Bij mij is Bremen-Bayern op Eurosport 2 maar zal is zoeken.quote:
Leider zelfsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:16 schreef Pedroso het volgende:
In het alg.klassement zal ie nu ook wel erg dicht komen. Boni's daar in Tirreno ?
Zie het ja, met een flink gaatje ook nog zelfs. Kan het gaan winnen.quote:
Morgen overleeft hij normaal gesproken niet bij de eerstenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie het ja, met een flink gaatje ook nog zelfs. Kan het gaan winnen.
twitter:chrisfroome twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:11:55Great job by @WoutPoels ! #TirrenoAdriatico reageer retweet
Ik zou er niet van opkijken zijn als ie met de voorste groep boven komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen overleeft hij normaal gesproken niet bij de eersten
Ik verwacht het niet met Quintana en Bertje, maar het zou wel fantastisch zijn uiteraardquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou niet van opkijken zijn als ie met de voorste groep boven komt.
quote:
Eigenlijk wel ja. Hoop dat Kelderman volgend jaar ook naar een ploeg als Sky gaat. Wordt ie alleen maar beter van.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hiervoor hoop je dat Nederlandse renners naar Sky en Astana gaan
Nee dat is de Tour de l'Ainquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:49 schreef Slobeend het volgende:
De Tirreno is Poels favoriete koers zou je haast zeggen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:45 schreef Bugno het volgende:
Een vliegende Poels bij Sky. Je verwacht 't niet
Aansluitend op Paris-Nice komt Sporza met wat ze 'een uitgesteld verslag' noemen. Dat is je beste optie, tenzij je zin hebt om een stream te zoeken. Paris-Nice is rond 15.00 wel afgelopen.quote:
Om hoelaat is de Tirreno afgelopen dan ? Uur of 5 (17.00 uur) toch ? Dan kun je de laatste 2 uur nog live meemaken.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:53 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Aansluitend op Paris-Nice komt Sporza met wat ze 'een uitgesteld verslag' noemen. Dat is je beste optie, tenzij je zin hebt om een stream te zoeken. Paris-Nice is rond 15.00 wel afgelopen.
Het langzaamste schema gaat uit van half 5, het snelste van 15.50. Ik kan me dus voorstellen dat Sporza ervan uitgaat dat ze even een half uurtje tot een uurtje terugspoelen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om hoelaat is de Tirreno afgelopen dan ? Uur of 5 (17.00 uur) toch ? Dan kun je de laatste 2 uur nog live meemaken.
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:59 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Het langzaamste schema gaat uit van half 5, het snelste van 15.50. Ik kan me dus voorstellen dat Sporza ervan uitgaat dat ze even een half uurtje tot een uurtje terugspoelen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.
Dit dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan maar niet meer in dit topic komen dan om van niks te weten.
twitter:wielerman twitterde op zondag 15-03-2015 om 12:50:17Hoe groot is straks het sneeuwmangehalte van @WoutPoels ? #terminillo #tirreno #sporza Live omstreeks 5 voor 3! http://t.co/idmCN1WkCN reageer retweet
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 15-03-2015 om 14:21:55Op de RAI is er sprake van om het verdere verloop van de rit te annuleren #tirreno reageer retweet
quote:RCS Sport has told Cyclingnews that the stage will definitely finish as planned on Terminillo.
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef ratatat het volgende:
Is Sporza live? Nog zo'n 20km te gaan daar.
Hij zal het iig niet koud krijgen nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Momo... het volgende:
Misschien kan Betancur hier vandaag winnen
twitter:AndreGreipel twitterde op zondag 15-03-2015 om 15:27:39Rules for ridiculous circumstances like in Tirreno Adriatico?Please stop that race as nobody wants to see a finish in the snow @UCI_cycling reageer retweet
Huilie huiliequote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef franklop het volgende:
Weer wat voer voor Sunfield;twitter:AndreGreipel twitterde op zondag 15-03-2015 om 15:27:39Rules for ridiculous circumstances like in Tirreno Adriatico?Please stop that race as nobody wants to see a finish in the snow @UCI_cycling reageer retweet
Ik welquote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef franklop het volgende:
Weer wat voer voor Sunfield;twitter:AndreGreipel twitterde op zondag 15-03-2015 om 15:27:39Rules for ridiculous circumstances like in Tirreno Adriatico?Please stop that race as nobody wants to see a finish in the snow @UCI_cycling reageer retweet
Dan zou het pas gevaarlijk wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef OProg het volgende:
Zolang ze niet in de sneeuw naar beneden hoeven kan het wel.
Idd.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef OProg het volgende:
Zolang ze niet in de sneeuw naar beneden hoeven kan het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |