Nah, meestal zijn de games binnen een jaartje ofzo wel voor rond de 20 euro ergens te vinden, als ik tegen die tijd nog interesse heb.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yi koopt zijn games volgens mij dan ook twee jaar na dato.
niks mis mee opzich. AC unity heb ik ook nog niet gespeeld. Die haal ik ook wel wanneer die 20euro is.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nah, meestal zijn de games binnen een jaartje ofzo wel voor rond de 20 euro ergens te vinden, als ik tegen die tijd nog interesse heb.
Prachtig!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Friday12 het volgende:
BF:Hardline Ultimate Edition nog altijd 4,50 ipv 129,99 op de Czech PSN store!
Je kan ook met een NL cc er betalen!
Is het weg? Heb gekeken maar kan het nergens vinden......quote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef Jay_Snake het volgende:
Nou, ook maar ff Tsjechisch account gemaakt en de game in de pre-order gedaan. Ben benieuwd! Voor 5 euro kan je het risico wel nemen
3v credit cardquote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is het weg? Heb gekeken maar kan het nergens vinden......
Edit: Is al gefixt![]()
Edit 2: Nope, open dit in je incognito venster
https://store.sonyenterta(...)_00-BFHULTIMATEPREOR
Edit 3: Kan nergens psn kaarten kopen zonder CC. En europese kaarten zullen wel niet werken
Is 129,99 bij mij?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is het weg? Heb gekeken maar kan het nergens vinden......
Edit: Is al gefixt![]()
Edit 2: Nope, open dit in je incognito venster
https://store.sonyenterta(...)_00-BFHULTIMATEPREOR
Edit 3: Kan nergens psn kaarten kopen zonder CC. En europese kaarten zullen wel niet werken
quote:
Omdat je niet op een czech account zitquote:
Via de PSN store?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg een rare affiliationlink die geblokt wordt op mijn pc, ik vertrouw het niet helemaal
Sowieso, 4,50 voor Battlefield is voor mij ook teveel. Kan ik net zo goed dat geld mijn raam uitgooien omdat het mijn genre niet is.
129,99 CKquote:Op maandag 9 maart 2015 01:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat je niet op een czech account zit
[..]
Via de PSN store?
Kan ik ook gewoon 130 CK toevoegen via de SEN site en vanaf daar kopen?quote:
Vaag! Je kan de pre order daar doen maar om cash met een cc aan je wallet toe te voegen moet je via de PS4 doenquote:Op maandag 9 maart 2015 01:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon 130 CK toevoegen via de SEN site en vanaf daar kopen?
Ook raar heb op de SEN site een account gemaakt en alle gegevens ingevuld, maar als ik inlog op PS4 dan werkt het niet en moet ik alle gegevens nog een keer invullen
Kan het ook via de site doen hoor?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vaag! Je kan de pre order daar doen maar om cash met een cc aan je wallet toe te voegen moet je via de PS4 doen
Geeft het geen foutmelding als je het ook doet?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan het ook via de site doen hoor?
https://www.dropbox.com/s(...)%2001.28.31.png?dl=0
Oh ja...quote:Op maandag 9 maart 2015 01:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geeft het geen foutmelding als je het ook doet?
Die zitten al in de handsome collection, inclusief toekomstige dlc'squote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Bedoelde voor The Pre-Sequel. Volgens mij moeten daar nog wel wat DLC's voor uitkomen
fypquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |