Aansluitend op Paris-Nice komt Sporza met wat ze 'een uitgesteld verslag' noemen. Dat is je beste optie, tenzij je zin hebt om een stream te zoeken. Paris-Nice is rond 15.00 wel afgelopen.quote:
Om hoelaat is de Tirreno afgelopen dan ? Uur of 5 (17.00 uur) toch ? Dan kun je de laatste 2 uur nog live meemaken.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:53 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Aansluitend op Paris-Nice komt Sporza met wat ze 'een uitgesteld verslag' noemen. Dat is je beste optie, tenzij je zin hebt om een stream te zoeken. Paris-Nice is rond 15.00 wel afgelopen.
Het langzaamste schema gaat uit van half 5, het snelste van 15.50. Ik kan me dus voorstellen dat Sporza ervan uitgaat dat ze even een half uurtje tot een uurtje terugspoelen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om hoelaat is de Tirreno afgelopen dan ? Uur of 5 (17.00 uur) toch ? Dan kun je de laatste 2 uur nog live meemaken.
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:59 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Het langzaamste schema gaat uit van half 5, het snelste van 15.50. Ik kan me dus voorstellen dat Sporza ervan uitgaat dat ze even een half uurtje tot een uurtje terugspoelen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.
Dit dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.
twitter:wielerman twitterde op zondag 15-03-2015 om 12:50:17Hoe groot is straks het sneeuwmangehalte van @WoutPoels ? #terminillo #tirreno #sporza Live omstreeks 5 voor 3! http://t.co/idmCN1WkCN reageer retweet
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 15-03-2015 om 14:21:55Op de RAI is er sprake van om het verdere verloop van de rit te annuleren #tirreno reageer retweet
quote:RCS Sport has told Cyclingnews that the stage will definitely finish as planned on Terminillo.
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef ratatat het volgende:
Is Sporza live? Nog zo'n 20km te gaan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |