je hebt wel de tripo, is bijna even belangrijkquote:Op zondag 8 maart 2015 15:25 schreef housesoftheholy het volgende:
zo hard proberen om lapo te krijgen
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:25 schreef housesoftheholy het volgende:
zo hard proberen om lapo te krijgen
Maar vertel eens schatje. Wat is er allemaal aan de hand. Waarom zo emotioneel. Is er iets dat ik, of wij, of de community voor je kan doen?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Gekrijs van kinderen op de binnenplaats
nee ik ga een pua cursus voor vrouwen volgenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar vertel eens schatje. Wat is er allemaal aan de hand. Waarom zo emotioneel. Is er iets dat ik, of wij, of de community voor je kan doen?
Je hebt toch tieten?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik ga een pua cursus voor vrouwen volgen
ik zie dat je die post als hypocriet kan zien omdat ik ''kinderenquote:
Zo heb ik er inderdaad niet over nagedacht. Ik voel me flink gepwnd kan ik je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je die post als hypocriet kan zien omdat ik ''kinderen'' zeg, terwijl je me zelf een kind vindt. de mogelijkheid bestaat natuurlijk dat ik mezelf ook
vindt, wat dat geen hypocriete post maakt.
gvd wat kan jij krom lullenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je die post als hypocriet kan zien omdat ik ''kinderen'' zeg, terwijl je me zelf een kind vindt. de mogelijkheid bestaat natuurlijk dat ik mezelf ook
vindt, wat dat geen hypocriete post maakt.
ik kijk uit naar onze volgende discussie.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heb ik er inderdaad niet over nagedacht. Ik voel me flink gepwnd kan ik je zeggen.
mijn lul is zo recht als maar kan zijnquote:
Dat werkt hoor. Mannen hebben geen instant lichamelijk voordeel als het gaat om oppikken. Als vrouwen vervolgens dat soort cursussen gaan doen en alle truukjes van de mannen leren, hebben wij niets meer en sterft de mensheid uit. Dank je wel hoth, dank je wel.quote:
Lijkt me prima als de mensheid uitsterft. Waarom niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat werkt hoor. Mannen hebben geen instant lichamelijk voordeel als het gaat om oppikken. Als vrouwen vervolgens dat soort cursussen gaan doen en alle truukjes van de mannen leren, hebben wij niets meer en sterft de mensheid uit. Dank je wel hoth, dank je wel.
omdat we dan dood zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt me prima als de mensheid uitsterft. Waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |