Tja, een goed werkende app maar dan voor Windows Phone met pushberichten daar heb ik ook wel maximaal 10 euro voor over. Voor de gewone emails van nieuwe projecten ben ik tevreden met de service van u met dat dingetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik denk dat je >90% van je aanmeldingen kwijt bent zodra je een betaalde service gaat aanbieden.
Maak er een iPhone app van die met pushberichten komt en die mijn actieve projecten in een mooi overzichtje met graphics toont, en ik ben best bereid er eenmalig een paar euro voor te betalen.
eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:39 schreef bleyenburg het volgende:
Ik ben niet zo positief over de nabije toekomst.
Als een drama project als Vitadent met 5S en BB vol gaat komen tegen 6% is dat echt geen plus hoor.
Er komt te veel geld dat érgens naartoe moet.
Crowdfund bubble in de maak.....
Betaalreferentie?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef JortK het volgende:
Iemand die nog een keer durft om uit te leggen hoe de GeldvoorElkaar betaalreferentie is opgebouwd?
Het betalingskenmerk is één lang cijfer, maar moet je als volgt lezen:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef JortK het volgende:
Iemand die nog een keer durft om uit te leggen hoe de GeldvoorElkaar betaalreferentie is opgebouwd?
Het lijkt me handig/verstandig om, naast de conversie, ook altijd de originele brondata op te slaan (de gve-rating).quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Die conversie doe ik om het vergelijkbaar te maken met de A+/A/A-/B+/B/B-/C+/C/C- rating van KOM.
Overigens denk ik er ook over een vergoeding te vragen voor gvemailer, wat vinden jullie een redelijk bedrag?
Zijn er mensen die interesse hebben in portfolio management (over meerdere CF platforms)?
Ik denk hetzelfde wat nu bij andere financiële producten het geval is. Standaard vragenlijst waar je afgeraden wordt meer risico te nemen dat wat de overheid goed voor je acht. Ik heb ook 26x akkoord moeten geven dat ik mijn pensioen zelf wil alloceren tussen fondsen bij de Aegon.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:32 schreef eenjongen... het volgende:
Ik zit voor een schoolopdracht naar het AFM rapport te kijken. Maar er staat niet letterlijk dat de grenzen van ¤20.000,- en ¤40.000,- zullen verdwijnen, maar dat er een 'passendheidstoets' moet worden ingevoerd gericht op de geldgevers die het mogelijk zou maken om boven deze gestelde normen te kunnen investeren.
Dit komt ook voor in de brief die minister Dijsselbloem, na aanleiding van het rapport, naar de kamer heeft gestuurd.
Ik ben vrij benieuwd wat voor een toets dat dan moet worden.
Aah, nog nooit meegemaakt. Maar je denkt dus meer adviserend dan dwingend?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:35 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde wat nu bij andere financiële producten het geval is. Standaard vragenlijst waar je afgeraden wordt meer risico te nemen dat wat de overheid goed voor je acht. Ik heb ook 26x akkoord moeten geven dat ik mijn pensioen zelf wil alloceren tussen fondsen bij de Aegon.
Ik denk het wel. Zo werkt het nu ook bij alle brokers, pensioenuitvoerders etc. Google is overigens your friend, genoeg voorbeelden voorhanden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:39 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Aah, nog nooit meegemaakt. Maar je denkt dus meer adviserend dan dwingend?
Ctrl-F5 deed bij mij the trick.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef bleyenburg het volgende:
Lay-out GvE nog steeds problematisch bij mij.
Iemand hier ook nog?
Nee, ik zie niets bijzonders op dit moment, ik gebruik firefox.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef bleyenburg het volgende:
Lay-out GvE nog steeds problematisch bij mij.
Iemand hier ook nog?
#oplosmodus aan mail GVE even dat het aan de cache ligt en dat een harde refresh de oplossing is.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef bleyenburg het volgende:
#zeurmodus aan: Beetje jammer dat dit via een forum opgelost moet worden terwijl vanuit GvE een oorverdovende stilte komt na diverse telefoontjes en email.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |