SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk altijd dat er wat met m'n tv isquote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat meestal wel goed scheiden hoor.
Alleen is deze wedstrijd echt heel erg kut
En dan moet je ook nog eens naar Leo Driessen luisteren na Sierd de Vos.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat meestal wel goed scheiden hoor.
Alleen is deze wedstrijd echt heel erg kut
Je moet het gewoon zien als een andere tak van sport.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat er wat met m'n tv is
Hopelijk Sierd weer bij de EL wedstrijd van Ajax komende week.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog eens naar Leo Driessen luisteren na Sierd de Vos.
ja jeugdvoetbal, zoals ik naar mijn zoons keekquote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien als een andere tak van sport.
Dan zou hij een van de weinige zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Sked het volgende:
El Ghazi in de spits. Leest Frank mijn posts ofzo?
Ik vrees het wel, en straks zal Theo Reitsma wel komen bij Utrecht - AZ.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Sierd weer bij de EL wedstrijd van Ajax komende week.
Zal wel niet, en zal weer zure Leo worden
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven en Zivkovic in de warming-up.
Was het lekker?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, ik heb vanochtend magere kwark op
De leukste comeback tijdens Ajax - Excelsior. Het niveau hier is dramatisch dus gelukkig dat je er weer bentquote:
Nagenoeg alle spelers van Ajax zijn fucking slecht. Sander Fischer zou de beste verdediger in die ploeg zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Boilesen is zo fucking slecht, dat is echt niet meer normaal.
Dat is vaak nog wel leukquote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jeugdvoetbal, zoals ik naar mijn zoons keek
Dat sla ik overquote:Op zondag 8 maart 2015 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vrees het wel, en straks zal Theo Reitsma wel komen bij Utrecht - AZ.
Mwah, Dat moment waarbij Higler vlak voor rust een vrije trap gaf, had V Weert door kunnen lopen.quote:
idd, andere users schakelen net pas in en roepen dat ze op davy reageren.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Dat moment waarbij Higler vlak voor rust een vrije trap gaf, had V Weert door kunnen lopen.
Kans wel, maar Botaka had in de eerste helft een vrij aardige mogelijkheid en Van Weert stond 1 op 1 met Cillessen, tot Higler om onverklaarbare reden besloot dat een vrije trap toch iets kansrijker was voor Excelsior.quote:
Dan had je gezien dat ajax eerder is ontsnaptquote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je niet op FOK zit kijk je niet.
Tering wat een dom varken ben jij zeg.
Niet waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan had je gezien dat ajax eerder is ontsnapt
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je niet op FOK zit kijk je niet.
Hey internethelden, doe eens een beetje gezellig op deze mooie zondag.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan had je gezien dat ajax eerder is ontsnapt
HIJ BEGON!!quote:Op zondag 8 maart 2015 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Hey internethelden, doe eens een beetje gezellig op deze mooie zondag.
Het valt met geen pen te beschrijven hoe slecht Ajax momenteel is. Het is eigenlijk niet eens leuk meer, deze club is zo diep afgegleden, ongelooflijk.quote:
Zo laten wij onze liefde aan elkaar zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Hey internethelden, doe eens een beetje gezellig op deze mooie zondag.
jouwquote:Op zondag 8 maart 2015 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
ontkend![]()
Tering wat ben jij een dom varken zeg.
Onmwat?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijkbaar mis ik niet veel. Onmeunig lekker weertje
Amateur, je moet zeggen dat je toetsenbord de 'e' van ontkende niet pakte.quote:
En wat betekent dat woord?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ommeunig, Lezen, ommeunige trekstok.
Het kan ook een tablet zijn. Of een Samsung Galaxy Note.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit iemand in het stadion met zijn laptop.
Zou het een FOK!er zijn?
Nee, Moisander.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van der Hoorn er dan in
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Een matchfixerquote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het een FOK!er zijn?
*FOK!kerquote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het een FOK!er zijn?
Gewoon FM spelen tochquote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het een FOK!er zijn?
Een laptopeuropeaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |