehehe :D
Ehmm
pi_151214338
Zijn er hier toevallig mensen met de STA-1?
Ligt het nou aan mij of is dat ding achterlijk duur om te spelen vergeleken met andere T8 tanks?

Dit is echt de enige T8 tank waar ik vaker credits mee verlies dan win.
pi_151235992
De shell cost is maar 380 als het goed is met de topgun dus dat is zeer goedkoop.

Wat is je avarage dmg in de tank ? En speel je met premium ?
Ehmm
pi_151236468
De vraag is ook, schiet je wel eens op andere spelers. Dat kost ook geld. Photo kan je meer vertellen over deze extra onvoorziene kosten.
pi_151237547
Ben geen super speler, average damage zit op iets meer als 900 over 183 battles, shells kosten inderdaad 380

Maar vergelijk ik dit bijv. met de Indien Panzer:
+-850 over 272 battles, shells kosten 300
Of met de SU-101:
+- 850average damage over 74 battles, shells kosten 1230

Deze 2 had/heb ik vrijwel nooit verlies in tenzij het echt hele slechte potjes zijn.
Wat me zowiezo opvalt nu is dat de STA-1 bij volledig vernietigd zowat de helft meer kost om te repareren als de SU-101, 16k voor de STA-1 tegenover 9600 voor de SU-101.

Uiteraard schiet ik op andere spelers, tegenstanders zijn (voor een deel tenminste) geen bots :D
pi_151291750
Kosten zullen altijd wel verschillen per tank. Zonder premium draai ik winst over een avond genomen maar veel is het niet. Vooral de hogere tiers zijn hier vaak de boosdoener van en nu 2 nieuwe tanks heb en daarbij gold gebruik loopt het nog sneller in de kosten :+. Voor de kenners; ik heb nu de SU-85 (kan vaak met standaard ammo) en de T-43. Vooral die laatste pak ik vaak gold op, merk dat ik er anders helemaal niet doorheen kom. Gelukkig is de reload snel, kan altijd snel wisselen mocht ik een soft target tegenkomen.
  donderdag 2 april 2015 @ 13:38:09 #93
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151292583
Iemand interesse om mij te helpen mijn WR op mijn E75 en IS8 te verhogen?

De laatste dagen is mijn WR dramatisch. ;(

Eigen stats; Na 4,5k games WN8 van 1200 (=eindelijk groen *O* ) en overall WR van 51,x%.

Het zou ook schelen als ik op tijd even stop ipv 'kwaad' door te gaan, nog slechter te spelen en weer te verliezen. o|O
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151294458
Linkje naar je profiel, wil niet met tomaten spelen natuurlijk _O-

Nee geintje, ik wil platoonen. Morgen of overmorgen kan ik waarschijnlijk wel.

Ik heet ingame Kanniebaal en rij ook de IS-8 ow en de Bulldog (die valt ook in tier 10 matches :+ ).
  donderdag 2 april 2015 @ 14:34:56 #95
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151294609
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151295630


Hm het aantal battles op 1 dag klopt niet helemaal :')
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:46:24 #97
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151327298
Drama dag gisteren weer. <40% wr. WN8 1500+. Altijd wel in top 3 van het team, maar de WoT goden gunde het mij niet.

Wel mijn Ace op de E75 te pakken, maar dat was niet dat ik die pot super speelde.

Abbey, zuid spawn en ik ging links. Werd vastgepinned door 3 heavies en een TD waar ik alleen een TD nog achter mij had. Kon weinig doen, want er stonden 4 dikke guns op het hoekje gericht waar ik zat. Op hun beurt durfden ze het ook niet aan om een push te doen. Patstelling dus. Maar de 3 arties in mijn team dachten daar anders over. Terwijl ik ze met een proxy spot gespot hield maakten ze gehakt van het groepje.

Eindresultaat een Ace met 2500 eigen dmg en 4700 assisted dmg. :')14.gif

Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:47:51 #98
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151332655
Niet veel beter nu. 4 lossen op een rij voor de T29.

In 3 potjes nummer 1 qua exp en damage. Potjes met een +60% winkans weggegooid door apen die WoT mogen spelen van de verzorgers. Ik word hier zo moe van. :'(

Vb: Lakevill. Voor de game zeg ik nog dat 2 TDs en een arty genoeg zijn voor de valley, de rest mag spot @ middle en city. Uiteraard gaan 3 heavies de valley in ondanks mijn smeekbedes om te keren.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151334308
Mijn games gaan ook niet zo lekker _O-.
pi_151349068
Eindelijk exclusieve content voor de Xbox versie. Je kunt het nu op de Maan uitvechten in Chaffee's uitgerust met frickin' lasers:

http://worldoftanksxbox36(...)ncements/lunar-mode/

coooool *pew pew pew*
Xbox >PC
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 4 april 2015 @ 00:22:34 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_151349105
Ik was gisteravond een beetje beschonken zeg maar, kom je thuis, ff tanken! (alweer?)

Yep........... Een paar biertjes is goed voor tanks maar als je teveel op hebt, slecht idee. Een wn8 van 500 ofzo. :D :o
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 4 april 2015 @ 01:07:50 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_151349929
3900 damage en nog wat andere zooi, met een stock Charioteer, geeft me mastery badge 3. Ouch. Dit is zeker geen 'stat padder'.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 4 april 2015 @ 01:10:53 #103
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151349964
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef popolon het volgende:
Ik was gisteravond een beetje beschonken zeg maar, kom je thuis, ff tanken! (alweer?)

Yep........... Een paar biertjes is goed voor tanks maar als je teveel op hebt, slecht idee. Een wn8 van 500 ofzo. :D :o
Alsnog beter dan 80% van mijn teammates de laatste dagen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zaterdag 4 april 2015 @ 01:14:58 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_151350054
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2015 01:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Alsnog beter dan 80% van mijn teammates de laatste dagen.
Don't worry, op de NA server is hetzelfde aan de hand. Tomato galore.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 4 april 2015 @ 20:31:02 #105
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151367939
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 00:22 schreef popolon het volgende:
Ik was gisteravond een beetje beschonken zeg maar, kom je thuis, ff tanken! (alweer?)

Yep........... Een paar biertjes is goed voor tanks maar als je teveel op hebt, slecht idee. Een wn8 van 500 ofzo. :D :o
Hoeft natuurlijk niet zoveel te zeggen de WN8, ik zit ook onder de 500 maar dat kwam omdat ik het in het begin aardig heb verkloot. Nu ben ik altijd wel een van de betere spelers in m'n team. Wat is die T-28 btw een fijne tank. Hoorde slechte verhalen over deze tank voordat de KV-1 komt maar met die top gun is het echt een goeie tank!

[ Bericht 6% gewijzigd door JagerJanssen op 04-04-2015 23:35:33 ]
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151414189
Ik heb ooit eens stomdronken zitten spelen en ik wou mijn is8 verkopen omdat ik de is7 toch al had.

De volgende dag start ik world of tanks op was opeens mijn is6 premium tank weg en de is8 stond nog in de garage :P

Morgen unbanned yesss :D
Ehmm
pi_151415279
Morgen al? ;(
pi_151425781
hahaha al? :P weet je hoelang 4 maanden geen wot is hahah ik ben er wel klaar mee geloof me.

Eindelijk weer mijn batchat en leopard 1 spelen :D
Ehmm
pi_151428256
Ja, wat mij betreft kwam je niet meer terug :+
  maandag 6 april 2015 @ 20:36:36 #110
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_151429370
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:32 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb ooit eens stomdronken zitten spelen en ik wou mijn is8 verkopen omdat ik de is7 toch al had.

De volgende dag start ik world of tanks op was opeens mijn is6 premium tank weg en de is8 stond nog in de garage :P

Morgen unbanned yesss :D
Gezien je toestand op dat moment... Zul je je IS6 wel hebben verkocht? Wel zonde want de IS6 is een prima creditfarmer. En behoorlijk geld weggegooid, maakt dat maakt weinigen schijnbaar iets uit...

[ Bericht 6% gewijzigd door Flatacer op 07-04-2015 08:43:47 ]
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_151457486
Eerste paar potjes na de break holy shit :D Wat een heerlijk begin , eerste potje met obj 140 7500 dmg mastery badge heerlijk.

Leopard 1 game was faal door een conc GC :P

Ehmm
pi_151458350
Het rukken is weer begonnen zie ik. Heb je trouwens al die tijd droog gestaan speciaal voor dit moment?
pi_151460221
Ik heb af en toe op accounts van vrienden gespeeld maar niet veel
Ehmm
pi_151460461
Leuke farm missies weer kuch kuch happy anniversary /log out.
pi_151478398
Ik ben denk ik verlieft op de 50B :) Wat een machine geweldig!!

Ehmm
pi_151479409
Ik ben verlieft op mn meissie O+
pi_151487093
Dat is wel zo fijn :P
Ehmm
  woensdag 8 april 2015 @ 17:14:11 #118
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151488010
Wat een heldending is die Pz. 1 c toch ook, met 80 km/ u even een rondje spotten en weer terug zonder schade.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151489515
zo, mn laatste niet-elite arty elite gemaakt, ben er nu wel even klaar mee :)
Speel nu alleen nog maar die premium arty :P

En noobmeter doet t weer, had blijkbaar over de afgelopen weken een wn8 van boven de 1600, je suis contenté :P
pi_151489591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben verlieft op mn meissie O+
Welke tier is ze? :P
pi_151489704
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welke tier is ze? :P
:')
pi_151489965
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:')
Heb je dr al "geunlocked"? ;) ;) ;)
En schoot je met of zonder gold? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door magnetronkoffie op 08-04-2015 18:41:31 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 18:40:39 #123
47102 Elvi
miemkwien
pi_151490093
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:')
Is ze een tomaat of een banaan?
pi_151490135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Is ze een tomaat of een banaan?
Who cares, zolang ze maar geen zure druif is :P
pi_151490629
Ze speelt geen wot. Speelt Elvi wot? :)
pi_151490668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef muhahaha het volgende:
Ze speelt geen wot. Speelt Elvi wot? :)
Nee, maar ze keek wel een keertje met me mee :P
pi_151493489


2 marks jeej :D
Ehmm
pi_151494223
Gelukkig speel ik altijd op EU1 :P
pi_151504349
Man die KV2 is zo lachen _O_
  donderdag 9 april 2015 @ 09:12:28 #130
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151506501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Man die KV2 is zo lachen _O_
Alleen al om te zien.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151507987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:12 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Alleen al om te zien.
En in gezien te worden :)
Hoef alleen maar mn turret hun kant op te mikken en je ziet ze al wegduiken..terwijl ik nog halverwege mn reload zit _O- :P
  donderdag 9 april 2015 @ 12:04:14 #132
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151510926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En in gezien te worden :)
Hoef alleen maar mn turret hun kant op te mikken en je ziet ze al wegduiken..terwijl ik nog halverwege mn reload zit _O- :P
Ding heeft wel een goede gun maar is zo makkelijk te flanken en armor is volgens mij ook niet heel geweldig. Daar kom ik bijna altijd wel doorheen.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151511216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:04 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Ding heeft wel een goede gun maar is zo makkelijk te flanken en armor is volgens mij ook niet heel geweldig. Daar kom ik bijna altijd wel doorheen.
Ja je moet iemand in 1 schot dood hebben of zo goed als kreupel leggen óf zorgen dat je op tijd weg bent, anders ben je de lul...
pi_151511397
kv2 is ook geen solotank, gewoon met een paar tomaten optrekken en hun voor je laten tanken :P
Ik ben ook niet zo goed in dat ding (50% winrate ofzo), maar hij is gewoon leuk :P
pi_151513864
Ik vind de kv-2 veelstetraag. Kv-1 kan ik nog net meekomen :).

Misschien weer een keer aanschaffen alleen ik heb geen slots meer over en wil niks wegdoen _O-.
  donderdag 9 april 2015 @ 19:34:08 #136
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_151524400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind de kv-2 veelstetraag. Kv-1 kan ik nog net meekomen :).

Misschien weer een keer aanschaffen alleen ik heb geen slots meer over en wil niks wegdoen _O-.
KV2 is zeer de moeit waard. Ook hogere tiers behandelen je met respect!
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  donderdag 9 april 2015 @ 19:59:25 #137
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_151525526
WG gaat hoogstwaarschijnlijk de WT auf E-100 (DIE IK NET HEB!) uit het spel nemen... En vervangen door een ander type T10 TD. Wellicht deze? :P


[ Bericht 5% gewijzigd door Flatacer op 09-04-2015 20:21:54 ]
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:22:59 #138
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_151541828
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef Flatacer het volgende:
WG gaat hoogstwaarschijnlijk de WT auf E-100 (DIE IK NET HEB!) uit het spel nemen... En vervangen door een ander type T10 TD. Wellicht deze? :P
[ afbeelding ]
Ik hoop het echt. Waffle is echt zo'n achterlijke kuttank. Ik heb hem ook. En er zijn eigenlijk maar 2 opties, yolo clip legen op een ongelukkige voorbijganger, of hardcore campen.
Ik hoop dat 9.7 snel komt. Wil die 30B
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:49:46 #139
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151544468
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik hoop het echt. Waffle is echt zo'n achterlijke kuttank. Ik heb hem ook. En er zijn eigenlijk maar 2 opties, yolo clip legen op een ongelukkige voorbijganger, of hardcore campen.
Ik hoop dat 9.7 snel komt. Wil die 30B
http://ftr.wot-news.com/2015/03/04/9-7-content-vehicles/

Ziet er goed uit, als ze er tenminste zo uit komen te zien.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:11:39 #140
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_151555693
quote:
Ik hoop het echt. Waffle is echt zo'n achterlijke kuttank. Ik heb hem ook. En er zijn eigenlijk maar 2 opties, yolo clip legen op een ongelukkige voorbijganger, of hardcore campen.
Ik hoop dat 9.7 snel komt. Wil die 30B
Snap wat je bedoelt, maar o wat heb ik met dit "dingetje" heerlijk lopen knallen op Erlenberg. ST1, normaal een hele taaie, flankte ik en schoot snel 4 treffers en hij was weg. 6 Kills in totaal. Wel is het zaak dat je tijdens reload pleite bent natuurlijk!😊
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  zaterdag 11 april 2015 @ 08:00:17 #141
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_151570218
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:11 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Snap wat je bedoelt, maar o wat heb ik met dit "dingetje" heerlijk lopen knallen op Erlenberg. ST1, normaal een hele taaie, flankte ik en schoot snel 4 treffers en hij was weg. 6 Kills in totaal. Wel is het zaak dat je tijdens reload pleite bent natuurlijk!😊
Ja, de map moet een beetje meezitten. En je team natuurlijk. Maar om ze tegen je te hebben kan ook zo frustrerend zijn. Hij kan theoretisch alles 1 clippen.
pi_151572312
Als dit geen goeie x5 is weet ik het ook niet meer :P



En de replay mocht iemand zich vervelen.

http://wotreplays.com/sit(...)nk-sp_hpanzer_ru_251

Hij gaat lekker vandaag :)



[ Bericht 25% gewijzigd door Photomorti op 11-04-2015 12:41:31 ]
Ehmm
pi_151581169
Bijna, ik kan er haast niet op wachten :D
pi_151581360
Bijna wat? :P
Ehmm
pi_151639781
Die teams zucht...

Ehmm
  maandag 13 april 2015 @ 12:24:47 #146
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_151641343
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef Photomorti het volgende:
Die teams zucht...

[ afbeelding ]
x5 komt elke randdebiel weer uit zn grot.
Ik had gisteren het genoegen in een tier 8 potje te komen met mijn T150 tier 6. Ik deed 2,5k dmg en kreeg het verwijt van een KV4 dat ik useless was. Deze ezel stond te campen bij de basis en werd van afstand gesloopt door TD's. Deed 0 dmg.
Echt waar die mensen toch vandaan komen....
pi_151642851
Ach, met de bulldog ramde ik per ongeluk een is-3 die me vervolgens van de brug af wilde duwen en toen dat niet lukte de-trackte hij me daarop (geen idee of ie me wilde killen). Sommige mensen... dat rammen was niet eens met opzet, er was gewoon niet zoveel ruimte en dat sturen is nou niet bepaald milimeterwerk :'). Meteen zo een andere gast die in de naat van de is3 kroop omdat de is3 unicum was. Ik stond wel bovenaan qua xp :7.
pi_151643992
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef Photomorti het volgende:
Die teams zucht...

[ afbeelding ]
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 12:24 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

x5 komt elke randdebiel weer uit zn grot.
...
Echt waar die mensen toch vandaan komen....
Ik snap niet waar jullie verbaasd over zijn. Het weekend was niet erger dan veel andere weekenden en nu is het maandagochtend. Wat verwacht je met een x5 op een maandagochtend?
Volwassen ervaren spelers?
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  dinsdag 14 april 2015 @ 19:40:43 #149
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151687532
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef muhahaha het volgende:
Ach, met de bulldog ramde ik per ongeluk een is-3 die me vervolgens van de brug af wilde duwen en toen dat niet lukte de-trackte hij me daarop (geen idee of ie me wilde killen). Sommige mensen... dat rammen was niet eens met opzet, er was gewoon niet zoveel ruimte en dat sturen is nou niet bepaald milimeterwerk :'). Meteen zo een andere gast die in de naat van de is3 kroop omdat de is3 unicum was. Ik stond wel bovenaan qua xp :7.
Die IS-3 is ook wel dik overrated. Schakel die dingen regelmatig geheel in m'n eentje uit in m'n Jagdpanther. Dan rijden ze op me af (in open veld) en ik schiet dan mooi vanachter wat beschutting door hun bottom plate. :9
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151696369
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:40 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Die IS-3 is ook wel dik overrated. Schakel die dingen regelmatig geheel in m'n eentje uit in m'n Jagdpanther. Dan rijden ze op me af (in open veld) en ik schiet dan mooi vanachter wat beschutting door hun bottom plate. :9
Dat, of (mits je erbij kan natuurlijk) blijft op bovenkant van de koepel schieten ook erg vermakelijk
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_151708212
Ik ben al mijn skills kwijt :( Vandaag de E50 gekocht en wat een begin man man man drama :P

|

En gefixed :D





[ Bericht 15% gewijzigd door Photomorti op 15-04-2015 15:00:17 ]
Ehmm
pi_151724155
:O
pi_151727493
hahahahahaha
Ehmm
pi_151735048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef muhahaha het volgende:
:O
+1
pi_151738187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:24 schreef DjMark het volgende:

[..]

+1
Jammer dat dat niet kan hier :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_151740393
wow photomorti bedankt voor deze prachtige bijdrage aan het world of tanks topic ;)
Ehmm
pi_151742405
Die prachtige bijdrage laat nog even op zich wachten maar de popcorn staat al klaar :9


Van de week de IS-7 gekocht, mannetjes overgezet en opnieuw getraind (1 met 500 gold, was mijn oude KV-1S radio operator) en inmiddels 3 potjes gespeeld. Bevalt prima :7. Vreemd genoeg zijn 4 van de 5 mannetjes al op 100 na de hertraining, iemand die daar een verklaring voor heeft? Ik dacht echt dat dit langer zou duren. Alleen de driver zit nog op 93 of 94.
pi_151742805
Is7 is een geweldige machine :) Lekker mensen facehuggen die dan gewoon niks kunnen doen tegen je :P

Mijn hoogste dmg game ooit in de fcm 50 t helaas wel een loss

111 duizend profit :)

Ehmm
pi_151743012
Laatste pot standoff, 3 v 3 en ik lag in een klein greppeltje. Had een paar mooie hits op hun T-57 totdat 3 tanks ons wilde gaan flanken. Gevolg was dat mijn 2 teammaten vluchtte (was niet eens nodig, E-100 had ze tegen kunnen houden dmv sidescrapen) en ik niet snel genoeg was (ik lag helemaal vooraan namelijk). Toen was het wel redelijk snel over _O-. Wel gewonnen overigens.
pi_151743610
En het constant posten van potjes is weer begonnen. :O
In ieder geval (nog) niet het constant opscheppen over teamkillen...
pi_151745193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:15 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
En het constant posten van potjes is weer begonnen. :O
In ieder geval (nog) niet het constant opscheppen over teamkillen...
Kan nooit lang meer duren. Hij roept iedere keer dat 'ie het niet meer zal doen en iedere keer wordt 'ie weer geband. Uiteraard buiten zijn schuld om.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 16 april 2015 @ 17:33:29 #162
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151747415
Hier een week in Praag voor werk dus niet kunnen gamen. :(

Wel heel dichtbij de IS7. Twijfel alleen om gelijk over te gaan of eerst een Ace op de IS8 te halen wat tot nu toe nog niet is gelukt. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151748445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:10 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Kan nooit lang meer duren. Hij roept iedere keer dat 'ie het niet meer zal doen en iedere keer wordt 'ie weer geband. Uiteraard buiten zijn schuld om.
Nope heb nog geen schot teamdamage gedaan en ben het ook nooit meer van plan
Ehmm
pi_151755826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Nope heb nog geen schot teamdamage gedaan en ben het ook nooit meer van plan
Beetje jammer dat een dreiging van een permanente ban nodig is om je in het gareel te krijgen.
  donderdag 16 april 2015 @ 21:43:38 #165
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151756089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Beetje jammer dat een dreiging van een permanente ban nodig is om je in het gareel te krijgen.
Dat zal best maar zo gauw een teamgenoot mij bewust schade toebrengt schiet ik wel terug.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151756167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:43 schreef JagerJanssen het volgende:

Dat zal best maar zo gauw een teamgenoot mij bewust schade toebrengt schiet ik wel terug.
Tenzij diegene blauw is zou ik het toch afraden ;(.
  donderdag 16 april 2015 @ 21:51:12 #167
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151756450
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Tenzij diegene blauw is zou ik het toch afraden ;(.
Waarom? Oog om oog tand om tand. Het is ook niet zo dat ik ze gelijk helemaal kill maar meestal detrack ik ze even ofzo.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151756579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:51 schreef JagerJanssen het volgende:

Waarom? Oog om oog tand om tand. Het is ook niet zo dat ik ze gelijk helemaal kill maar meestal detrack ik ze even ofzo.
Omdat je dan zelf ook een note krijgt.
pi_151759177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Nope heb nog geen schot teamdamage gedaan en ben het ook nooit meer van plan
Ik hoop het vooral arty-spelers helpen :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_151774566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:51 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Waarom? Oog om oog tand om tand. Het is ook niet zo dat ik ze gelijk helemaal kill maar meestal detrack ik ze even ofzo.
Dat is juist waar ze op hopen, verlaag je gewoon niet tot dat niveau, trollen heb je nou eenmaal in dit spel.
pi_151774594
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:02 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Dat is juist waar ze op hopen, verlaag je gewoon niet tot dat niveau, trollen heb je nou eenmaal in dit spel.
Ik ram ze gewoon met mijn light tank. Krijgen ze zelf een penalty en ik krijg er nog geld op toe ook ;) ;) ;)
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:17:21 #172
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151781027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:02 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Dat is juist waar ze op hopen, verlaag je gewoon niet tot dat niveau, trollen heb je nou eenmaal in dit spel.
Heb een paar keer niets terug gedaan en toen bleven die gasten maar schieten totdat ik natuurlijk dood was. Zo kon ik dus niets meer bijdragen aan mijn team, sindsdien heb ik me voorgenomen om dan maar gelijk actie te ondernemen.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 19 april 2015 @ 19:02:23 #173
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_151833800
Die kleine Otsu blijft leuk om soms mee te spelen. :)



"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_151854137
Lekker bezig Cobra!

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ram ze gewoon met mijn light tank. Krijgen ze zelf een penalty en ik krijg er nog geld op toe ook ;) ;) ;)
Hier moet je mee uitkijken, een paar patches geleden zijn de regels voor rammen verandert. De tank die het snelst rijdt op het moment van de botsing is tegenwoordig de schuldige. En met een lichte tank ben je bijna altijd het snelst.
Als een lichte tank mij in mijn zware tank ramt terwijl ik niet of bijna niet rij, hoef ik nooit te betalen.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_151854223
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef Brutus.nl het volgende:
Lekker bezig Cobra!

[..]

Hier moet je mee uitkijken, een paar patches geleden zijn de regels voor rammen verandert. De tank die het snelst rijdt op het moment van de botsing is tegenwoordig de schuldige. En met een lichte tank ben je bijna altijd het snelst.
Als een lichte tank mij in mijn zware tank ramt terwijl ik niet of bijna niet rij, hoef ik nooit te betalen.
Klopt, toch kreeg ik bij die IS-3 pot geld toe ipv dat ik moest betalen. Vraag me niet waarom...

Eigenlijk kun je beter gewoon doorspelen en de teamkillers maar negeren. Een eenmalige actie zal geen gevolgen hebben echter als je blijft teamkillen zullen de bans vanzelf komen.
  maandag 20 april 2015 @ 11:46:51 #176
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151854251
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef Brutus.nl het volgende:
Lekker bezig Cobra!

[..]

Hier moet je mee uitkijken, een paar patches geleden zijn de regels voor rammen verandert. De tank die het snelst rijdt op het moment van de botsing is tegenwoordig de schuldige. En met een lichte tank ben je bijna altijd het snelst.
Als een lichte tank mij in mijn zware tank ramt terwijl ik niet of bijna niet rij, hoef ik nooit te betalen.
Dat is wel een mooie patch. Hoe vaak vliegen die light tanks in het begin van de match wel niet tegen je op. Verder is het rammen van enemy's natuurlijk wel lachen. Vooral als het een kill is. Laatst nog in een potje 4 kills door rammen. :D
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  maandag 20 april 2015 @ 13:49:53 #177
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_151857367
Ik zit met een issue.
Ik speel het liefst met de Tiger2 maar dat spelen wordt onmogelijk gemaakt door de hoge kosten die aan de munitie verbonden zitten, laat staan het repareren van de tank.
Ik verdien per potje met wat geluk 30.K , als de tank kapot is dan ben ik alles kwijt, is de munitie volledig op kan ik gaan bijbetalen want dat is zo takke duur.

Wat doe ik fout?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_151857455
Met een premium account verdien je veel meer geld, maar dan moet je betalen idd.
Er zijn 2 opties voor je:
-een betere speler worden (dan ga je meer verdienen per potje, en ga je minder vaak dood)
-meer low tier spelen, daar hou je relatief meer geld aan over.

Ikzelf ben een redelijke speler(1750wn8 overall) en heb een premium account, dan is er niks aan de hand.
  maandag 20 april 2015 @ 13:53:39 #179
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_151857497
Ah, dank voor de snelle reactie.
Dat advies van een betere speler worden is leuk maar daar heb je niets aan als je team keer na keer verliest. Je hebt daardoor het money maken niet in de hand.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_151857518
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef Pumatje het volgende:
Ik zit met een issue.
Ik speel het liefst met de Tiger2 maar dat spelen wordt onmogelijk gemaakt door de hoge kosten die aan de munitie verbonden zitten, laat staan het repareren van de tank.
Ik verdien per potje met wat geluk 30.K , als de tank kapot is dan ben ik alles kwijt, is de munitie volledig op kan ik gaan bijbetalen want dat is zo takke duur.

Wat doe ik fout?
Je doet misschien niet genoeg damage.
Hoeveel premium ammunitie schiet je? Probeer dit minimaal te houden.
Gebruik je premium consumables? Die lijken mij niet nodig.

Rond tier 8/9 kan het voor veel spelers niet meer rendabel zijn en zul je dit moeten financieren door lagere tiers te spelen. Heb hier zelf geen last van, vanwege mijn premium account, maar snap goed dat niet iedereen dit er voor over heeft.

Koop tijdens speciale weekenden consumables in wanneer ze in de aanbieding zijn. Dit bespaart je 50% op consumables.
  maandag 20 april 2015 @ 13:56:09 #181
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_151857575
ik schiet al niet meer met premium munitie :) , dat is inderdaad niet te betalen.
Ik heb enkel als consumables de kleine verbanddoos en repareren.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_151857968
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:53 schreef Pumatje het volgende:
Ah, dank voor de snelle reactie.
Dat advies van een betere speler worden is leuk maar daar heb je niets aan als je team keer na keer verliest. Je hebt daardoor het money maken niet in de hand.
Eh jawel, money making is voor een groot deel gebasseerd op de dmg die je doet. :)
  maandag 20 april 2015 @ 14:13:27 #183
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_151858187
Vlak ook de missions niet uit. Voor bepaalde missies krijg je 50k-100k credits als je de secondary objective ook haalt. Tikt lekker aan :+
WFPB!
pi_151858551
Gisteravond een Pascucci gehaald in m'n JagdPanther 2.... Kwaad dat ze alledrie waren. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 20 april 2015 @ 15:04:12 #185
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_151859910
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Eh jawel, money making is voor een groot deel gebasseerd op de dmg die je doet. :)
Duidelijk, ik moet misschien ook maar eens met skins gaan werken dan.
Ik heb het idee dat ik een van de weinige ben die dat nu nog niet doet.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_151860122
Skins gebruik ik niet.
Gewoon veel spelen, dan leer je het vanzelf.

Natuurlijk moet je de tanks leren kennen, maar globaal kan je deze regels gebruiken:

-Bij bijna alle tanks is de onderplaat een weakspot.
-zijkant/achterkant/tracks van tanks hebben meestal weinig armor
-schiet op het gedeelte met de minste angling
pi_151860155
Commander Cupola's zijn ook vaak een weakspot bij veel tanks. Wel moeilijker te raken als je zelf beweegt of de vijand is in beweging.
pi_151861291
Skins zou ik niet gebruiken op de Tiger, ik doe het alleen voor gold bij bepaalde TD's en lights die ik hou.
Verder raad ik je wel aan om een fire extinguisher aan te schaffen. Zeker op de heavies handig en kost niet veel in verhouding met de schade die vuur doet.
pi_151861614
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:52 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Skins zou ik niet gebruiken op de Tiger, ik doe het alleen voor gold bij bepaalde TD's en lights die ik hou.
Verder raad ik je wel aan om een fire extinguisher aan te schaffen. Zeker op de heavies handig en kost niet veel in verhouding met de schade die vuur doet.
Volgens mij bedoeld Pumatje "hitzone skins" en niet de camo die jij bedoelt :)
pi_151861797
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:03 schreef DjMark het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld Pumatje "hitzone skins" en niet de camo die jij bedoelt :)
:@
pi_151871151
Nieuwe mijlpaal bereikt mijn last 1000 games wn8 boven de 3000 kunnen krijgen en een solo winrate van 60+ %

Gaat lekker zo hehehehe

Ehmm
pi_151883815
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:03 schreef DjMark het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld Pumatje "hitzone skins" en niet de camo die jij bedoelt :)
Ik dacht hier pas aan toen jij het opschreef, ik dacht eerst exact hetzelfde als Arnold :p

Hitzone skins, ik weet het niet, ik vind het neigen naar cheating, alhoewel ik toch verwacht dat je de obvious weekspots wel weet als je in een tier 8 tank rondrijdt. Overigens niet gek dat je het duur vindt, het is zonder premium account zelden mogelijk (voor een average speler) om boven de tier 7 in de plus te eindigen na een gemiddelde random. Mijn advies zou zijn: zoek wat leuke tier 5/6 tankjes om mee te cashen, doe de missies en investeer eventueel in een tier 8 premium om geld mee te verdienen (en baseer dan je tank op je favoriete lijn, als dat de Duitse heavies zijn kun je de Löwe eens proberen, alhoewel ik daar zelf geen ervaring mee heb als het gaat om credits grinden, zodat je gelijk ook je crew mee door kan trainen van je "gewone" tanks.)
pi_151884316
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:30 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Ik dacht hier pas aan toen jij het opschreef, ik dacht eerst exact hetzelfde als Arnold :p

Hitzone skins, ik weet het niet, ik vind het neigen naar cheating, alhoewel ik toch verwacht dat je de obvious weekspots wel weet als je in een tier 8 tank rondrijdt. Overigens niet gek dat je het duur vindt, het is zonder premium account zelden mogelijk (voor een average speler) om boven de tier 7 in de plus te eindigen na een gemiddelde random. Mijn advies zou zijn: zoek wat leuke tier 5/6 tankjes om mee te cashen, doe de missies en investeer eventueel in een tier 8 premium om geld mee te verdienen (en baseer dan je tank op je favoriete lijn, als dat de Duitse heavies zijn kun je de Löwe eens proberen, alhoewel ik daar zelf geen ervaring mee heb als het gaat om credits grinden, zodat je gelijk ook je crew mee door kan trainen van je "gewone" tanks.)
Lowe is zover ik weet wel een redelijke moneymaker. Beste tier 8 moneymaker (mits je schade uitdeelt uiteraard) is de IS-6.

Het is inderdaad wel verstandig om een premium tank te nemen van de lijn waarin je momenteel zit want dan kun je je mannetjes heen en weer transferren en ze dus sneller skillen (premium krijgt meer xp voor zijn crewleden).
pi_151884334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lowe is zover ik weet wel een redelijke moneymaker. Beste tier 8 moneymaker (mits je schade uitdeelt uiteraard) is de IS-6.

Het is inderdaad wel verstandig om een premium tank te nemen van de lijn waarin je momenteel zit want dan kun je je mannetjes heen en weer transferren en ze dus sneller skillen (premium krijgt meer xp voor zijn crewleden).
Ik zou juist voor de tank gaan die je het leukste vindt. :)
pi_151884408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lowe is zover ik weet wel een redelijke moneymaker. Beste tier 8 moneymaker (mits je schade uitdeelt uiteraard) is de IS-6.

Het is inderdaad wel verstandig om een premium tank te nemen van de lijn waarin je momenteel zit want dan kun je je mannetjes heen en weer transferren en ze dus sneller skillen (premium krijgt meer xp voor zijn crewleden).
Ik geloof je gelijk, persoonlijk ben ik fan van de Russische Heavies dus ik heb ook de IS-6 in mijn bezit. Ik ben nu verder bezig de Amerikaanse en Franse Heavie lijn te doen, dus wie weet komt er ooit nog een tweede premium, waarbij de voorkeur op dit moment uitgaat naar de Amerikaanse T34.
pi_151884413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik zou juist voor de tank gaan die je het leukste vindt. :)
Mja dat weet je pas zodra je hem hebt ;(.

Tenzij je de tankrole bedoelt als in heavy, medium, td of spg. Ja, daar zou ik wel naar kijken inderdaad :P
pi_151884444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja dat weet je pas zodra je hem hebt ;(.

Tenzij je de tankrole bedoelt als in heavy, medium, td of spg. Ja, daar zou ik wel naar kijken inderdaad :P
Je kan ze op de testserver ook uitproberen.
pi_151884466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Je kan ze op de testserver ook uitproberen.
Hm dat kan ook natuurlijk :)
pi_151884519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja dat weet je pas zodra je hem hebt ;(.

Tenzij je de tankrole bedoelt als in heavy, medium, td of spg. Ja, daar zou ik wel naar kijken inderdaad :P
En pas een premium kopen als je in die lijn op hetzelfde niveau zit. Dus IS-6 -> zorg dat je eerst de IS-3 hebt. De karakteristieken van de tanklijn verschillen over het algemeen niet veel namelijk, dus je weet wel ongeveer wat je in je handen krijgt.
pi_151885174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lowe is zover ik weet wel een redelijke moneymaker. Beste tier 8 moneymaker (mits je schade uitdeelt uiteraard) is de IS-6.

Het is inderdaad wel verstandig om een premium tank te nemen van de lijn waarin je momenteel zit want dan kun je je mannetjes heen en weer transferren en ze dus sneller skillen (premium krijgt meer xp voor zijn crewleden).
Beste t8 moneymaker is niet de is6..
Hier zie je de beste moneymakers.
pi_151885231
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:36 schreef DjMark het volgende:

Beste t8 moneymaker is niet de is6..
Hier zie je de beste moneymakers.
Mis avg dmg dealt. Kan ook zijn dat veel nieuwe spelers een IS-6 kopen en daar veel mee prutsen. FCM en CDC zijn nog vrij nieuw en daar zie ik vaak de wat meer ervaren spelers mee rondkarren.
pi_151885559
Mwah FCM zit al jaren in de game...
Maar zoveel maakt het ook allemaal niet uit, tier 8 premiums verdienen goed geld.
De IS-6 is inderdaad makkelijker te spelen dan de fcm/cdc, probleem met de is6 is alleen dat de gun lage penetratie heeft, waardoor je meer gold moet schieten, en daardoor dus weer minder credits overhoudt...

Kies er gewoon eentje die je prettig vind.
Ik heb zelf de Super Pershing (gewonnen via missie) die speel ik haast nooit, vind ik niks.
Ik heb ook de FCM 50t, en die vind ik geweldig :)
pi_151904899
Als je een goeie speler bent is de fcm 50 t de beste moneymaker die ook een leuke speelstijl heeft.

Of je moet de jagtiger 88 nemen maar dat is echt zo'n saai onding.

Ik zou de fcm 50 t alleen aanraden voor de wat betere medium spelers.

Equipment rammer./vstab en Optics erg belangrijk.

Wees geen quickybaby noob met vents ;)
Ehmm
pi_151912346
Net een paar leuke potjes met MrJ gehad incl een Brothers in Arms. :9
  woensdag 22 april 2015 @ 10:03:50 #205
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151916120
Een T29 platoon is prima te doen ja.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151916195
BoA was alleen niet met mijn T29 ;)
Toen zat ik in de T-43 met een tier 6 gun in tier 7 :+
  woensdag 22 april 2015 @ 10:26:13 #207
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151916668
O ja, dat was waar ook. :D

Maar de 2 T29 platoons daarna waren prima. Alleen jammer van die laatste loss door een cap. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151916767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:26 schreef Mr.J het volgende:
O ja, dat was waar ook. :D

Maar de 2 T29 platoons daarna waren prima. Alleen jammer van die laatste loss door een cap. :)
Ja, dat was wel jammer. Onze rhm werd geowned terwijl hij de enige was die de cap nog kon stoppen _O-
City was een complete pushover terwijl wij de hill verloren, volgende keer toch maar de hill pakken :+
  donderdag 23 april 2015 @ 00:18:36 #209
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151945536
Vanavond mijn eerste tier X gekocht na 15 maanden spelen. :')14.gif

Een mooie IS7 waar mijn IS8 crew (+1 extra) inzit. De eerste 4 potjes allemaal gewonnen.

Tank zelf goed van kunnen genieten in Ruinberg. Lekker in your face het hoekje om komen. ;)

Ook bijna 52% wr. :9
http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151947450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:18 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond mijn eerste tier X gekocht na 15 maanden spelen. :')[ afbeelding ]

Een mooie IS7 waar mijn IS8 crew (+1 extra) inzit. De eerste 4 potjes allemaal gewonnen.

Tank zelf goed van kunnen genieten in Ruinberg. Lekker in your face het hoekje om komen. ;)

Ook bijna 52% wr. :9
http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
Waar blijft het plaatje van je WN8 score nou? ;(

Wel netjes _O_, kunnen we samen tier 10 platoonen. :D
  donderdag 23 april 2015 @ 09:18:12 #211
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151948383
WN8 pic, voor de echte gamerts!

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151949807


Mijn plaatjes doen het nooit goed ;(
Ik heb sowieso van de week nog een paar potten gespeeld.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:36:54 #213
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_151950547
Kijk hem gaan dan, blauw statspadder!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_151950869
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:36 schreef Mr.J het volgende:
Kijk hem gaan dan, blauw statspadder!
Neuh ik heb juist veel in mindere tanks rondgereden die of stock zijn of een gun van de voorganger hebben. Denk dat als ik bij elke pot de IS-3 pak ik nog hoger uit kan komen. :)
Die tank ken ik ondertussen door en door.

Ow en SPG vermijden, als er iets funnest is voor mijn stats dan zijn het die dingen wel _O-.
pi_151951365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:18 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond mijn eerste tier X gekocht na 15 maanden spelen. :')[ afbeelding ]

Een mooie IS7 waar mijn IS8 crew (+1 extra) inzit. De eerste 4 potjes allemaal gewonnen.

Tank zelf goed van kunnen genieten in Ruinberg. Lekker in your face het hoekje om komen. ;)

Ook bijna 52% wr. :9
http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
Gefeliciteerd met je 1e tier 10!
Ik ben zelf ook hard opweg naar de is7 (nu 140k xp op de is8) ben erg benieuwd.
Ik vind zelf de is7 de lastigste tank om tegen te spelen op tier 10, dus ben benieuwd als ik hem straks zelf heb :)
pi_151951390
pi_151955897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef DjMark het volgende:

Gefeliciteerd met je 1e tier 10!
Ik ben zelf ook hard opweg naar de is7 (nu 140k xp op de is8) ben erg benieuwd.
Ik vind zelf de is7 de lastigste tank om tegen te spelen op tier 10, dus ben benieuwd als ik hem straks zelf heb :)
Ze worden makkelijker te penetreren als je dichterbij weet te komen. Onderplaat of zijkant.
Als ze meer dan 200 meter van je afstaan en je hebt geen goed schot op de weakspot dan kun je het wel vergeten.

Ik vind de E-100 lastiger om tegen te krijgen, die penetreer ik nog minder dan de IS-7. Alleen van de zijkanten en onderplaat kom je er altijd doorheen maar als hij ook maar enigzins naar je kijkt en zijn onderplaat beschermt dan gaat het niet meer lukken.

Verschil is wel dat de IS-7 sneller is, ik kan mediums die om me heen zwermen nog wel bijhouden met mijn turret en het meedraaien van de tank zelf. (alleen niet de meest ideale situatie).
  maandag 27 april 2015 @ 17:34:08 #218
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_152075193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef DjMark het volgende:

Ik vind zelf de is7 de lastigste tank om tegen te spelen op tier 10, dus ben benieuwd als ik hem straks zelf heb :)
Na 19 games 68% wr.

Als ik dit neer kan zetten is de tank erg forgiving qua fouten. :D

Wel lekker hoor, gewoon yolo op een T57 af en met max 1 hit uit 2 volle clips hem naar de garage facehuggen. :D
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 27 april 2015 @ 18:52:43 #219
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_152077033
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef DjMark het volgende:
[ afbeelding ]
E-Bay, die clan is goed bezig. Veel land zag ik.
pi_152090845
Gaat wel lekker ja :)
pi_152124564
T-54 mod. 1 valt mij ook vies tegen. Redelijke gun, erg goede hull armor, maar man man man wat een slak.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  woensdag 29 april 2015 @ 17:22:33 #222
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152129425
Er zit schot in de zaak, WN8 binnen een maand van 400 nog wat naar 611. Nog steeds erg karig natuurlijk maar boeien. WN8 van de laatste 7 dagen 1259.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:35:49 #223
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152180704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:18 schreef Mr.J het volgende:
WN8 pic, voor de echte gamerts!

[ afbeelding ]
Is dat niet het tweakers logo?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_152183105
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:35 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Is dat niet het tweakers logo?
Denk dat GOT2 dan ook staat voor Gathering of Tweakers. :)
pi_152184431
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Denk dat GOT2 dan ook staat voor Gathering of Tweakers. :)
GOT is groen, GOT2 is rood, was ooit ook groen. TIjdje in GOT gezeten en een clanmeet meegemaakt. Je ziet mij wel stana op een oude groepsfoto bij een Sherman.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152184440
Of nee wacht, volgens mij lig ik op die foto.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152204637
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Denk dat GOT2 dan ook staat voor Gathering of Tweakers. :)
Dacht dat het Gathering of Tanks was.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  zaterdag 2 mei 2015 @ 21:22:24 #228
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152217525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Denk dat GOT2 dan ook staat voor Gathering of Tweakers. :)
Ja wist het bijna wel zeker, maar kon ook slecht gejat zijn. ;)
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_152217554
Net de E50M gekocht en goddamn wat een machine :P

Heerlijk begin ook :)

Ehmm
pi_152221694
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:23 schreef Photomorti het volgende:
Net de E50M gekocht en goddamn wat een machine :P

Heerlijk begin ook :)

[ afbeelding ]
''Siema'' incoming.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152227781
Zo eens mijn mods updaten _O-
pi_152228297
na 12 potjes nog steeds 3.8K avarage dmg :D E50M is echt de beste tank die ik ooit heb gespeeld of de obj 140 1 van de 2 :P
Ehmm
  zondag 3 mei 2015 @ 12:42:03 #233
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152230653
Wat zijn die gasten irritant die tegen je aan rollen net wanneer je aan het richten bent op iemand, en je je schot daardoor mist. En die artillery mogen ze ook uit de game halen, die dingen verzieken het hele spel.

[ Bericht 24% gewijzigd door JagerJanssen op 03-05-2015 13:24:17 ]
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_152234652
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:42 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat zijn die gasten irritant die tegen je aan rollen net wanneer je aan het richten bent op iemand, en je je schot daardoor mist. En die artillery mogen ze ook uit de game halen, die dingen verzieken het hele spel.
+1

Hoevaak ik inderdaad niet een schot mis omdat 1 of andere pipo tegen je aan schuurt.

En arty zucht :P Speel zelden nog heavies want gemist worden voor 1000 hp ben ik niet echt een fan van.
Ehmm
  zondag 3 mei 2015 @ 16:08:58 #235
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152236012
hoe heet die ene mod ook weer ...
nevermind: xvm :)

Ik ben na een jaar of wat niet spelen weer begonnen. Ben toe aan een nieuwe lijn..iemand een tip? :)

[ Bericht 83% gewijzigd door Parafernalia op 03-05-2015 16:31:58 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_152242501
E-100 lijn voor heavy of de T-57 heavy. ik zou die 2e wel willen :9.

Kan de opvolger van de bulldog inmiddels aanschaffen :9
  zondag 3 mei 2015 @ 21:16:29 #237
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_152245532
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:08 schreef Parafernalia het volgende:
hoe heet die ene mod ook weer ...
nevermind: xvm :)

Ik ben na een jaar of wat niet spelen weer begonnen. Ben toe aan een nieuwe lijn..iemand een tip? :)
Amx 30B en 50B zijn leuk. De E50M is leuk. Object 140 en T62a zijn leuk.
pi_152247034
Object 416, is dat wat? Heb op dit moment de A-44, vind het wel een geinige tank, alleen de niet-bestaande gun depression..jezus :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 3 mei 2015 @ 22:46:35 #239
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152249698
Waarom kom ik altijd in die baggerteams? Deal ik in de 8 van de 10 potjes meer dan 2500 damage met m'n Jagdpanther en dan verlies je ze gewoon allemaal vanwege een stelletje idioten.

Daarnet alweer 2900 damage en 5 kills en nog weten die 14 anderen er maar 2 te maken met z'n allen. Het potje ging uiteraard weer verloren.

Update: eindelijk gewonnen, met een mooie 3085 aan damage. Was al m'n derde 'Zwaar Kaliber' onderscheiding op rij.

[ Bericht 22% gewijzigd door JagerJanssen op 04-05-2015 00:07:26 ]
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:20:59 #240
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152252197
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:46 schreef JagerJanssen het volgende:
Waarom kom ik altijd in die baggerteams? Deal ik in de 8 van de 10 potjes meer dan 2500 damage met m'n Jagdpanther en dan verlies je ze gewoon allemaal vanwege een stelletje idioten.

Daarnet alweer 2900 damage en 5 kills en nog weten die 14 anderen er maar 2 te maken met z'n allen. Het potje ging uiteraard weer verloren.

Update: eindelijk gewonnen, met een mooie 3085 aan damage. Was al m'n derde 'Zwaar Kaliber' onderscheiding op rij.
ja daar moet je gewoon doorheen. Niks aan te doen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 4 mei 2015 @ 18:31:56 #241
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_152270310
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Object 416, is dat wat? Heb op dit moment de A-44, vind het wel een geinige tank, alleen de niet-bestaande gun depression..jezus :')
dat is me een bazen tank! Object 416 alleen heeft ook geen depression en al helemaal geen ArMour. Maar de pen en dps och hemeltje :p en hij is zo plat als een dubbeltje ook.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_152273725
Iemand die me wil helpen met de platoon missions? :)
  maandag 4 mei 2015 @ 23:49:53 #243
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152284083
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:06 schreef muhahaha het volgende:
Iemand die me wil helpen met de platoon missions? :)
ja!

Ik heb weer zo'n avond..alles gaat mis...kutteams..bak er zelf ook niks van :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:45:34 #244
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152285847
Wat is het vaak toxh een kutspel
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_152325512


15K games , weet niet dat batchat een autoloader is
Ehmm
pi_152327212
Er was gisteren zowat weer leven in de clan, nog wat platoonmissies kunnen doen. Moet alleen nog even teamspeak herinstalleren, nog niet gedaan op de nieuwe pc. ;)

Oja, nog ruzie met een Grille gehad. Ik ging met mn SU-85 cappen omdat ik geen zin had om de laatste SPG te gaan hunten (we waren met 6 of 7 man over) en hij besloot om op mij te gaan schieten. Wonder boven wonder bleek mijn lure wel te werken waardoor ik de laatste kill kon pakken. :9
pi_152328401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:24 schreef Photomorti het volgende:
[ afbeelding ]

15K games , weet niet dat batchat een autoloader is
Je komt ze tegen, maar die naam ook! Weet je zeker dat je niet getrold werd? Dat klinkt enigszins als een mogelijke Nederlandse naam.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_152328633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:16 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Je komt ze tegen, maar die naam ook! Weet je zeker dat je niet getrold werd? Dat klinkt enigszins als een mogelijke Nederlandse naam.
haha klinkt wel zo ja en ik ben helaas gechatbanned dus ik kon niks terugzeggen :P
Ehmm
pi_152334175
98 potjes later eindelijk de 2 marks :)



En de resultaten na die 98 potjes.



Wat een geweldige machine :)

En nog een fijne batchat game 8.1K mastery badge voor de liefhebber

http://wotreplays.com/sit(...)-bat_-ch_tillon_25_t

[ Bericht 20% gewijzigd door Photomorti op 07-05-2015 14:12:06 ]
Ehmm
pi_152373218
Randoms met een 3k of lager battle rating en 5k+ battles die mij eventjes vertellen hoe ik meot scouten :') Tyft toch een eind op, knuppels.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152375123
quote:
13s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Randoms met een 3k of lager battle rating en 5k+ battles die mij eventjes vertellen hoe ik meot scouten :') Tyft toch een eind op, knuppels.
Gewoon zo snel mogelijk naar voren toch? _O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:38:04 #252
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152376266
het spel zou toch wel echt leuker zijn zonder die constante win/lose streaks :{
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_152382757


So close, yet so far... :(
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152384447
En natuurlijk t8+ heavies die echt geen ene flauwe tyfusbenul idee hebben van hoe ze gvd moeten spelen :') jezus, hoe slecht kan je in hemelsnaam zijn
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152384822
Pfff als enige over tegen 2 spelers met lage hp, gaan ze net de kant op waarvan ik dacht dat ze die niet op zouden gaan _O-, was een close call.
pi_152389407
Zo krijg je maanden geen PM, zo ineens 4 aanboden van goed tot zeer goede clans op 1 dag :D
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152399849
Als je wil kan ik je ook wel een uitnodiging sturen, wij zijn altijd op zoek naar Nederlandssprekende leden!
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_152400497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:32 schreef Brutus.nl het volgende:
Als je wil kan ik je ook wel een uitnodiging sturen, wij zijn altijd op zoek naar Nederlandssprekende leden!
Hoe goed moet je zijn om aanspraak te maken? :)
pi_152404047
Ik en clans...een erg ongelukkige combinatie sinds ik bij GOT wegging. :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152404053
Niet goed. We zijn op het moment een clan bestaande uit drie clans, iedere subclan heeft zijn eigen vereisten. Dus voor iedereen is er plaats.

[ Bericht 1% gewijzigd door Brutus.nl op 08-05-2015 14:47:55 ]
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_152404297
Hah! Maar wij zijn GoT niet, GoT is naar ik gehoord heb veel strenger!

Edit:
Ik ga hier geen recruitment-praatje houden, maar als je interesse hebt dan stuur je me maar een berichtje ingame. Brutaluc is mijn WoTnaam.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_152405008
Misschien wel aangezien mijn clan nagenoeg gestopt is met spelen en ik al 5 maanden niemand meer gezien heb op 1 a 2 mensen na van de 10. Speel nu weer voornamelijk solo en soms met MrJ. :)
pi_152420865
Ze zien mij rollen. Ze haten.



trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 00:39:11 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_152421484
^ Nice!

Ik heb die Cromwell maar even gekocht, dat ding is lachen hoor. En zo mooi. O+

En 'beter' dan de standaard Crommie. :D

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_152424020
Ik verwacht nogwel een aantal ''aanpassingen'' aan de Cromwell. Nooit de bedoeling dat een prem tank beter is dan het ''originele''.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 04:10:26 #266
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_152424253
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 02:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik verwacht nogwel een aantal ''aanpassingen'' aan de Cromwell. Nooit de bedoeling dat een prem tank beter is dan het ''originele''.
Dat verwacht ik niet. WG heeft zoveel shit gezien toen ze de SP een dikke nerf gaven, dat willen ze niet meer. Zie ook de SU-76i, totaal OP dus verwijderen ze het ding uit de store, geen nerfs. (een TD tier 3 met 110 avg. dmg. en een 3 sec reload EN pref. MM _O- )

Ding is maar 6 dagen te koop, dan is 'ie weg. Maar ik heb 'm. O+

[ Bericht 4% gewijzigd door popolon op 09-05-2015 04:16:17 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_152424926
DE staf voor teamkills kan niet hoog genoeg zijn, wordt net gekilled omdat ik ieman block :'). Gast pushed mij meters ver, kan niet eens wegkomen :')

Ow laat maar, schiet net een luchs half lek omdat hij voor me langs rijdt net op het moment dat ik druk :'). Gast flippen mn tank wat doe je. Safeshot werkte niet, gaf wel een bericht ;(

[ Bericht 36% gewijzigd door muhahaha op 09-05-2015 09:17:30 ]
pi_152428819
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 04:10 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet. WG heeft zoveel shit gezien toen ze de SP een dikke nerf gaven, dat willen ze niet meer. Zie ook de SU-76i, totaal OP dus verwijderen ze het ding uit de store, geen nerfs. (een TD tier 3 met 110 avg. dmg. en een 3 sec reload EN pref. MM _O- )

Ding is maar 6 dagen te koop, dan is 'ie weg. Maar ik heb 'm. O+
Heel misschien dat ik de Bromwell nog haal. Maar ik heb het niet zo superveel op meds, dus eventjes afwegen. Ziet er wel interresant uit.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_152434399
Wat een ellende dit weekend lol :P Ben geen grote fan van x5 weekenden het niveau is zo idioot laag nog nooit zoveel idioten gezien met minder als 500 wn8 in tier 10
Ehmm
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:47:05 #270
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152437867
Wat is de beste lijn naar de Hellcat vanaf de T82? Via de T40/Wolverine of de M8A1/T67?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_152440981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:47 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat is de beste lijn naar de Hellcat vanaf de T82? Via de T40/Wolverine of de M8A1/T67?
T67, die is overigens iets beter dan de hellcat voor zijn tier. :)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:00:06 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152442422
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 02:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik verwacht nogwel een aantal ''aanpassingen'' aan de Cromwell. Nooit de bedoeling dat een prem tank beter is dan het ''originele''.
waar haal je dat ding?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:31:42 #273
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152443511
Cromwell B O+
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:35:04 #274
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152443648
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:00 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

waar haal je dat ding?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:37:25 #275
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152443734
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:35 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Premium shop op de wot site
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:42:20 #276
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152443913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:37 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Premium shop op de wot site
Dat ding kost 30 euro? Je hebt 30 euro betaald voor een tank?
Benieuwd wat het verschil is met normale Cromwell, een van mijn favo tanks O+

Ik zie dat er ook een tank voor 40 euro te koop is _O-. Mind is blown. Daar koop je een heel spel voor? Of 2 :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:58:24 #277
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152444560
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:42 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dat ding kost 30 euro? Je hebt 30 euro betaald voor een tank?
Benieuwd wat het verschil is met normale Cromwell, een van mijn favo tanks O+

Ik zie dat er ook een tank voor 40 euro te koop is _O-. Mind is blown. Daar koop je een heel spel voor? Of 2 :')
Het is in principe hetzelfde als de normale Cromwell.
Je hebt alleen nog betere traverse speed, 50 ipv 36 op de standaard. Betere terrein weerstand.
En tier 6 speelt leuker dan t8 tot 10

Maarja welk speel koop je tegenwoordig nog volledig voor 30 tot 40 euro zonder de dlc nodig te hebben.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:51:36 #278
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_152446697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:42 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dat ding kost 30 euro? Je hebt 30 euro betaald voor een tank?
Benieuwd wat het verschil is met normale Cromwell, een van mijn favo tanks O+

$35, BiA crew op 100% en 4500 gold. Prima deal. En geld is niet zo'n probleem, ik sla gewoon een avondje kroeg over. :D

En yep, het apparaatje is beter dan de normale Crom. (ground resistance en traverse speed vooral) Heb de standaard Crommie ook verkocht want ja, ze kunnen niet allemaal zo sexy zijn als dit ding. :P

-edit-

Ik zie dat de NA server er 4500 gold bijkrijgt, EU maar 2000. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door popolon op 09-05-2015 23:59:58 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 10 mei 2015 @ 00:09:22 #279
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152447353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:51 schreef popolon het volgende:

[..]

$35, BiA crew op 100% en 4500 gold. Prima deal. En geld is niet zo'n probleem, ik sla gewoon een avondje kroeg over. :D

Zo kun je alles wel mooi relativeren voor jezelf :7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 10 mei 2015 @ 00:31:02 #280
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_152448147
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel mooi relativeren voor jezelf :7
Ja waarom niet? De spelers die af en toe wat geld uitgeven aan dit soort games maken 'F2P' mogelijk. :Y)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 10 mei 2015 @ 01:01:25 #281
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_152449181
De Cromwell B speelt tof!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 10 mei 2015 @ 04:32:36 #282
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_152451493
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:42 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dat ding kost 30 euro? Je hebt 30 euro betaald voor een tank?
Benieuwd wat het verschil is met normale Cromwell, een van mijn favo tanks O+

Ik zie dat er ook een tank voor 40 euro te koop is _O-. Mind is blown. Daar koop je een heel spel voor? Of 2 :')
Hij accelereert sneller, heeft minder weerstand op alle ondergronden, koepel draait 50 graden per seconde ipv 36, meer signaal-bereik, 0.5 mm en .0.2 mm minder front en rear armor maar 10,9 mm meer side armor

Dat was het wel zo'n beetje :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 10 mei 2015 @ 04:42:13 #283
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152451507
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 04:32 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Hij accelereert sneller, heeft minder weerstand op alle ondergronden, koepel draait 50 graden per seconde ipv 36, meer signaal-bereik, 0.5 mm en .0.2 mm minder front en rear armor maar 10,9 mm meer side armor

Dat was het wel zo'n beetje :P
:@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 10 mei 2015 @ 14:18:26 #284
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_152458031
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 04:42 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

:@
Oja, hij heeft wel het op 1 na beste kanon erop zitten. Maar maakt voor mij niet uit, gebruik hem alleen voor Vesting gevechten :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:05:53 #285
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152467835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:37 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Premium shop op de wot site
Is het ding ook 'los' te koop? Zonder al die stuff erbij? En ligt het aan mij of bouncen er ineens veel meer shots af sinds 9.7?

[ Bericht 6% gewijzigd door JagerJanssen op 10-05-2015 20:28:55 ]
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:57:09 #286
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152477422
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Oja, hij heeft wel het op 1 na beste kanon erop zitten. Maar maakt voor mij niet uit, gebruik hem alleen voor Vesting gevechten :P
Matig..beste kanon van Crommie is zo goed _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 10 mei 2015 @ 23:58:27 #287
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152477458
Comet ben ik nog niet echt over te spreken. :N Gelukkig heb ik mn Crom niet verkocht
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 11 mei 2015 @ 02:05:16 #288
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_152479707
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Matig..beste kanon van Crommie is zo goed _O_
Klopt wel idd, maar ja... voor tier 6 Vesting is die andere meer dan goed genoeg :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_152484680
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Oja, hij heeft wel het op 1 na beste kanon erop zitten. Maar maakt voor mij niet uit, gebruik hem alleen voor Vesting gevechten :P
Hm op deze site http://tank-compare.com/e(...)=341I259I243I425I172 staat hij wel met topgun van de Cromwell.

Zonder topgun vind ik hem niet bepaald interessant, dan zou ik liever de normale Cromwell rijden. Ik heb nu de T-34-85 en die bevalt ook prima. Ik rijd nauwelijks britse tanks op de Matilda na, die gebruik ik om af en toe te trollen.
pi_152484754
Heb zojuist de is2/cromwell b and rudy gekocht en de cdc dus ben benieuwd.

De normale T-34-85 is een geweldige tank en de cromwell B schijnt zelfs beter te zijn als de normale versie ben zal wel snor zitten :P

En ik vind het model van de cromwell B gewoon geweldig echt een mooi ding om naar te kijken :)



Ehmm
pi_152484870
Toch de topgun als ik de stats zo zie in de garage.

Misschien dat ik de Cromwell B aanschaf. De andere 2 hebben niet mijn interesse. Altijd al een Cromwell willen hebben alleen nooit zin gehad in de grind (al is die vrij kort, ik heb al een t6 mdm) en ik kan wel een soort van moneymaker gebruiken. :9

Zie ik daar een SPG in battle? _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_152485050
Eerste potje in de rudy , erg fijne tank :)

Vrij veel apcr geschoten+prem food gebruikt en toch nog profit kunnen draaien dat vooral vind ik fijn aan deze prems.

Victory!
Westfield
T-34-85 Rudy
Experience received:6.158 ( x5) 51.009
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "III Class"

Repairs: -1 406
Ammunition: -35 200
Consumables: -10 000
Total: 4 403 WN8: 4 435 (100
Ehmm
pi_152485112
Zat je in een T8 pot dan? Ik gebruik zelden apcr in mijn T-34-85 tenzij ik tegen tier 8 moet en ik nog niet kan flanken.

Badge 3rd class, geeft wel aan hoeveel mensen deze tank spelen _O-
pi_152485280
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Zat je in een T8 pot dan? Ik gebruik zelden apcr in mijn T-34-85 tenzij ik tegen tier 8 moet en ik nog niet kan flanken.

Badge 3rd class, geeft wel aan hoeveel mensen deze tank spelen _O-
Nee was geen tier 8 pot

Ik speel voornamelijk tier 10 dus mijn kennis van mid tier armor is vrij beperkt :P

En het eerste potje in de cromwell berlin! Wat een bazentank :)

]Victory!
South Coast
Cromwell B
Experience received:11.167 ( x5) 76.774
Battle achievements High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Mission completed! Reward:
Added: Coated Optics (x1)

Ammunition: -17 500
Consumables: -13 000
Total: 46 274 WN8: 7 601 (100)

Wel raar dat dit al een M badge is was een vrij standaard potje niks bijzonders 2085 dmg , 2300 spotting en 3 kills
Ehmm
pi_152485347
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:56 schreef Photomorti het volgende:

Nee was geen tier 8 pot

Ik speel voornamelijk tier 10 dus mijn kennis van mid tier armor is vrij beperkt :P
Ah ja dat probleem heb ik in mn IS-7 :{
Ik heb potjes dat ik alles hit, zelfs op mede IS-7 genoten en potjes waarbij andere IS-7's mijn turret penetreren (ik heb dmg sticker mod) en ik constant bounce. ;(

In tier 6 weet ik ze wel, alleen met de T-43 in tier 7 gebruik ik wel vaak apcr omdat dat dezelfde gun is als de tier 6 gun alleen je kunt dan tier 9 tegen (kom je dus echt niet doorheen zonder gold).
pi_152485411
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah ja dat probleem heb ik in mn IS-7 :{
Ik heb potjes dat ik alles hit, zelfs op mede IS-7 genoten en potjes waarbij andere IS-7's mijn turret penetreren (ik heb dmg sticker mod) en ik constant bounce. ;(

In tier 6 weet ik ze wel, alleen met de T-43 in tier 7 gebruik ik wel vaak apcr omdat dat dezelfde gun is als de tier 6 gun alleen je kunt dan tier 9 tegen (kom je dus echt niet doorheen zonder gold).
Ik speel al mijn tanks voornamelijk voor max performance als ik denk dat een schot een te hoge kans heeft om te bouncen dan schiet ik liever goud.

maar verbaas me erover dat een 2K dmg game zoveel profit maakte in mijn cromwell B .

Prem food + licht apcr gebruik en toch 50K profit ik denk door de 2.3K spotting.

Dat is het mooie aan de cromwell je kunt hem ook prima gebruiken als scout

Gisteren speelde ik mijn is7 , stond achter een tank die kapot was compleet hulldown , penned een E4 mijn turret 2 x met gold thja ik gebruik het ook maar het voelt toch wel een beetje vies :P
Ehmm
pi_152485452
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:00 schreef Photomorti het volgende:

Ik speel al mijn tanks voornamelijk voor max performance als ik denk dat een schot een te hoge kans heeft om te bouncen dan schiet ik liever goud.

maar verbaas me erover dat een 2K dmg game zoveel profit maakte in mijn cromwell B .

Prem food + licht apcr gebruik en toch 50K profit ik denk door de 2.3K spotting.

Dat is het mooie aan de cromwell je kunt hem ook prima gebruiken als scout
Mja mijn ervaring is dat ik met beide net zoveel bounce. Ik pen vaak op de weakspots en dat lukt ook zonder gold. (schijnbaar mis ik of hit ik de turret met gold :+ ).
Alleen de T-43 is een uitzondering, die pent niet altijd op weakspots.

Krijg je ook crewleden met de tanks in de bundle? Rudy, crommie en de is-2?

Oja, iemand die met mij een keer wil platoonen zodat ik de light tank en de spg missions kan voltooien? ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door muhahaha op 11-05-2015 12:08:00 ]
pi_152485875
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja mijn ervaring is dat ik met beide net zoveel bounce. Ik pen vaak op de weakspots en dat lukt ook zonder gold. (schijnbaar mis ik of hit ik de turret met gold :+ ).
Alleen de T-43 is een uitzondering, die pent niet altijd op weakspots.

Krijg je ook crewleden met de tanks in de bundle? Rudy, crommie en de is-2?

Oja, iemand die met mij een keer wil platoonen zodat ik de light tank en de spg missions kan voltooien? ;)
Ja alleen de gun handling van de cromwell maakt aimen voor weakspots niet altijd de makkelijkste optie :P ik zie de cromwell ook meer als een soort mid tier batchat die vooral uitblinkt op het jagen van afgezondere / afgeleide tanks echt de perfecte flank medium.

En ook maar het eerste potje in de cdc :)

Victory!
Serene Coast
AMX Chasseur de chars
Experience received:8.634 ( x5) 85.992
Battle achievements Mastery Badge: "II Class"

Repairs: -7 020
Ammunition: -5 610
Total: 73 362 WN8: 4 444 (100)

Toch wel fijn altijd die tier 8 prems , even 1 potje huppa 70K profit.
Dit was dan wel een tier 8 game maar hij moet zeker prima presteren in tier 9 games en tier 10 games thja welke tier 8 med voelt niet underpowered in tier 10 games.
Gelukkig heeft de gun 212 pen en 259 met apcr als het nodig is :)
Ehmm
pi_152486782
Werd net geyolorushed door een cromwell B met 43% winrate en 321 wn8.

Hele game door schreef hij dit "Report cheater reload!!!! blue cromwell using reload HACKS.

Hij snapt denk ik niet dat mijn vents+prem food mijn reload boosten :) 3.15 reload time atm zonder bia :P

Hij had vast niet eens equipment hehe , daar moet ik nog wel even aan wennen dat er in tier 6 veel meer spelers zijn die gewoon yolo rushen en je daardoor toch flink low op hp kunnen achterlaten op tier 10 is het verloop van een game wat meer voorspelbaar.


Defeat
Fisherman's Bay
T-34-85 Rudy
Experience received:1.846 58.170
Battle achievements High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "II Class"

Repairs: -3 678
Ammunition: -35 200
Consumables: -13 000
Total: 6 292 WN8: 8 789 (100


Wat een heerlijke tank :P


Victory!
South Coast
T-34-85 Rudy
Experience received:13.440 86.685
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Reaper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -2 930
Ammunition: -50 100
Consumables: -11 500
Total: 22 155 WN8: 17 213 (100)

[ Bericht 18% gewijzigd door Photomorti op 11-05-2015 14:14:38 ]
Ehmm
  maandag 11 mei 2015 @ 21:14:12 #300
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_152503494
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 02:05 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Klopt wel idd, maar ja... voor tier 6 Vesting is die andere meer dan goed genoeg :P
Wat is vesting? Ben laatst na lange tijd opnieuw begonnen...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 11 mei 2015 @ 21:25:08 #301
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152504115
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Wat is vesting? Ben laatst na lange tijd opnieuw begonnen...
Dat je in je eentje een spot vast kunt houden/ kunt beschermen.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')