quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Deckard het volgende:
Wat er moet gebeuren is dus een levensstijl met meer orde en discipline. En daar heeft ze gelijk in.
8 biertjes over een hele week vind ik niet veel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:24 schreef papernote het volgende:
Zoek een baan en stop/minder het zuipen.
Dan houd ik me bezig met de huishouding en ons zoontje.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Take2 het volgende:
En de tijd die je thuis bent, hou je je dan met je zoontje bezig of zit je bv alleen maar te gamen?
"that's it"quote:
Dat vermoeden had ik jammer genoeg al, om te huilenquote:
En dat als "kan niet beter, zou je zeggen" duiden.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Voordat je afgestudeerd bent op je 22e al kinderen hebben
Klinkt idd als, samenwonen omdat zij ineens zwanger bleek te zijn, er het beste van willen maken maar alles veel te snel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
En dat als "kan niet beter, zou je zeggen" duiden.
Klinkt niet alsof ze het "opeens" denkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Wat kan ik hier tegen doen en hoe kan ik onze relatie nog redden?
*vermoedenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat vermoeiden had ik jammer genoeg al, om te huilen![]()
![]()
Dan kunnen je kinderen lekker mee drinken als je rond je 40e al gescheiden bent en met een pakje shag naar het cafe af struint. fucking handig.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Ze wonen op de bovenverdieping bij z'n ma. Kan niet beter, zou je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Dikkekletser het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
En hoe kom je aan een huis zonder baan? Of betaald je vriendin het huis?
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Dus moet met haar blijven praten ondanks haar botte houding?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ze het "opeens" denkt.
Wat je hiertegen kan doen? Communiceren.
Kan je de relatie nog redden? Tuurlijk wel.
Mijn vriendin betaald alles nog, komen vaak iets tekort helaas, ik kon geen bijstandsuitkering krijgen omdat mijn vriendin een baan heeft en er dus vanuit word gegaan dat zij alles wel ophoest. (Hoe krom is deze regering helaas) ze krijgt echter wel aanvulling op het een en anderquote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Dikkekletser het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
En hoe kom je aan een huis zonder baan? Of betaald je vriendin het huis?
Hou eens een maand een dagboek of logboek bij. Zijn het er dan nog steeds acht? En inderdaad maar 2 of 3 uur per week?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
8 biertjes over een hele week vind ik niet veel.
Moet niet hoor, maar dan is je relatie bij deze overquote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
Dus moet met haar blijven praten ondanks haar botte houding?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |