...ja maar want nou en zo verder..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
...ja maar want nou en zo verder..Ik ben straallusu snap geen kk van je rare woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
...ja maar want nou en zo verder..ben jij zo'n vieze stonerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverquote:
vriend dit zou een man nooit kunnen gebeurten toch hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was daar altijd bang voor met leg press, daarom nooit knieen locken. Maar wist niet dat het ook echt kon gebeuren.
En ik moet de halve dag binnen zitten op een verjaardag in Vlaardingenquote:Op zondag 8 maart 2015 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
FAKKING lekker weer. It's a good day.
Sja, dat doe je toch echt zelf. Word het zwarte schaap van je familie, nooit meer ongewenste verplichte social gatheringsquote:Op zondag 8 maart 2015 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
En ik moet de halve dag binnen zitten op een verjaardag in Vlaardingen
Oma van mn vriendin, weinig keus, haalt misschien de volgende nietquote:Op zondag 8 maart 2015 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sja, dat doe je toch echt zelf. Word het zwarte schaap van je familie, nooit meer ongewenste verplichte social gatherings.
Gewoon genieten van de voorgesneden kaas en worst dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Oma van mn vriendin, weinig keus, haalt misschien de volgende niet
Wat weet jij daar nou van? Die kaas worst plankjes zijn één grote hoaxquote:Op zondag 8 maart 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon genieten van de voorgesneden kaas en worst dan.
No way, daar ben ik te vaak voor op die kringverjaardagen geweest.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Die kaas worst plankjes zijn één grote hoax
Liever onbesneden worst, ja toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon genieten van de voorgesneden kaas en worst dan.
Ik ga zieke tan pakkequote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens
Ik zou vandaag een zieke pomp zetten maar het is buiten te lekker weer om binnen te sporten
Alleen heb ik gisteren al hardgelopen dus moet ik herstellen
Ik ontvang graag tips wat ik wel kan doen
gr
Gewoon pullups in de speeltuin. Kun je direct milfjes hosselen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens
Ik zou vandaag een zieke pomp zetten maar het is buiten te lekker weer om binnen te sporten
gr
Lekker kettlebellenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens
gr
Heb net ff gauw zitten kijken, straks even kijken of ik een profiel aan kan makenquote:Op zondag 8 maart 2015 12:17 schreef Beach het volgende:
c_c zit jij al op mia kalifabook?
IS lanceert facebookkloon kalifabook
TR gezet bij de RIVDquote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb net ff gauw zitten kijken, straks even kijken of ik een profiel aan kan maken
vriend kom jij wel eens bij atlantische oceaan op de hilledijk die viswinkel vlakbij beierlandselaanquote:
Mm, jammer dat ik daar niet meer in de buurt woon. Voor de vis dan he, die buurt ben ik blij van af te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vriend kom jij wel eens bij atlantische oceaan op de hilledijk die viswinkel vlakbij beierlandselaan
is op zondag open tot 6 uur en ze hebben daar echt lekker vis
je kan daar visschotel bestellen kleine is 20.- heb je zowat 1.5kg vis, je mag zelf kiezen uit zalm, calamaris, lekkerbek of kibbeling, ansjovis of sardines, mossels, garnalen etc.
gaan ze dan daar voor je bakken echt superflex
Klopt, gelukkig alweer op weg terug naar huisquote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Vlaardingen is wel echt aids trouwens. Sorry champy.
ik woon daar ook niet, wel vlakbij ben blij met die mocro's hierzoquote:Op zondag 8 maart 2015 15:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm, jammer dat ik daar niet meer in de buurt woon. Voor de vis dan he, die buurt ben ik blij van af te zijn.
Schmidt is echt belachelijk duur. Daar betaal je restaurant prijzen voor een vers stukkie vis.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik woon daar ook niet, wel vlakbij ben blij met die mocro's hierzo
in het centrum kan je amper nog een chille viswinkel vinden ja schmidt maar die is kkduur
wij staan altijd op nieuwe binnenwegquote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik Chill altijd @ mathenesser met mijn is matties
heb daar laatst met een lekkere chick gegeten (srs)quote:Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vriend kom jij wel eens bij atlantische oceaan op de hilledijk die viswinkel vlakbij beierlandselaan
is op zondag open tot 6 uur en ze hebben daar echt lekker vis
je kan daar visschotel bestellen kleine is 20.- heb je zowat 1.5kg vis, je mag zelf kiezen uit zalm, calamaris, lekkerbek of kibbeling, ansjovis of sardines, mossels, garnalen etc.
gaan ze dan daar voor je bakken echt superflex
heb jij haar mosseltje gegeten cker vriend haha ik snap jequote:Op zondag 8 maart 2015 16:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
heb daar laatst met een lekkere chick gegeten (srs)
daarna heb ik haar vis gegeten, snap je
maar daar is de vis wel lekker ja
haha als je niet snapt stuur ik wel DM om uit te leggequote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb jij haar mosseltje gegeten cker vriend haha ik snap je
Ik mag hopen voor je dat ze niet naar een mossel smaaktequote:Op zondag 8 maart 2015 16:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha als je niet snapt stuur ik wel DM om uit te legge
haha proberen 1 of the guys te zijnquote:
Zoek je ruzie? Moet je hier komenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha proberen 1 of the guys te zijn
maar ze faalt net zo hard als crunchy-clown
allebei echt voor schut
JB?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vind fripsel zo onuitstaanbaar als sommige "dames" hier.
Zal geen namen noemen maar ze staat bekend om dr rode neus
Damn, probeer je nu een fight tussen mij en etha uit te lokken?quote:
wacht ik doe haar even naquote:Op zondag 8 maart 2015 16:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
je moet ook niet naar die vrouwen luisteren vriendquote:Op zondag 8 maart 2015 16:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
haha ik noem ook ceker geen namen maar dit lijkt me clumsie khalifa snap jequote:Op zondag 8 maart 2015 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
wacht ik doe haar even na
''OMG VANDAAG WERK IK SAMEN MET EEN LEKKER ARTS!!! LEKKAH SOPPE!!''
''HEY GRSTENGEL ''
''IK VERDIEN 5,5 KEER MODAAL DUS HEB GEEN MAN NODIG''
''IK HEB PIEMOL NODIG''
5 minuten later
''HET IS SAAI OP ME WERK''
''IK HAAT BEJAARDEN''
''IK HAAT DE WERELD EN GA VANAVOND ZELFMOORD PLEGEN''
ik ga geen namen noemen maar je snapt wel wie ik bedoel
maak je niet druk heb biets wel doorquote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Damn, probeer je nu een fight tussen mij en etha uit te lokken?
Aalglad deze playerquote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey MsMessy, ik heb wel verse paling voor jesnap je
niet echt paling maar iets anders
je vergat "mijn moeder kwam weer langs om te zeggen dat ik nooit ga trouwen hahah wat ben ik toch ook een gek figuur"quote:Op zondag 8 maart 2015 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
''HEY GRSTENGEL ''
''IK HEB PIEMOL NODIG''
5 minuten later
''IK HAAT BEJAARDEN''
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:00 schreef seto het volgende:
[..]
je vergat "mijn moeder kwam weer langs om te zeggen dat ik nooit ga trouwen hahah wat ben ik toch ook een gek figuur"
harde burn dezequote:Op zondag 8 maart 2015 17:00 schreef seto het volgende:
[..]
je vergat "mijn moeder kwam weer langs om te zeggen dat ik nooit ga trouwen hahah wat ben ik toch ook een gek figuur"
gaat giedo rijden denk jequote:
ik las crunchy-downquote:Op zondag 8 maart 2015 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha proberen 1 of the guys te zijn
maar ze faalt net zo hard als crunchy-clown
allebei echt voor schut
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gaat giedo rijden denk je
wel interessant
ben benieuwd hoe harvey specter deze case zou handelen
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
https://instagram.com/lindseypelas/
uff
google lindsey pelas nude...quote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was gewoon shinen in stadsparkje vandaag vriend, zal zo eens even kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef V1z0R het volgende:
Damn, VMS is weg... Ethan jij nog wat goede tunes?
Hoeveel arabs heeft zij al afgezogen?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
uff
vind dat zij heel rare face heeft man zou geven 4/10quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel arabs heeft zij al afgezogen?
BOEM KOEKOEKquote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
uff
Ja mien breur was van de aandre kant begrijpt u wel?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
BOEM KOEKOEK
RATATATATATATATATATATATATATATATA
25 jaar gewoond.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Vlaardingen is wel echt aids trouwens. Sorry champy.
nee vriend ze maakt spaghetti carbonara heb niet zo trek heb al veel gegete vamiddagquote:Op zondag 8 maart 2015 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Garnaaltjes met wat knoflook en Frans uiensoepje
Hmm lekker koolhydraten. Vandaag mooi weer maat, nog rondje gefietst?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee vriend ze maakt spaghetti carbonara heb niet zo trek heb al veel gegete vamiddag
heb al pond vis op gekquote:Op zondag 8 maart 2015 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm lekker koolhydraten. Vandaag mooi weer maat, nog rondje gefietst?
we staan weer 3e toch vriend kom net terug uit de kuipquote:Op zondag 8 maart 2015 18:48 schreef Weissman het volgende:
Vlaardingen is nog erger dan Rotterdam Zuid.
Vandaag lekker 3-0 gepakt btw, toch kaas?
Lekkere gebogen stang dan voor die extra gangster pointsquote:
haha zo zegquote:Op zondag 8 maart 2015 21:34 schreef seto het volgende:
post jij dan eens wat grappigs etha
ohnee w8 dat kan je niet
sooooowwww ben ff stil....quote:Op zondag 8 maart 2015 21:34 schreef seto het volgende:
ohnee w8 dat kan je niet
hoe seto zich nu voeltquote:Op zondag 8 maart 2015 21:34 schreef seto het volgende:
ohnee w8 dat kan je niet
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef seto het volgende:
grapje hoor etha je bent goeie jongen anders bleef JB ook niet bij je
hier heb mooie plaatje voor je gemaakt
[ afbeelding ]
mmh mooie plaatje dat, waardeer ik zeker!! Dankquote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je complimentjequote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man. Ik heb uit betrouwbare bron dat dit Weissman is.quote:
nee vriend weisman zou die lkkre sma meteen pullenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb uit betrouwbare bron dat dit Weissman is.
Daar zeg je me wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee vriend weisman zou die lkkre sma meteen pullen
#manslutquote:Op maandag 9 maart 2015 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
nee vriend weisman zou die lkkre sma meteen pullen
Goh.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
''HEY GRSTENGEL ''
''IK HEB PIEMOL NODIG''
5 minuten later
''IK HAAT BEJAARDEN''
Werd ik geroepen?quote:
Onderhand klaar met Nieuwjaar vieren? Vooruit met die geit!quote:
Wat een vooroordelen en hokjesdenken. En dat van degene die altijd loopt te janken als ie zelf achter het homogordijntje wordt geduwd.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onderhand klaar met Nieuwjaar vieren? Vooruit met die geit!
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen en hokjesdenken. En dat van degene die altijd loopt te janken als ie zelf achter het homogordijntje wordt geduwd.
Valt me van je tegen.
Welk gedeelte is een vooroordeel?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen en hokjesdenken. En dat van degene die altijd loopt te janken als ie zelf achter het homogordijntje wordt geduwd.
Valt me van je tegen.
Nou, dat is natuurlijk onderhand alsof je een frikadel in de gang gooit. Heb je daar nog wat aan?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:24 schreef Weissman het volgende:
Ik wil ook wel iets in jouw hokje stoppen Angelsnap je
![]()
Niet echt hokje maar iets anders
extra pomp?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef Champy het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen van je knieen naar je borst optrekken tijdens het benchen in de smith?
quote:
quote:
zijn weer een paar wijven bijgekomen die om aandacht vragenquote:
Zijn nog steeds dezelfde volgens mij hoor. Of is Klokov zo lang weggeweest?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:24 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
zijn weer een paar wijven bijgekomen die om aandacht vragen
meer niet
he fripsel heb jij beetje dikke tieten of niet?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zijn nog steeds dezelfde volgens mij hoor. Of is Klokov zo lang weggeweest?
Met mijn tieten schijnt niks mis te zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef seto het volgende:
[..]
he fripsel heb jij beetje dikke tieten of niet?
Sowwwww.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
uff
5 wekenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zijn nog steeds dezelfde volgens mij hoor. Of is Klokov zo lang weggeweest?
ok nice man heb je gemist zullen we vnv gaan ragen in fb dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:37 schreef Klokov het volgende:
Ja, alles rustig. Langzaam bij beetje een beetje sterker en een beetje fitter.
Maak maar een start, ik sluit later wel aan. Wel goed onderbouwen natuurlijk, dat doe ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ok nice man heb je gemist zullen we vnv gaan ragen in fb dan?
die fobo van jb cker hahaquote:Op maandag 9 maart 2015 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Klokov
Klokov
Klokov
Klokov
Klokov
Klokov
Klokov
Klokov
Klokov
waarom uitgaan als je seks kan hebben met je vriendinquote:Op maandag 9 maart 2015 19:33 schreef Weissman het volgende:
Alsof Klokov uit mag gaan van zijn vriendin
Als hij sex zou hebben was hij wat rustiger geweest. Die jongen is zwaar gefrustreerd.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom uitgaan als je seks kan hebben met je vriendin
Omdat je daar nieuw vlees kan scoren.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom uitgaan als je seks kan hebben met je vriendin
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als hij sex zou hebben was hij wat rustiger geweest. Die jongen is zwaar gefrustreerd.
Sowieso je maar focussen op 1 vrouw![]()
Hoe beta kan je zijn
Dus als oa mijn en Klokov z'n idee van een relatie overeen komen ben je beta?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat je daar nieuw vlees kan scoren.
Je beperken tot één en hetzelfde kutje
Mijn chick heeft genoeg aan mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
Vrijwillig je vriendin laten uitwonen, zodat jij haar weer leeg kan slurpen
Nasty shit brahquote:Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
doe dan gewoon een open relatie met iemand die zelf geen behoefte heeft aan een ander?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
Nee je snapt het niehiet.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Beach het volgende:
doe wat je niet laten kunt maar ga niet andere mensen die er anders over denken uitmaken voor beta en weet ik veel wat
Hey sap stem je ook Jezus Leeft?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Allemaal van God los hier stelletje swingers. Swing maar lekker verder in de hel, maar dat is vast niet leuk als je elke dag in je kont wordt verkracht door demonen.
Ja dat is het andere uiterste natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef fathank het volgende:
Gewoon lekker met moeders de vrouw op de bank. Rood wijntje, kaasplankje en The Voice op tv. Dan nog een of andere kutkat door je strot gedrukt krijgen en een dienblad met kaarsen op de salontafel. Dat dere beta oneitis life
nee ben gewoon een rustige jongenquote:
Veganist?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee je snapt het niehiet.
Open relaties zijn de volgende stap in de evolutie. Iedereen die ertegen is, of god behoede, er geen mening over heeft, is achtergesteld.
#teamopenrelatie#teamsuperfoods#teamübermensch
Inderdaad apen neuken ook met iedereen en we zijn gewoon dieren. En als je het er niet mee eens bent dan ben je een onzeker nerdje die bang is voor concurrentie.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee je snapt het niehiet.
Open relaties zijn de volgende stap in de evolutie. Iedereen die ertegen is, of god behoede, er geen mening over heeft, is achtergesteld.
#teamopenrelatie#teamsuperfoods#teamübermensch
hhahaha kk betaquote:Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Beach het volgende:
doe wat je niet laten kunt maar ga niet andere mensen die er anders over denken uitmaken voor beta en weet ik veel wat
ik wil helemaal niet met kaasplankje op de bank zittenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef fathank het volgende:
Gewoon lekker met moeders de vrouw op de bank. Rood wijntje, kaasplankje en The Voice op tv. Dan nog een of andere kutkat door je strot gedrukt krijgen en een dienblad met kaarsen op de salontafel. Dat dere beta oneitis life
Edit: vergeet ik nog bijna de schijtlollige fotocollage van je chick met dr vriendinnen die op het toilet hangt en 'home is where the heart is' boven het bed op de muur geschilderd.
'schat vergeet je niet te gaan zitten op het toilet!'
lekker autoprogramma kijken tochquote:Op maandag 9 maart 2015 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet met kaasplankje op de bank zitten
Nee die doet hier niet mee in de gemeenteraad of provinciaal. SGP wel en ChristenUnie daar hebben mn ouders op gestemd srs.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey sap stem je ook Jezus Leeft?
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
SGP wel en ChristenUnie daar hebben mn ouders op gestemd srs.
Dit zou maar werkelijkheid wordenquote:Weet je dat miljoenen mensen depressief zijn?
Daarom drugs verbieden. Forse (cel)straffen voor drugsdealers.
Weet je dat veel vrouwen zich onveilig voelen en veel huwelijken kapot gaan?
Daarom geen prostitutie of openlijk naakt in onze steden.
Weet je dat het onderwijs de maatschappij vormt?
Daarom geen evolutieleer en alleen onderwijs gebaseerd op Bijbelse
waarheden.
Weet je dat er in het verkeer nog steeds veel ongelukken gebeuren met kinderen
en ouderen?
Daarom maximum snelheid binnen de bebouwde kom 30 km/u en buiten
de bebouwde kom 50 km/uur (als er geen fietspad is)
Haha oh ben geen refo ofzo, wel katholiek opgevoed. Maar mn pa heeft zich uit laten schrijven na al dat kindermisbruik.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]dit verklaard alles gewoon alles
ja maar ik mocht toch al jaren de hemel niet in dus dan kun je er maar beter voor gaan toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Allemaal van God los hier stelletje swingers. Swing maar lekker verder in de hel, maar dat is vast niet leuk als je elke dag in je kont wordt verkracht door demonen.
watvoor goede punten dan hebben jullie wel coffeeshop & hoeren daarzoquote:Op maandag 9 maart 2015 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha oh ben geen refo ofzo, wel katholiek opgevoed. Maar mn pa heeft zich uit laten schrijven na al dat kindermisbruik.
Was bij gemeenteraadsverkiezingen dat ze daarop stemden, Christenunie had wel goede punten voor onze gemeente.
Ja wel hoeren en ook coffeeshops. Wel altijd een groep bejaarden die aan het klagen zijn maar dat heb je overal denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
watvoor goede punten dan hebben jullie wel coffeeshop & hoeren daarzo
Ja precies gewoon doen wat je wil en eens in de week keertje biechten ben je weer zuiver. Sowieso hebben katholieken wel zieke swag, al dat goud overal.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Katholiek zijn is wel fucking relaxed. Wat je ook doet, het is allemaal af te kopen.
waarom haat je me zoquote:Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef fathank het volgende:
Jij laat zelfs je motor stelen. Zat je vrouw achter, 100%.quote:
hoe zijn jouw vorige relaties geweestquote:Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef fathank het volgende:
Edit: vergeet ik nog bijna de schijtlollige fotocollage van je chick met dr vriendinnen die op het toilet hangt en 'home is where the heart is' boven het bed op de muur geschilderd.
'schat vergeet je niet te gaan zitten op het toilet!'
wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.unilad.co.uk/a(...)wrote-another-moron/
wtf![]()
quote:Gisteren in Köln: Spits Anthony Ujah viert zijn doelpunt met de bok Hennes, de levende mascotte van 1. FC Köln.
Als je Weiss doet schijn je het toch met een Gorilla te doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad apen neuken ook met iedereen en we zijn gewoon dieren. En als je het er niet mee eens bent dan ben je een onzeker nerdje die bang is voor concurrentie.
Bodemloze putten. Hebben me een godsvermogen gekost. Hans Kraay Jr. Is er niks bijquote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe zijn jouw vorige relaties geweest
Daar ben je toch zelf bij, of niet?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Bodemloze putten. Hebben me een godsvermogen gekost. Hans Kraay Jr. Is er niks bij
Maar dat ligt dan toch ook een beetje aan jezelfquote:Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Bodemloze putten. Hebben me een godsvermogen gekost. Hans Kraay Jr. Is er niks bij
En dan zo'n chick waarmee je tijden samen bent geweest compleet de vernieling in helpen voor een paar rotcenten?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij, of niet?
wat?!quote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zo'n chick waarmee je tijden samen bent geweest compleet de vernieling in helpen voor een paar rotcenten?
Zo zit ik niet in elkaar. Kan mij het verreken, dan maar geen nieuwe Mercedes voor de deur. Tis maar geld.
wtfquote:Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef Fripsel het volgende:
Als je Weiss doet schijn je het toch met een Gorilla te doen.
Ik bedoel financieel in de vernieling, niet letterlijk.quote:
ik ook manquote:Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
godver heb mezelf afgetrokken op de nieuwe macbook
Bijna.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef Awesome_ het volgende:
HenkPua - vrouwen fixen met geld.
'Sooowww waar gaan die mooie beentjes naar toe, mag ik jou een drankje aanbieden?'
ja maar het gaat toch al veel eerder fout zeg maarquote:Op maandag 9 maart 2015 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik bedoel financieel in de vernieling, niet letterlijk.
beetje jammer van haar hoofdquote:Op maandag 9 maart 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi dat je jezelf weer omhoog probeert te praten. Not gunna happen bruhquote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef Awesome_ het volgende:
De grootste bazen uit dit topic zijn door de diepste dalen gegaan. Zieke streetsmarts. Door schade en schande wijs.
te laat vriend. te laat.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wel mooi dat je jezelf weer omhoog probeert te praten. Not gunna happen bruh
En dan. "Doe ff de helft van dit en dat terug,lullen we nergens meer over"quote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar het gaat toch al veel eerder fout zeg maarvoor dat het uit is
ik zou dat wel doen vriendquote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan. "Doe ff de helft van dit en dat terug,lullen we nergens meer over"
Nah, keep that shit. T was al kut genoeg. Ga je toch niet moeilijk lopen doen om een beetje poen.
wie heeft het over poenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan. "Doe ff de helft van dit en dat terug,lullen we nergens meer over"
Nah, keep that shit. T was al kut genoeg. Ga je toch niet moeilijk lopen doen om een beetje poen.
Je denkt dat dat relaas op mezelf slaat?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie heeft het over poen
je beschrijft echt een relatie from hell. Daar gaat het al mis.
ja dat beeld komt ergens vandaanquote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Je denkt dat dat relaas op mezelf slaat?
Bij mij waren t wat andere dingen, burgerlijkheid was het in ieder geval niet
Je bent nog niet zo bekend met mijn oeuvre merk ik.quote:
Gemiddeld genomen niet. Een youtube filmpje is me nooit gelukt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Heuj weet iemand of die wirelessverbinding in de ns intercity's goed genoeg is om overheen te netflixen? Moet morgen 2x3 uur in zo'n kreng doorbrengen.
Alsof je het door zou hebben als je chick vreemd zou gaanquote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef seto het volgende:
gwn trouw blijven aan je meisje toch
#romanticus
#nognooitbedrogen
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Heuj weet iemand of die wirelessverbinding in de ns intercity's goed genoeg is om overheen te netflixen? Moet morgen 2x3 uur in zo'n kreng doorbrengen.
hmm ok jammer. Dan maar iPad ff volgooien idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen niet. Een youtube filmpje is me nooit gelukt.
het is jammer dat je zo'n negatieve instelling in het leven hebt weissjequote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof je het door zou hebben als je chick vreemd zou gaan
Verre vanquote:Op maandag 9 maart 2015 21:29 schreef seto het volgende:
[..]
het is jammer dat je zo'n negatieve instelling in het leven hebt weissje
Als ik IRL ooit iemand met dit gezichtquote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
zoals jij nu ook doet?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verre vanMaar doe nou niet alsof je vrouwen helemaal doorhebt
nee, maar als man zijnde kan je onmogelijk weten of je vriendin vreemd gaat of niet dus het is zinloos om daar over op te scheppenquote:
ik denk zelf dat het aantal affaires dat niet wordt ontdekt kleiner is dan het aantal dat wel wordt ontdektquote:Op maandag 9 maart 2015 21:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee, maar als man zijnde kan je onmogelijk weten of je vriendin vreemd gaat of niet dus het is zinloos om daar over op te scheppen
Wat bedoel je??quote:Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
Wat een troep weer allemaal hier godsamme zeg
Ik weet het niet man. Aan de ene kant heb ik bergen goede voorstellen klaar liggen maar aan de andere kant is het maar de vraag of het nut heeft om deze voorstellen uit te schrijven. De mensen die het hoogste beslissingsrecht hebben over het wel en wee van FOK! zijn m.i. ietwat incompetent.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov, wanneer weer feedbacktopic met goede voorstellen?
11, nee. Hij durft geen contact meer op te nemen na de laatste woordenwisselingquote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Klokov hoeveel notes heb je nu? Nog bericht gehad van Kanovinnie?
Weet ik niet, ik stem op een andere partij. Daarbij moet ik wel zeggen dat SGP relatief bekwame TK-politici hebben dus dat ze een paar zetels hebben vind ik geen ramp.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
Klokov kan je met de waterschap ook op de SGP stemmen?
Voor jou Donavan's. Daar valt jouw figuur wel in de smaak.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Klokov, beste tent om in Groningen uit te gaan op vrijdag: go.
Denken dat alles neuken wat los en vast zit het ultieme doel is. Dan ben je echt simpelquote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als hij sex zou hebben was hij wat rustiger geweest. Die jongen is zwaar gefrustreerd.
Sowieso je maar focussen op 1 vrouw![]()
Hoe beta kan je zijn
#TeamEtha, ze mag direct de deur uit en de spullen flikker ik er dan wel achteraan.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
Wow tering, jezus plsquote:Op maandag 9 maart 2015 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Dat partijprogramma van Jezus Leeft is wel hilarisch![]()
http://jezusleeft.nl/imag(...)kiezingen%202015.pdf
[..]
Dit zou maar werkelijkheid worden
Zou sowieso nooit iemand bedriegen, als het zover is kan je beter gewoon de eer aan mezelf laten. Vreemdgaan is m.i. net zo'n zwakke karaktertrek als rokenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef seto het volgende:
gwn trouw blijven aan je meisje toch
#romanticus
#nognooitbedrogen
Dat je nu nog niet kan lezen wanneer vrouwen een vreemde piemel in hun gaten hebben gehad terwijl MsMessy al 100 keer is uitgewoond. Als er iemand wat ervaring zou moeten hebben in het herkennen van je uitgewoonde vriendin dan zal jij het wel moeten zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Android master racequote:Op maandag 9 maart 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
ik wil hier geen apple vs android discussie van maken maar heb toch een vraagje aan me gymbro's hier
dus dames dit is geen excuus om over je eigen struggles te beginnen
Weissman zit er over na te denken om van zijn oude Nokia koelkast over te stappen naar een smartphone.
2 dingen waar ik tegen op kijk.
1- die dingen zijn fokkin groot
2- batterij gaat niet zolang mee in vergelijking met mijn old skool Nokia (masterrace)
Iemand tips voor een simpele compacte smartphone waar bij de accu langer mee gaat dan 48 uur? het liefst het dubbele
Ik denk eerlijk gezegd dat een telefoon die langer dan 48 uur meegaat vrijwel onmogelijk is. Tenzij je misschien WiFi en 3G uitzet als je het niet gebruikt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
ik wil hier geen apple vs android discussie van maken maar heb toch een vraagje aan me gymbro's hier
Weissman zit er over na te denken om van zijn oude Nokia koelkast over te stappen naar een smartphone.
2- batterij gaat niet zolang mee in vergelijking met mijn old skool Nokia (masterrace)
Iemand tips voor een simpele compacte smartphone waar bij de accu langer mee gaat dan 48 uur? het liefst het dubbele
Die zijn er wel, moet je even in het Chineze smartphone topic vragen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
Nee, waarom zou ik dit moeten kijken?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Orphan Black kijkers?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opstelten en Teeven?quote:
serieus?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat een telefoon die langer dan 48 uur meegaat vrijwel onmogelijk is. Tenzij je misschien WiFi en 3G uitzet als je het niet gebruikt.
Als ik onzin lul hoor ik het graag.
Neh, BBC-serie dus zal wel wat kwaliteit hebben. Ben nu de pilot aan het kijken, viel me op hoe knap de hoofdrolspeelster is.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dit moeten kijken?
Ziet er uit als Gossip Girl achtige shit.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
serieus?wtf heb je aan je MOBIELE telefoon als je hem 2x per dag aan het infuus moet leggen
koelkast-masterrace-crew represent
2x per dagquote:Op maandag 9 maart 2015 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
serieus?wtf heb je aan je MOBIELE telefoon als je hem 2x per dag aan het infuus moet leggen
koelkast-masterrace-crew represent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |