Mis avg dmg dealt. Kan ook zijn dat veel nieuwe spelers een IS-6 kopen en daar veel mee prutsen. FCM en CDC zijn nog vrij nieuw en daar zie ik vaak de wat meer ervaren spelers mee rondkarren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:36 schreef DjMark het volgende:
Beste t8 moneymaker is niet de is6..
Hier zie je de beste moneymakers.
Ja, dat was wel jammer. Onze rhm werd geowned terwijl hij de enige was die de cap nog kon stoppenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:26 schreef Mr.J het volgende:
O ja, dat was waar ook.
Maar de 2 T29 platoons daarna waren prima. Alleen jammer van die laatste loss door een cap.
Waar blijft het plaatje van je WN8 score nou?quote:Op donderdag 23 april 2015 00:18 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond mijn eerste tier X gekocht na 15 maanden spelen.[ afbeelding ]
Een mooie IS7 waar mijn IS8 crew (+1 extra) inzit. De eerste 4 potjes allemaal gewonnen.
Tank zelf goed van kunnen genieten in Ruinberg. Lekker in your face het hoekje om komen.
Ook bijna 52% wr.
http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
Neuh ik heb juist veel in mindere tanks rondgereden die of stock zijn of een gun van de voorganger hebben. Denk dat als ik bij elke pot de IS-3 pak ik nog hoger uit kan komen.quote:
Gefeliciteerd met je 1e tier 10!quote:Op donderdag 23 april 2015 00:18 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond mijn eerste tier X gekocht na 15 maanden spelen.[ afbeelding ]
Een mooie IS7 waar mijn IS8 crew (+1 extra) inzit. De eerste 4 potjes allemaal gewonnen.
Tank zelf goed van kunnen genieten in Ruinberg. Lekker in your face het hoekje om komen.
Ook bijna 52% wr.
http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
Ze worden makkelijker te penetreren als je dichterbij weet te komen. Onderplaat of zijkant.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef DjMark het volgende:
Gefeliciteerd met je 1e tier 10!
Ik ben zelf ook hard opweg naar de is7 (nu 140k xp op de is8) ben erg benieuwd.
Ik vind zelf de is7 de lastigste tank om tegen te spelen op tier 10, dus ben benieuwd als ik hem straks zelf heb
Na 19 games 68% wr.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef DjMark het volgende:
Ik vind zelf de is7 de lastigste tank om tegen te spelen op tier 10, dus ben benieuwd als ik hem straks zelf heb
Is dat niet het tweakers logo?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:18 schreef Mr.J het volgende:
WN8 pic, voor de echte gamerts!
[ afbeelding ]
GOT is groen, GOT2 is rood, was ooit ook groen. TIjdje in GOT gezeten en een clanmeet meegemaakt. Je ziet mij wel stana op een oude groepsfoto bij een Sherman.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk dat GOT2 dan ook staat voor Gathering of Tweakers.
Dacht dat het Gathering of Tanks was.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja wist het bijna wel zeker, maar kon ook slecht gejat zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
''Siema'' incoming.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:23 schreef Photomorti het volgende:
Net de E50M gekocht en goddamn wat een machine![]()
Heerlijk begin ook
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 3 mei 2015 12:42 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat zijn die gasten irritant die tegen je aan rollen net wanneer je aan het richten bent op iemand, en je je schot daardoor mist. En die artillery mogen ze ook uit de game halen, die dingen verzieken het hele spel.
Amx 30B en 50B zijn leuk. De E50M is leuk. Object 140 en T62a zijn leuk.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:08 schreef Parafernalia het volgende:
hoe heet die ene mod ook weer ...
nevermind: xvm
Ik ben na een jaar of wat niet spelen weer begonnen. Ben toe aan een nieuwe lijn..iemand een tip?
ja daar moet je gewoon doorheen. Niks aan te doenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:46 schreef JagerJanssen het volgende:
Waarom kom ik altijd in die baggerteams? Deal ik in de 8 van de 10 potjes meer dan 2500 damage met m'n Jagdpanther en dan verlies je ze gewoon allemaal vanwege een stelletje idioten.
Daarnet alweer 2900 damage en 5 kills en nog weten die 14 anderen er maar 2 te maken met z'n allen. Het potje ging uiteraard weer verloren.
Update: eindelijk gewonnen, met een mooie 3085 aan damage. Was al m'n derde 'Zwaar Kaliber' onderscheiding op rij.
dat is me een bazen tank! Object 416 alleen heeft ook geen depression en al helemaal geen ArMour. Maar de pen en dps och hemeltje :p en hij is zo plat als een dubbeltje ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Object 416, is dat wat? Heb op dit moment de A-44, vind het wel een geinige tank, alleen de niet-bestaande gun depression..jezus
ja!quote:Op maandag 4 mei 2015 20:06 schreef muhahaha het volgende:
Iemand die me wil helpen met de platoon missions?
Je komt ze tegen, maar die naam ook! Weet je zeker dat je niet getrold werd? Dat klinkt enigszins als een mogelijke Nederlandse naam.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:24 schreef Photomorti het volgende:
[ afbeelding ]
15K games , weet niet dat batchat een autoloader is
haha klinkt wel zo ja en ik ben helaas gechatbanned dus ik kon niks terugzeggenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:16 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Je komt ze tegen, maar die naam ook! Weet je zeker dat je niet getrold werd? Dat klinkt enigszins als een mogelijke Nederlandse naam.
Gewoon zo snel mogelijk naar voren toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Randoms met een 3k of lager battle rating en 5k+ battles die mij eventjes vertellen hoe ik meot scoutenTyft toch een eind op, knuppels.
Hoe goed moet je zijn om aanspraak te maken?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:32 schreef Brutus.nl het volgende:
Als je wil kan ik je ook wel een uitnodiging sturen, wij zijn altijd op zoek naar Nederlandssprekende leden!
Dat verwacht ik niet. WG heeft zoveel shit gezien toen ze de SP een dikke nerf gaven, dat willen ze niet meer. Zie ook de SU-76i, totaal OP dus verwijderen ze het ding uit de store, geen nerfs. (een TD tier 3 met 110 avg. dmg. en een 3 sec reload EN pref. MMquote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik verwacht nogwel een aantal ''aanpassingen'' aan de Cromwell. Nooit de bedoeling dat een prem tank beter is dan het ''originele''.
Heel misschien dat ik de Bromwell nog haal. Maar ik heb het niet zo superveel op meds, dus eventjes afwegen. Ziet er wel interresant uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. WG heeft zoveel shit gezien toen ze de SP een dikke nerf gaven, dat willen ze niet meer. Zie ook de SU-76i, totaal OP dus verwijderen ze het ding uit de store, geen nerfs. (een TD tier 3 met 110 avg. dmg. en een 3 sec reload EN pref. MM)
Ding is maar 6 dagen te koop, dan is 'ie weg. Maar ik heb 'm.
T67, die is overigens iets beter dan de hellcat voor zijn tier.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:47 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat is de beste lijn naar de Hellcat vanaf de T82? Via de T40/Wolverine of de M8A1/T67?
waar haal je dat ding?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik verwacht nogwel een aantal ''aanpassingen'' aan de Cromwell. Nooit de bedoeling dat een prem tank beter is dan het ''originele''.
Dat ding kost 30 euro? Je hebt 30 euro betaald voor een tank?quote:
Het is in principe hetzelfde als de normale Cromwell.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat ding kost 30 euro? Je hebt 30 euro betaald voor een tank?
Benieuwd wat het verschil is met normale Cromwell, een van mijn favo tanks![]()
Ik zie dat er ook een tank voor 40 euro te koop is. Mind is blown. Daar koop je een heel spel voor? Of 2
![]()
$35, BiA crew op 100% en 4500 gold. Prima deal. En geld is niet zo'n probleem, ik sla gewoon een avondje kroeg over.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel mooi relativeren voor jezelfquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:51 schreef popolon het volgende:
[..]
$35, BiA crew op 100% en 4500 gold. Prima deal. En geld is niet zo'n probleem, ik sla gewoon een avondje kroeg over.
Ja waarom niet? De spelers die af en toe wat geld uitgeven aan dit soort games maken 'F2P' mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel mooi relativeren voor jezelf
Hij accelereert sneller, heeft minder weerstand op alle ondergronden, koepel draait 50 graden per seconde ipv 36, meer signaal-bereik, 0.5 mm en .0.2 mm minder front en rear armor maar 10,9 mm meer side armorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook een tank voor 40 euro te koop is. Mind is blown. Daar koop je een heel spel voor? Of 2
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 04:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Hij accelereert sneller, heeft minder weerstand op alle ondergronden, koepel draait 50 graden per seconde ipv 36, meer signaal-bereik, 0.5 mm en .0.2 mm minder front en rear armor maar 10,9 mm meer side armor
Dat was het wel zo'n beetje
Oja, hij heeft wel het op 1 na beste kanon erop zitten. Maar maakt voor mij niet uit, gebruik hem alleen voor Vesting gevechtenquote:
Is het ding ook 'los' te koop? Zonder al die stuff erbij? En ligt het aan mij of bouncen er ineens veel meer shots af sinds 9.7?quote:
Matig..beste kanon van Crommie is zo goedquote:Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Oja, hij heeft wel het op 1 na beste kanon erop zitten. Maar maakt voor mij niet uit, gebruik hem alleen voor Vesting gevechten
Klopt wel idd, maar ja... voor tier 6 Vesting is die andere meer dan goed genoegquote:Op zondag 10 mei 2015 23:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Matig..beste kanon van Crommie is zo goed
Hm op deze site http://tank-compare.com/e(...)=341I259I243I425I172 staat hij wel met topgun van de Cromwell.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Oja, hij heeft wel het op 1 na beste kanon erop zitten. Maar maakt voor mij niet uit, gebruik hem alleen voor Vesting gevechten
Nee was geen tier 8 potquote:Op maandag 11 mei 2015 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Zat je in een T8 pot dan? Ik gebruik zelden apcr in mijn T-34-85 tenzij ik tegen tier 8 moet en ik nog niet kan flanken.
Badge 3rd class, geeft wel aan hoeveel mensen deze tank spelen
Ah ja dat probleem heb ik in mn IS-7quote:Op maandag 11 mei 2015 11:56 schreef Photomorti het volgende:
Nee was geen tier 8 pot
Ik speel voornamelijk tier 10 dus mijn kennis van mid tier armor is vrij beperkt
Ik speel al mijn tanks voornamelijk voor max performance als ik denk dat een schot een te hoge kans heeft om te bouncen dan schiet ik liever goud.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja dat probleem heb ik in mn IS-7![]()
Ik heb potjes dat ik alles hit, zelfs op mede IS-7 genoten en potjes waarbij andere IS-7's mijn turret penetreren (ik heb dmg sticker mod) en ik constant bounce.
In tier 6 weet ik ze wel, alleen met de T-43 in tier 7 gebruik ik wel vaak apcr omdat dat dezelfde gun is als de tier 6 gun alleen je kunt dan tier 9 tegen (kom je dus echt niet doorheen zonder gold).
Mja mijn ervaring is dat ik met beide net zoveel bounce. Ik pen vaak op de weakspots en dat lukt ook zonder gold. (schijnbaar mis ik of hit ik de turret met goldquote:Op maandag 11 mei 2015 12:00 schreef Photomorti het volgende:
Ik speel al mijn tanks voornamelijk voor max performance als ik denk dat een schot een te hoge kans heeft om te bouncen dan schiet ik liever goud.
maar verbaas me erover dat een 2K dmg game zoveel profit maakte in mijn cromwell B .
Prem food + licht apcr gebruik en toch 50K profit ik denk door de 2.3K spotting.
Dat is het mooie aan de cromwell je kunt hem ook prima gebruiken als scout
Ja alleen de gun handling van de cromwell maakt aimen voor weakspots niet altijd de makkelijkste optiequote:Op maandag 11 mei 2015 12:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja mijn ervaring is dat ik met beide net zoveel bounce. Ik pen vaak op de weakspots en dat lukt ook zonder gold. (schijnbaar mis ik of hit ik de turret met gold).
Alleen de T-43 is een uitzondering, die pent niet altijd op weakspots.
Krijg je ook crewleden met de tanks in de bundle? Rudy, crommie en de is-2?
Oja, iemand die met mij een keer wil platoonen zodat ik de light tank en de spg missions kan voltooien?
Wat is vesting? Ben laatst na lange tijd opnieuw begonnen...quote:Op maandag 11 mei 2015 02:05 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Klopt wel idd, maar ja... voor tier 6 Vesting is die andere meer dan goed genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |