quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Deckard het volgende:
Wat er moet gebeuren is dus een levensstijl met meer orde en discipline. En daar heeft ze gelijk in.
8 biertjes over een hele week vind ik niet veel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:24 schreef papernote het volgende:
Zoek een baan en stop/minder het zuipen.
Dan houd ik me bezig met de huishouding en ons zoontje.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Take2 het volgende:
En de tijd die je thuis bent, hou je je dan met je zoontje bezig of zit je bv alleen maar te gamen?
"that's it"quote:
Dat vermoeden had ik jammer genoeg al, om te huilenquote:
En dat als "kan niet beter, zou je zeggen" duiden.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Voordat je afgestudeerd bent op je 22e al kinderen hebben
Klinkt idd als, samenwonen omdat zij ineens zwanger bleek te zijn, er het beste van willen maken maar alles veel te snel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
En dat als "kan niet beter, zou je zeggen" duiden.
Klinkt niet alsof ze het "opeens" denkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Wat kan ik hier tegen doen en hoe kan ik onze relatie nog redden?
*vermoedenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat vermoeiden had ik jammer genoeg al, om te huilen![]()
![]()
Dan kunnen je kinderen lekker mee drinken als je rond je 40e al gescheiden bent en met een pakje shag naar het cafe af struint. fucking handig.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Ze wonen op de bovenverdieping bij z'n ma. Kan niet beter, zou je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Dikkekletser het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
En hoe kom je aan een huis zonder baan? Of betaald je vriendin het huis?
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef hmmmz het volgende:
Dus moet met haar blijven praten ondanks haar botte houding?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ze het "opeens" denkt.
Wat je hiertegen kan doen? Communiceren.
Kan je de relatie nog redden? Tuurlijk wel.
Mijn vriendin betaald alles nog, komen vaak iets tekort helaas, ik kon geen bijstandsuitkering krijgen omdat mijn vriendin een baan heeft en er dus vanuit word gegaan dat zij alles wel ophoest. (Hoe krom is deze regering helaas) ze krijgt echter wel aanvulling op het een en anderquote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Dikkekletser het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
En hoe kom je aan een huis zonder baan? Of betaald je vriendin het huis?
Hou eens een maand een dagboek of logboek bij. Zijn het er dan nog steeds acht? En inderdaad maar 2 of 3 uur per week?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
8 biertjes over een hele week vind ik niet veel.
Moet niet hoor, maar dan is je relatie bij deze overquote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
Dus moet met haar blijven praten ondanks haar botte houding?
[..]
Twee dingen kan je doen, of nog verder studeren of direct een baan vinden. Want jullie hebben een kind samen wat een fatsoenlijke bodem nodig heeft. Dan ga je savonds 3 keer naar de kroeg.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
Goedendag mensen.
Ik ben nieuw hier dus ben nog niet zo wegwijs in dit forum hoewel ik al wel langere tijd mee lees.
Maar goed, daar gaat het niet om.
Ik heb nu 4 jaar een relatie (Ben zelf 22 en mijn vriendin is 20)
Wonen nu 1 jaar samen hebben een zoontje van 6 maanden, kan niet beter zou je zeggen, blijkbaar wel dus.
Gisteren kwam mijn vriendin bij mij en vertelde dat ze mijn losse levensstijl niet kan accepteren.
Zij wil me ook wel eens als de brave papa zien en niet als het persoon dat (Zegt zij) altijd naar de kroeg gaat.
Maar dit is het hem juist, ikzelf ga 2 hooguit 3 keer in de week naar de kroeg, drink daar 2 biertjes, praat een uurtje met wat vrienden en det zit.
Werk heb ik helaas nog niet, ben dit jaar afgestudeerd terwijl zij wel een part time baan heeft doe ik het huishouden, en van de 168 uur die er in 1 week zit ben ik 140 uur (Minimaal) thuis.
Ze vind onze levensstijlen dus totaal niet bij elkaar passen, terwijl ik vind dat ze zich aanstelt omdat ik MEER thuis ben dan Mijn vriendin.
Wat kan ik hier tegen doen en hoe kan ik onze relatie nog redden?
Met vriendelijke groet.
Mij.
Ik rook niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan kunnen je kinderen lekker mee drinken als je rond je 40e al gescheiden bent en met een pakje shag naar het cafe af struint. fucking handig.
U serious, bro?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
2x in de 3 weken volgens tsquote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef madam-april het volgende:
Als je vaak geld te kort komt hoe haal je het dan in je hoofd om 2 a 3 avonden in de week naar de kroeg te gaan?
Is haar houding bot? Of de jouwe? Of allebei?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
Dan wordt het toch nodig tijd dat jij ook gaat bijdragen. En niet het geld opzuipen terwijl jullie een tekort hebben!!quote:[..]
Mijn vriendin betaald alles nog, komen vaak iets tekort helaas, ik kon geen bijstandsuitkering krijgen omdat mijn vriendin een baan heeft en er dus vanuit word gegaan dat zij alles wel ophoest. (Hoe krom is deze regering helaas) ze krijgt echter wel aanvulling op het een en ander
huh nee tochquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
ikzelf ga 2 hooguit 3 keer in de week naar de kroeg
Tsja als haar inkomen boven de bijstandsnorm ligt dan krijg je geen bijstandsuitkering. Zo krom is dat niet hoor..quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vriendin betaald alles nog, komen vaak iets tekort helaas, ik kon geen bijstandsuitkering krijgen omdat mijn vriendin een baan heeft en er dus vanuit word gegaan dat zij alles wel ophoest. (Hoe krom is deze regering helaas) ze krijgt echter wel aanvulling op het een en ander
quote:
Zelf woon ik in een studentenflat. Je wil niet weten wat voor gezinnen er opgepropt zitten op die kamertjes hier.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef hmmmz het volgende:
Ik ben tijdens een kijkavond voor een studentenhuis eens een stelletje van rond de 20 tegen gekomen met een kind. Ze wilden serieus met z'n drieën een 15m2 kamer huren in een studentenhuis
Z'n vriendin betaalt het. Kan niet beter, zou je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef madam-april het volgende:
Als je vaak geld te kort komt hoe haal je het dan in je hoofd om 2 a 3 avonden in de week naar de kroeg te gaan?
Kan ik je uitleggen, is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef papernote het volgende:
Hoe kun je bier drinken in de kroeg als je iedere maand geld tekort komt? Ik snap het echt niet.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef Take2 het volgende:
Sowieso is het voor je vriendin niet echt gezellig als zij heel de dag hard heeft gewerkt en ze komt thuis en jij gaat de hort op om haar zuurverdiende centen erdoorheen te zuipen. Ik snap je vriendin wel
Ga godverdomme een keer werken, waardeloos ruggengraatloos excuus van een vent dat je er bent. Wat een facking slappe zak ben je, zum kotsen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Dikke_Douwe007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan niet beter, zou je zeggen!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
TS heeft het voor elkaar. Hij speelt wat met zijn zoontje, stofzuigt eens in de maand, doet de afwas, drinkt bier in de kroeg met zijn maten en neukt zijn vriendin eens per week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |