Ik ga liever met iemand bij wie ik op nummer 1 sta.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Paxcon heeft mij afgewezen voor een blind date. Wil jij?
Dan moet je hopen dat Tiesje je gaat vragen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga liever met iemand bij wie ik op nummer 1 sta.
Ik geloof dat ik ook bij Tiesje slechts op 02 sta.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat Tiesje je gaat vragen.
Ik ben erg blij dat ik weer in je signature staquote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat Tiesje je gaat vragen.
Dat sta je al paar maanden.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik weer in je signature sta
Ik ben er ook wel eens uit geweest.quote:
Dat klopt, maar het staat er al een tijdje.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens uit geweest.
Dat weet ik want mijn hart brak in duizend stukjes toen dat gebeurde.
Ik wilde nog even gezegd hebben wat voor een grote eer ik dit vind.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het staat er al een tijdje.
Daar ben ik blij om.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nog even gezegd hebben wat voor een grote eer ik dit vind.
Dat hoop ik ook voor je, anders kan je altijd nog een big mac halen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.![]()
Ik hoop dat mijn Hasret-eten snel komt.
Het schijnt dat Paxcon gisteren een bigmac heeft gegeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, anders kan je altijd nog een big mac halen.
Dat gerucht heeft mij ook bereikt, maar dat zal wel gefotoshopt zijn, hij HAAT frituur.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het schijnt dat Paxcon gisteren een bigmac heeft gegeten.
Heb je daar een foto van?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gerucht heeft mij ook bereikt, maar dat zal wel gefotoshopt zijn, hij HAAT frituur.
Met augurken erop?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zag er uit als een Big Mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |