Klopt, denk ik nog steeds hetzelfde over.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe jij, schermend met je titel als 'geoloog', zeer fel beweerde dat het helemaal niet vreemd was dat de resten relatief dicht bij elkaar waren gevonden als ze een groot eind getransporteerd waren. Toen stond je er op dat de rivier vaste plekken heeft om spullen af te zetten en DUS alles bij elkaar in de buurt werd gevonden.
Dat doe ik helemaal niet, je moet goed lezen.quote:Waarom verwijt je HK dan dat hij van mening is veranderd?
Terwijl het rugzakje wat jij post inderdaad meer dan prima vrij lang rond kan dobberen.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens Mata niet want ze kosten onder de ¤100.- en zijn niet verstevigd met een ijzeren frame.
Een cameo rugzak uit het leger (de echte dus) is zonder inhoud al zo zwaar dat 'ie onmiddellijk zinkt..
Dat was aan de hand van de foto's.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:27 schreef Lutalo het volgende:
Als dit idd HET stukje moet zijn waar het gebeurd is, vind ik het onbegrijpelijk dat er na maanden maar 1 persoon is, die op een kaart die plek kan aanwijzen.
Je hebt duidelijk nog nooit wat van dichtbij zien drijven in dergelijke riviertjes. En vergeet ook niet dat de waterstand van het moment heel belangrijk is bij dergelijk transport.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef El_Matador het volgende:
-edit-
Dit is wel inhoudelijk:
http://www.telemetro.com/(...)35.html#.VP2IDOHpyzk
Zie alleen het eerste plaatje al. 15+ km van dit soort rivier, maar het wordt geen probleem gevonden dat die rugzak dat allemaal op magische wijze overleeft. Gewoon weglachen hoor. "Inhoudelijk".
En met dat filmpje van die rubberen eendjes heb ik aangetoond dat stroming een licht drijvend voorwerp OM rotsen heen leidt en niet er tegenaan smakt.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook al zou die half vol hebben gezeten, dat zinkt niet zomaar in een snel stromende rivier.
Het s net een zak chips, er zit ook veel lucht in een Bh een leeg flesje ( dat werkt ook erg mee) en wat klein spul toch dat zinkt niet 123.
-edit-quote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef El_Matador het volgende:
-edit-
Dit is wel inhoudelijk:
http://www.telemetro.com/(...)35.html#.VP2IDOHpyzk
Zie alleen het eerste plaatje al. 15+ km van dit soort rivier, maar het wordt geen probleem gevonden dat die rugzak dat allemaal op magische wijze overleeft. Gewoon weglachen hoor. "Inhoudelijk".
Mr woont in Colombia toch.. zou zeggen kan hij mooi de proef op de som nemen en een rugzak daar de plomp in gooien en kijken hoever die komt.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit wat van dichtbij zien drijven in dergelijke riviertjes. En vergeet ook niet dat de waterstand van het moment heel belangrijk is bij dergelijk transport.
Nee nog niet helaasquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2203569x
Btw, is er nog iets bekend over de dood van Leonardo? (Grijzemassa?)
De video van die eendjesquote:Op maandag 9 maart 2015 12:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een filmpje gepost waarin je prima ziet hoe drijvende lichte voorwerpen door de stroming om die rotsen heen worden geleid ipv er tegenaan gesmakt.
Dat FEIT negeer je voortdurend.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Terwijl het rugzakje wat jij post inderdaad meer dan prima vrij lang rond kan dobberen.
Lijkt op eerste gezicht een exacte vertaling van de Ned. versie met de vragen toegevoegd.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
Een blog met het verhaal van Kris en Lisanne, in het Frans (gepubliceerd in december):
http://wunderking.com/cat(...)et-lisanne-froon.php
Ik ga het straks even lezen.
In meerdere landen is dat een jaarlijks spelletje voor de toeristen: eendje in het water of iets anders gooien vanaf een bepaalde plek en kijken hoever die komt. De bezitter van ''het eendje'' dat het verst komt is de winnaar en krijgt een cadeautje. Een gezellig sociaal gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:16 schreef Ouder1 het volgende:
Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Terwijl het rugzakje wat jij post inderdaad meer dan prima vrij lang rond kan dobberen.
Eastpak, neem ik aan.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
een East pad rugzak, ¤ 49,95 en verkrijgbaar bij o.a. Perrysport.
We hebben het hier over iemand die denkt dat raketten niet zonder een atmosfeer kunnen werken, dat de energie van het inslaan van een 767 op volle snelheid in de orde van een staaf dynamiet ligt, en die niet snapt dat hetzelfde voorwerp verschillende formaten kan hebben wanneer deze met verschillende camera's/lenzen gefotografeerd is. Ik zou er niet te veel van de technische/natuurkundige kennis van mata verwachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe jij, schermend met je titel als 'geoloog', zeer fel beweerde dat het helemaal niet vreemd was dat de resten relatief dicht bij elkaar waren gevonden als ze een groot eind getransporteerd waren. Toen stond je er op dat de rivier vaste plekken heeft om spullen af te zetten en DUS alles bij elkaar in de buurt werd gevonden.
Waarom verwijt je HK dan dat hij van mening is veranderd?
BH's in de tas zeggen mij dat ze niet aan het verplaatsen zijn geweest. Ze waren blijkbaar niet van nut voor comfort. Zo zou dit ook een argument kunnen zijn, naast de telefoonactiviteit, dat een eventueel ongeluk overleefd is (tijdens de hike droegen ze wel bh's). Past prima in het valscenario.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:15 schreef doorgaan het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ook nog steeds..of dat Lisanne toch nog mobiel is geworden en deze heeft ''gedropt" toen ze voelde dat ze niet lang meer had. In de hoop dat de tas met alles erin: 'serieus'' zou worden genomen door vinders en die ermee naar de authoriteiten zouden gaan. Vandaar alles erin, zo compleet mogelijk, meer kon ze niet doen.
Het kan natuurlijk dat jij drijvende rubber eendjes van 25 cm2 in een brede (!) rivier en een drijvende rugzak in een zwembad genoeg vergelijkingsmateriaal vindt.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Let vooral op vanaf 0:45 ; de stroming trekt de eendjes OM de stenen heen; slaat ze er NIET tegenaan.
Zou ik er nog een inhoudelijke reactie op krijgen?
IJzersterk. De rugzak die ik mijn oudste neefje heb gegeven gebruikt de jongste nu nog.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eastpak, neem ik aan.
Prima kwaliteit rugzakken.
Past er ook goed in. Alleen in mijn scenario viel er een zodanig dat dit fataal was en kon de ander nog mobiel worden en verplaatsen.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:29 schreef 11en30 het volgende:
BH's in de tas zeggen mij dat ze niet aan het verplaatsen zijn geweest. Ze waren blijkbaar niet van nut voor comfort. Zo zou dit ook een argument kunnen zijn, naast de telefoonactiviteit, dat een eventueel ongeluk overleefd is (tijdens de hike droegen ze wel bh's). Past prima in het valscenario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |