Bertie heeft vaginavreesquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef OProg het volgende:
'Eigenlijk zijn ze beiden niks maar bij die ene voel ik me nog wel op mijn gemak.'
wat een afschuwelijk emotieloos typje eigenlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef OProg het volgende:
'Eigenlijk zijn ze beiden niks maar bij die ene voel ik me nog wel op mijn gemak.'
Bertie lijkt op een halve kerel, dus op zich kan het juist wel heel erg, de overstap was minimaalquote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Starlie het volgende:
De dames van Bertie zijn beide pas uit de kast omdat ze erachter zijn gekomen op vrouwen te vallen maar dat trek ik ernstig in twijfel als ze op een halve vent zoals Bertie vallen.
Smaken verschillen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef Starlie het volgende:
De dames van Bertie zijn beide pas uit de kast omdat ze erachter zijn gekomen op vrouwen te vallen maar dat trek ik ernstig in twijfel als ze op een halve vent zoals Bertie vallen.
Dat ook ja.quote:
ditquote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bertie lijkt op een halve kerel, dus op zich kan het juist wel heel erg, de overstap was minimaal
ja soort opstapje naar het echte werk!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bertie lijkt op een halve kerel, dus op zich kan het juist wel heel erg, de overstap was minimaal
Nogal.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wat een afschuwelijk emotieloos typje eigenlijk
Ik denk dat ze zomaar war brieven kan verwachtenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ada kan nog makkelijk een leuke vent vinden
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ada kan nog makkelijk een leuke vent vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |