abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2015 @ 15:59:00 #276
194695 franklop
Fran knock
pi_150665711
Mollema kan naar plek 2 in klassement, als ze daarachter niet doorsprinten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 15 maart 2015 @ 15:59:12 #277
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_150665721
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Muto het volgende:
Mollema heeft geen voordeel van een motard voor hem.
Die zit al in zijn fiets.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_150665726
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef groenen het volgende:
Tja.. Laten we hopen dat Kelderman heel snel weggaat bij Jumo/Belkin/Rabo.
Lotto.NL Djumbo
pi_150665728
Zou 't ook glad zijn daar?
  zondag 15 maart 2015 @ 15:59:49 #280
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_150665752
Quintana voelt zich helemaal thuis in dit witte landschap.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_150665753
Strade Bianche *O*
pi_150665762
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef groenen het volgende:
Tja.. Laten we hopen dat Kelderman heel snel weggaat bij Jumo/Belkin/Rabo.
Omdat?

1 offday en een mindere tijdrit. Heel toevallig op een nieuwe fiets. En we weten van de Tour hoe die "nieuwe" fietsen zijn :')
  zondag 15 maart 2015 @ 16:00:06 #283
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_150665763
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:59 schreef Wombcat het volgende:
Zou 't ook glad zijn daar?
Ze hebben geveegd
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_150665764
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Quintana voelt zich helemaal thuis in dit witte landschap.
Gij moet oppassen vrind.
  zondag 15 maart 2015 @ 16:00:20 #285
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_150665774
Quintana ^O^.
sig verwijderd door FA
pi_150665775
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Quintana voelt zich helemaal thuis in dit witte landschap.
Straks het asfalt kussen/snuiven :o
pi_150665779
QUINTANA!
pi_150665808
Bauke op 40 seconde
pi_150665809
Mollema toch nog veel verloren in die laatste kilometer.
  zondag 15 maart 2015 @ 16:01:18 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_150665812
Uran als derde?
pi_150665826
Rodriguez komt ook weer lekker ouderwets opzetten in de laatste km :D
pi_150665839
Zo, eindzege binnen.
  zondag 15 maart 2015 @ 16:01:53 #293
333483 Aguero
oooooooo
pi_150665847
Sterk gereden van Bauke.
Citius, Altius, Fortius.
pi_150665853
Poels nu ook binnen
  zondag 15 maart 2015 @ 16:02:09 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_150665859
Nieve zou toch beter moeten rijden in dit weer
pi_150665873
Nibali :')
  zondag 15 maart 2015 @ 16:03:13 #297
40566 Ericr
Livewrong
pi_150665906
Vino kan weer brieven gaan opstellen.
pi_150665910
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
Nibali :')
Vino is alweer aan het schrijven, schijnt.
pi_150665916
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vino is alweer aan het schrijven, schijnt.
Nibali wint dus de Tour
pi_150665952
Terug naar DeSjink!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')