SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 08-03-2015 21:25:11 ]
Net Counterspy uitgespeeld, en nog even voor de 100 procent trophies gaan en dan Valiant Hearts spelen. Ben heel benieuwd.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Valiant Hearts![]()
Ik wil meer van dit soort games
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij drie vrienden hebt
dat magquote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij drie vrienden hebt
quote:
Voor ps3 en vita ja, ik geloof dat dit het PS4 topic isquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Voor ps3 en vita ja, ik geloof dat dit het PS4 topic is
Heb bij mijn post die andere 2 ook neergezetquote:
Nee ook voor de Ps4quote:Op zondag 8 maart 2015 20:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Voor ps3 en vita ja, ik geloof dat dit het PS4 topic is
Langzamerdquote:
Denk dat je het verhaal minder vindt dan TWD, omdat je daar (de illusie hebt dat je) zelf de keuzes maakt, waardoor je je meer inleeft in het verhaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dying Light staat op het verlanglijstje, ff wachten tot die in de aanbieding is
Weer een stukje verder met TLOU, verhaallijn is idd sterker in de winter, maar blijft (verhaaltechnisch) een mindere versie van The Walking Dead nog voor mij eerlijk gezegd. Daar had ik nog meer binding met de karakters.
Is die Left Behind DLC wat? Of kan ik die overslaan als ik klaar ben?
En jullie hadden gelijk. Helldivers is leuk en bruist van de potentie, al heb ik het maar kort gespeeld en nog niet met anderen. Hoe komen anderen bij je spel? Gaat dat automatisch?
clementine gaat dood.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Typisch het volgende:
The Walking Dead was tof, maar hoe kun je dat nu een beter verhaal vinden dan TLOU?
Al moet ik season 2 nog spelen.
Mee eens, had echt een tering hekel aan de personages die het overleefde.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Typisch het volgende:
The Walking Dead was tof, maar hoe kun je dat nu een beter verhaal vinden dan TLOU?
Al moet ik season 2 nog spelen.
quote:
In TLOUquote:Op zondag 8 maart 2015 21:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mee eens, had echt een tering hekel aan de personages die het overleefde.Maar toch wel een erg toffe serie hoor. Seizoen 2 is ook erg tof en je rolt natuurlijk gewoon weer van de ene kutte gebeurtenis naar de andere. Dat vond ik er zo jammer aan, er zijn geen lichtpuntjes, waar je dat in TLOU wel hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, probleem voor mij is dat ik hem op de 360 gespeeld heb en ik verder wil met mijn stuk van het verhaal.![]()
haha leuk zegquote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol nee hoor moet er zelf ook nog aan beginnen.
De onderste staan niet recht onder de bovenste! Moet je even de width aanpassen op die onderste 2quote:
Oh dat is wel mooi ja!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb bij mijn post die andere 2 ook neergezet
[..]
Nee ook voor de Ps4
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
In TLOUDat moment inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, probleem voor mij is dat ik hem op de 360 gespeeld heb en ik verder wil met mijn stuk van het verhaal.
Kan ik me goed voorstellen, anders gewoon allebei nog eens halen en spelen als ze in de sale zijn oid?
Deeltje 1 even piraten of een savegame downloaden en dan deel 2 idd eens in de sale oppikken.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat moment inderdaad.
Kan ik me goed voorstellen, anders gewoon allebei nog eens halen en spelen als ze in de sale zijn oid?
Ik zoek voor die laatste wel een nieuwe, die is namelijk te kleinquote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De onderste staan niet recht onder de bovenste! Moet je even de width aanpassen op die onderste 2
Plak er 10px aan en je ziet er niets anders aanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zoek voor die laatste wel een nieuwe, die is namelijk te klein
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Plak er 10px aan en je ziet er niets anders aan
copy past die uit mijn post die staan goed
Iedereen zijn cup of tea natuurlijk, maar dat zal er ook wel invloed op hebben, maar er waren ook meer karakters waarmee je een band op kon bouwen. Dat je kiest om iemand te redden die daarna dood gaat is toch best even een aangrijpend moment. Daarnaast veranderden sommige karakters ook echt tijdens het verhaal, dat vond ik ook sterk, maar kan natuurlijk alleen als het een lange tijdsspanne heeft. Ik kijk uit naar seizoen 3quote:Op zondag 8 maart 2015 21:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Denk dat je het verhaal minder vindt dan TWD, omdat je daar (de illusie hebt dat je) zelf de keuzes maakt, waardoor je je meer inleeft in het verhaal.
Ik vond de Left Behind DLC erg tof, wel vrij kort.
Uiteindelijk zal ik The Last of Us echt wel spelen, dus ik mis wat dat betreft niets. Ik koop het alleen niet full price, uit principe, en als het even kan, dan koop ik dus de USA versie.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat kan, je mist zelf een van de beste ps-games in singleplayer, maar dat moet je geheel zelf weten. Als jij zinloos geweld mist in een modus die je niet gaat spelen, tja...
Wederom, net als het Japans, waarmee je alsnog niet weet hoe de bedenker het heeft bedoeld, grappig. Maar je houd je vast aan je principes, dus dat is goed, geen oordeel
Koop m op boxeddeal, nog geen $16 . Heb m zelf daar ook vandaanquote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ik The Last of Us echt wel spelen, dus ik mis wat dat betreft niets. Ik koop het alleen niet full price, uit principe, en als het even kan, dan koop ik dus de USA versie.
kquote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ik The Last of Us echt wel spelen, dus ik mis wat dat betreft niets. Ik koop het alleen niet full price, uit principe, en als het even kan, dan koop ik dus de USA versie.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Valiant Hearts![]()
Ik wil meer van dit soort games
Maar dan mis je de originele japanse stemmenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer een budgetbakje voor jouquote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
0 intresse in Hardline maar wel nice voor de mensen die hem wel willen!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Friday12 het volgende:
BF:Hardline Ultimate Edition nog altijd 4,50 ipv 129,99 op de Czech PSN store!
Je kan ook met een NL cc er betalen!
Link?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Friday12 het volgende:
https://store.sonyenterta(...)_00-BFHULTIMATEPREORquote:
Yi koopt zijn games volgens mij dan ook twee jaar na dato.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer een budgetbakje voor jou
Nah, meestal zijn de games binnen een jaartje ofzo wel voor rond de 20 euro ergens te vinden, als ik tegen die tijd nog interesse heb.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yi koopt zijn games volgens mij dan ook twee jaar na dato.
niks mis mee opzich. AC unity heb ik ook nog niet gespeeld. Die haal ik ook wel wanneer die 20euro is.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nah, meestal zijn de games binnen een jaartje ofzo wel voor rond de 20 euro ergens te vinden, als ik tegen die tijd nog interesse heb.
Prachtig!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Friday12 het volgende:
Is het weg? Heb gekeken maar kan het nergens vinden......quote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef Jay_Snake het volgende:
Nou, ook maar ff Tsjechisch account gemaakt en de game in de pre-order gedaan. Ben benieuwd! Voor 5 euro kan je het risico wel nemen
3v credit cardquote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is het weg? Heb gekeken maar kan het nergens vinden......
Edit: Is al gefixt![]()
Edit 2: Nope, open dit in je incognito venster
https://store.sonyenterta(...)_00-BFHULTIMATEPREOR
Edit 3: Kan nergens psn kaarten kopen zonder CC. En europese kaarten zullen wel niet werken
Is 129,99 bij mij?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is het weg? Heb gekeken maar kan het nergens vinden......
Edit: Is al gefixt![]()
Edit 2: Nope, open dit in je incognito venster
https://store.sonyenterta(...)_00-BFHULTIMATEPREOR
Edit 3: Kan nergens psn kaarten kopen zonder CC. En europese kaarten zullen wel niet werken
quote:
Omdat je niet op een czech account zitquote:
Via de PSN store?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg een rare affiliationlink die geblokt wordt op mijn pc, ik vertrouw het niet helemaal
Sowieso, 4,50 voor Battlefield is voor mij ook teveel. Kan ik net zo goed dat geld mijn raam uitgooien omdat het mijn genre niet is.
129,99 CKquote:Op maandag 9 maart 2015 01:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat je niet op een czech account zit
[..]
Via de PSN store?
Kan ik ook gewoon 130 CK toevoegen via de SEN site en vanaf daar kopen?quote:
Vaag! Je kan de pre order daar doen maar om cash met een cc aan je wallet toe te voegen moet je via de PS4 doenquote:Op maandag 9 maart 2015 01:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon 130 CK toevoegen via de SEN site en vanaf daar kopen?
Ook raar heb op de SEN site een account gemaakt en alle gegevens ingevuld, maar als ik inlog op PS4 dan werkt het niet en moet ik alle gegevens nog een keer invullen
Kan het ook via de site doen hoor?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vaag! Je kan de pre order daar doen maar om cash met een cc aan je wallet toe te voegen moet je via de PS4 doen
Geeft het geen foutmelding als je het ook doet?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan het ook via de site doen hoor?
https://www.dropbox.com/s(...)%2001.28.31.png?dl=0
Oh ja...quote:Op maandag 9 maart 2015 01:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geeft het geen foutmelding als je het ook doet?
Die zitten al in de handsome collection, inclusief toekomstige dlc'squote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Bedoelde voor The Pre-Sequel. Volgens mij moeten daar nog wel wat DLC's voor uitkomen
fypquote:
quote:
Jammer voor de mensen die dit foutje-bedankt wilden gebruiken, het is toch een leuke prijs. Zelfs goedkoper dan een indie-gamequote:Op maandag 9 maart 2015 09:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahaha ze hebben de hele game eraf gehaald ipv de prijs aan te passen.
Wel een minder leuke game waarschijnlijk dan de gemiddelde indiequote:Op maandag 9 maart 2015 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer voor de mensen die dit foutje-bedankt wilden gebruiken, het is toch een leuke prijs. Zelfs goedkoper dan een indie-game
Het speelt prima hoor... Je heb alleen weer van die azijnpissers die niet tegen verandering kunnen! Die moetne maar lekker bij BF:BC2 blijvenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wel een minder leuke game waarschijnlijk dan de gemiddelde indie
Doe niet zo typisch Nederlandsquote:Op maandag 9 maart 2015 09:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wel een minder leuke game waarschijnlijk dan de gemiddelde indie
Ach, dat is op elk gebied zo, en bij de volgende versie is de huidige weer de beste ooitquote:Op maandag 9 maart 2015 09:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het speelt prima hoor... Je heb alleen weer van die azijnpissers die niet tegen verandering kunnen! Die moetne maar lekker bij BF:BC2 blijven
Alles na Battlefield 1942quote:Op maandag 9 maart 2015 09:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het speelt prima hoor... Je heb alleen weer van die azijnpissers die niet tegen verandering kunnen! Die moetne maar lekker bij BF:BC2 blijven
twitter:PlayStationNL twitterde op maandag 09-03-2015 om 10:02:01Ontvang 10% korting in de PS Store met code E76CEN5DMN http://t.co/YuMVuMAaTQ Voorwaarden: http://t.co/lsCnhZ8jHA http://t.co/6MOibHgNjc reageer retweet
Oh leuk!quote:Op maandag 9 maart 2015 10:55 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:PlayStationNL twitterde op maandag 09-03-2015 om 10:02:01Ontvang 10% korting in de PS Store met code E76CEN5DMN http://t.co/YuMVuMAaTQ Voorwaarden: http://t.co/lsCnhZ8jHA http://t.co/6MOibHgNjc reageer retweet
Het is een 'reimagining'quote:Op maandag 9 maart 2015 10:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Ratchet & Clank die naar de PS4 komt, is dat nou gewoon Ratchet & Clank 1 maar dan met hele nieuwe graphics?
Nog aanraders om op te gebruiken?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:55 schreef s0ul1991 het volgende:
De helft van de onze crew heeft woensdag vrij genomenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De helft van de onze crew heeft woensdag vrij genomen
Nice. En nu maar hopen dat EA die verdomde Porsche licentie opgeven waar ze misbruik van maken.quote:
De beste season pass die ik ooit heb gekocht.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Nice. En nu maar hopen dat EA die verdomde Porsche licentie opgeven waar ze misbruik van maken.
Zeer goede ondersteuning vanuit de developers voor deze game btw. Luisteren goed naar de community en brengen dlc uit voor een schappelijke prijs
Kom op. Ik heb die game nog maar net binnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
The Last of Us uitgespeeld. Voorspelbaar einde, maar wel goed verteld dat laatste stuk. Had graag zelf de keus gemaakt of de mensheid gered moest worden of niet. Goed verhaal, dat wel.
Sorry, maar heb niks verteld over wat er gaat gebeuren volgens mij? Alleen dat je niet mag kiezen, maar je zal inmiddels vast ook wel weten dat het gewoon een lineair verhaal is.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Kom op. Ik heb die game nog maar net binnen.
Heb Dead Nation alquote:
Dacht dat het vergelijkbaar was... vond hem zelf ook wel wat hebben van het oude spel Alien Breed op de amiga vroegerquote:
Ben echt benieuwd.Elke heist duurt ongeveer 4uur zeggen ze.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De helft van de onze crew heeft woensdag vrij genomen
Holy crap.. 4 uur?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd.Elke heist duurt ongeveer 4uur zeggen ze.
Wel vet grappig als één gedeelte van het team het verpestquote:Op maandag 9 maart 2015 13:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd.Elke heist duurt ongeveer 4uur zeggen ze.
Dit jaquote:Op maandag 9 maart 2015 13:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wtf, 4 uur?!
Wie heeft daar nou de tijd voor?
Mensen kunnen toch ook WoW spelen? Of die raids in Destiny. Als je er geen tijd voor hebt, dan speel je het niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wtf, 4 uur?!
Wie heeft daar nou de tijd voor?
Ey hoe zet je passive mode aan zonder pauze te drukken? Of kan dat niet?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je moet het ook als raids zien, dan is 4 uur niet eens zo gek lang.
Touchpad indrukkenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ey hoe zet je passive mode aan zonder pauze te drukken? Of kan dat niet?
Wat is daar bijzonder aan? Een goede MMO-dungeon (raid) duurt minstens zo lang.quote:
De laatste MMORPG dungeons die ik speelde duurde echt geen 4 uurquote:Op maandag 9 maart 2015 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan? Een goede MMO-dungeon (raid) duurt minstens zo lang.
Er staat ook raid achterquote:Op maandag 9 maart 2015 14:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
De laatste MMORPG dungeons die ik speelde duurde echt geen 4 uur
Indrukken als in langer vasthouden..quote:Op maandag 9 maart 2015 14:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan switched die alleen van fps/third-person
Al 18 uur mission time sinds dat hij uit isquote:
Moeite waard dus? vergelijkbaar met wat voor game dan? Dead nation niet echt zo te lezen? ondanks topdown view...quote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Al 18 uur mission time sinds dat hij uit is
Het is een twinstick shooter net zoals Dead Nation maar dan 100 x vetter, super intense coop ook met vreemden. Dying light vind ik ook fantastisch om coop te spelen, zeer zeker de moeite waard.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeite waard dus? vergelijkbaar met wat voor game dan? Dead nation niet echt zo te lezen? ondanks topdown view...
En Dying Light... is dat wat? lees nu topic over dat ie nogal tegen valt.
Dying light is prima als je het genre zombie/free world leuk vindquote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeite waard dus? vergelijkbaar met wat voor game dan? Dead nation niet echt zo te lezen? ondanks topdown view...
En Dying Light... is dat wat? lees nu topic over dat ie nogal tegen valt.
Als je iemand hebt om mee te spelen is hij helemaal de moeite waard.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dying light is prima als je het genre zombie/free world leuk vind
Ja vind ik persoonlijk wel leuk. Wil het vooral om coop op de bank te spelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dying light is prima als je het genre zombie/free world leuk vind
Klinkt goedquote:Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is een twinstick shooter net zoals Dead Nation maar dan 100 x vetter, super intense coop ook met vreemden. Dying light vind ik ook fantastisch om coop te spelen, zeer zeker de moeite waard.
Helldivers is de tofste ps4 exclusive en beste multiplayer ervaring tot nu toe in mijn optiek.
Precies ditquote:Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je iemand hebt om mee te spelen is hij helemaal de moeite waard.
Die was zelfs al op de ps3 verkrijgbaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Huh Limbo in de store? Dacht dat die alleen voor de Xbox 360 verkrijgbaar was.
Oh okquote:Op maandag 9 maart 2015 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die was zelfs al op de ps3 verkrijgbaar.
Had te maken met het kopen van PSN voor de Tsjechiëquote:
Ik zit overdag tijdens mijn werk vaak op FOK!. Denk dat de klanten het minder leuk vinden als ik een tv en PS4 aansluit om in de winkel COD te spelenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Meeste mensen zitten toch ook heel de dag op fok, dan kunnen ze ook wel met gemak die 4 uur spelen.
Persoonlijk ga ik ze niet meer spelen, omdat online mij nooit heeft getrokken en ik ondertussen ook wel klaar ben met GTA V. Tijd voor andere games
Limbo is een hoerenspel, komt overal op uitquote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Huh Limbo in de store? Dacht dat die alleen voor de Xbox 360 verkrijgbaar was.
Dying light is tofquote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Drankster het volgende:
Dying Light halen of wachten tot 1 april voor Dead Island 2?
Dead Island ziet er wel minder serieus uit imo
Dat soort updates zorgen er voor dat mijn HDD bijna vol zit.... Nog 30GB vrij of iets en ik heb hem pas een jaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mijn ps4 is een GTAV update van 5 gig binnen aan het halen.... IT'S HAPPENING!!!!
Ik heb al die indies eraf gegooid.Scheelt ook alweer wat ruimte.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat soort updates zorgen er voor dat mijn HDD bijna vol zit.... Nog 30GB vrij of iets en ik heb hem pas een jaar
Dead Island wordt een soort van Mmo zonder hoofdverhaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Drankster het volgende:
Dying Light halen of wachten tot 1 april voor Dead Island 2?
Dead Island ziet er wel minder serieus uit imo
Volgens de store komt ie 1 april.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dying light is tof
en Dead Island komt pas 30 mei toch?
Meh, mmo's...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:52 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dead Island wordt een soort van Mmo zonder hoofdverhaal.
Omdat dan Q2 begint staat dat er denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens de store komt ie 1 april.
[..]
Meh, mmo's...
Dying Light it is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |