Nee. Had je maar geen PVV'er moeten zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:10 schreef eend112 het volgende:
GC / Turken op FOK! #1336 WEEKEND
Jullie hebben mijn back wel toch.
Denk je dat ik een PVV'er benquote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Had je maar geen PVV'er moeten zijn.
Wel een beetje een PVV post.quote:
zeker, mattiequote:Op zondag 8 maart 2015 17:10 schreef eend112 het volgende:
GC / Turken op FOK! #1336 WEEKEND
Jullie hebben mijn back wel toch.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
een topic heeft 301 posts
de record is 105 sec
dat is dus 2,86 post per seconde
dat moet verbroken worden jonges
ik ben je hond nietquote:Op zondag 8 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
deadprez post deze reactie in dat topic
[..]
Ja jij vindt alles PVV en tokkie.quote:
eend is toch geen mocro of welquote:Op zondag 8 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fuck de turken
fuck de mocros
minder minder minder
mocro pride world widequote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
dp wel, dat is de enige mocro die ik hier ken
dp is mocro en geen moslim?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
Iedere Marokkaan is moslim?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dp is mocro en geen moslim?
wat is deze
Dp is een roomblanke limburger manquote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
brabanderquote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dp is een roomblanke limburger man
dat je iedere dag een blok kaas op je hoofd balanceert wilt niet zeggen dat je ineens blank bentquote:
Mwah zeg 99%quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je iedere dag een blok kaas op je hoofd balanceert wilt niet zeggen dat je ineens blank bent
goeie grapquote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dp is een roomblanke limburger man
Nee ben ariërquote:
Betekent niet dat het ook praktiserende moslims zijn hè. En denk dat het onder de Marokkanen in Nederland sws een stuk minder is.quote:
Helemaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat onder de rivieren
klopt, vooral de aids in Nederland zijn niet praktiserendquote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betekent niet dat het ook praktiserende moslims zijn hè. En denk dat het onder de Marokkanen in Nederland sws een stuk minder is.
Beter schoppen hun moeders ze wat vaker naar de moskee om manieren te leren.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, vooral de aids in Nederland zijn niet praktiserend
dat mag je niet zeggenquote:
Nee. Denk wel bij een moskeequote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn moslims eigenlijk ook ingeschreven bij de kerk, net als katholieken?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
waarquote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n bedreiging?
lage SES hequote:Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter schoppen hun moeders ze wat vaker naar de moskee om manieren te leren.
alleen de jihadistenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
heb al tr gemachtquote:Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gvd haal weg dan voor de modjes komen
wat is SES?quote:
http://vocaroo.com/i/s0afqaKcDovaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
22:15 ddos aanval, puur om te stangen
Ohquote:
straight edge is voor hommosquote:
Kt zegt niks denk ik, anders heeft hij een erg vrouwelijke stem.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan niet luisteren, wat zeg je?
Weet ik veel man ik heb het ook niet gemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom draagt de arabier de turkse vlag
racistquote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
scherpquote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
slaat nergens op, een turk is geen arabierquote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Weet ik veel man ik heb het ook niet gemaakt.
Zal wel door een Amerikaan gemaakt zijn, vrijwel alles dat buiten de VS ligt is een Arabier voor hun.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
slaat nergens op, een turk is geen arabier
En Holland is de hoofdstad van Amsterdam.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal wel door een Amerikaan gemaakt zijn, vrijwel alles dat buiten de VS ligt is een Arabier voor hun.
HZAW is niet de meest slimme hier geloof ik he? Klokkijken lukt niet, luisteren lukt niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
Kt zegt niks denk ik, anders heeft hij een erg vrouwelijke stem.
nee dp dat klopt niet, het is andersomquote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
En Holland is de hoofdstad van Amsterdam.
Ahahaha nee man egt dom 😂quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
En Holland is de hoofdstad van Amsterdam.
ahjoh die hypocrieten zijn het schoothondje van de VSquote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef eend112 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)orteur-geworden.html
kijk hoe gevaarlijk dan die arabiers
gelukkig heb ik een bunker in de tuin.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef eend112 het volgende:
Eerder andersom. Als SA de oliekraan dichtdraait heeft Amerika een probleemquote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ahjoh die hypocrieten zijn het schoothondje van de VS
En wij maar snijden in defensiequote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef eend112 het volgende:
We hoeven niet bang te zijn aldus Ivo Opsteltenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wij maar snijden in defensie
denk eerder aan mutualismequote:Op zondag 8 maart 2015 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder andersom. Als SA de oliekraan dichtdraait heeft Amerika een probleem
De VS heeft een aardige voorraad hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder andersom. Als SA de oliekraan dichtdraait heeft Amerika een probleem
Ivo fucking Opsteltenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hoeven niet bang te zijn aldus Ivo Opstelten
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
hij heeft wel een charismatische uitstraling.
Oh ja eend met bamiquote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je dat ik even naar de afhaalchinees ga en het eten bij je langs breng?
Wow pleit je nou voor genocidequote:Op zondag 8 maart 2015 17:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou een limiet aan leeftijd moeten zitten in de overheid.
Lang niet genoeg om zelfsupporting te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
De VS heeft een aardige voorraad hoor.
hehequote:Op zondag 8 maart 2015 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
HZAW is niet de meest slimme hier geloof ik he? Klokkijken lukt niet, luisteren lukt niet.![]()
Lukt het jullie een beetje omdat soort "speciale" gevallen fatsoenlijk te handelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |