Stukken, misschien binnenkort eens kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Inso. Dit al gecheckt? http://www.npo.nl/het-gro(...)2-2015/VPWON_1223399
Hoevaak train je nu dan?quote:
Ga je cities skyline kopenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef Typisch het volgende:
low carbs ftw idd
al mis ik het makkelijke maken van pasta en veel rijst recepten wel
Niet zo vaak ~2 keer per week.quote:
Ben daar niet echt bekend mee verderquote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo vaak ~2 keer per week.
Maar eet nu een weekje minder carbs en voel me er veel beter door.
Ik ook niet tot in de details, maar ik merk wel dat het zinvol is voor mijquote:
Eat: Meat, fish, eggs, vegetables, fruit, nuts, seeds, high-fat dairy, fats, healthy oils and maybe even some tubers and non-gluten grains.quote:
tarwequote:Op zondag 8 maart 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eat: Meat, fish, eggs, vegetables, fruit, nuts, seeds, high-fat dairy, fats, healthy oils and maybe even some tubers and non-gluten grains.
Don’t Eat: Sugar, HFCS, wheat, seed oils, trans fats, artificial sweeteners, “diet” and low-fat products and highly processed foods.
Te lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo niet zonder brood? Ik eet het ook een stuk minder, gewoon opvullen met iets anders.
Wat doe je dan op je brood? Bijv kip e.d. kun je ook prima zonder brood eten.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te lekkerMaar ik eet het al stuk minder hoor. Vaak vervang ik het al met fruit ofzo.
Ik eet wel redelijk eenzijdig qua broodbeleg.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je brood? Bijv kip e.d. kun je ook prima zonder brood eten.
Ik ben eerst over gegaan op crackers/knäckebröd crap en nu eet ik het misschien nog één keer per week.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet wel redelijk eenzijdig qua broodbeleg.
Pindakaas, smeerkaas en van die gekookte worst meestal. Af en toe eitje op brood. Af en toe salami ( wat ik eigenlijk sowieso helemaal niet meer zou moeten eten)
Nice qua gezond bedoel je?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben eerst over gegaan op crackers/knäckebröd crap en nu eet ik het misschien nog één keer per week.
Pindakaas en smeerkaas zijn wel heel nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |