Jammer, dan daalt het niveau van wijsheid.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:57 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Oh, die zag ik niet aankomen. Eeh, ben ik niet van plan...
Wil je mee dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef theguyver het volgende:
Ben even aan zoeken in het vorige topic wie wou er gaan?
En wat kost het grapje?
Nee ik heb werk en ben druk zat!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wil je mee dan?
Tickets en hotels zijn te boeken via de je bekende kanalen, vraag anders in TRV. Hier nogal offtopic.
Het was zelfs al in het 1e deel, zie ik. Op het moment dat Lisanne en mogelijk Kris nog leefden…quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef El_Matador het volgende:
Boquete zo ziend, wordt dat zeker een stopje komende reistijd. Ziet er mooi en netjes en schoon uit, in Colombia zijn veel armere en gevaarlijker dorpen dan dit.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk:
• ongelukkig gevallen en zwaargewond geraakt, kunnen nog leven
• gebeten door een slang, spin, insect, jagoear, etc.
• onderkoeld geraakt door de ijskoude nachten
quote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ergens vanaf gegleden o.i.d.
quote:Op woensdag 9 april 2014 07:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van een berg gedonderd en dood.
Zo is een vriendin van me ook omgekomen.
Even terugzoeken: dit was mijn post daarover.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is het sterke van deze verklaring. De zwakheden heb ik vaak genoemd, maar het sterke punt is dat je niet de keuze van Kris en Lisanne op die paddocks hoeft mee te nemen, want daar zijn ze dan helemaal niet geweest.
Ze zijn in deze verklaring omgedraaid op een bepaald punt, Domnivoors (en jouw, meen ik) "point of no return".
Dat kan bij Q1, Q2 of zelfs begin paddocks ("he, hier moeten we niet heen, we gaan terug") zijn geweest.
Die 3 mogelijkheden op een rijtje:
• Q1 - ~14:00 - omkeren en na 15-45 minuten van de roetsjbaan vallen - 14:15-14:45 en dan 2-2,5 uur later de eerste noodoproep proberen
• Q2 - ~14:20 - omkeren en na 35-65 min van de roetsjbaan vallen - 14:55-16:05 en dan na 30-90 min de eerste noodoproep proberen
• Begin paddocks - ~14:40 - omkeren en na 55-85 min van de roetsjbaan vallen - 15:35-16:05 en dan na 30-60 min de eerste noodoproep proberen
Voor mij hetzelfde. Die persoonlijke aanvallen lijken een gewoonte te worden hier...quote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef MeloD het volgende:
Ik vind die aantijgingen omtrent het sponsoren walgelijk. Voor mij begon het hele "sponsorcircus" met een knipoog: ja ik wil graag terug ja ik heb tijd nee ik heb geen geld. Dat er vervolgens meerdere mensen zijn die "geen tijd wel geld" hebben en mij een soort van aanbieden om in hun plaats te gaan kan ik niet helpen, daar heb ik nooit naar lopen vissen of wat dan ook. Dat er vervolgens weer andere mensen nieuwsgierig zijn naar de invulling van zo'n "expeditie" kan ik ook niet helpen, ik snap het, zou zelf ook nieuwsgierig zijn. Maar mensen daarvan op de hoogte stellen is schijnbaar direct hengelen naar geld. Bizar. Houd je je op de oppervlakte zijn mensen weer openlijk beledigd dat ze niet op de hoogte gehouden worden. En dat er dan vervolgens pagina's lang doorgegaan mag worden met het beschuldigen van oa mij van lijkenpikkerij vind ik helemaal bizar.
Ze wilden de media-aandacht. Om fondsen te werven en druk op de autoriteiten te houden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even terugzoeken: dit was mijn post daarover.
Op de video van AFK zegt Hans K. bij de paddock: 'We hebben het wel gezien.', terwijl de vindplaatsen verderop waren. Net als anderen heb ik me daarover verbaasd.
Met de nieuwe info in het achterhoofd heb ik die video nog eens bekeken, en nu komt het toch anders over. Nu weten we dat ze in die video niet alles vertelden: de haarfoto werd bijvoorbeeld niet genoemd. Misschien was de roetsjbaan toen ook al bij hen in beeld, of iets anders vlakbij de 1e quebrada, maar wilden ze daar nog niet voor de camera over speculeren (?)
Inderdaad, dat idee heb ik ook al enige tijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze wilden de media-aandacht. Om fondsen te werven en druk op de autoriteiten te houden.
Bij een ongeluk geen media-aandacht . Bij een misdrijf wel media-aandacht.
Dat is het doel van die film.
We hebben op verschillende foto's en filmpjes afgronden gezien. Toch wordt er gezegd dat je niet kon vallen.
We hebben de y-splitsing naar cerro Horquette gezien. Toch werd er gezegd dat er maar één pad was waar je niet van kon afwijken.
Het doel heiligt de middelen.
Dat vermoeden vind ik nogal vreemd. Je doet net alsof Hans K. dus de hele tijd heeft gelogen, een verhaaltje heeft gehouden voor fondsen en druk.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze wilden de media-aandacht. Om fondsen te werven en druk op de autoriteiten te houden.
Bij een ongeluk geen media-aandacht . Bij een misdrijf wel media-aandacht.
Dat is het doel van die film.
We hebben op verschillende foto's en filmpjes afgronden gezien. Toch wordt er gezegd dat je niet kon vallen.
We hebben de y-splitsing naar cerro Horquette gezien. Toch werd er gezegd dat er maar één pad was waar je niet van kon afwijken.
Het doel heiligt de middelen.
Het zijn altijd dezelfde 1 a 2 mensen die zo laag uit de hoek komen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Die persoonlijke aanvallen lijken een gewoonte te worden hier...
Nah, denk ik niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even terugzoeken: dit was mijn post daarover.
Op de video van AFK zegt Hans K. bij de paddock: 'We hebben het wel gezien.', terwijl de vindplaatsen verderop waren. Net als anderen heb ik me daarover verbaasd.
Met de nieuwe info in het achterhoofd heb ik die video nog eens bekeken, en nu komt het toch anders over. Nu weten we dat ze in die video niet alles vertelden: de haarfoto werd bijvoorbeeld niet genoemd. Misschien was de roetsjbaan toen ook al bij hen in beeld, of iets anders vlakbij de 1e quebrada, maar wilden ze daar nog niet voor de camera over speculeren (?)
Ik ben Nieuwschierig niet, maar ik heb al langer de indruk dat Hans K. telkens de nadruk heeft gelegd op een mogelijk misdrijf om druk op de ketel te houden, en vooral toen die haarfoto opdook. Dat is geen leugen want een misdrijf is helemaal niet uitgesloten, ook nu niet. Maar voor onderzoek naar een moord worden nu eenmaal meer middelen ter beschikking gesteld dan voor een noodlottig ongeval.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vermoeden vind ik nogal vreemd. Je doet net alsof Hans K. dus de hele tijd heeft gelogen, een verhaaltje heeft gehouden voor fondsen en druk.
Waarom zou dat nu ineens stoppen dan? Waarom in december nog liegen, in januari en februari stil blijven maar nu ineens de "leugens" (ik verzin het niet, dat veronderstel jij) niet meer propageren?
Het is geen liegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vermoeden vind ik nogal vreemd. Je doet net alsof Hans K. dus de hele tijd heeft gelogen, een verhaaltje heeft gehouden voor fondsen en druk.
Waarom zou dat nu ineens stoppen dan? Waarom in december nog liegen, in januari en februari stil blijven maar nu ineens de "leugens" (ik verzin het niet, dat veronderstel jij) niet meer propageren?
Maar dat klopt dan toch niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben Nieuwschierig niet, maar ik heb al langer de indruk dat Hans K. telkens de nadruk heeft gelegd op een mogelijk misdrijf om druk op de ketel te houden, en vooral toen die haarfoto opdook. Dat is geen leugen want een misdrijf is niet uitgesloten, ook nu niet. Maar voor onderzoek naar een moord worden nu eenmaal meer middelen ter beschikking gesteld dan voor een noodlottig ongeval.
Er is nu extra onderzoek geweest en dat is voor hem kennelijk genoeg.
Dat jij dat van een persoon laat afhangen geeft je daadwerkelijke motivatie al aan.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Boeiend...
Begin januari gaf je hier mettekens aan dat je niets te maken wilde hebben de de expeditie, belachelijk vond je het. (jouw woordkeus)
Toen je doorhad dat mensen inderdaad wilde gaan sponsoren, moest je even over leggen thuis.. Om vervolgens voorop te gaan lopen.
En nu sta je vooraan om van degene die jij hier kleineert, geld te ontvangen. (want je doet hier zelf goed aan mee en laat geen mogelijkheid onbenut om af te geven op die 1 of 2 personen).
Ik ben het niet altijd eens met Mata en Domnivoor, maar kan je wel vertellen dat jou gedrag hier de doorslaggevende reden is om niet bij te dragen in de Expeditie.
Punt blijft natuurlijk wel dat hij die haarfoto lang uit de pers heeft gehouden.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan toch niet?
Als Hans K. gelogen (want dat is het wel) zou hebben om een onderzoek naar het misdrijf te bewerktstelligen dan heeft hij daarin gefaald; er is geen onderzoek naar het misdrijf gekomen maar juist -op basis van in mijn ogen onechte argumenten (sociale controle, wat Frank zij)- naar een alternatief scenario.
Het zou het beste zijn om hem zelf te vragen (ga ik niet doen nee), want hem zomaar van leugens en valse voorwendselen beschuldigen vind ik echt niet netjes.
Nee de inhoud van de expeditie. En vooral de intentie. O en dan heb ik het over 25% van de deelnemers.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Dat jij dat van een persoon laat afhangen geeft je daadwerkelijke motivatie al aan.
Welkom op internet schatquote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef MeloD het volgende:
Ik vind die aantijgingen omtrent het sponsoren walgelijk. Voor mij begon het hele "sponsorcircus" met een knipoog: ja ik wil graag terug ja ik heb tijd nee ik heb geen geld. Dat er vervolgens meerdere mensen zijn die "geen tijd wel geld" hebben en mij een soort van aanbieden om in hun plaats te gaan kan ik niet helpen, daar heb ik nooit naar lopen vissen of wat dan ook. Dat er vervolgens weer andere mensen nieuwsgierig zijn naar de invulling van zo'n "expeditie" kan ik ook niet helpen, ik snap het, zou zelf ook nieuwsgierig zijn. Maar mensen daarvan op de hoogte stellen is schijnbaar direct hengelen naar geld. Bizar. Houd je je op de oppervlakte zijn mensen weer openlijk beledigd dat ze niet op de hoogte gehouden worden. En dat er dan vervolgens pagina's lang doorgegaan mag worden met het beschuldigen van oa mij van lijkenpikkerij vind ik helemaal bizar.
Ik zou zeggen "put your money were youre mouth is".quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee de inhoud van de expeditie. En vooral de intentie. O en dan heb ik het over 25% van de deelnemers.
Er zijn zoveel foto's uit de pers gehouden, dat neem je die arme ouders toch niet kwalijk??quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Punt blijft natuurlijk wel dat hij die haarfoto lang uit de pers heeft gehouden.
En die foto gaf toch wel een ander licht op de zaken.
-edit, nokken met de persoonlijke aanvallen-quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "put your money were youre mouth is".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |