SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
TV / Boer Zoekt Vrouw #165 Terugblik
TV / Boer Zoekt Vrouw #166 Terugblik. Met schijtlollige quiz!
TV / Boer Zoekt Vrouw #167 Lekker fröbelen
TV / Boer Zoekt Vrouw #168 1808 brieven
TV / Boer Zoekt Vrouw #169 Bertie is Vinzzent
TV / Boer Zoekt Vrouw #170 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #171 Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #172 Hopeloze (kerk)geiten
TV / Boer Zoekt Vrouw #173 De loterij winnen
TV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeien
TV / Boer Zoekt Vrouw #175 Jan in het circus
TV / Boer Zoekt Vrouw #176 Theo Koeman voor de koal
TV / Boer Zoekt Vrouw #177 Op naar de logeerweek
TV / Boer Zoekt Vrouw #178 Geile Geert.
TV / Boer Zoekt Vrouw #179 camera adds 10 pounds
TV / Boer Zoekt Vrouw #180 Vaginatarisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #181 Geile Groningse Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #182 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #183 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #184 Lotte is de leukste
TV / Boer Zoekt Vrouw #185 Een potje thee
TV / Boer Zoekt Vrouw #186 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #187 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #188 Fifty shades of Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #189 Met worst en eitjes
TT
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Geen moment verdriet."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
''De gele jas''.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Geert.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Je mag komen eten, je mag komen slapen, je mag komen neuken, ketsen, je-weet-wel.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Gaat Bertie dan zowaar meer zeggen dan: ja, patat?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Het gaat ineens wel heel snel na weken van rekken.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
"Ik heb dit niet zien aankomen." - Geen enkele kandidaat bij BZV."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
kleed wel afquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef tralalala het volgende:
Is Bertie bang dat er verkeer langs komt ofzo?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik ben zooo benieuwd!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
'Eigenlijk zijn ze beiden niks maar bij die ene voel ik me nog wel op mijn gemak.'"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Halllooooo meissie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Geert is zo schattig nuThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Twee vriendinnen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Yvon is voor niks gekomen
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ik kreeg weken jeuk van Ada, maar ze is wel lief.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bertie heeft vaginavreesquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef OProg het volgende:
'Eigenlijk zijn ze beiden niks maar bij die ene voel ik me nog wel op mijn gemak.'I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Is dit eigenlijk niet gewoon de moeder van Yvon?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
De dames van Bertie zijn beide pas uit de kast omdat ze erachter zijn gekomen op vrouwen te vallen maar dat trek ik ernstig in twijfel als ze op een halve vent zoals Bertie vallen.![]()
wat een afschuwelijk emotieloos typje eigenlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef OProg het volgende:
'Eigenlijk zijn ze beiden niks maar bij die ene voel ik me nog wel op mijn gemak.'![]()
![]()
Bertie lijkt op een halve kerel, dus op zich kan het juist wel heel erg, de overstap was minimaalquote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Starlie het volgende:
De dames van Bertie zijn beide pas uit de kast omdat ze erachter zijn gekomen op vrouwen te vallen maar dat trek ik ernstig in twijfel als ze op een halve vent zoals Bertie vallen.
Smaken verschillen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Starlie het volgende:
De dames van Bertie zijn beide pas uit de kast omdat ze erachter zijn gekomen op vrouwen te vallen maar dat trek ik ernstig in twijfel als ze op een halve vent zoals Bertie vallen.![]()
Ada wel blij... Zo eens kijken hoe de verliezer bij Bertie reageert
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dat ook ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ditquote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bertie lijkt op een halve kerel, dus op zich kan het juist wel heel erg, de overstap was minimaal
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
ja soort opstapje naar het echte werk!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bertie lijkt op een halve kerel, dus op zich kan het juist wel heel erg, de overstap was minimaal![]()
Komt er wel iets anders op m'n pad?
De vorige keer duurde 25 jaar!Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nogal.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wat een afschuwelijk emotieloos typje eigenlijk
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik denk dat ze zomaar war brieven kan verwachtenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ada kan nog makkelijk een leuke vent vinden![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ada kan nog makkelijk een leuke vent vindenik gun het haar van harte
![]()
![]()
Geert heeft t goed gedaan. Wat een baasje. En wat heeft hij leuke televisie gemaaktThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Geert die zijn tranen wegveegt.
Aaaaaaaaaw
Kijk Bertie, zo hoort het. Koffertje naar de auto brengen als je bezoek weggaat.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
wel iets te erg idd..quote:
volgens mij stinkt ze ook naar parfumAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
"Benieuwd naar Ada's dagboekJE"
Eens!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef Sfeermaker het volgende:
Geert heeft t goed gedaan. Wat een baasje. En wat heeft hij leuke televisie gemaaktLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dat.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef PirE het volgende:
Kijk Bertie, zo hoort het. Koffertje naar de auto brengen als je bezoek weggaat.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Straks doet 'ie het ook bij Yvonquote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef mootie het volgende:
Kan Geert nu kappen met dat kussen van Ada?.
sig verwijderd door FA![]()
Nu eventjes vingeren op zolder.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Rianne die even door de knieën moet om hem te zoenen![]()
Moeilijke poezenpaal.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Als je dan toch een kat hebt, is dit wel een hele mooie ja.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef MissJ het volgende:
Rianne die even door de knieën moet om hem te zoenen
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je dan toch een kat hebt, is dit wel een hele mooie ja.![]()
![]()
Katten
Dat van die vier katten had Jan even niet aan zien komen geloof ik."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die is weer toe aan wat worst.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Haha ging Rianne nou een beetje door haar knieën?![]()
Hebben Jan en Rianne al geneukt? Die kus die ze in de vorige aflevering gaven leek mij niet de eerste.![]()
Paardenfoto's. Ik zou wegrennen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Had ze nou al een canvas foto van hen opgehangen?
creepysig verwijderd door FA![]()
Rianne is crazycatwoman in the making.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Is haar overleden vriend.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
creepyAnd I am a weapon of massive consumption
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zomaar war brieven kan verwachtenZeker welquote:![]()
![]()
Er ligt al een poes op bed
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
was dat niet haar ex?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
creepy![]()
Nee, van haar overleden verloofdequote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
creepy![]()
Van haar oude vriend volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
creepy![]()
Nee, dat was haar dooie vriend.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
creepy"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Shirtje van d'r ex. Altijd gezellig om je penis aan af te vegen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Mwah, het is toch ook gek om zo'n moment met camera's en al te doen, krijg je vast nog weer aanwijzingen ookquote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Starlie het volgende:
Voelt toch wat ongemakkelijk bij Jan en Rianne
Elke kamer foto's en plaatjes van je dode geliefde.
Best raar.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef matthijst het volgende:
Shirtje van d'r ex. Altijd gezellig om je penis aan af te vegen.![]()
![]()
Poesjesquote:
Wordquote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef matthijst het volgende:
Shirtje van d'r ex. Altijd gezellig om je penis aan af te vegen.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Even voelen, even proeven.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef tailfox het volgende:
Waarom zoent geerd met die dame die hij weg stuurtI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mwa. Die stonden op t punt om te gaan trouwen. Ze waren al bezig met de laatste voorbereidingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Elke kamer foto's en plaatjes van je dode geliefde.
Best raar.![]()
Die spullen zijn allemaal opgehangen toen ze vrijgezel was... dat is toch niet gek dan?
Nu komt er pas iemand in haar leven weer...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die man is dood, dan doe je dat niet !quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef matthijst het volgende:
Shirtje van d'r ex. Altijd gezellig om je penis aan af te vegen.![]()
Wat een molenpaard, die griet van boer Jan...😕Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.![]()
Een camera om je katten in de gaten te houden
Laarzen op de bank!
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
wat een prachtkat zeg
ik vind haar misschien wel de leukste meid van het programma
naast leonie dan
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
ja dat ook en bedacht me.later ook dat hij misschien al heel het weekend bij haar was en nu net alsof moest doen of hij daar voor het eerst was.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, het is toch ook gek om zo'n moment met camera's en al te doen, krijg je vast nog weer aanwijzingen ook![]()
Voel je niks van hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die man is dood, dan doe je dat niet !Haters everywhere but I don't really care.![]()
Op zich is er weinig mis met Rianne, maar ze doet en heeft alles wat ik niet aantrekkelijk vindt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Don't stick your dick in crazy Jan!
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zoveel mannen die een hekel aan katten hebben
whehe kat die zich ermee gaat bemoeien als je tegen je lover aan zit. Herkenbaar
Een kat van 45kg, jezus christusI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Op de boerderij zijn ze in de toekomst minder in-your-face.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef computergirl het volgende:
Hij houdt niet van kattenharen en zijn heef tlangharige katten.
GedoemdOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ben ik blij dat de mijne een kattengek isquote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel mannen die een hekel aan katten hebben![]()
![]()
Hij heeft liever een andere poes op z'n schoot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dit precies!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef marcodej het volgende:
Op zich is er weinig mis met Rianne, maar ze doet en heeft alles wat ik niet aantrekkelijk vindt.![]()
Een kat is wel leuk, 4 katten is het probleem.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel mannen die een hekel aan katten hebbenHaters everywhere but I don't really care.![]()
jan denkt: "hoop maar niet dat de poes van Rianne ook zo behaard is"Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Hier ookquote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef MissJ het volgende:
whehe kat die zich ermee gaat bemoeien als je tegen je lover aan zit. Herkenbaar
Eentje probeert zich altijd tussen ons in te wurmen![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel mannen die een hekel aan katten hebben
Katten zijn cool, alleen niet op bed
PoezenGoede voetenwarmer voor in de winterquote:Op zondag 8 maart 2015 20:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik niet
Katten zijn cool, alleen niet op bed
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ik vind 4 in zo'n kleine woonkamer ook drie keer niks.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Een kat is wel leuk, 4 katten is het probleem.
Laat staan 4 groooooooote katten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Koeman in da hood“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat de mijne een kattengek is![]()
Koeman brengt een huisbezoek.And I am a weapon of massive consumption
De afstandelijke 3 kussen op de wang.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
4 is wel veel jaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind 4 in zo'n kleine woonkamer ook drie keer niks.
Laat staan 4 groooooooote katten.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier ook
Eentje probeert zich altijd tussen ons in te wurmen
Dat doen ze zo vaak bij de kennismaking thuis, aandoenlijk bijnaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De afstandelijke 3 kussen op de wang.
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De afstandelijke 3 kussen op de wang.Your beauty never ever scared me.![]()
Nancy is 44 en heeft een dochter van 38."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
rimke.. klinkt zo ordinairAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
En twee?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:42 schreef DrMarten het volgende:
1 kat niks mis mee, maar 4 van die haarballen....![]()
![]()
Pff die dochter van Nance ziet er ouder uit als haar ma.quote:
25-jarige Nance:DLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Wat loopt ze wijdbeens, alsof ze hoogzwanger is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Rimke![]()
![]()
![]()
![]()
dat was vroeger heel normaal bij ons in de familie. Zei d'r vader.quote:Haters everywhere but I don't really care.![]()
O god Friesch.
Ondertiteling is hier wel op zijn plaats ja.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
rimke die zou ik wel eens in de hooizolder willen verwennen met een ontbijtje..
wat dacht jij dan?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Mooie bos tulpen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:43 schreef Mozy het volgende:
Dat incest-accent kan je toch niet serieus nemen.And I am a weapon of massive consumption
Het rimmen van Rimke in het hooi is mooi.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:43 schreef Onnoman het volgende:
rimke die zou ik wel eens in de hooizolder willen verwennen met een ontbijtje..
wat dacht jij dan?Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Past anders prima bij de overal van schoonpapsquote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef Badr_Harry het volgende:
Tom heeft zijn genaaide trui van ze oma aan.
Ja!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kat in een doos proppen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die kat
Thema van deze aflevering: PoesjesI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wtf, wat is dat voor cadeau.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Wat een cadeau![]()
Paarden van Geertie staan weer in de mist, die heeft echt 95% van de tijd rotweer
Oh was het het huis van Esther
Zelfs de paarden zijn contactgestoord bij Bertie
Stoffel?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Op een boerderij toch anders denk?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef Mozy het volgende:
Super cute. Maar wel een beetje ongepast als cadeau?![]()
Wat een katten aflevering
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dat maakt een boer niks uit, die gaan de schuur in. Zijn geen huisdieren.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Straks wil je geen kat, zit je er mooi mee![]()
Normaal wel ja. Maar voor boeren niet denk ik. Je zag het, gewoon de stal inflikkeren...quote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef Mozy het volgende:
Super cute. Maar wel een beetje ongepast als cadeau?![]()
Vroegah bij mijn oom en tante hadden ze ook altijd kittens op de boerderij, die werden dan altijd door de hond doodgebeten.![]()
![]()
Esther is echt niet goed hoor.
Hoe kan dat nou toch??? Hoe kan dat nou toch???Hoe kan dat nou toch???Hoe kan dat nou toch???Hoe kan dat nou toch???Hoe kan dat nou toch???![]()
Godver, stikte in mijn sigarettenrook door deze postquote:Op zondag 8 maart 2015 20:45 schreef OProg het volgende:
Your beauty never ever scared me.![]()
Esther werpt zich voor de trein als ze niet gekozen wordtThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Die kop van Katherine. En dan heb je d'r stem nog niet gehoord.
Sjongejonge.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Vreselijk jaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:46 schreef matthijst het volgende:
Die kop van Katherine. En dan heb je d'r stem nog niet gehoord.
Sjongejonge.![]()
Het gemiddelde paard is dan ook moeilijk in omgang en zenuwachtig, dus dat kloptquote:Op zondag 8 maart 2015 20:45 schreef OProg het volgende:
Allebei net uit de kast en bertie die zichzelf een slachtofferrol aanmeet met ik ben niet snel verliefd en weet niet hoe dit moet.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:46 schreef roos85 het volgende:
Ik krijg weer helemaal de rillingen van KatherineAnd I am a weapon of massive consumption
Bertie heeft voor het eerst in jaren weer een paar woorden met een mens gewisseld. Morgen weer lekker tegen de muren, frituurpan en de paarden zwammen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Bij elke boerderij vinden ze wel een mooi plekje om in gesprek te gaan maar bij Bertie niet, vanwege de teringzooi![]()
![]()
JA Hoe kan dat nou toch??? Hoe kan dat nou toch??? Hoe kan dat nou toch??? Hoe kan dat nou toch???quote:
Na die hele kille bedoening.![]()
Welke teringzooiquote:Op zondag 8 maart 2015 20:47 schreef tralalala het volgende:
Bij elke boerderij vinden ze wel een mooi plekje om in gesprek te gaan maar bij Bertie niet, vanwege de teringzooi![]()
![]()
Katherine gaat flippen.And I am a weapon of massive consumption
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:47 schreef matthijst het volgende:
Bertie heeft voor het eerst in jaren weer een paar woorden met een mens gewisseld. Morgen weer lekker tegen de muren, frituurpan en de paarden zwammen.![]()
![]()
Esther
Citytrip, geil.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Emotie spat er vanaf. Damn.
Esther, zou jij met me mee willen?
OK, das fijn, ik ga met Katherine!Haters everywhere but I don't really care.![]()
Als blikken konden doden
Hier is het woord awkward voor uitgevonden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Forum Opties Forumhop: Hop naar: