je hebt wel de tripo, is bijna even belangrijkquote:Op zondag 8 maart 2015 15:25 schreef housesoftheholy het volgende:
zo hard proberen om lapo te krijgen
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:25 schreef housesoftheholy het volgende:
zo hard proberen om lapo te krijgen
Maar vertel eens schatje. Wat is er allemaal aan de hand. Waarom zo emotioneel. Is er iets dat ik, of wij, of de community voor je kan doen?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Gekrijs van kinderen op de binnenplaats
nee ik ga een pua cursus voor vrouwen volgenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar vertel eens schatje. Wat is er allemaal aan de hand. Waarom zo emotioneel. Is er iets dat ik, of wij, of de community voor je kan doen?
Je hebt toch tieten?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik ga een pua cursus voor vrouwen volgen
ik zie dat je die post als hypocriet kan zien omdat ik ''kinderenquote:
Zo heb ik er inderdaad niet over nagedacht. Ik voel me flink gepwnd kan ik je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je die post als hypocriet kan zien omdat ik ''kinderen'' zeg, terwijl je me zelf een kind vindt. de mogelijkheid bestaat natuurlijk dat ik mezelf ook
vindt, wat dat geen hypocriete post maakt.
gvd wat kan jij krom lullenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je die post als hypocriet kan zien omdat ik ''kinderen'' zeg, terwijl je me zelf een kind vindt. de mogelijkheid bestaat natuurlijk dat ik mezelf ook
vindt, wat dat geen hypocriete post maakt.
ik kijk uit naar onze volgende discussie.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heb ik er inderdaad niet over nagedacht. Ik voel me flink gepwnd kan ik je zeggen.
mijn lul is zo recht als maar kan zijnquote:
Dat werkt hoor. Mannen hebben geen instant lichamelijk voordeel als het gaat om oppikken. Als vrouwen vervolgens dat soort cursussen gaan doen en alle truukjes van de mannen leren, hebben wij niets meer en sterft de mensheid uit. Dank je wel hoth, dank je wel.quote:
Lijkt me prima als de mensheid uitsterft. Waarom niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat werkt hoor. Mannen hebben geen instant lichamelijk voordeel als het gaat om oppikken. Als vrouwen vervolgens dat soort cursussen gaan doen en alle truukjes van de mannen leren, hebben wij niets meer en sterft de mensheid uit. Dank je wel hoth, dank je wel.
omdat we dan dood zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt me prima als de mensheid uitsterft. Waarom niet?
dan zou het smeltenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als we sneeuw konden krijgen met deze temperatuur?
Lekker hele ochtend buiten geweest.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt waar? dan zal ik even het raam open doen
quote:
Damn.quote:
maar wat als we sneeuw konden krijgen met deze temperatuur... zonder dat het ging smelten!?quote:
toen lag ik nog te slapen helaasquote:
Kan niet. Gelukkigquote:Op zondag 8 maart 2015 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als we sneeuw konden krijgen met deze temperatuur... zonder dat het ging smelten!?
Ik stond 8 uur opquote:[..]
toen lag ik nog te slapen helaas
maar wat als het wel kon? werk met me mee, mensen.quote:
pfft veels te vroeg voor op een zondagquote:
pff toen sliep ik netquote:Op zondag 8 maart 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan niet. Gelukkig
[..]
Ik stond 8 uur op
Wel eens gehad in Oostenrijk dat er nog een klein hoopje sneeuw lag in de bergen terwijl het relatief mooi weer was.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als het wel kon? werk met me mee, mensen.
's Ochtends ben ik het meest productiefquote:[..]
pfft veels te vroeg voor op een zondag
Ik ging redelijk vroeg slapen, uur of 2.quote:
het is mogelijkquote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als het wel kon? werk met me mee, mensen.
Waar kunnen we uit opmaken dat het daar boven 0 graden Celsius is?quote:
niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar kunnen we uit opmaken dat het daar boven 0 graden Celsius is?
quote:
waar kunnen we uit opmaken dat het daar onder 0 graden Celsius is? behalve de sneeuw natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar kunnen we uit opmaken dat het daar boven 0 graden Celsius is?
ik wist niet dat je het zo goed zou vinden maar bedanktquote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef remi1986 het volgende:
gvd Hermann, dat is nou eens een goeie vraag
sneeuwhater gespot.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
Gelukkig is de kans klein dat er nog sneeuw komt
in de gehele toekomst niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
Gelukkig is de kans klein dat er nog sneeuw komt
Zie je die blauwe gloed onder in het midden van de foto? Dat is de weerkaatsing van zonlicht op ijskristallen. Wat weten we van ijskristallen? Ze vormen zich in een atmosfeer waar het onder de 0 graden Celsius is.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
waar kunnen we uit opmaken dat het daar onder 0 graden Celsius is? behalve de sneeuw natuurlijk
net zaad jaquote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Gridlok het volgende:
1 dag sneeuw is leuk, dag erna is alles goor.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Gridlok het volgende:
1 dag sneeuw is leuk, dag erna is alles goor.
godverdomme, voederbietelquote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie je die blauwe gloed onder in het midden van de foto? Dat is de weerkaatsing van zonlicht op ijskristallen. Wat weten we van ijskristallen? Ze vormen zich in een atmosfeer waar het onder de 0 graden Celsius is.
Voor nuquote:
ja in Nederland wel, maar in Oostenrijk niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met sneeuw is de lol er meestal na één of twee dagen wel af.
Oostenrijk in de zomerquote:Op zondag 8 maart 2015 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja in Nederland wel, maar in Oostenrijk niet.
sneeuw in Oostenrijk
Ben te allochtoon voor wintersport.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja in Nederland wel, maar in Oostenrijk niet.
sneeuw in Oostenrijk
rot dan maar op naar je eigen zandbakquote:Op zondag 8 maart 2015 16:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben te allochtoon voor wintersport.
Ik hoor jou daar vaker over maar je komt toch ook wel een buiten toch?quote:
Natuur > Netflixquote:
even het vitamine d tekort opkrikkenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
rot dan maar op naar je eigen zandbak![]()
haha ja, hij had een schaap opgegeten toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
hee Hermann, wil je je wolf weer ophalen hier? Heel Drenthe op zijn kop
heb jij daar ook last van?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
even het vitamine d tekort opkrikken
ja hoor, 3 weken geleden nog naar buiten geweest om een doos frikandellen uit de vriezer in de schuur te halenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoor jou daar vaker over maar je komt toch ook wel een buiten toch?
ik snap de relevantie van deze gif ten opzichte van de gequote post totaal niet.quote:
ja kloptquote:Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
haha ja, hij had een schaap opgegeten toch?
net gekeken, al mijn wolven zijn er nogquote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
hee Hermann, wil je je wolf weer ophalen hier? Heel Drenthe op zijn kop
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap de relevantie van deze gif ten opzichte van de gequote post totaal niet.
ik slik vitamine D pillen daarvoor, helpt echtquote:Op zondag 8 maart 2015 16:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, zoals 5 op de 10 niet-Westerse allochtonen
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wist niet dat het weer gevatte gifjes tijd was, sorry. hier is mijn gevatte gif:
[ afbeelding ]
shit, dit is best een goeie. ik ben zo terug, het gaat wat tijd kosten om een goede comeback gif te vinden.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shit, dit is best een goeie. ik ben zo terug, het gaat wat tijd kosten om een goede comeback gif te vinden.
ik had een perfecte gevonden totdat je déze gif postte. nu gaat het nog meer tijd kosten. aub wat meer geduld.quote:
nog steeds niet gevonden?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had een perfecte gevonden totdat je déze gif postte. nu gaat het nog meer tijd kosten. aub wat meer geduld.
technisch gezien ben ik nooit begonnen met zoekenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nog steeds niet gevonden?
[ afbeelding ]
sorry man :squote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef remi1986 het volgende:
ja gvd hermann, wij allemaal in spanning afwachten
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
technisch gezien ben ik nooit begonnen met zoeken
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
technisch gezien ben ik nooit begonnen met zoeken
Ow?quote:
maar niet zoals vandaagquote:
Ja hé. That feelingquote:
67 :squote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
geef toe, we zijn eigenlijk mannen van 43.
of gewoon iedere dag zonder jas binnenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef deadprez het volgende:
eindelijk weer eens zonder jas naar buiten
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon iedere dag zonder jas binnen
LET THE GAMES BEGIN!quote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
is deze die ik binnen 10 seconden heb gevonden goed genoeg?
[ afbeelding ]
was 17 graden hier, 10 graden erbij is weer een beetje teveel van het goedequote:Op zondag 8 maart 2015 16:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja het is nog net iets te koud om dit altijd te hebben hoor. Mag nog wel 10 graden bij
godverdomme Hermann, doe je nou mee of niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme SE ik zit GTA V te spelen
naja 7-8 dan .. gvd Prez, niet zo moeilijk doen, ik ben brakquote:Op zondag 8 maart 2015 16:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
was 17 graden hier, 10 graden erbij is weer een beetje teveel van het goede
hehehquote:Op zondag 8 maart 2015 16:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja 7-8 dan .. gvd Prez, niet zo moeilijk doen, ik ben brak
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
godverdomme Hermann, doe je nou mee of niet?
30 gradenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja het is nog net iets te koud om dit altijd te hebben hoor. Mag nog wel 10 graden bij
Owquote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
is goed
http://www.haxball.com/?r(...)0b265ac477292a1be96e
Naar buiten gaann.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef deadprez het volgende:
eindelijk weer eens zonder jas naar buiten
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nigga fok you nigfa I fuck you in the azs
ik wel, SE nietquote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
¿¿¿ Zijn jullie allemaal swifties ????
ik kon geen goeie comeback gif vindenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent in strijd met mij, niet met hem
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik kon geen goeie comeback gif vinden
Zou troostenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann, je hebt gewonnen.
[ afbeelding ]
hoi der mangquote:
Reken maar, kanjerquote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop het niet, dan heeft eend112 een van mijn lichaamsdelen gezien in de DM
De struggles van een puberrelatiequote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
R&P / Ze mag niet bij mij logeren / Ik bij haar
Goed verhaal van BB.
Wel sick hoe je eerst naar links beweegt en vervolgens plots naar rechts geteleporteerd wordt idd.quote:
wow hoe leer je die movequote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel sick hoe je eerst naar links beweegt en vervolgens plots naar rechts geteleporteerd wordt idd.
Kan ik me echt niet voorstellen, je ping was gewoon normaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel sick hoe je eerst naar links beweegt en vervolgens plots naar rechts geteleporteerd wordt idd.
de smoesjesmachine draait weer overuren zo te zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
awkward...quote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop het niet, dan heeft eend112 een van mijn lichaamsdelen gezien in de DM
topic killerquote:
Niet mijn schuld dit keer.quote:
wat voor recordquote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef deadprez het volgende:
doen jullie mee met de poging om het record te verbreken vanavond?
zo snel mogelijk een topic volpostenquote:
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef deadprez het volgende:
welk record?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef deadprez het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging #2
hehequote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik blijf niet bezig stelletje flikkers
waarmee?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik blijf niet bezig stelletje flikkers
ehehehquote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
22:15 ddos aanval, puur om te stangen
kun je beter 22:00 doen slimmerikquote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Had je maar geen PVV'er moeten zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:10 schreef eend112 het volgende:
GC / Turken op FOK! #1336 WEEKEND
Jullie hebben mijn back wel toch.
Denk je dat ik een PVV'er benquote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Had je maar geen PVV'er moeten zijn.
Wel een beetje een PVV post.quote:
zeker, mattiequote:Op zondag 8 maart 2015 17:10 schreef eend112 het volgende:
GC / Turken op FOK! #1336 WEEKEND
Jullie hebben mijn back wel toch.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
een topic heeft 301 posts
de record is 105 sec
dat is dus 2,86 post per seconde
dat moet verbroken worden jonges
ik ben je hond nietquote:Op zondag 8 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
deadprez post deze reactie in dat topic
[..]
Ja jij vindt alles PVV en tokkie.quote:
eend is toch geen mocro of welquote:Op zondag 8 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fuck de turken
fuck de mocros
minder minder minder
mocro pride world widequote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
dp wel, dat is de enige mocro die ik hier ken
dp is mocro en geen moslim?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
Iedere Marokkaan is moslim?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dp is mocro en geen moslim?
wat is deze
Dp is een roomblanke limburger manquote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
brabanderquote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dp is een roomblanke limburger man
dat je iedere dag een blok kaas op je hoofd balanceert wilt niet zeggen dat je ineens blank bentquote:
Mwah zeg 99%quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je iedere dag een blok kaas op je hoofd balanceert wilt niet zeggen dat je ineens blank bent
goeie grapquote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dp is een roomblanke limburger man
Nee ben ariërquote:
Betekent niet dat het ook praktiserende moslims zijn hè. En denk dat het onder de Marokkanen in Nederland sws een stuk minder is.quote:
Helemaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat onder de rivieren
klopt, vooral de aids in Nederland zijn niet praktiserendquote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betekent niet dat het ook praktiserende moslims zijn hè. En denk dat het onder de Marokkanen in Nederland sws een stuk minder is.
Beter schoppen hun moeders ze wat vaker naar de moskee om manieren te leren.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, vooral de aids in Nederland zijn niet praktiserend
dat mag je niet zeggenquote:
Nee. Denk wel bij een moskeequote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn moslims eigenlijk ook ingeschreven bij de kerk, net als katholieken?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
waarquote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n bedreiging?
lage SES hequote:Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter schoppen hun moeders ze wat vaker naar de moskee om manieren te leren.
alleen de jihadistenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
heb al tr gemachtquote:Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gvd haal weg dan voor de modjes komen
wat is SES?quote:
http://vocaroo.com/i/s0afqaKcDovaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ohquote:
straight edge is voor hommosquote:
Kt zegt niks denk ik, anders heeft hij een erg vrouwelijke stem.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan niet luisteren, wat zeg je?
Weet ik veel man ik heb het ook niet gemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom draagt de arabier de turkse vlag
racistquote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
scherpquote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
slaat nergens op, een turk is geen arabierquote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Weet ik veel man ik heb het ook niet gemaakt.
Zal wel door een Amerikaan gemaakt zijn, vrijwel alles dat buiten de VS ligt is een Arabier voor hun.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
slaat nergens op, een turk is geen arabier
En Holland is de hoofdstad van Amsterdam.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal wel door een Amerikaan gemaakt zijn, vrijwel alles dat buiten de VS ligt is een Arabier voor hun.
HZAW is niet de meest slimme hier geloof ik he? Klokkijken lukt niet, luisteren lukt niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
Kt zegt niks denk ik, anders heeft hij een erg vrouwelijke stem.
nee dp dat klopt niet, het is andersomquote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
En Holland is de hoofdstad van Amsterdam.
Ahahaha nee man egt dom 😂quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
En Holland is de hoofdstad van Amsterdam.
ahjoh die hypocrieten zijn het schoothondje van de VSquote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef eend112 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)orteur-geworden.html
kijk hoe gevaarlijk dan die arabiers
gelukkig heb ik een bunker in de tuin.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef eend112 het volgende:
Eerder andersom. Als SA de oliekraan dichtdraait heeft Amerika een probleemquote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ahjoh die hypocrieten zijn het schoothondje van de VS
En wij maar snijden in defensiequote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef eend112 het volgende:
We hoeven niet bang te zijn aldus Ivo Opsteltenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wij maar snijden in defensie
denk eerder aan mutualismequote:Op zondag 8 maart 2015 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder andersom. Als SA de oliekraan dichtdraait heeft Amerika een probleem
De VS heeft een aardige voorraad hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder andersom. Als SA de oliekraan dichtdraait heeft Amerika een probleem
Ivo fucking Opsteltenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hoeven niet bang te zijn aldus Ivo Opstelten
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
hij heeft wel een charismatische uitstraling.
Oh ja eend met bamiquote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je dat ik even naar de afhaalchinees ga en het eten bij je langs breng?
Wow pleit je nou voor genocidequote:Op zondag 8 maart 2015 17:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou een limiet aan leeftijd moeten zitten in de overheid.
Lang niet genoeg om zelfsupporting te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
De VS heeft een aardige voorraad hoor.
hehequote:Op zondag 8 maart 2015 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
HZAW is niet de meest slimme hier geloof ik he? Klokkijken lukt niet, luisteren lukt niet.![]()
Lukt het jullie een beetje omdat soort "speciale" gevallen fatsoenlijk te handelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |