abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2015 @ 13:02:40 #276
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150416059
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:19 schreef Cikx het volgende:

[..]

Waarom had je hem ook al weer nog niet uit de US Store gehaald dan? Ondanks dat ik de niet-gecensureerde versie heb toch nog nooit de multiplayer aangeraakt overigens. :P

Het is een ander soort game dan Uncharted, maar inderdaad vrij lineair. Al was dat ook wel nodig om het verhaal goed over te brengen.
Ivm lastig geld toevoegen aan US account. Moet allemaal via een omweg enzo, met USA adres of via andere sites. En was laatst ook voor zo'n 16$ te krijgen als code op boxeddeal ofzo, maar nog niet gedaan.

Ik wil binnenkort wel even kijken hoe dat allemaal een beetje makkelijk kan, geld toevoegen aan je USA account, want het is natuurlijk duidelijk dat de prijzen daar véél lager zijn, en ook games als Guilty Gear zijn daar wel te koop, en hier niet...
pi_150416107
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ivm lastig geld toevoegen aan US account. Moet allemaal via een omweg enzo, met USA adres of via andere sites. En was laatst ook voor zo'n 16$ te krijgen als code op boxeddeal ofzo, maar nog niet gedaan.

Ik wil binnenkort wel even kijken hoe dat allemaal een beetje makkelijk kan, geld toevoegen aan je USA account, want het is natuurlijk duidelijk dat de prijzen daar véél lager zijn, en ook games als Guilty Gear zijn daar wel te koop, en hier niet...
veel lager valt helaas wel mee nu met die gekke dollarkoers, laagste sinds 10 jaar ofzo :P
denk iets over de 50 kwijt voor nieuwe digitale games, wel een stuk goedkoper dan de nl store :') maar vergeleken met 55-60 fysiek valt het mee.
edit: oh met die koers nu ben je ook gewoon 55eu kwijt voor een nieuwe game in die us store :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_150416188
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:59 schreef Yi-Long het volgende:

Ik hou sowieso niet echt van lineaire games, want die vervelen me vaak al redelijk snel.

Maar goed, eerst GTA5 de komende weken uit proberen te spelen, dan Tomb Raider, en vervolgens zien we wel...
:? Tomb Raider is anders behoorlijk 'on rails'.
pi_150416346
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je gaat naar offgamers.com --> zoekt de US PSN kaart van de waarde die je wil --> betaalt met IDeal --> voert de code die je krijgt in op je Playstation en klaar. :P
Eerst waren de prijzen inderdaad een stuk lager door de wisselkoers, maar nu valt dat tegen.
  zondag 8 maart 2015 @ 13:19:51 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150416567
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:04 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

veel lager valt helaas wel mee nu met die gekke dollarkoers, laagste sinds 10 jaar ofzo :P
denk iets over de 50 kwijt voor nieuwe digitale games, wel een stuk goedkoper dan de nl store :') maar vergeleken met 55-60 fysiek valt het mee.
edit: oh met die koers nu ben je ook gewoon 55eu kwijt voor een nieuwe game in die us store :(
Klopt, ze hebben de euro goed weten te verneuken de laatste jaren... :N Maar goed, als je soms de aanbiedingen ziet in de US PS Store, dan is dat toch een flink verschil met NL.

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:07 schreef Morri het volgende:

[..]

:? Tomb Raider is anders behoorlijk 'on rails'.
Ik dacht gelezen te hebben dat het de eerste uren vrij lineair is, maar dat het daarna een beetje 'opent' qua eiland....!?

quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:13 schreef Cikx het volgende:

[..]

Je gaat naar offgamers.com --> zoekt de US PSN kaart van de waarde die je wil --> betaalt met IDeal --> voert de code die je krijgt in op je Playstation en klaar. :P
Eerst waren de prijzen inderdaad een stuk lager door de wisselkoers, maar nu valt dat tegen.
Thanks, zal het straks even bekijken :)
pi_150416707
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik dacht gelezen te hebben dat het de eerste uren vrij lineair is, maar dat het daarna een beetje 'opent' qua eiland....!?

Tja, je kunt gebieden waar je tijdens de story line doorheen komt opnieuw bezoeken. Het nut is voornamelijk om achievements te gaan jagen, en daarnaast zijn er een handvol optionele tombs. Volgens mij kun je sommigen pas in als je er met de story line doorheen komt, maar een aantal kun je tijdens de story line al doen.
  zondag 8 maart 2015 @ 13:54:01 #282
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150417408
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb TLOU ook nog steeds niet gespeeld, voornamelijk omdat de westerse versie gecensureerd is in de MP, maar ook het feit dat ik Uncharted 1 en 2 niet geweldig vond, terwijl zoveel anderen dat wél vonden, maken me nog een beetje huiverig om het te proberen.

Ik hou sowieso niet echt van lineaire games, want die vervelen me vaak al redelijk snel.

Maar goed, eerst GTA5 de komende weken uit proberen te spelen, dan Tomb Raider, en vervolgens zien we wel...
Een spel niet kopen omdat de slechte mp gecensureerd is :') x :')

Als je trouwens een Amazon account heb met een creditcard kan je elker keer repeat order doen op je gamecards met een specifiek bedrag. Die moet je dan invullen op de site/store en je game kopen ^O^
pi_150417895
Hij heeft echt zulke rare redenen man om spellen te laten liggen.

Dan weer DLC, dan weer mp gecensureerd, dan weer te linear en wat nog meer?

Je kan hem toch gewoon kopen voor 2 tientjes. Vind je het niks dan verkoop je hem weer :)
  zondag 8 maart 2015 @ 14:16:52 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150418032
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Vault-Boy het volgende:

Je kan hem toch gewoon kopen voor 2 tientjes. Vind je het niks dan verkoop je hem weer :)
Indien niet digitaal :P

Maar ja echt redenen waarvan ik hardop moet zuchten af en toe :P
  zondag 8 maart 2015 @ 14:24:52 #285
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_150418260
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Kieskeurig? Je zou Knack willen spelen.
een kans geven ook goed haha
leef de leven
  zondag 8 maart 2015 @ 14:34:04 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150418506
Trouwens BF:Hardline schijnt 4,50 te zijn op de czech PSN store :P
pi_150418878
Net Last of us uitgespeeld :'(
  zondag 8 maart 2015 @ 15:04:27 #288
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150419264
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Klopt, ze hebben de euro goed weten te verneuken de laatste jaren... :N Maar goed, als je soms de aanbiedingen ziet in de US PS Store, dan is dat toch een flink verschil met NL.

De koers wordt nog erger met die maatregelen van de ECB, ze drukken 1000 miljard bij = inflatie = nóg lagere euro (voorlopig) :N
You can't be late if you don't show up.
pi_150420383
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

De koers wordt nog erger met die maatregelen van de ECB, ze drukken 1000 miljard bij = inflatie = nóg lagere euro (voorlopig) :N
Achja dan kunnen we lekker profitabel gaan exporteren. :)
  zondag 8 maart 2015 @ 16:27:06 #290
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150421624
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:49 schreef Cikx het volgende:

[..]

Achja dan kunnen we lekker profitabel gaan exporteren. :)
Dat is wel weer waar ja, maar omdat ik een fanatieke chinashopper ben heb ik er weinig voordeel aan :)
You can't be late if you don't show up.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:53:45 #291
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150422496
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Vault-Boy het volgende:

Ik vind DLC-gemelk een vrij normale reden om een game niet meteen te kopen. Censuur in een game of film of comic vind ik ook onwenselijk. Dan zegt men 'Vote with your wallet!' , en dat doe ik dan dus ook.

Een lineaire game betekent niet dat ik het ga 'boycotten', maar wel dat ik van mezelf weet dat ik niet zo van dat soort games hou, dus dan is er simpelweg wat minder interesse van mijn kant voor die game.

De eerste 2 voorbeelden (en tel daar gebrek aan originele taal bij op, dan heb je er 3...) zijn principe-kwesties.

Dat een game lineair is, en ik daarom minder interesse heb, is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur. Niets mis dan verder met de game, maar ik weet dat er dan een kans is dat ik me er al snel mee verveel, dus dan ben ik wat terughoudender.

quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Yep, treurige ontwikkeling. :N
pi_150422843
Gewoon stoppen met gamen Yi-Long, dat is het beste. De industrie doet alles wat je principes niet kunnen handelen. En TLoU-mp mist ontploffende bloederige hoofden. Het is allemaal wat :N

:P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150422918
Spelunky gisteren herontdekt met 3 vrienden. _O_
Mooi spel man.
  zondag 8 maart 2015 @ 17:18:51 #294
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150423524
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:01 schreef Pheno het volgende:
Gewoon stoppen met gamen Yi-Long, dat is het beste. De industrie doet alles wat je principes niet kunnen handelen. En TLoU-mp mist ontploffende bloederige hoofden. Het is allemaal wat :N

:P
... en ingewanden die eruit komen rollen. Maar goed, het is compleet onnodige censuur, en ongewenst, dus vrij logisch dat sommige mensen, waaronder ik, zich daar aan ergeren.
pi_150423565
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Typisch het volgende:
Mooi spel man.
Vond ik ook het eerste uurtje. Daarna tot 3x toe ge-rage quit :% . Gebeurd mij zelden, want hoe moeilijker hoe leuker vind ik meestal.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_150423733
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vond ik ook het eerste uurtje. Daarna tot 3x toe ge-rage quit :% . Gebeurd mij zelden, want hoe moeilijker hoe leuker vind ik meestal.
die 4 player free for all is echt heerlijk
pi_150423774
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

die 4 player free for all is echt heerlijk
Nog geen ruzie gehad met 1 van hun?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_150423801
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en ingewanden die eruit komen rollen. Maar goed, het is compleet onnodige censuur, en ongewenst, dus vrij logisch dat sommige mensen, waaronder ik, zich daar aan ergeren.
dat kan, je mist zelf een van de beste ps-games in singleplayer, maar dat moet je geheel zelf weten. Als jij zinloos geweld mist in een modus die je niet gaat spelen, tja...

Wederom, net als het Japans, waarmee je alsnog niet weet hoe de bedenker het heeft bedoeld, grappig. Maar je houd je vast aan je principes, dus dat is goed, geen oordeel. Ik vrees alleen dat het geen vote with your wallet is, want de verkoopcijfers van games met DLC etc zijn prima; ze zullen er niet wakker van liggen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150431699
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:57 schreef janrad het volgende:

[..]

Farcry is ook meesterlijk, ik heb hem op 83% uitgespeeld maar kan geen afscheid nemen ;(. Ik zit te wachten op goeie DLC en ik hoop op de Valley off the Yeti. Net als Dying Light, echt een rete goeie open world zombie slasher echt fantastisch. The Order 1886 is voor mij dan ook een beetje een tegenvaller ook te veel op de rails , TLOU was daarentegen meesterlijk.
Dying Light staat op het verlanglijstje, ff wachten tot die in de aanbieding is :P

Weer een stukje verder met TLOU, verhaallijn is idd sterker in de winter, maar blijft (verhaaltechnisch) een mindere versie van The Walking Dead nog voor mij eerlijk gezegd. Daar had ik nog meer binding met de karakters.

Is die Left Behind DLC wat? Of kan ik die overslaan als ik klaar ben?

En jullie hadden gelijk. Helldivers is leuk en bruist van de potentie, al heb ik het maar kort gespeeld en nog niet met anderen. Hoe komen anderen bij je spel? Gaat dat automatisch?
  zondag 8 maart 2015 @ 20:33:06 #300
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_150432069
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Typisch het volgende:
Mooi spel man.
ik geloof niet dat jij drie vrienden hebt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')