ik wel meningquote:Op zondag 8 maart 2015 04:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb er verder nauwelijks een mening over, het is alleen razend interessant om andere meningen erover te lezen.
Wat stelde het nou eigelijk allemaal voor dat hele gedoe?quote:
Dit is bij wet streng verboden.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat stelde het nou eigelijk allemaal voor dat hele gedoe?
Nee hoor. Want grapjes erover maken mag welquote:
Niet als ze bagatelliseren.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Want grapjes erover maken mag wel
Wat is de overeenkomst tussen het spel van Ajax, en de holocaust?quote:
Ze maken natuurlijk een afweging. Officieel mag het niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag wel hoor
anders zat theo maassen etc
al jaren vast
Vieze nazi was datquote:Op zondag 8 maart 2015 04:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n Rost van Tonningen is ook nooit vastgezet omdat dat meer kwaad dan goed zou doen.
de rukbunker?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:31 schreef Tjacka het volgende:
hitler heeft zelfmoord gepleegd met eva
in de bunker
Volegns de piratenpartij en de FBI niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:31 schreef Tjacka het volgende:
hitler heeft zelfmoord gepleegd met eva
in de bunker
Och, niet ergens dan een overtuigd communist die er nog bestaan.quote:
De Piratenpartij niet nee?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volegns de piratenpartij en de FBI niet.
Volgens vrijgegeven FBI documenten niet, nee.quote:
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens vrijgegeven FBI documenten niet, nee.
Typisch linkte daar een interessante tweets van de piratenpartij van.
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/viewquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen
word wakkerquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen
spijtig dat de ware problematiek geen aandacht krijgtquote:Op zondag 8 maart 2015 04:35 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu blijft het discutabel, maar het is wel bijzonder dat zulke dingen nauwelijks in het nieuws komen terwijl de katten van Henk en Ingrid op Hart van Nederland komen
Ja ik bedoel die Piratenpartijquote:Op zondag 8 maart 2015 04:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/view
Gewoon FBI documenten hoor.
Tja, Piratenpartij linkt alleen door naar officiele FBI gegevens die dat toentertijd hebben bevestigd.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die PiratenpartijNiet Typisch
hebben gewoon een goed punt andersquote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die PiratenpartijNiet Typisch
nieuws van 70 jaar terug is geen problematiekquote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
spijtig dat de ware problematiek geen aandacht krijgt
Voor een vrije informatiemaatschappij, daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
piratenpartij is serieus wel goede partij
klopt, maar wat inso zegt geldt alsnog voor de ware problematiekquote:Op zondag 8 maart 2015 04:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuws van 70 jaar terug is geen problematiek
Wat het volk wil horenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, maar wat inso zegt geldt alsnog voor de ware problematiek
bullshitnieuws heeft de bovenhand
Geloof jij niet dat Putin het gedaan heeft dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat ik ook wel ironisch vind is dat als een Russische oppositie gozert wordt geschoten we allemaal roepen, gedaan door Putin!
En veel mensen alles wel zonder nadenken van eigen overheid geloven.
Juist wel. Maar dat geeft wel stof tot nadenken waarom we onze overheid altijd klakkeloos geloven op ALLES.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof jij niet dat Putin het gedaan heeft dan?
Makkelijk. Net als dat het makkelijk is om alles uit het 8-uur journaal te geloven zonder iets ter discussie te stellenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist wel. Maar dat geeft wel stof tot nadenken waarom we onze overheid altijd klakkeloos geloven op ALLES.
Tja, toch worden door 99% van de mensen zulke mensen als gek neergezet.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Makkelijk. Net als dat het makkelijk is om alles uit het 8-uur journaal te geloven zonder iets ter discussie te stellen
En we mogen blij zijn dat west europa relatief transparant is.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja, ik ben blij dat het uberhaupt gekeken wordt nog. Het gros van de mensen lijkt na een half uurtje hart van Nederland al klaar te zijn met actualiteit
Kloptquote:Op zondag 8 maart 2015 04:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En we mogen blij zijn dat west europa relatief transparant is.
Maar het maakt wel lui.
Dan zou die misschien in de jaren 70 overleden zijn. mocht hij gevlucht zijnquote:
theorie dat hij naar argentinie gevlucht was is best mogelijkquote:Op zondag 8 maart 2015 04:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou die misschien in de jaren 70 overleden zijn. mocht hij gevlucht zijn
Ik geloof het niet heel ergquote:Op zondag 8 maart 2015 04:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
theorie dat hij naar argentinie gevlucht was is best mogelijk
mazzellquote:Op zondag 8 maart 2015 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof het niet heel erg
Maar ik ben m`n bed opzoeken, adios
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Johannes, Pax, Moira, Mono: http://www.nu.nl/lifestyl(...)stad-van-europa.html
Nou, daar heb ik niet veel van gemerkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Johannes, Pax, Moira, Mono: http://www.nu.nl/lifestyl(...)stad-van-europa.html
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoi McGrath!Jouw posts vallen me altijd bijzonder positief op!
vertel me meerquote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoi McGrath!Jouw posts vallen me altijd bijzonder positief op!
Boks.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vind ik hem niet aardig, aangezien dat het enige is waar ik mijn mening op kan baseren.
Dat is fijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet wil ik best even posten
Gelukkig heb je een abo zodat je onbeperkt kan posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet wil ik best even posten
Ja, dat komt wel extreem goed van pasquote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een abo zodat je onbeperkt kan posten.
Ik leef mn leven zoals ik dat wilquote:Op zondag 8 maart 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou maar voortaan aardiger tegen mij doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |