SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk altijd dat er wat met m'n tv isquote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat meestal wel goed scheiden hoor.
Alleen is deze wedstrijd echt heel erg kut
En dan moet je ook nog eens naar Leo Driessen luisteren na Sierd de Vos.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat meestal wel goed scheiden hoor.
Alleen is deze wedstrijd echt heel erg kut
Je moet het gewoon zien als een andere tak van sport.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat er wat met m'n tv is
Hopelijk Sierd weer bij de EL wedstrijd van Ajax komende week.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog eens naar Leo Driessen luisteren na Sierd de Vos.
ja jeugdvoetbal, zoals ik naar mijn zoons keekquote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien als een andere tak van sport.
Dan zou hij een van de weinige zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Sked het volgende:
El Ghazi in de spits. Leest Frank mijn posts ofzo?
Ik vrees het wel, en straks zal Theo Reitsma wel komen bij Utrecht - AZ.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Sierd weer bij de EL wedstrijd van Ajax komende week.
Zal wel niet, en zal weer zure Leo worden
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven en Zivkovic in de warming-up.
Was het lekker?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, ik heb vanochtend magere kwark op
De leukste comeback tijdens Ajax - Excelsior. Het niveau hier is dramatisch dus gelukkig dat je er weer bentquote:
Nagenoeg alle spelers van Ajax zijn fucking slecht. Sander Fischer zou de beste verdediger in die ploeg zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Boilesen is zo fucking slecht, dat is echt niet meer normaal.
Dat is vaak nog wel leukquote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jeugdvoetbal, zoals ik naar mijn zoons keek
Dat sla ik overquote:Op zondag 8 maart 2015 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vrees het wel, en straks zal Theo Reitsma wel komen bij Utrecht - AZ.
Mwah, Dat moment waarbij Higler vlak voor rust een vrije trap gaf, had V Weert door kunnen lopen.quote:
idd, andere users schakelen net pas in en roepen dat ze op davy reageren.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Dat moment waarbij Higler vlak voor rust een vrije trap gaf, had V Weert door kunnen lopen.
Kans wel, maar Botaka had in de eerste helft een vrij aardige mogelijkheid en Van Weert stond 1 op 1 met Cillessen, tot Higler om onverklaarbare reden besloot dat een vrije trap toch iets kansrijker was voor Excelsior.quote:
Dan had je gezien dat ajax eerder is ontsnaptquote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je niet op FOK zit kijk je niet.
Tering wat een dom varken ben jij zeg.
Niet waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan had je gezien dat ajax eerder is ontsnapt
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je niet op FOK zit kijk je niet.
Hey internethelden, doe eens een beetje gezellig op deze mooie zondag.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan had je gezien dat ajax eerder is ontsnapt
HIJ BEGON!!quote:Op zondag 8 maart 2015 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Hey internethelden, doe eens een beetje gezellig op deze mooie zondag.
Het valt met geen pen te beschrijven hoe slecht Ajax momenteel is. Het is eigenlijk niet eens leuk meer, deze club is zo diep afgegleden, ongelooflijk.quote:
Zo laten wij onze liefde aan elkaar zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Hey internethelden, doe eens een beetje gezellig op deze mooie zondag.
jouwquote:Op zondag 8 maart 2015 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
ontkend![]()
Tering wat ben jij een dom varken zeg.
Onmwat?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijkbaar mis ik niet veel. Onmeunig lekker weertje
Amateur, je moet zeggen dat je toetsenbord de 'e' van ontkende niet pakte.quote:
En wat betekent dat woord?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ommeunig, Lezen, ommeunige trekstok.
Het kan ook een tablet zijn. Of een Samsung Galaxy Note.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit iemand in het stadion met zijn laptop.
Zou het een FOK!er zijn?
Nee, Moisander.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van der Hoorn er dan in
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Een matchfixerquote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het een FOK!er zijn?
*FOK!kerquote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het een FOK!er zijn?
Gewoon FM spelen tochquote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het een FOK!er zijn?
Een laptopeuropeaan.quote:
Ik zie liever Robben op die plek.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou Botaka graag bij PSV zien in plaats van Narsingh.
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Dat zeg ik al maanden. Uitstekende speler.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekend gaat me wat ver, maar hij heeft de kwaliteiten van Narsingh + een beetje. Technisch in orde, redelijk balvast.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik al maanden. Uitstekende speler.
Speciaal voor jou deze mrstylo actie.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:49 schreef GGMM het volgende:
Zivkovic gaat scoren vandaag.
Markeer mijn woorden.
Zo, jij bent snel.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze mrstylo actie.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze mrstylo actie.
[ afbeelding ]
Stel, het blijft inderdaad 0-0 en Ajax verliest volgende week van Heerenveen; kan PSV dan kampioen worden in de Kuip? Jij bent nogal de expert in dit soort dingen.quote:
Ik moest de bedenker van deze actie even eren, anders zou ik net doen of ik het zelf bedacht heb en dat zou een beetje zielig zijn.quote:
Zou ik ook zeggen als ik zo dom over kwam.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest de bedenker van deze actie even eren, anders zou ik net doen of ik het zelf bedacht heb en dat zou een beetje zielig zijn.
Nee, dit kan, volgens mij, thuis tegen PEC Zwolle op een vrijdag gerealiseerd worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stel, het blijft inderdaad 0-0 en Ajax verliest volgende week van Heerenveen; kan PSV dan kampioen worden in de Kuip? Jij bent nogal de expert in dit soort dingen.
Op een vrijdag kampioen worden zou dit treurige seizoen wel ondertekenen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit kan, volgens mij, thuis tegen PEC Zwolle op een vrijdag gerealiseerd worden.
*overkwamquote:Op zondag 8 maart 2015 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo dom over kwam.
Zonde.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet 18 punten voorsprong hebben om in De Kuip kampioen te worden
19, omdat KNVB er geen rekening mee houdt dat het doelsaldo beter isquote:Op zondag 8 maart 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het zo blijft is de strijd om de plekken 2 en 3 leuker om te volgen. Waar PSV kampioen wordt maakt me niks uit.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
ja kan wel...quote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stel, het blijft inderdaad 0-0 en Ajax verliest volgende week van Heerenveen; kan PSV dan kampioen worden in de Kuip? Jij bent nogal de expert in dit soort dingen.
Mits PSV geen punten morst en Ajax vandaag niet wint en van Hveen en ADO verliest.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
Excelsior staat met elf man in de 16 van Ajax. Speler van Excelsior gaat voor zichzelf. Logisch.
Gaat thuis tegen PEC of Heerenveen worden denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil zo graag kampioen worden in de Kuip, die mensen worden in dat geval helemaal gek.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat thuis tegen PEC of Heerenveen worden denk ik.
Hij mag ook wel eens een cursusje over looplijnen volgen.quote:
Dat gaat al niet meer gebeuren door vorige week.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wil zo graag kampioen worden in de Kuip, die mensen worden in dat geval helemaal gek.
ajax wint de europa leaguequote:Op zondag 8 maart 2015 16:00 schreef Tarado het volgende:
was het seizoen maar vast voorbij, dit drama voetbal en dan nergens meer voor spelen
Dat zou wel heel mooi zijn.quote:
Hun beste speler is geblesseerd volgens mij dus laten we het hopenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ooit misschien een keer, ronde verder zou moeten kunnen
Hoe kom je daar bij? Tegen Marseille was het ook de kwartfinale. In de tijd met Suarez en Sulejmani.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hun beste speler is geblesseerd volgens mij dus laten we het hopen
Voor het eerst een kwartfinale in 12 jaar dan
Nee dat was de 1/8e finalequote:Op zondag 8 maart 2015 16:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Tegen Marseille was het ook de kwartfinale. In de tijd met Suarez en Sulejmani.
Een schrale troost.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dag Nac. Mijn weekend toch nog een beetje goed
.
Zou te hoog zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou me verbazen als Boilesen niet een 3 krijgt van de rapporteur van de Telegraaf.
Ik word ook altijd een beetje blij als NAC verliest.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dag Nac. Mijn weekend toch nog een beetje goed
.
Trainer is ook een griezel ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik word ook altijd een beetje blij als NAC verliest.
Dat heeft bij mij minder met de club dan met de trainer te maken.
Je zou er maar voor uit Limburg zijn heen gekomenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is de meest droevige qua voetbalniveau in de Arena dit seizoen.
Nu staat er geen assist achter zijn naam. Die jongen heeft geen rendement. Wat een slechte speler.quote:
Ga lekker janken johquote:Op zondag 8 maart 2015 16:11 schreef TheSolution het volgende:
Wel knap dat Ajax zowel uit bij Excelsior als thuis tegen Excelsior pas heel laat en redelijk onterecht de wedstrijden wint.
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op zondag 8 maart 2015 16:11 schreef TheSolution het volgende:
Wel knap dat Ajax zowel uit bij Excelsior als thuis tegen Excelsior pas heel laat en redelijk onterecht de wedstrijden wint.
1-6quote:Op zondag 8 maart 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of 2-0. Of het blijft 1-0. Kan zomaar allemaal.
Alsof ze hem accepteren op die vikingbootquote:Op zondag 8 maart 2015 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Boilesen moeten ze per direct op een vikingboot terugsturen.
Hou maar op, het is toch gewoon belachelijk dat een club als Ajax pas net 1-0 maakt tegen Excelsiorquote:
lolquote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit weekend heeft vanaf positie 9 t/m 18 geen enkele club de winst gepakt
AZ moet nog in actie komen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds dit seizoen weet ik hoe jullie je hebben gevoeld de laatste tien jaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hou maar op, het is toch gewoon belachelijk dat een club als Ajax pas net 1-0 maakt tegen Excelsior
Het is nou ook niet zo dat Ajax serieuze kansen heeft gecreëerd. Excelsior ook niet, maar het is zo zwak dat beide gewoon geen goal hadden verdiend.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap dat het niet leuk is voor je, omdat het zo laat gebeurt. Maar niet zeggen dat het onterecht is.
Hahahaquote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker, gewoon die 25 miljoen van Memphis gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
El Ghazi is echt een baas trouwens.
Daar gaan davy en ik nog veel plezier aan beleven.
Davy wordt al snel gelukkig van elke andere buitenspeler nadat hij 90 minuten naar Luciano Narsingh heeft zitten kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
El Ghazi is echt een baas trouwens.
Daar gaan davy en ik nog veel plezier aan beleven.
Ajax had idd moeite mee om kansen te creëren, maar als er één club verdient te winnen is het Ajax. 'Zo onterecht' is het net.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is nou ook niet zo dat Ajax serieuze kansen heeft gecreëerd. Excelsior ook niet, maar het is zo zwak dat beide gewoon geen goal hadden verdiend.
Excelsior wil niet winnen?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorsprong is gewoon verdiend er was maar 1 ploeg die wilde winnen
Ik zie ze wel punten verspelen daar. Ze hebben daar altijd moeite.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gaan niet verliezen bij Utrecht
Ja, ik denk ook dat Excelsior vandaag liever zou verliezen dan winnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorsprong is gewoon verdiend er was maar 1 ploeg die wilde winnen
Ik hoop dat ze winnen en de 3e plek weten vast te houden.quote:
Net als Bazoer en Zivkovicquote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef Vermecelli het volgende:
El Ghazieindbaas
Weer een pareltje uit de eigen jeugd
was een quote van Cocu vorige weekquote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat Excelsior vandaag liever zou verliezen dan winnen.
Nee, alsjeblieft niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze winnen en de 3e plek weten vast te houden.
Haha ja he!!! hhahahahquote:Op zondag 8 maart 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ajax-vak was door het zonnetje ingedut en is wakker geschud na de 1-0 hoor.Toch wel de Ajax-factor, een slaapverwekkende wedstrijd spelen en toch in de laatste tien minuten de drie punten veilig stellen.
Zeker opgekocht door een megalomane Maleisiërquote:Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat het thuistenue van 'ASV Geel' blauw is.
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op zondag 8 maart 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ajax-vak was door het zonnetje ingedut en is wakker geschud na de 1-0 hoor.Toch wel de Ajax-factor, een slaapverwekkende wedstrijd spelen en toch in de laatste tien minuten de drie punten veilig stellen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
Rot op naar het PEC topic, walgelijke idiootquote:Op zondag 8 maart 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
beste keeper van de eredivisiequote:Op zondag 8 maart 2015 16:17 schreef leolinedance het volgende:
MOTM Cillessen, hij heeft zich een keer een hele wedstrijd normaal kunnen gedragen!
2e moet AZ ook weer niet worden, AZ in de Champions League lijkt me ook niet zo'n succes. 3e vind ik wel prima.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet.
Mocht AZ winnen in Arnhem, wat reëel is, en Ajax weinig verrassend punten verspeelt in Heerenveen, is het verschil weer 3 of 4 punten.
MOTM de televisiekijkers die niet in slaap zijn gevallenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:17 schreef leolinedance het volgende:
MOTM Cillessen, hij heeft zich een keer een hele wedstrijd normaal kunnen gedragen!
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
MOTM de televisiekijkers die niet in slaap zijn gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |