Natuur > Netflixquote:
even het vitamine d tekort opkrikkenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
rot dan maar op naar je eigen zandbak![]()
haha ja, hij had een schaap opgegeten toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
hee Hermann, wil je je wolf weer ophalen hier? Heel Drenthe op zijn kop
heb jij daar ook last van?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
even het vitamine d tekort opkrikken
ja hoor, 3 weken geleden nog naar buiten geweest om een doos frikandellen uit de vriezer in de schuur te halenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoor jou daar vaker over maar je komt toch ook wel een buiten toch?
ik snap de relevantie van deze gif ten opzichte van de gequote post totaal niet.quote:
ja kloptquote:Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
haha ja, hij had een schaap opgegeten toch?
net gekeken, al mijn wolven zijn er nogquote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
hee Hermann, wil je je wolf weer ophalen hier? Heel Drenthe op zijn kop
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap de relevantie van deze gif ten opzichte van de gequote post totaal niet.
ik slik vitamine D pillen daarvoor, helpt echtquote:Op zondag 8 maart 2015 16:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, zoals 5 op de 10 niet-Westerse allochtonen
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wist niet dat het weer gevatte gifjes tijd was, sorry. hier is mijn gevatte gif:
[ afbeelding ]
shit, dit is best een goeie. ik ben zo terug, het gaat wat tijd kosten om een goede comeback gif te vinden.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shit, dit is best een goeie. ik ben zo terug, het gaat wat tijd kosten om een goede comeback gif te vinden.
ik had een perfecte gevonden totdat je déze gif postte. nu gaat het nog meer tijd kosten. aub wat meer geduld.quote:
nog steeds niet gevonden?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had een perfecte gevonden totdat je déze gif postte. nu gaat het nog meer tijd kosten. aub wat meer geduld.
technisch gezien ben ik nooit begonnen met zoekenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nog steeds niet gevonden?
[ afbeelding ]
sorry man :squote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef remi1986 het volgende:
ja gvd hermann, wij allemaal in spanning afwachten
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
technisch gezien ben ik nooit begonnen met zoeken
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
technisch gezien ben ik nooit begonnen met zoeken
| Forum Opties | |