abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2015 @ 10:14:41 #101
236046 NotYou
tigerblood
pi_150452199
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

whut?

Ik moet maar gaan slapen, er zijn hier meer zonder gezond verstand. 'We hebben niet genoeg geld, maar ik mag een deel van wat we hebben in de kroeg opzuipen want we hebben geen krediet, schatje'
Volgens mij mis je mijn punt een beetje. Er zijn enorm veel mensen die er financieel een veel grotere puinhoop van maken en daar vervolgens niet op aangekeken worden, die sterker nog, op tv dan gaan jammeren dat zij verkeerd voorgelicht zijn, slachtoffers, terwijl ze willens en wetens overeenkomsten zijn aangegaan die zij niet begrepen/kenden. (En daarmee ook hun voordeel hebben gedaan, jarenlang)

Daar kots ik op.

Een jongen van 22 die naast het verzorgen van zijn jonge kind en bijna altijd thuis zijn - vast niet omdat hij dat zo leuk vindt - twee uurtjes in de week zijn vrienden wil zien in een kroeg? Nee. Daar lijkt mij nou oprecht helemaal niets mis mee. :W

En dat hij geen werk heeft? Daarin is hij met de huidige stand van zaken op de arbeidsmarkt bepaald niet de enige. Lijkt me ook niet dat hij daar blij mee is. :W
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 maart 2015 @ 10:15:05 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150452210
quote:
15s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Twee keer twee biertjes per week kan al niet? Een uurtje met vrienden. Ben 't er overigens wel mee eens dat je met die prijzen in de horeca tegenwoordig beter bij iemand thuis kunt gaan zitten, zeker als je krap bij kas zit maar kom op zeg. :')
Als je maandelijks al te kort komt is een biertje al te veel.
Het is een luxe waar je ook zonder kunt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 maart 2015 @ 10:16:22 #103
236046 NotYou
tigerblood
pi_150452233
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je maandelijks al te kort komt is een biertje al te veel.
Het is een luxe waar je ook zonder kunt.
Ontspanning en sociale contacten wanneer je anders altijd thuiszit en geen werk hebt, amper de deur uitkomt? 2 uurtjes per week. Wat een luxe inderdaad. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_150452252
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef NotYou het volgende:
Ontspanning en sociale contacten wanneer je anders altijd thuiszit en geen werk hebt, amper de deur uitkomt? 2 uurtjes per week. Wat een luxe inderdaad. _O-
Als je geld tekort komt, is bier drinken in de kroeg een luxe.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 10:17:39 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150452257
quote:

[..]

Nee, op de pof leven van zn vriendin, elke maand te kort komen en helemaal niets doen om daar wat aan te veranderen, maar zelfs nog meer uitgeven van het geld waar hij niks voor doet, daar is wel wat mis mee.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 maart 2015 @ 10:17:55 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150452263
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij mis je mijn punt een beetje. Er zijn enorm veel mensen die er financieel een veel grotere puinhoop van maken en daar vervolgens niet op aangekeken worden, die sterker nog, op tv dan gaan jammeren dat zij verkeerd voorgelicht zijn, slachtoffers, terwijl ze willens en wetens overeenkomsten zijn aangegaan die zij niet begrepen/kenden. (En daarmee ook hun voordeel hebben gedaan, jarenlang)

Daar kots ik op.

Een jongen van 22 die naast het verzorgen van zijn jonge kind en bijna altijd thuis zijn - vast niet omdat hij dat zo leuk vindt - twee uurtjes in de week zijn vrienden wil zien in een kroeg? Nee. Daar lijkt mij nou oprecht helemaal niets mis mee. :W

En dat hij geen werk heeft? Daarin is hij met de huidige stand van zaken op de arbeidsmarkt bepaald niet de enige. Lijkt me ook niet dat hij daar blij mee is. :W
Niet twee uurtjes in de week. Twee tot drie keer twee uurtjes in de week.

En verder kun je natuurlijk allerlei gedrag wel goedpraten door het te vergelijken met iets wat erger is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150452284
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:05 schreef Fera het volgende:
Maar als je krap bij kas zit zul je de leuke dingen toch als eerst moeten opgeven om geld te besparen.
En je dan afvragen waarom vrouwen een bepaald imago hebben...

Het gaat natuurlijk erom dat TS zijn eigen pleziertje niet nog verder beperkt om de financiele tekorten te dichten, terwijl ze nu al 6 maanden een kind hebben om voor te zorgen. Een kind wat automatisch prioriteit zou moeten hebben, zeker in de ogen van zijn vriendin.

TS mag heus nog wel lol hebben en het zou TS sieren als hij zelf ook even kan bedenken wat er voor minder tot geen kosten zou kunnen. Andere insteek dus...
  maandag 9 maart 2015 @ 10:19:20 #108
236046 NotYou
tigerblood
pi_150452293
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, op de pof leven van zn vriendin, elke maand te kort komen en helemaal niets doen om daar wat aan te veranderen, maar zelfs nog meer uitgeven van het geld waar hij niks voor doet, daar is wel wat mis mee.
Op de pof leven van zn vriendin? Wat denk je dat op de markt gangbaar zou zijn voor opvang van haar kind zolang als TS doet? Misschien moet hij die uren of iig de helft daarvan dan maar eens gaan factureren. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_150452341
Wat ze bedoelt te zeggen is dat je een loser bent en dat zij het niet lang meer gaat accepteren.
pi_150452350
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef Scary_Mary het volgende:
TS mag heus nog wel lol hebben en het zou TS sieren als hij zelf ook even kan bedenken wat er voor minder tot geen kosten zou kunnen. Andere insteek dus...
Precies. TS kan ook met zijn maten ergens thuis gaan zitten met een krat pils die ze gezamenlijk kopen. Ik kan me zelfs nog wel voorstellen dat, als zijn maten weten van de financiële situatie in huize TS, deze maten af en toe tegen TS zeggen "joh, wij betalen dit kratje wel. Volgende keer mag je weer meebetalen".
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:23:34 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150452377
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef NotYou het volgende:

Op de pof leven van zn vriendin? Wat denk je dat op de markt gangbaar zou zijn voor opvang van haar kind zolang als TS doet? Misschien moet hij die uren of iig de helft daarvan dan maar eens gaan factureren. :W
Haar kind? Hun kind.
Verder vind ik er niets mis mee dat TS af en toe de kroeg induikt met vrienden. Drie keer in de week is in de huidige situatie imo wel iets te veel van het goede.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150452402
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Precies. TS kan ook met zijn maten ergens thuis gaan zitten met een krat pils die ze gezamenlijk kopen. Ik kan me zelfs nog wel voorstellen dat, als zijn maten weten van de financiële situatie in huize TS, deze maten af en toe tegen TS zeggen "joh, wij betalen dit kratje wel. Volgende keer mag je weer meebetalen".
Over eergevoel gesproken :')

Snap je punt wel hoor, maar je moet niet verwachten van je vrienden dat ze shit voor je gaan betalen omdat je zielig bent. Als het gebeurt, mooi mee genomen voor een keertje, maar het is geen structurele oplossing en vast ook niet goed voor TS zijn toch al niet senange gevoel in deze situatie.
pi_150452403
quote:

[..]

Wat een rare denkwijze heb jij. Het is net zo goed zijn kind.
pi_150452413
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Over eergevoel gesproken :')

Snap je punt wel hoor, maar je moet niet verwachten van je vrienden dat ze shit voor je gaan betalen omdat je zielig bent. Als het gebeurt, mooi mee genomen voor een keertje, maar het is geen structurele oplossing en vast ook niet goed voor TS zijn toch al niet senange gevoel in deze situatie.
Dat zeg ik dan ook niet.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 10:28:12 #115
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150452459
quote:

[..]

Welja, want dat kind heeft ie niet mede zelf op de wereld gezet en verantwoording voor te nemen. Godzijdank dat ik deze mentaliteit of geld issues niet heb zeg :W
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 maart 2015 @ 10:29:05 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150452478
quote:

[..]

Wat dan? In de schulden gaan omdat je perse bier moet drinken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 maart 2015 @ 10:30:12 #117
236046 NotYou
tigerblood
pi_150452515
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:24 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat een rare denkwijze heb jij. Het is net zo goed zijn kind.
Dus wanneer een man kostwinnaar zou zijn en zijn vrouw thuis zou blijven voor het kind en het huishouden dan zou zij "bij hem op de pof leven" en zou zij om iedere cent van zijn geld moeten vragen? _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_150452529
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:29 schreef snakelady het volgende:
"Sorry Jantje, je moet het nog even met deze broek, die te klein is, doen. Papa's bier is belangrijker."
  maandag 9 maart 2015 @ 10:31:30 #119
236046 NotYou
tigerblood
pi_150452551
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welja, want dat kind heeft ie niet mede zelf op de wereld gezet en verantwoording voor te nemen. Godzijdank dat ik deze mentaliteit of geld issues niet heb zeg :W
God, wat ben jij een kutkneus zeg.

"Money makes the world go round"
"Breitling"
"CoolGuy" :') _O-
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 maart 2015 @ 10:32:18 #120
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150452573
quote:

[..]

Haar kind? Het is net zo goed zijn kind.
Dat hij thuisblijfvader is is niks mis mee, maar maandelijks komen ze nu te kort dus ergens moet er bezuinigd gaan worden, 3x in de week voor twee uur lang pils drinken in de kroeg lijkt mij er daar een van.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:32:35 #121
236046 NotYou
tigerblood
pi_150452582
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Gewoon een rijke buitenlandse zoeken die wel zorg wil dragen. :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_150452584
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

God, wat ben jij een kutkneus zeg.

"Money makes the world go round"
"Breitling"
"CoolGuy" :') _O-
Okee, nu begin je te trollen.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:32:58 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150452591
NotYou. :') _O- :W

Dat was het wel zo'n beetje.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:33:26 #124
236046 NotYou
tigerblood
pi_150452603
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:32 schreef Lienekien het volgende:
NotYou. :') _O- :W

Dat was het wel zo'n beetje.
Kusje aan Henk en de kids. :*
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 maart 2015 @ 10:34:19 #125
236046 NotYou