Ze lijkt een hoer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet ervan houden denk ik, miley.
Ze gaat wel ver denk ik, heeft ze veel kinderen als fans?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Ik ken alleen wrecking ball. Niet mijn dingquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze gaat wel ver denk ik, heeft ze veel kinderen als fans?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
Zie bij oudere foto's dat ze daar veel kleiner zijn. En de tepels groter.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zijn niet haar tieten denk ik.
Tja, maakt niet uit. Ik vind het echt ordinair. Nee ordinair is niet het woord,...gewoon vies. Bah!quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zijn niet haar tieten denk ik.
Dan kijkt ze naar de bankrekening en komt niet meer bij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:17 schreef MariMiep het volgende:
Dat kind krijgt zo'n spijt als ze ooit ontnuchtert....
Ik ook, ik geloof wel dat het artistiekheid is bij haar. Leuk mens ook wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:34 schreef Copycat het volgende:
Miley is gewoon enorm arty.
Ik blijf het over the top, maar leuk vinden.
quote:Op zondag 22 november 2015 01:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook, ik geloof wel dat het artistiekheid is bij haar. Leuk mens ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |