twitter:cirogazzetta twitterde op maandag 09-03-2015 om 17:11:12Official change for @TirrenAdriatico. For meteo reasons, first stage won't be a team time trial, but an individual crono-prologue (5,4 km) reageer retweet
Geluk bij een ongeluk, die openingsploegentijdritten hou ik niet zo van, zeker niet van meer dan 20 km.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:cirogazzetta twitterde op maandag 09-03-2015 om 17:11:12Official change for @TirrenAdriatico. For meteo reasons, first stage won't be a team time trial, but an individual crono-prologue (5,4 km) reageer retweet
Quintana is er ook nog, maar die rijdt pas zijn 1ste koers na San Luis, afwachten hoe de vorm is..quote:Op maandag 9 maart 2015 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk, die openingsploegentijdritten hou ik niet zo van, zeker niet van meer dan 20 km.
Jammer dat Froome niet start. Zo blijft er maar 1 mutant over deze koers, zeker nu Nibali het nog wat rustig aan doet.
Westra mocht niet naar PN, zijn lievelingswedstrijd, vanwege deze ploegentijdrit.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
Inderdaad, wat een sadnessquote:Op maandag 9 maart 2015 18:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Westra mocht niet naar PN, zijn lievelingswedstrijd, vanwege deze ploegentijdrit.
twitter:TirrenAdriatico twitterde op woensdag 11-03-2015 om 15:47:18New classification / Nuova classifica:1 Adriano Malori 6'04"2 @M_Braendle + 2"3 @Daniel87Oss +4"#Tirreno reageer retweet
Ik denk niet dat 4 seconden verschil iets verandert in de verhoudingen zoals die al waren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:04 schreef Mykonos het volgende:
Poels maar 1 seconde achter Uran, König 5 en Nieve wel 29. Benieuwd of Poels nu het kopmanschap krijgt, of mag delen met König bij Sky. Nieve kan het natuurlijk wel vergeten nu.
Kunnen we dat niet navragen bij de huisexpert?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:17 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 4 seconden verschil iets verandert in de verhoudingen zoals die al waren.
En hoe waren die dan? Was König de aangewezen kopman? Het lijkt mij logisch dat Poels en König niet voor elkaar hoeven knechten maar elk voor eigen klassement mogen gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:17 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 4 seconden verschil iets verandert in de verhoudingen zoals die al waren.
Als het er zo bij ligt denk ik dat die ook aangepast worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:24 schreef Marcoss het volgende:
Wat gaan ze doen als het tijdens de normale ritten een beetje waait dan? Aparte keuze..
Dat lijkt mij ook. Ik wil alleen maar zeggen dat door deze proloog die rollen niet zijn verandertquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
En hoe waren die dan? Was König de aangewezen kopman? Het lijkt mij logisch dat Poels en König niet voor elkaar hoeven knechten maar elk voor eigen klassement mogen gaan.
Dat was wel 2 dagen voor de ploegentijdrit, hebben ze zoveel tijd nodig om dat op te ruimen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het er zo bij ligt denk ik dat die ook aangepast worden.
[ afbeelding ]
Lekker gezapt naar Eurosportquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:54 schreef Zhero het volgende:
Gaat Sporza nu niet live maar 30 km terug
twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 12-03-2015 om 20:50:27"It's nice to be in the leading group with the TV camera’s around you", @KeizerMartijn said. Read more: http://t.co/56wBkdbi83 reageer retweet
Ze waren gister ook al blij met de prestatie van Keldermanquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Drebbelman het volgende:
Lotto NL begint door te hebben waar hun plek is en gedraagt zich als een Continentaal ploegje die ook een keer in beeld komt:twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 12-03-2015 om 20:50:27"It's nice to be in the leading group with the TV camera’s around you", @KeizerMartijn said. Read more: http://t.co/56wBkdbi83 reageer retweet
Volgens het balkje bovenin nog maar 12 secondequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopgroep vandaag met Nicola Boem, Danllo Wyss, Carlos Quintero, Chad Haga & Rick Flens.
44 seconden op peloton, nog 24km
Edit: geslonken tot 27 sec.
Hebben ze geleerd van de NOSquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom beginnen ze niet gewoon live bij Sporza
Al sinds woensdag ''uitgesteld verslag''quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Omdat ze alles in het werk stellen om Buren niet uitgezonden te krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Zou Oleg net als Vino ook brieven schrijven?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
Als Sagan niet wint vandaag gaat Oleg wel behoorlijk pissig worden denk ik
Oleg stimuleert op een positieve manier. Hij strooit met chequesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou Oleg net als Vino ook brieven schrijven?
En vooral Twitter berichten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Oleg stimuleert op een positieve manier. Hij strooit met cheques
Mensonterende laatste kilometer. Moeders hopelijk in de keuken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Zonneveld zit weer helemaal in zijn rol als oud-coureur die meeleeft met de renners.
Wordt rustig gebracht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Mocht ook wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:17 schreef Sked het volgende:
Mollema gewoon in de voorste groep uiteindelijk
Bij mij is Bremen-Bayern op Eurosport 2 maar zal is zoeken.quote:
Leider zelfsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:16 schreef Pedroso het volgende:
In het alg.klassement zal ie nu ook wel erg dicht komen. Boni's daar in Tirreno ?
Zie het ja, met een flink gaatje ook nog zelfs. Kan het gaan winnen.quote:
Morgen overleeft hij normaal gesproken niet bij de eerstenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie het ja, met een flink gaatje ook nog zelfs. Kan het gaan winnen.
twitter:chrisfroome twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:11:55Great job by @WoutPoels ! #TirrenoAdriatico reageer retweet
Ik zou er niet van opkijken zijn als ie met de voorste groep boven komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen overleeft hij normaal gesproken niet bij de eersten
Ik verwacht het niet met Quintana en Bertje, maar het zou wel fantastisch zijn uiteraardquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou niet van opkijken zijn als ie met de voorste groep boven komt.
quote:
Eigenlijk wel ja. Hoop dat Kelderman volgend jaar ook naar een ploeg als Sky gaat. Wordt ie alleen maar beter van.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hiervoor hoop je dat Nederlandse renners naar Sky en Astana gaan
Nee dat is de Tour de l'Ainquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:49 schreef Slobeend het volgende:
De Tirreno is Poels favoriete koers zou je haast zeggen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:45 schreef Bugno het volgende:
Een vliegende Poels bij Sky. Je verwacht 't niet
Aansluitend op Paris-Nice komt Sporza met wat ze 'een uitgesteld verslag' noemen. Dat is je beste optie, tenzij je zin hebt om een stream te zoeken. Paris-Nice is rond 15.00 wel afgelopen.quote:
Om hoelaat is de Tirreno afgelopen dan ? Uur of 5 (17.00 uur) toch ? Dan kun je de laatste 2 uur nog live meemaken.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:53 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Aansluitend op Paris-Nice komt Sporza met wat ze 'een uitgesteld verslag' noemen. Dat is je beste optie, tenzij je zin hebt om een stream te zoeken. Paris-Nice is rond 15.00 wel afgelopen.
Het langzaamste schema gaat uit van half 5, het snelste van 15.50. Ik kan me dus voorstellen dat Sporza ervan uitgaat dat ze even een half uurtje tot een uurtje terugspoelen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om hoelaat is de Tirreno afgelopen dan ? Uur of 5 (17.00 uur) toch ? Dan kun je de laatste 2 uur nog live meemaken.
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:59 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Het langzaamste schema gaat uit van half 5, het snelste van 15.50. Ik kan me dus voorstellen dat Sporza ervan uitgaat dat ze even een half uurtje tot een uurtje terugspoelen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.
Dit dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.
twitter:wielerman twitterde op zondag 15-03-2015 om 12:50:17Hoe groot is straks het sneeuwmangehalte van @WoutPoels ? #terminillo #tirreno #sporza Live omstreeks 5 voor 3! http://t.co/idmCN1WkCN reageer retweet
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 15-03-2015 om 14:21:55Op de RAI is er sprake van om het verdere verloop van de rit te annuleren #tirreno reageer retweet
quote:RCS Sport has told Cyclingnews that the stage will definitely finish as planned on Terminillo.
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef ratatat het volgende:
Is Sporza live? Nog zo'n 20km te gaan daar.
Hij zal het iig niet koud krijgen nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Momo... het volgende:
Misschien kan Betancur hier vandaag winnen
twitter:AndreGreipel twitterde op zondag 15-03-2015 om 15:27:39Rules for ridiculous circumstances like in Tirreno Adriatico?Please stop that race as nobody wants to see a finish in the snow @UCI_cycling reageer retweet
Huilie huiliequote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef franklop het volgende:
Weer wat voer voor Sunfield;twitter:AndreGreipel twitterde op zondag 15-03-2015 om 15:27:39Rules for ridiculous circumstances like in Tirreno Adriatico?Please stop that race as nobody wants to see a finish in the snow @UCI_cycling reageer retweet
Ik welquote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef franklop het volgende:
Weer wat voer voor Sunfield;twitter:AndreGreipel twitterde op zondag 15-03-2015 om 15:27:39Rules for ridiculous circumstances like in Tirreno Adriatico?Please stop that race as nobody wants to see a finish in the snow @UCI_cycling reageer retweet
Dan zou het pas gevaarlijk wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef OProg het volgende:
Zolang ze niet in de sneeuw naar beneden hoeven kan het wel.
Idd.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef OProg het volgende:
Zolang ze niet in de sneeuw naar beneden hoeven kan het wel.
Dat was wel wat anders dan die paar vlokjes nu.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
En de meeste epische rit die ik me kan herinneren (alhoewel die niet op TV was), is natuurlijk de etappe in de sneeuw over de Gavia, met Van der Velde als eerste op de top, en Breukink als eerste beneden.
Net genoten van Sjink, nu van Poels.quote:
Goed zo, dat ga ik nog even terugkijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Net genoten van Sjink, die van Poels.
Zo maar weer een snel hoofden in slow motion in beeld brengen dan.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:41 schreef noodgang het volgende:
Demarrage, prima moment om even een hond in beeld te brengen
Mollema rijdt altijd alsof hij elk moment kan ontploffenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:48 schreef Wombcat het volgende:
Mollema zit alweer diep over zijn stuur gebogen, maar hangt er nog wel tussen
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Froome hier niet is gestart, die had rondjes gereden om Quintana.
Levensgevaarlijk, steeds tegen het parkoers inrijdenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Froome hier niet is gestart, die had rondjes gereden om Quintana.
Daar gaat iequote:Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen is aan het wachten op de verwoestende aanval van Mollema.
HA!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef Mani89 het volgende:
motortje van Cancellara in de fietsquote:
Zamboni.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:53 schreef marcodej het volgende:
Quintana moet effe op een sneeuwschuiver rijden.
Nou uuhquote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bauke gaat winnen, dat geef ik jullie op een briefje.
Daar zouden ze bij Djumbo een moord voor doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Er zit weer een mooie 2de plek in voor Mollema, voor de verandering.
Die zit al in zijn fiets.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Muto het volgende:
Mollema heeft geen voordeel van een motard voor hem.
Lotto.NL Djumboquote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef groenen het volgende:
Tja.. Laten we hopen dat Kelderman heel snel weggaat bij Jumo/Belkin/Rabo.
Omdat?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef groenen het volgende:
Tja.. Laten we hopen dat Kelderman heel snel weggaat bij Jumo/Belkin/Rabo.
Gij moet oppassen vrind.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Quintana voelt zich helemaal thuis in dit witte landschap.
Straks het asfalt kussen/snuivenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Quintana voelt zich helemaal thuis in dit witte landschap.
Nibali wint dus de Tourquote:Op zondag 15 maart 2015 16:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vino is alweer aan het schrijven, schijnt.
Hij reed pas werd toen het al meer dan een halve minuut was, dus relatief weinig verlorenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:01 schreef Wombcat het volgende:
Mollema toch nog veel verloren in die laatste kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |