quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Deckard het volgende:
Wat er moet gebeuren is dus een levensstijl met meer orde en discipline. En daar heeft ze gelijk in.
8 biertjes over een hele week vind ik niet veel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:24 schreef papernote het volgende:
Zoek een baan en stop/minder het zuipen.
Dan houd ik me bezig met de huishouding en ons zoontje.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Take2 het volgende:
En de tijd die je thuis bent, hou je je dan met je zoontje bezig of zit je bv alleen maar te gamen?
"that's it"quote:
Dat vermoeden had ik jammer genoeg al, om te huilenquote:
En dat als "kan niet beter, zou je zeggen" duiden.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Voordat je afgestudeerd bent op je 22e al kinderen hebben
Klinkt idd als, samenwonen omdat zij ineens zwanger bleek te zijn, er het beste van willen maken maar alles veel te snel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
En dat als "kan niet beter, zou je zeggen" duiden.
Klinkt niet alsof ze het "opeens" denkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Wat kan ik hier tegen doen en hoe kan ik onze relatie nog redden?
*vermoedenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat vermoeiden had ik jammer genoeg al, om te huilen![]()
![]()
Dan kunnen je kinderen lekker mee drinken als je rond je 40e al gescheiden bent en met een pakje shag naar het cafe af struint. fucking handig.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Ze wonen op de bovenverdieping bij z'n ma. Kan niet beter, zou je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Dikkekletser het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
En hoe kom je aan een huis zonder baan? Of betaald je vriendin het huis?
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Dus moet met haar blijven praten ondanks haar botte houding?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ze het "opeens" denkt.
Wat je hiertegen kan doen? Communiceren.
Kan je de relatie nog redden? Tuurlijk wel.
Mijn vriendin betaald alles nog, komen vaak iets tekort helaas, ik kon geen bijstandsuitkering krijgen omdat mijn vriendin een baan heeft en er dus vanuit word gegaan dat zij alles wel ophoest. (Hoe krom is deze regering helaas) ze krijgt echter wel aanvulling op het een en anderquote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Dikkekletser het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
En hoe kom je aan een huis zonder baan? Of betaald je vriendin het huis?
Hou eens een maand een dagboek of logboek bij. Zijn het er dan nog steeds acht? En inderdaad maar 2 of 3 uur per week?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
8 biertjes over een hele week vind ik niet veel.
Moet niet hoor, maar dan is je relatie bij deze overquote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
Dus moet met haar blijven praten ondanks haar botte houding?
[..]
Twee dingen kan je doen, of nog verder studeren of direct een baan vinden. Want jullie hebben een kind samen wat een fatsoenlijke bodem nodig heeft. Dan ga je savonds 3 keer naar de kroeg.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Goedendag mensen.
Ik ben nieuw hier dus ben nog niet zo wegwijs in dit forum hoewel ik al wel langere tijd mee lees.
Maar goed, daar gaat het niet om.
Ik heb nu 4 jaar een relatie (Ben zelf 22 en mijn vriendin is 20)
Wonen nu 1 jaar samen hebben een zoontje van 6 maanden, kan niet beter zou je zeggen, blijkbaar wel dus.
Gisteren kwam mijn vriendin bij mij en vertelde dat ze mijn losse levensstijl niet kan accepteren.
Zij wil me ook wel eens als de brave papa zien en niet als het persoon dat (Zegt zij) altijd naar de kroeg gaat.
Maar dit is het hem juist, ikzelf ga 2 hooguit 3 keer in de week naar de kroeg, drink daar 2 biertjes, praat een uurtje met wat vrienden en det zit.
Werk heb ik helaas nog niet, ben dit jaar afgestudeerd terwijl zij wel een part time baan heeft doe ik het huishouden, en van de 168 uur die er in 1 week zit ben ik 140 uur (Minimaal) thuis.
Ze vind onze levensstijlen dus totaal niet bij elkaar passen, terwijl ik vind dat ze zich aanstelt omdat ik MEER thuis ben dan Mijn vriendin.
Met vriendelijke groet.
Mij.
Ik rook niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan kunnen je kinderen lekker mee drinken als je rond je 40e al gescheiden bent en met een pakje shag naar het cafe af struint. fucking handig.
U serious, bro?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
2x in de 3 weken volgens tsquote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef madam-april het volgende:
Als je vaak geld te kort komt hoe haal je het dan in je hoofd om 2 a 3 avonden in de week naar de kroeg te gaan?
Is haar houding bot? Of de jouwe? Of allebei?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
Dan wordt het toch nodig tijd dat jij ook gaat bijdragen. En niet het geld opzuipen terwijl jullie een tekort hebben!!quote:[..]
Mijn vriendin betaald alles nog, komen vaak iets tekort helaas, ik kon geen bijstandsuitkering krijgen omdat mijn vriendin een baan heeft en er dus vanuit word gegaan dat zij alles wel ophoest. (Hoe krom is deze regering helaas) ze krijgt echter wel aanvulling op het een en ander
huh nee tochquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
ikzelf ga 2 hooguit 3 keer in de week naar de kroeg
Tsja als haar inkomen boven de bijstandsnorm ligt dan krijg je geen bijstandsuitkering. Zo krom is dat niet hoor..quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vriendin betaald alles nog, komen vaak iets tekort helaas, ik kon geen bijstandsuitkering krijgen omdat mijn vriendin een baan heeft en er dus vanuit word gegaan dat zij alles wel ophoest. (Hoe krom is deze regering helaas) ze krijgt echter wel aanvulling op het een en ander
quote:
Zelf woon ik in een studentenflat. Je wil niet weten wat voor gezinnen er opgepropt zitten op die kamertjes hier.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef hmmmz het volgende:
Ik ben tijdens een kijkavond voor een studentenhuis eens een stelletje van rond de 20 tegen gekomen met een kind. Ze wilden serieus met z'n drieën een 15m2 kamer huren in een studentenhuis
Z'n vriendin betaalt het. Kan niet beter, zou je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef madam-april het volgende:
Als je vaak geld te kort komt hoe haal je het dan in je hoofd om 2 a 3 avonden in de week naar de kroeg te gaan?
Kan ik je uitleggen, is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef papernote het volgende:
Hoe kun je bier drinken in de kroeg als je iedere maand geld tekort komt? Ik snap het echt niet.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef Take2 het volgende:
Sowieso is het voor je vriendin niet echt gezellig als zij heel de dag hard heeft gewerkt en ze komt thuis en jij gaat de hort op om haar zuurverdiende centen erdoorheen te zuipen. Ik snap je vriendin wel
Ga godverdomme een keer werken, waardeloos ruggengraatloos excuus van een vent dat je er bent. Wat een facking slappe zak ben je, zum kotsen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan niet beter, zou je zeggen!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
TS heeft het voor elkaar. Hij speelt wat met zijn zoontje, stofzuigt eens in de maand, doet de afwas, drinkt bier in de kroeg met zijn maten en neukt zijn vriendin eens per week.
quote:
Dit dus...quote:Op zondag 8 maart 2015 19:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga godverdomme een keer werken, waardeloos ruggengraatloos excuus van een vent dat je er bent. Wat een facking slappe zak ben je, zum kotsen.
De toon is gezet met je eerste smoes.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Ik ben nieuw hier dus ben nog niet zo wegwijs in dit forum hoewel ik al wel langere tijd mee lees.
Dat je zoveel thuis zit, ligt niet alleen aan het feit dat je momenteel geen werk hebt. Daarnaast geeft het jou niet het recht om dan maar 2 a 3x per week in de kroeg te gaan hangen, zeker niet als het niet je eigen geld is. Beschouw het als een voorrecht dat je het hebt kunnen doen dankzij je vriendin.quote:Werk heb ik helaas nog niet, ben dit jaar afgestudeerd terwijl zij wel een part time baan heeft doe ik het huishouden, en van de 168 uur die er in 1 week zit ben ik 140 uur (Minimaal) thuis.
Vertel eens, hoe is jullie leven veranderd nu de baby er is? Ging je voorheen ook 2 a 3x naar de kroeg? Hoe zag het leven van je vriendin er uit en hoe is dat nu?quote:Ze vind onze levensstijlen dus totaal niet bij elkaar passen, terwijl ik vind dat ze zich aanstelt omdat ik MEER thuis ben dan Mijn vriendin.
Kappen met gelijk willen krijgen en praten met je vriendin. Over welke verwachtingen ze had na de bevalling en welke ze waarom nu heeft. Waarschijnlijk voelt zij een onbalans en weet ze misschien helemaal niet dat jij je wat opgesloten voelt. Luister naar elkaar en kijk waar je elkaar tegemoet kan komen.quote:Wat kan ik hier tegen doen en hoe kan ik onze relatie nog redden?
Hey, emancipatie werkt twee kanten op hè! Ik vind het dapper van TS dat hij het maatschappelijke stigma ten spijt ervoor kiest als huisvader/huisman zelf zorg te dragen voor zijn zoon en het huishouden.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
TS heeft het voor elkaar. Hij speelt wat met zijn zoontje, stofzuigt eens in de maand, doet de afwas, drinkt bier in de kroeg met zijn maten en neukt zijn vriendin eens per week.
TS gaat niet werken, want zijn vriendin betaalt alles. En, hoe oneerlijk, TS krijgt geen bijstandsuitkering, want zijn vriendin verdient te veel! Schandalig! Hoe dúrft de gemeente!
Maar ja, vriendin krijgt langzaamaan genoeg van de kuthouding van haar vriend en heeft dat nu een keer tegen hem gezegd. En nu vindt TS dat zijn vriendin bot doet.
Typisch Calimero-gedrag.
Laat jullie zoon niet de dupe worden van jouw luie houding. Als je jezelf in de nesten wilt werken: prima, maar jouw zoon kan er niets aan doen dat jij het wel best vindt zo.
Probeer je drinkgedrag in perken te houden, 1 biertje per keer, max. 2 biertjes in de week is meer dan zat. Zelfs hiermee is het tegen 9 biertjes per maand, dat is veel! Het woord is wel biertje, maar ik weet dat de beker erg groot kan zijn; 400 mL wat erin gaat. En stel, 1 biertje is E2,50 en je drinkt 2x per week, dan is dat E21,67 per maand. Reserveer dit geld anders voor iets wat je gezondheid promoot; zoals sportschoolquote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Maar dit is het hem juist, ikzelf ga 2 hooguit 3 keer in de week naar de kroeg, drink daar 2 biertjes, praat een uurtje met wat vrienden en det zit.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:51 schreef Yiwei het volgende:
1 biertje per keer, max. 2 biertjes in de week is meer dan zat
Wat vreemd nou dat ze dan vindt dat je niet 3x in de week haar geld in de kroeg over de balk moet smijtenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
haha, ik ben wel bewust van het feit dat mannen onderling ''vreemd'' gedrag kunnen vertonen. In het verleden heb ik tegen de hunk van destijds gezegd: max. 1 flesje bier per half jaarquote:
Het gevoel kan inderdaad zeggen dat het niet waard is, TS zegt 4-8 biertjes per week. Bij een prijs van E2,50 per biertje is het al E10-E20,- per week, dus E43-E87,- per maandquote:Op zondag 8 maart 2015 21:02 schreef Momo... het volgende:
Het is denk ik vooral als je al moeilijk kan rondkomen, een beetje krom als je zon 20 euro per week uitgeeft aan biertjes. Kun je heel veel andere dingen voor kopen. Ga desnoods bij je vrienden thuis drinken en koop samen een krat ofzo.
Ook de ervaring en sociale contacten zijn wel mooi meegenomen. En werkritme wordt ook behoudenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef Deckard het volgende:
Het is in ieder geval verstandig om uit te rekenen wat kinder opvang zoal kost en wat je werk sowieso moet opleveren. Maar je zou ook gewoon kunnen werken, als het net zoveel oplevert door wat eigenwaarde op te gaan bouwen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef Take2 het volgende:
Sowieso is het voor je vriendin niet echt gezellig als zij heel de dag hard heeft gewerkt en ze komt thuis en jij gaat de hort op om haar zuurverdiende centen erdoorheen te zuipen. Ik snap je vriendin wel
Mag ie ook even? Wie denk jij dat er de hele dag luiers staat te verschonen en het huishouden runt?! Dat is ook een baan hoor!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Je hebt een kind van 6 maanden en gaat 3x per week naar de kroeg? Kansloos.
Wat je hier zegt klopt niet, althans niet helemaal. Zolang opa's en oma's geen vergoeding ontvangen voor het oppassen hoeft er nergens belasting over betaald te worden. Als de grootouders een bijstandsuitkering ontvangen ligt de situatie iets anders omdat oppassen wordt gezien als 'op geld waardeerbare arbeid'. De grootouders kunnen hiervoor gekort worden op hun uitkering, ook als ze geen vergoeding ontvangen voor het oppassen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:51 schreef Yiwei het volgende:
Verder vind ik niet dat je aanstelt, natuurlijk moet je actief op zoek gaan naar een baan, of het nou part-time of full-time is. Maar full-time voor kindje zorgen is eenzaam, dus max. 3x in de week met vrienden willen afspreken vind ik normaal. Daarnaast kost kinderopvang vanaf E7,- per uur gemiddeld; verschillende pakketten en contracten beschikbaar. Dan kom je erachter dat je bijna voor noppes werkt en je kind achterlaat bij een vreemde die nooit hetzelfde kan zijn en handelt als de biologische ouders. Bij familie laten ''oppassen'', is betaald arbeid. De wet heeft voorgeschreven dat je daar belasting over moet betalenVolgens de wetgeving is het abnormaal dat opa's en oma's tijd willen doorbrengen met hun kleinkinderen
![]()
Wtf lees ik?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:51 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Probeer je drinkgedrag in perken te houden, 1 biertje per keer, max. 2 biertjes in de week is meer dan zat. Zelfs hiermee is het tegen 9 biertjes per maand, dat is veel! Het woord is wel biertje, maar ik weet dat de beker erg groot kan zijn; 400 mL wat erin gaat. En stel, 1 biertje is E2,50 en je drinkt 2x per week, dan is dat E21,67 per maand. Reserveer dit geld anders voor iets wat je gezondheid promoot; zoals sportschoolDaarbij kan je dan gewoon ook je vrienden blijven zien, 1x in de 2 weken ofzo.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hey, emancipatie werkt twee kanten op hè! Ik vind het dapper van TS dat hij het maatschappelijke stigma ten spijt ervoor kiest als huisvader/huisman zelf zorg te dragen voor zijn zoon en het huishouden.![]()
GO TS!![]()
![]()
Dit dus. Wat denken ze wel niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mag ie ook even? Wie denk jij dat er de hele dag luiers staat de verschonen en het huishouden runt?! Dat is ook een baan hoor!
Bedankt voor het corrigeren en ophelderenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat je hier zegt klopt niet, althans niet helemaal. Zolang opa's en oma's geen vergoeding ontvangen voor het oppassen hoeft er nergens belasting over betaald te worden. Als de grootouders een bijstandsuitkering ontvangen ligt de situatie iets anders omdat oppassen wordt gezien als 'op geld waardeerbare arbeid'. De grootouders kunnen hiervoor gekort worden op hun uitkering, ook als ze geen vergoeding ontvangen voor het oppassen.
Sommige vrouwen laten hun vriendlief 1x in de 3 maanden uitgaan/ouwehoeren met zijn vrienden. Van mij mag diegene wekelijks zijn vrienden zien, maar met 1x in de 2 weken heb ik hiermee een beetje de tussenweg gekozenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
1x in de 2(!) weken je vrienden zien...
Sorry maar als ik zo'n leven had, had ik de makkelijke en betere uitweg genomen en mezelf voor de trein gegooid.
Jij neemt je zoontje mee de kroeg in?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef mattie010 het volgende:
Van jou MAG hij 1x in de week zijn vrienden zien?
Shit zeg, als ik mijn vrienden wil zien dan zie ik ze, daar heb ik geen toestemming voor nodig. Wat IkStampOpTacos zegt dus.
dus ondanks dat jullie het heel krap hebben spendeer jij 2 á 3 in de week geld in de kroeg?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godverdommequote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Laten hun vriend z'n vrienden zien.. Je doet net alsof je het over een hond hebt man. Bepalen hoe vaak in de week hij of zijn vrienden mag bezoeken.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Sommige vrouwen laten hun vriendlief 1x in de 3 maanden uitgaan/ouwehoeren met zijn vrienden. Van mij mag diegene wekelijks zijn vrienden zien, maar met 1x in de 2 weken heb ik hiermee een beetje de tussenweg gekozen
Mee eens. Aan de bak TS.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Deckard het volgende:
Wat er moet gebeuren is dus een levensstijl met meer orde en discipline. En daar heeft ze gelijk in.
Niet waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef hmmmz het volgende:
Ik ben tijdens een kijkavond voor een studentenhuis eens een stelletje van rond de 20 tegen gekomen met een kind. Ze wilden serieus met z'n drieën een 15m2 kamer huren in een studentenhuis
Klinkt bijzonder ja. Ik zou zeggen: doe gewoon waar je zin in hebt en spreek af met wie/wanneer je wil. Maar ik begrijp wel dat het met een kind anders wordt. Ik zou ook geen vader van m'n kinderen willen die 3x in de week in de kroeg te vinden is als ie wat ouder is en een kind heeft. Maar met zo iemand ga ik dan ook gewoon geen relatie aan.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Laten hun vriend z'n vrienden zien.. Je doet net alsof je het over een hond hebt man. Bepalen hoe vaak in de week hij of zijn vrienden mag bezoeken.Moet dan zeker eerst toestemming vragen, voor het eten weer thuis zijn en om het uur bellen waar ie is?
Ik weet niet met wat voor volk jij in aanraking komt maar van wat jij omschrijft lijken me dat van die typische onzekere vrouwen zonder eigen leven of vriendenkring.
TS is kansloos, maximaal, maar jij bent anders ook behoorlijk van het padje af. Alsof jij gaat bepalen wanneer een man zijn vrienden ziet dan wel met welke frequentie. Als je dat er door krijgt heeft ie geen ruggengraat.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Bedankt voor het corrigeren en ophelderenAlsnog vind ik, samen met vele anderen, dat grootouders het recht hebben om tijd te mogen doorbrengen met hun kleinkinderen ongeacht de aanwezigheid van (het type) uitkering. Om hiervoor gekort te worden, of dat hierover belasting over betaald moet worden is niet ethisch.
[..]
Sommige vrouwen laten hun vriendlief 1x in de 3 maanden uitgaan/ouwehoeren met zijn vrienden. Van mij mag diegene wekelijks zijn vrienden zien, maar met 1x in de 2 weken heb ik hiermee een beetje de tussenweg gekozen
Volgens mij is het toch echt de schuld van de rabobank hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:20 schreef Trebo het volgende:
22, een kind van een half jaar, werkloos, elke maand iets tekort komen en dan de regering daar de schuld van geven, maar wel 3x per week in de kroeg zitten.![]()
En dan je afvragen waar het toch mis gaat
Dat in het kort dusquote:Op maandag 9 maart 2015 09:20 schreef Trebo het volgende:
22, een kind van een half jaar, werkloos, elke maand iets tekort komen en dan de regering daar de schuld van geven, maar wel 3x per week in de kroeg zitten.![]()
En dan je afvragen waar het toch mis gaat
Lolwut? Dus TS aandeel in het huishouden en de opvoeding/verzorging wordt maar geheel uitgevlakt? Flikker toch op. Hij levert ook een bijdrage. Waarom zou zij niet kostwinnaar kunnen zijn? Iets zegt me dat men andersom (man die werkt, vrouw die thuisblijft en het huishouden doet/voor hun jonge baby zorgt) helemaal niet zo raar zou vinden.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Dat je naar de kroeg gaat met vrienden om 2 biertjes te drinken moet kunnen natuurlijk. Maar van háár geld terwijl ze het niet tof vindt dat je het doet en jullie regelmatig geld tekort komen terwijl je een kleine hebt?Heb je geen eergevoel, man
![]()
Zie je dan niet hoe krom dat allemaal is? Natuurlijk klaagt ze nu dat je naar de kroeg gaat![]()
Zoek. Werk. Al is het maar 1x per week folders rondbrengen. Elke cent die jij binnen brengt is extra geld en kan je met een jong gezien goed gebruiken. Dat jij haar verdiende geld liever in de kroeg besteed terwijl er vaak niet eens genoeg geld is, zegt mij al best veel over je karakter. Kan me wel voorstellen dat ze vindt dat jullie niet bij elkaar passen.
Ga zo door en verlies je vriendin (+ kind). Of werk er eens aan. Dan houdt zij ook op met bot doen als je ook helpt brood op de plank te brengen.
Dus als jouw gezin tekort heeft aan het inkomen van je vrouw, dan is het prima dat jij gewoon 3x per week in de kroeg gaat drinken van dat geldquote:Op maandag 9 maart 2015 10:00 schreef NotYou het volgende:
Lolwut? Dus TS aandeel in het huishouden en de opvoeding/verzorging wordt maar geheel uitgevlakt? Flikker toch op. Hij levert ook een bijdrage. Waarom zou zij niet kostwinnaar kunnen zijn? Iets zegt me dat men andersom (man die werkt, vrouw die thuisblijft en het huishouden doet/voor hun jonge baby zorgt) helemaal niet zo raar zou vinden.![]()
Met het verschil dat de vrouw ook nog studeert, huishouden doet en werkt. Komt ze s avond thuis, blijkt vriendlief naar de kroeg te gaan en of ze even voor oppasser wil spelen. Ohja, we hebben geen geld, maar ga maar lekker van de tientjes die we tekort komen bier zuipen en heb plezier.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lolwut? Dus TS aandeel in het huishouden en de opvoeding/verzorging wordt maar geheel uitgevlakt? Flikker toch op. Hij levert ook een bijdrage. Waarom zou zij niet kostwinnaar kunnen zijn? Iets zegt me dat men andersom (man die werkt, vrouw die thuisblijft en het huishouden doet/voor hun jonge baby zorgt) helemaal niet zo raar zou vinden.![]()
Hoe verschilt dit wezenlijk van een (al dan niet absurd hoge) aflossingsvrije hypotheek en allerhande kredieten? TS weet het hoogstens minder handig te verbergen en houdt zijn uitgaven/financiele verplichtingen tenminste nog enigszins beperkt.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als jouw gezin tekort heeft aan het inkomen van je vrouw, dan is het prima dat jij gewoon 3x per week in de kroeg gaat drinken van dat geldSeriously?
Maar als je krap bij kas zit zul je de leuke dingen toch als eerst moeten opgeven om geld te besparen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
whut?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:04 schreef NotYou het volgende:
Hoe verschilt dit wezenlijk van een (al dan niet absurd hoge) aflossingsvrije hypotheek en allerhande kredieten? TS weet het hoogstens minder handig te verbergen en houdt zijn uitgaven/financiele verplichtingen tenminste nog enigszins beperkt.
Op z'n zachtst gezegd enigszins geloofwaardig gezien zijn pohi ja...quote:
Eergevoel? Verantwoordelijkheidsgevoel zul je bedoelen. Vandaar dat TS vriendin waarschijnlijk ook liever ziet dat hij zich als brave papa gaat gedragen. Het lijkt niet zozeer om het kostwinnen zelf te gaan en er is heus wel eer dat TS in ieder geval het huishouden op zich neemt.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Dat je naar de kroeg gaat met vrienden om 2 biertjes te drinken moet kunnen natuurlijk. Maar van háár geld terwijl ze het niet tof vindt dat je het doet en jullie regelmatig geld tekort komen terwijl je een kleine hebt?Heb je geen eergevoel, man
![]()
Dit vind ik wel een valide punt en ik ben dan ook benieuwd of TS nog gaat vertellen wat zijn vriendin aan sociale contacten doet tegenwoordig. Ik gok dat zij als de gemiddelde vrouw na 9 maanden zwangerschap en geboorte volledig in de mamamodus zit, terwijl papa zich voornamelijk opgesloten lijkt te voelen wegens geen werk en zich daarom in de kroeg afreageert.quote:Dat jij haar verdiende geld liever in de kroeg besteed terwijl er vaak niet eens genoeg geld is, zegt mij al best veel over je karakter. Kan me wel voorstellen dat ze vindt dat jullie niet bij elkaar passen.
Twee keer twee biertjes per week kan al niet? Een uurtje met vrienden. Ben 't er overigens wel mee eens dat je met die prijzen in de horeca tegenwoordig beter bij iemand thuis kunt gaan zitten, zeker als je krap bij kas zit maar kom op zeg.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je krap bij kas zit zul je de leuke dingen toch als eerst moeten opgeven om geld te besparen.
Als je moet kiezen tussen een nieuwe broek van het zoontje of een paar keer 2 biertjes voor papa, dan is de keus toch snel gemaakt, me dunkt.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef NotYou het volgende:
Twee keer twee biertjes per week kan al niet?
Volgens mij mis je mijn punt een beetje. Er zijn enorm veel mensen die er financieel een veel grotere puinhoop van maken en daar vervolgens niet op aangekeken worden, die sterker nog, op tv dan gaan jammeren dat zij verkeerd voorgelicht zijn, slachtoffers, terwijl ze willens en wetens overeenkomsten zijn aangegaan die zij niet begrepen/kenden. (En daarmee ook hun voordeel hebben gedaan, jarenlang)quote:Op maandag 9 maart 2015 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
whut?
Ik moet maar gaan slapen, er zijn hier meer zonder gezond verstand. 'We hebben niet genoeg geld, maar ik mag een deel van wat we hebben in de kroeg opzuipen want we hebben geen krediet, schatje'
Als je maandelijks al te kort komt is een biertje al te veel.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Twee keer twee biertjes per week kan al niet? Een uurtje met vrienden. Ben 't er overigens wel mee eens dat je met die prijzen in de horeca tegenwoordig beter bij iemand thuis kunt gaan zitten, zeker als je krap bij kas zit maar kom op zeg.
Ontspanning en sociale contacten wanneer je anders altijd thuiszit en geen werk hebt, amper de deur uitkomt? 2 uurtjes per week. Wat een luxe inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je maandelijks al te kort komt is een biertje al te veel.
Het is een luxe waar je ook zonder kunt.
Als je geld tekort komt, is bier drinken in de kroeg een luxe.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef NotYou het volgende:
Ontspanning en sociale contacten wanneer je anders altijd thuiszit en geen werk hebt, amper de deur uitkomt? 2 uurtjes per week. Wat een luxe inderdaad.
Nee, op de pof leven van zn vriendin, elke maand te kort komen en helemaal niets doen om daar wat aan te veranderen, maar zelfs nog meer uitgeven van het geld waar hij niks voor doet, daar is wel wat mis mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ontspanning en sociale contacten wanneer je anders altijd thuiszit en geen werk hebt, amper de deur uitkomt? 2 uurtjes per week. Wat een luxe inderdaad.
Niet twee uurtjes in de week. Twee tot drie keer twee uurtjes in de week.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij mis je mijn punt een beetje. Er zijn enorm veel mensen die er financieel een veel grotere puinhoop van maken en daar vervolgens niet op aangekeken worden, die sterker nog, op tv dan gaan jammeren dat zij verkeerd voorgelicht zijn, slachtoffers, terwijl ze willens en wetens overeenkomsten zijn aangegaan die zij niet begrepen/kenden. (En daarmee ook hun voordeel hebben gedaan, jarenlang)
Daar kots ik op.
Een jongen van 22 die naast het verzorgen van zijn jonge kind en bijna altijd thuis zijn - vast niet omdat hij dat zo leuk vindt - twee uurtjes in de week zijn vrienden wil zien in een kroeg? Nee. Daar lijkt mij nou oprecht helemaal niets mis mee.![]()
En dat hij geen werk heeft? Daarin is hij met de huidige stand van zaken op de arbeidsmarkt bepaald niet de enige. Lijkt me ook niet dat hij daar blij mee is.
En je dan afvragen waarom vrouwen een bepaald imago hebben...quote:Op maandag 9 maart 2015 10:05 schreef Fera het volgende:
Maar als je krap bij kas zit zul je de leuke dingen toch als eerst moeten opgeven om geld te besparen.
Op de pof leven van zn vriendin? Wat denk je dat op de markt gangbaar zou zijn voor opvang van haar kind zolang als TS doet? Misschien moet hij die uren of iig de helft daarvan dan maar eens gaan factureren.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, op de pof leven van zn vriendin, elke maand te kort komen en helemaal niets doen om daar wat aan te veranderen, maar zelfs nog meer uitgeven van het geld waar hij niks voor doet, daar is wel wat mis mee.
Precies. TS kan ook met zijn maten ergens thuis gaan zitten met een krat pils die ze gezamenlijk kopen. Ik kan me zelfs nog wel voorstellen dat, als zijn maten weten van de financiële situatie in huize TS, deze maten af en toe tegen TS zeggen "joh, wij betalen dit kratje wel. Volgende keer mag je weer meebetalen".quote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef Scary_Mary het volgende:
TS mag heus nog wel lol hebben en het zou TS sieren als hij zelf ook even kan bedenken wat er voor minder tot geen kosten zou kunnen. Andere insteek dus...
Haar kind? Hun kind.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef NotYou het volgende:
Op de pof leven van zn vriendin? Wat denk je dat op de markt gangbaar zou zijn voor opvang van haar kind zolang als TS doet? Misschien moet hij die uren of iig de helft daarvan dan maar eens gaan factureren.
Over eergevoel gesprokenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Precies. TS kan ook met zijn maten ergens thuis gaan zitten met een krat pils die ze gezamenlijk kopen. Ik kan me zelfs nog wel voorstellen dat, als zijn maten weten van de financiële situatie in huize TS, deze maten af en toe tegen TS zeggen "joh, wij betalen dit kratje wel. Volgende keer mag je weer meebetalen".
Wat een rare denkwijze heb jij. Het is net zo goed zijn kind.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op de pof leven van zn vriendin? Wat denk je dat op de markt gangbaar zou zijn voor opvang van haar kind zolang als TS doet? Misschien moet hij die uren of iig de helft daarvan dan maar eens gaan factureren.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Over eergevoel gesproken![]()
Snap je punt wel hoor, maar je moet niet verwachten van je vrienden dat ze shit voor je gaan betalen omdat je zielig bent. Als het gebeurt, mooi mee genomen voor een keertje, maar het is geen structurele oplossing en vast ook niet goed voor TS zijn toch al niet senange gevoel in deze situatie.
Welja, want dat kind heeft ie niet mede zelf op de wereld gezet en verantwoording voor te nemen. Godzijdank dat ik deze mentaliteit of geld issues niet heb zegquote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat dan? In de schulden gaan omdat je perse bier moet drinken?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus wanneer een man kostwinnaar zou zijn en zijn vrouw thuis zou blijven voor het kind en het huishouden dan zou zij "bij hem op de pof leven" en zou zij om iedere cent van zijn geld moeten vragen?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wat een rare denkwijze heb jij. Het is net zo goed zijn kind.
"Sorry Jantje, je moet het nog even met deze broek, die te klein is, doen. Papa's bier is belangrijker."quote:Op maandag 9 maart 2015 10:29 schreef snakelady het volgende:
Wat dan? In de schulden gaan omdat je perse bier moet drinken?
God, wat ben jij een kutkneus zeg.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welja, want dat kind heeft ie niet mede zelf op de wereld gezet en verantwoording voor te nemen. Godzijdank dat ik deze mentaliteit of geld issues niet heb zeg
Haar kind? Het is net zo goed zijn kind.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon een rijke buitenlandse zoeken die wel zorg wil dragen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat dan? In de schulden gaan omdat je perse bier moet drinken?
Okee, nu begin je te trollen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
God, wat ben jij een kutkneus zeg.
"Money makes the world go round"
"Breitling"
"CoolGuy"![]()
Is dit een poging tot een persoonlijke aanval omdat je zelf toch ook wel in de gaten hebt dat je opmerkingen nergens over gaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon een rijke buitenlandse zoeken die wel zorg wil dragen.
als de man kostwinnaar is dan hebben man en vrouw daar van te voren afspraken over gemaakt, berekent of het financieel haalbaar is etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus wanneer een man kostwinnaar zou zijn en zijn vrouw thuis zou blijven voor het kind en het huishouden dan zou zij "bij hem op de pof leven" en zou zij om iedere cent van zijn geld moeten vragen?
Maar ik zadel mn vriendin in ieder geval niet met meer geldissues op terwijl ik zelf niet werk en ik hanf ook het soort gedachten dat jij hebt niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
God, wat ben jij een kutkneus zeg.
"Money makes the world go round"
"Breitling"
"CoolGuy"![]()
Het gaat er niet om dat hij geen lol mag hebben, het zou alleen niet ten koste moeten gaan van. Je kunt nou eenmaal niet breder leven dan je het hebt. Tenzij je graag schulden maakt.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom vrouwen een bepaald imago hebben...
Het gaat natuurlijk erom dat TS zijn eigen pleziertje niet nog verder beperkt om de financiele tekorten te dichten, terwijl ze nu al 6 maanden een kind hebben om voor te zorgen. Een kind wat automatisch prioriteit zou moeten hebben, zeker in de ogen van zijn vriendin.
TS mag heus nog wel lol hebben en het zou TS sieren als hij zelf ook even kan bedenken wat er voor minder tot geen kosten zou kunnen. Andere insteek dus...
Ntuurlijk trollt ie. Doe m dat pleziertje nou en speel nou gewoon meeheequote:Op maandag 9 maart 2015 10:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is dit een poging tot een persoonlijke aanval omdat je zelf toch ook wel in de gaten hebt dat je opmerkingen nergens over gaan?
Of verveel je je weer en ben je aan het trollen?
Egh, moet dat echt? Ach, hij zal de aandacht wel nog hebben dus ik speel nog wel even mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ntuurlijk trollt ie. Doe m dat pleziertje nou en speel nou gewoon meehee
Joh, het is internet en dan ook nog eens fok. Allemaal niet te serieus nemenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Egh, moet dat echt? Ach, hij zal de aandacht wel nog hebben dus ik speel nog wel even mee.
Nee, maar het wordt wel kansloos als hij - terwijl er geldproblemen zijn - twee/drie keer per week bier gaat drinken in de kroeg. Op haar geld, want hij heeft zelf geen inkomen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus wanneer een man kostwinnaar zou zijn en zijn vrouw thuis zou blijven voor het kind en het huishouden dan zou zij "bij hem op de pof leven" en zou zij om iedere cent van zijn geld moeten vragen?
Inderdaad, al is het maar een part time baantje bij de post of in de avond ergens, die 6 uur in de week die hij besteed in de kroeg kan hij ook werken. Is toch weer 24 uur in de maand en ongeveer 240 euro extra in de maand.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Zorg eerst eens voor wat inkomen TS, als 22 jarige kun je echt wel ergens een baantje vinden.
Die kroegbezoekjes zijn dan nog het minste probleem
ik ben het met je eens dat het gewoon hún geld is en niet háár geld. Ze leven samen en moeten het sus samen doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar het helpt ze ook niet om uit de financiele problemen te komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Altijd? Denk dat, dat je nog wel eens tegen zou kunnen valen.
[..]
[..]
In de schulden vanwege twee biertjes per week? 4*4=16 euro? Denk dat hij dat enorme bedrag vast wel ergens anders vandaan kan halen dan bij z'n vriendin.
Sorry hier heb ik even hartelijk om gelachen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar ik zadel mn vriendin in ieder geval niet met meer geldissues op terwijl ik zelf niet werk en ik hanf ook het soort gedachten dat jij hebt niet aan.
Dat klopt ook he, money makes the world go round en waar gaat dit topic over?
Ontzettende latente kleuter
het weggaan is niet t probleem, het géld is het probleem.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar ben ik 't ook wel mee eens:quote:Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het helpt ze ook niet om uit de financiele problemen te komen.
En als hij dat bedrag elders vandaan kan halen moet hij dat doen of nog beter, dat bedrag besteden aan zijn gezin zodat ze niet in de financiele problemen zitten of in ieder geval minder.
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Twee keer twee biertjes per week kan al niet? Een uurtje met vrienden. Ben 't er overigens wel mee eens dat je met die prijzen in de horeca tegenwoordig beter bij iemand thuis kunt gaan zitten, zeker als je krap bij kas zit maar kom op zeg.
Nou dan , dat is toch het hele probleem lijkt me, niet dat hij weg gaat en wat met vrienden doet maar dat hij geld besteed die er niet is.quote:
Ik om deze hele 'discussie'quote:Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sorry hier heb ik even hartelijk om gelachen.![]()
Dan weet je ook eens hoe wij ons voelen bij jouw posts.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sorry hier heb ik even hartelijk om gelachen.![]()
Ik heb zelf nog spaargeld, hier vul ik nog op aan mochten we te kort komen, dus rondkomen doen we wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef Take2 het volgende:
aat de hort op om haar zuurverdiende centen erdoorheen te zuipen. Ik snap je vriendin wel
Dat was alles, heb met haar gepraat, die 3 keer word 1 keer (Op vrijdag) en we gaan aan onze relatie werken.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:49 schreef pl4kkie het volgende:
Volgens mij verteld TS maar een kwart van het verhaal. Dus TS. Kom maar op met de rest van het verhaal.
Werk zoeken doe ik al, donderdag weer sollicitatie gesprek bij een dakdekkersbedrijf, zullen zien, heb het er ook al met mijn vriendin over gehad en ze gaat zich inschrijven bij haar ouders mocht deze sollicitatie op niks uitmonden.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:49 schreef Varg89 het volgende:
Maar TS zorg dat je vriendin zich ergens anders inschrijft, bij d'r moeder ofzo.
Op deze manier is de gemeente verplicht je een uitkering te geven, want je hebt vaste lasten en geen inkomen.
Nog een betere optie is werk zoeken (en ook alles aanpakken), of blijven leren en studiefinanciering (basisbeurs) trekken.
Fraude, omdat het kanquote:Op maandag 9 maart 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar is dat laatste voor nodig als jullie gewoon rondkomen?
SP-stemmer gespot.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Ze heeft het over je 'levensstijl'.. Dat is een andere manier om te zeggen dat ze je een lapzwans vindt en had verwacht dat je een baan zou hebben na je studie, liefst goedbetaald zodat zij kan stoppen met werken.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Goedendag mensen.
Ik heb nu 4 jaar een relatie (Ben zelf 22 en mijn vriendin is 20)
Wonen nu 1 jaar samen hebben een zoontje van 6 maanden, kan niet beter zou je zeggen, blijkbaar wel dus.
Gisteren kwam mijn vriendin bij mij en vertelde dat ze mijn losse levensstijl niet kan accepteren.
Zij wil me ook wel eens als de brave papa zien en niet als het persoon dat (Zegt zij) altijd naar de kroeg gaat.
Werk heb ik helaas nog niet, ben dit jaar afgestudeerd terwijl zij wel een part time baan heeft doe ik het huishouden, en van de 168 uur die er in 1 week zit ben ik 140 uur (Minimaal) thuis.
Ze vind onze levensstijlen dus totaal niet bij elkaar passen, terwijl ik vind dat ze zich aanstelt omdat ik MEER thuis ben dan Mijn vriendin.
Met vriendelijke groet.
Mij.
Jouw antwoord is frauderen ?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog spaargeld, hier vul ik nog op aan mochten we te kort komen, dus rondkomen doen we wel.
[..]
Dat was alles, heb met haar gepraat, die 3 keer word 1 keer (Op vrijdag) en we gaan aan onze relatie werken.
[..]
Werk zoeken doe ik al, donderdag weer sollicitatie gesprek bij een dakdekkersbedrijf, zullen zien, heb het er ook al met mijn vriendin over gehad en ze gaat zich inschrijven bij haar ouders mocht deze sollicitatie op niks uitmonden.
Dit soort oplossingen hebben echt niks te maken met je levensstijl. Alhoewel frauderen nu wel aan het lijstje kan worden toegevoegd van slechte keuzes.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog spaargeld, hier vul ik nog op aan mochten we te kort komen, dus rondkomen doen we wel.
[..]
Dat was alles, heb met haar gepraat, die 3 keer word 1 keer (Op vrijdag) en we gaan aan onze relatie werken.
[..]
Werk zoeken doe ik al, donderdag weer sollicitatie gesprek bij een dakdekkersbedrijf, zullen zien, heb het er ook al met mijn vriendin over gehad en ze gaat zich inschrijven bij haar ouders mocht deze sollicitatie op niks uitmonden.
maar ik neem aan dat jullie het financieel redden iedere maand?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:54 schreef Nielsch het volgende:
Wat zijn jullie aan het zeiken zeg op TS zeg. Ik ben ook drie avonden in de week weg (2x sportclub, 1x kroeg) ook al heb ik twee kinderen. Daar staat tegenover dat mijn vrouw ook drie avonden in de week weg is (2x sportschool, 1x uit met vriendinnen). De avond die over is gaan we samen uit (nemen we dus een oppas). De kinderen merken hier verder weinig van omdat we elke avond pas weggaan als ze allebei liggen te slapen.
Bottom line; het moet in balans zijn. Als jij 3 avonden weg gaat en zij geen enkele, dan is het niet in balans. Zorg dat zij ook weg kan. Als hiervoor extra geld nodig is moet je gaan werken! Het liefst op de dagen dat zij niet werkt, zodat jullie geen kinderopvang hoeven te regelen.
Absoluut, daarom ook mijn tip aan TS om te gaan werken mochten ze dit niet financieel redden.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat jullie het financieel redden iedere maand?
Dat is een beetje de strekking van iedereen die kritiek heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Absoluut, daarom ook mijn tip aan TS om te gaan werken mochten ze dit niet financieel redden.
Mijn punt was meer dat er waarschijnlijk geen balans is tussen zijn activiteiten en die van haar en ik kan me goed voorstellen dat zij hier chagrijnig om is, zeker als zij ook nog eens een keer de kostwinnaar is.
Als jullie besluiten dat te doen, zorg dan dat haar spullen weg zijn en haar auto ergens anders geparkeerd staat, voor het geval de sociale recherche gaat controleren.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
ze gaat zich inschrijven bij haar ouders mocht deze sollicitatie op niks uitmonden
Misschien had ik die tip ook niet moeten gevenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
was een tip van Varg89 die met enthousiasme is ontvangen
twijfel ik geen moment aanquote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Misschien had ik die tip ook niet moeten geven![]()
Je wilt trouwens niet weten hoeveel mensen dit doen he?
Sociale onderklasse-dweller gespotquote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Je wilt trouwens niet weten hoeveel mensen dit doen he? Zie het vaak bij mijn kennissenkring.
Het valt vaak ook moeilijk te controleren.
Ik ben helaas opgegroeid in sociale onderklasse jaquote:
Ik heb er in mijn leven ook genoeg gezien. Als student in een echte achterbuurt gewoond. Was absoluut heel gezellig, maar ze naaien de staat waar ze maar kunnenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Varg89 het volgende:
Je wilt trouwens niet weten hoeveel mensen dit doen he? Zie het vaak bij mijn kennissenkring.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Deckard het volgende:
quote:Daarbij kan je dan gewoon ook je vrienden blijven zien, 1x in de 2 weken ofzo.
Pakken wat je pakken kan.. Doet de rest ookquote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Anders ga je zelf ook werken? Zomaar een idee ...quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |