ik wel meningquote:Op zondag 8 maart 2015 04:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb er verder nauwelijks een mening over, het is alleen razend interessant om andere meningen erover te lezen.
Wat stelde het nou eigelijk allemaal voor dat hele gedoe?quote:
Dit is bij wet streng verboden.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat stelde het nou eigelijk allemaal voor dat hele gedoe?
Nee hoor. Want grapjes erover maken mag welquote:
Niet als ze bagatelliseren.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Want grapjes erover maken mag wel
Wat is de overeenkomst tussen het spel van Ajax, en de holocaust?quote:
Ze maken natuurlijk een afweging. Officieel mag het niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag wel hoor
anders zat theo maassen etc
al jaren vast
Vieze nazi was datquote:Op zondag 8 maart 2015 04:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n Rost van Tonningen is ook nooit vastgezet omdat dat meer kwaad dan goed zou doen.
de rukbunker?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:31 schreef Tjacka het volgende:
hitler heeft zelfmoord gepleegd met eva
in de bunker
Volegns de piratenpartij en de FBI niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:31 schreef Tjacka het volgende:
hitler heeft zelfmoord gepleegd met eva
in de bunker
Och, niet ergens dan een overtuigd communist die er nog bestaan.quote:
De Piratenpartij niet nee?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volegns de piratenpartij en de FBI niet.
Volgens vrijgegeven FBI documenten niet, nee.quote:
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens vrijgegeven FBI documenten niet, nee.
Typisch linkte daar een interessante tweets van de piratenpartij van.
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/viewquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen
word wakkerquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen
spijtig dat de ware problematiek geen aandacht krijgtquote:Op zondag 8 maart 2015 04:35 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu blijft het discutabel, maar het is wel bijzonder dat zulke dingen nauwelijks in het nieuws komen terwijl de katten van Henk en Ingrid op Hart van Nederland komen
Ja ik bedoel die Piratenpartijquote:Op zondag 8 maart 2015 04:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/view
Gewoon FBI documenten hoor.
Tja, Piratenpartij linkt alleen door naar officiele FBI gegevens die dat toentertijd hebben bevestigd.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die PiratenpartijNiet Typisch
hebben gewoon een goed punt andersquote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die PiratenpartijNiet Typisch
nieuws van 70 jaar terug is geen problematiekquote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
spijtig dat de ware problematiek geen aandacht krijgt
Voor een vrije informatiemaatschappij, daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
piratenpartij is serieus wel goede partij
klopt, maar wat inso zegt geldt alsnog voor de ware problematiekquote:Op zondag 8 maart 2015 04:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuws van 70 jaar terug is geen problematiek
Wat het volk wil horenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, maar wat inso zegt geldt alsnog voor de ware problematiek
bullshitnieuws heeft de bovenhand
Geloof jij niet dat Putin het gedaan heeft dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat ik ook wel ironisch vind is dat als een Russische oppositie gozert wordt geschoten we allemaal roepen, gedaan door Putin!
En veel mensen alles wel zonder nadenken van eigen overheid geloven.
Juist wel. Maar dat geeft wel stof tot nadenken waarom we onze overheid altijd klakkeloos geloven op ALLES.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof jij niet dat Putin het gedaan heeft dan?
Makkelijk. Net als dat het makkelijk is om alles uit het 8-uur journaal te geloven zonder iets ter discussie te stellenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist wel. Maar dat geeft wel stof tot nadenken waarom we onze overheid altijd klakkeloos geloven op ALLES.
Tja, toch worden door 99% van de mensen zulke mensen als gek neergezet.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Makkelijk. Net als dat het makkelijk is om alles uit het 8-uur journaal te geloven zonder iets ter discussie te stellen
En we mogen blij zijn dat west europa relatief transparant is.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja, ik ben blij dat het uberhaupt gekeken wordt nog. Het gros van de mensen lijkt na een half uurtje hart van Nederland al klaar te zijn met actualiteit
Kloptquote:Op zondag 8 maart 2015 04:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En we mogen blij zijn dat west europa relatief transparant is.
Maar het maakt wel lui.
Dan zou die misschien in de jaren 70 overleden zijn. mocht hij gevlucht zijnquote:
theorie dat hij naar argentinie gevlucht was is best mogelijkquote:Op zondag 8 maart 2015 04:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou die misschien in de jaren 70 overleden zijn. mocht hij gevlucht zijn
Ik geloof het niet heel ergquote:Op zondag 8 maart 2015 04:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
theorie dat hij naar argentinie gevlucht was is best mogelijk
mazzellquote:Op zondag 8 maart 2015 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof het niet heel erg
Maar ik ben m`n bed opzoeken, adios
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Johannes, Pax, Moira, Mono: http://www.nu.nl/lifestyl(...)stad-van-europa.html
Nou, daar heb ik niet veel van gemerkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Johannes, Pax, Moira, Mono: http://www.nu.nl/lifestyl(...)stad-van-europa.html
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoi McGrath!Jouw posts vallen me altijd bijzonder positief op!
vertel me meerquote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoi McGrath!Jouw posts vallen me altijd bijzonder positief op!
Boks.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vind ik hem niet aardig, aangezien dat het enige is waar ik mijn mening op kan baseren.
Dat is fijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet wil ik best even posten
Gelukkig heb je een abo zodat je onbeperkt kan posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet wil ik best even posten
Ja, dat komt wel extreem goed van pasquote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een abo zodat je onbeperkt kan posten.
Ik leef mn leven zoals ik dat wilquote:Op zondag 8 maart 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou maar voortaan aardiger tegen mij doen.
Ik ga liever met iemand bij wie ik op nummer 1 sta.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Paxcon heeft mij afgewezen voor een blind date. Wil jij?
Dan moet je hopen dat Tiesje je gaat vragen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga liever met iemand bij wie ik op nummer 1 sta.
Ik geloof dat ik ook bij Tiesje slechts op 02 sta.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat Tiesje je gaat vragen.
Ik ben erg blij dat ik weer in je signature staquote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat Tiesje je gaat vragen.
Dat sta je al paar maanden.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik weer in je signature sta
Ik ben er ook wel eens uit geweest.quote:
Dat klopt, maar het staat er al een tijdje.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens uit geweest.
Dat weet ik want mijn hart brak in duizend stukjes toen dat gebeurde.
Ik wilde nog even gezegd hebben wat voor een grote eer ik dit vind.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het staat er al een tijdje.
Daar ben ik blij om.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nog even gezegd hebben wat voor een grote eer ik dit vind.
Dat hoop ik ook voor je, anders kan je altijd nog een big mac halen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.![]()
Ik hoop dat mijn Hasret-eten snel komt.
Het schijnt dat Paxcon gisteren een bigmac heeft gegeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, anders kan je altijd nog een big mac halen.
Dat gerucht heeft mij ook bereikt, maar dat zal wel gefotoshopt zijn, hij HAAT frituur.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het schijnt dat Paxcon gisteren een bigmac heeft gegeten.
Heb je daar een foto van?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gerucht heeft mij ook bereikt, maar dat zal wel gefotoshopt zijn, hij HAAT frituur.
Met augurken erop?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zag er uit als een Big Mac.
Leek behoorlijk op plaatje.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu een plaatje van hoe je het daadwerkelijk geserveerd krijgt.
Ik had van de week een chili chicken op van de Mac omdat iemand er nog eentje had.quote:
je kent de McRib niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon echte spareribs eten.
Veel lekkerder.
nee, dat is het niet echtquote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh
Maar klinkt als iets van spareribs achtig maar dan een slechte ripoff
dat zijn wel meer dingenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
je gaat er zo van stinken en ze zijn lelijk
quote:
Hallo jongens. Nog niet gepakt zie ikquote:
gepakt?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Hallo jongens. Nog niet gepakt zie ik
Door de aivd.quote:
ik was gek uitquote:Op zondag 8 maart 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door de aivd.
Oh wacht jij was er niet vannacht
Ja, was je weer helemaal lam?quote:
kater strafde mij onevenredig hardquote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was je weer helemaal lam?
We gingen Holocaust ontkennen
Ach weet je in ieder geval dat je het gezellig hebt gehadquote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
kater strafde mij onevenredig hard
Maar hoezo dat ontkennen
Feyenoord nog gekeken?quote:
Nee niet eensquote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach weet je in ieder geval dat je het gezellig hebt gehad![]()
Nog genante dingen meegemaakt?
Heb je gedaan danquote:
Hoeveel gespeeld?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik speelde echt vies slecht maar degenen op de bank nog slechter dus ik mocht blijven staan
recordtopics?quote:
Burgerlijk op de zondag naar Ikea. goed manquote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij gingen vandaag naar ikea zonder dat we wat nodig hebben.
Wat een volmaakt perfecte zondag.
Ja. Genot.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgerlijk op de zondag naar Ikea. goed man
11 tegen 11quote:
Nog wat gekocht?quote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb volgende week 4 gesprekken voor vakantiebaantjes in Spanje. Dat is echt fantastisch.
Als?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb volgende week 4 gesprekken voor vakantiebaantjes in Spanje. Dat is echt fantastisch.
Barmeneer.quote:
Ik weet wel waarom.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef Typisch het volgende:
Als uitsmijter denk ik niet dat ik het langer dan één avond vol zal houden.
Achter de bar is inderdaad wel chiller jaquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barmeneer.
Als uitsmijter denk ik niet dat ik het langer dan één avond vol zal houden.
Morgen weer ff sportenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga morgen weer eens iets in de blender gooien, maar ik heb geen groentes.
??quote:
Ja, dat is wel wat ik het liefste wil. Dan hoef ik daar ook niet meer naar om te kijken en dan zit je gelijk met collega's e.d dat is ook altijd wel nice.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achter de bar is inderdaad wel chiller jaKrijg je zeker ook inwoning erbij?
Effe halen dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga morgen weer eens iets in de blender gooien, maar ik heb geen groentes.
over je toppa van hitler wat je had gemaakt.quote:
Had ik daar een topic van gemaakt?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over je toppa van hitler wat je had gemaakt.
dat was zeer interessant
Ga je vies gezond doen?quote:
ui snijden, in kleine blokjes, niet van die grote ringenquote:
Stukken, misschien binnenkort eens kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Inso. Dit al gecheckt? http://www.npo.nl/het-gro(...)2-2015/VPWON_1223399
Hoevaak train je nu dan?quote:
Ga je cities skyline kopenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef Typisch het volgende:
low carbs ftw idd
al mis ik het makkelijke maken van pasta en veel rijst recepten wel
Niet zo vaak ~2 keer per week.quote:
Ben daar niet echt bekend mee verderquote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo vaak ~2 keer per week.
Maar eet nu een weekje minder carbs en voel me er veel beter door.
Ik ook niet tot in de details, maar ik merk wel dat het zinvol is voor mijquote:
Eat: Meat, fish, eggs, vegetables, fruit, nuts, seeds, high-fat dairy, fats, healthy oils and maybe even some tubers and non-gluten grains.quote:
tarwequote:Op zondag 8 maart 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eat: Meat, fish, eggs, vegetables, fruit, nuts, seeds, high-fat dairy, fats, healthy oils and maybe even some tubers and non-gluten grains.
Don’t Eat: Sugar, HFCS, wheat, seed oils, trans fats, artificial sweeteners, “diet” and low-fat products and highly processed foods.
Te lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo niet zonder brood? Ik eet het ook een stuk minder, gewoon opvullen met iets anders.
Wat doe je dan op je brood? Bijv kip e.d. kun je ook prima zonder brood eten.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te lekkerMaar ik eet het al stuk minder hoor. Vaak vervang ik het al met fruit ofzo.
Ik eet wel redelijk eenzijdig qua broodbeleg.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je brood? Bijv kip e.d. kun je ook prima zonder brood eten.
Ik ben eerst over gegaan op crackers/knäckebröd crap en nu eet ik het misschien nog één keer per week.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet wel redelijk eenzijdig qua broodbeleg.
Pindakaas, smeerkaas en van die gekookte worst meestal. Af en toe eitje op brood. Af en toe salami ( wat ik eigenlijk sowieso helemaal niet meer zou moeten eten)
Nice qua gezond bedoel je?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben eerst over gegaan op crackers/knäckebröd crap en nu eet ik het misschien nog één keer per week.
Pindakaas en smeerkaas zijn wel heel nice.
Nee qua smaak. Als je helemaal gezond wil doen moet je imo sowieso niet naar broodbeleg kijken.quote:
Echt hollands hequote:Op maandag 9 maart 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at verder al weinig brood.
Denk gemiddeld 1 sneetje per dag.
Ik vind het ook wel lekker hoor, goed brood.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt hollands he![]()
Ik kan echt wel 10 boterhammen op. Doe ik nooit hoorMaar zo lekker vind ik het
wat voor beleg?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt hollands he![]()
Ik kan echt wel 10 boterhammen op. Doe ik nooit hoorMaar zo lekker vind ik het
Dat staat hierboven Hansquote:
Wel goed ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker hoor, goed brood.
Maar eigenlijk sinds ik op mn 16e-18e actief op m'n eten lette heb ik het vrijwel helemaal gecut.
quote:
Nicequote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Jaaa, mn tickets voor wk rugby finale zijn er.
Als Engeland er niet in staat, ben ik mad.
Gratis? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
He sushivreterquote:
quote:
Oom en oudoom speelden voor Engeland back in the days.quote:
Insurgent. Kunnen we Sof spottenquote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]al besloten welke film we gaan kijken?
Ik ga weer xoxox
jammer dit happyquote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]al besloten welke film we gaan kijken?
Ik ga weer xoxox
Fucking lucky jij ook altijdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oom en oudoom speelden voor Engeland back in the days.
En oom zit bij bond dus kan nog wel eens kaarten regelen
Met kaarten voor sportwedstrijden ben ik wel vies lucky altijd ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking lucky jij ook altijd![]()
Luxe plekken zeker ook?
Kan je geen Skyboxje regelen voor Feyenoord-Vitessequote:Op maandag 9 maart 2015 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met kaarten voor sportwedstrijden ben ik wel vies lucky altijd ja.
En wel aardig ja
Zit overal geld in als je er verstand van hebtxquote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was echt lucky geweest als er geld zat in rugby.
Ik zal proberen me met een Rotterdamse te verloven die geld heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je geen Skyboxje regelen voor Feyenoord-Vitesse
In Rugby zit simpelweg geen geld. Anders kwam er misschien nog een keer een erfenis aan gvd gvd.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit overal geld in als je er verstand van hebtx
Oh zo bedoel je. Ik dacht betgerelateerdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rugby zit simpelweg geen geld. Anders kwam er misschien nog een keer een erfenis aan gvd gvd.
Nee. En zeker in betten zit niet in elke markt geld.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Ik dacht betgerelateerd
Hier ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ErfenisHoef ik niet op te rekenen.
Ene oma heeft 13 kinderenen de ander is niet heel welgesteld
M`n pa heeft wel aardig wat. Maar dat duurt nog evenquote:
Met wat is alleen de vraagquote:Op maandag 9 maart 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
En al mijn omas overlijden ben ik toch 50 ben ik toch rijk![]()
Teringquote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma moet verdomme nog met pensioen
20-20-20quote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
60 geworden laatst toch mn poolse oma
20-19-?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20-20-20
Je moet aan de bak dit jaar Inso
Denk het nietquote:Op maandag 9 maart 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
20-19-?
Ik hoop dat het vraagteken ouder dan 25 is.
Vriendin moet bijna coschappen lopen dan dus dat is het slot op de deur.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het niet
Volgend jaar trouwen, jaar erop kids
Prima kerel. Maar chronisch tekort aan aandachtquote:Op maandag 9 maart 2015 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
fylax is wel goed op weg om de meest gehate user te worden
Cultuurshock_O-quote:Op maandag 9 maart 2015 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze gaat in de zomer wel naar NYC voor een week, dat wordt een grote topshow aangezien ze buiten Nederladn en Duitsland nog niet buiten oost europa is geweest.
2 maanden terug moest ik haar uitleggen dat bont dragen in Nederland toch wat gevoelig ligt vaak.quote:
en jodenquote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 maanden terug moest ik haar uitleggen dat bont dragen in Nederland toch wat gevoelig ligt vaak.
En in de VS vies veel negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |