...ja maar want nou en zo verder..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
...ja maar want nou en zo verder..Ik ben straallusu snap geen kk van je rare woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
...ja maar want nou en zo verder..ben jij zo'n vieze stonerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverquote:
vriend dit zou een man nooit kunnen gebeurten toch hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was daar altijd bang voor met leg press, daarom nooit knieen locken. Maar wist niet dat het ook echt kon gebeuren.
En ik moet de halve dag binnen zitten op een verjaardag in Vlaardingenquote:Op zondag 8 maart 2015 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
FAKKING lekker weer. It's a good day.
Sja, dat doe je toch echt zelf. Word het zwarte schaap van je familie, nooit meer ongewenste verplichte social gatheringsquote:Op zondag 8 maart 2015 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
En ik moet de halve dag binnen zitten op een verjaardag in Vlaardingen
Oma van mn vriendin, weinig keus, haalt misschien de volgende nietquote:Op zondag 8 maart 2015 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sja, dat doe je toch echt zelf. Word het zwarte schaap van je familie, nooit meer ongewenste verplichte social gatherings.
Gewoon genieten van de voorgesneden kaas en worst dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Oma van mn vriendin, weinig keus, haalt misschien de volgende niet
Wat weet jij daar nou van? Die kaas worst plankjes zijn één grote hoaxquote:Op zondag 8 maart 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon genieten van de voorgesneden kaas en worst dan.
No way, daar ben ik te vaak voor op die kringverjaardagen geweest.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Die kaas worst plankjes zijn één grote hoax
Liever onbesneden worst, ja toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon genieten van de voorgesneden kaas en worst dan.
Ik ga zieke tan pakkequote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens
Ik zou vandaag een zieke pomp zetten maar het is buiten te lekker weer om binnen te sporten
Alleen heb ik gisteren al hardgelopen dus moet ik herstellen
Ik ontvang graag tips wat ik wel kan doen
gr
Gewoon pullups in de speeltuin. Kun je direct milfjes hosselen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens
Ik zou vandaag een zieke pomp zetten maar het is buiten te lekker weer om binnen te sporten
gr
Lekker kettlebellenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens
gr
Heb net ff gauw zitten kijken, straks even kijken of ik een profiel aan kan makenquote:Op zondag 8 maart 2015 12:17 schreef Beach het volgende:
c_c zit jij al op mia kalifabook?
IS lanceert facebookkloon kalifabook
TR gezet bij de RIVDquote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb net ff gauw zitten kijken, straks even kijken of ik een profiel aan kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |