dan zou het smeltenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als we sneeuw konden krijgen met deze temperatuur?
Lekker hele ochtend buiten geweest.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt waar? dan zal ik even het raam open doen
quote:
Damn.quote:
maar wat als we sneeuw konden krijgen met deze temperatuur... zonder dat het ging smelten!?quote:
toen lag ik nog te slapen helaasquote:
Kan niet. Gelukkigquote:Op zondag 8 maart 2015 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als we sneeuw konden krijgen met deze temperatuur... zonder dat het ging smelten!?
Ik stond 8 uur opquote:[..]
toen lag ik nog te slapen helaas
maar wat als het wel kon? werk met me mee, mensen.quote:
pfft veels te vroeg voor op een zondagquote:
pff toen sliep ik netquote:Op zondag 8 maart 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan niet. Gelukkig
[..]
Ik stond 8 uur op
Wel eens gehad in Oostenrijk dat er nog een klein hoopje sneeuw lag in de bergen terwijl het relatief mooi weer was.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als het wel kon? werk met me mee, mensen.
's Ochtends ben ik het meest productiefquote:[..]
pfft veels te vroeg voor op een zondag
Ik ging redelijk vroeg slapen, uur of 2.quote:
het is mogelijkquote:Op zondag 8 maart 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als het wel kon? werk met me mee, mensen.
Waar kunnen we uit opmaken dat het daar boven 0 graden Celsius is?quote:
niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar kunnen we uit opmaken dat het daar boven 0 graden Celsius is?
quote:
waar kunnen we uit opmaken dat het daar onder 0 graden Celsius is? behalve de sneeuw natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar kunnen we uit opmaken dat het daar boven 0 graden Celsius is?
ik wist niet dat je het zo goed zou vinden maar bedanktquote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef remi1986 het volgende:
gvd Hermann, dat is nou eens een goeie vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |