SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat boeit echt niemandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
De beste prestatie van PEC ooit qua puntenaantal in de Eredivisie is 40. PEC heeft nu 39 punten en staat met 2-0 voor. Wordt deze wedstrijd winnend afgesloten, dan is er opnieuw een clubrecord gebroken.
Haha.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat heeft daar vrij weinig mee te maken
Ja nee, echt, eerste helft kansen niet afmaken en dan zo spelen in de tweede helftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanvertoning van Vitesse in de tweede helft, wat een schande
Vriend, wat flik je me nou!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet 7 keer achter elkaar winnen met dit Vitesse.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het spijt me zeerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, wat flik je me nou!!!Kut Heracles ook weer een punt
Heerenveen dat onverdiend wint vanavond, godverdomme
Nu gaat Heracles volgende week weer vol vertrouwen naar Den Haagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Het spijt me zeer
Het was de eerste seizoenshelft all over again
Het voetbal van Heracles was weer niet om aan te zien, maar Vitesse maakte gewoon WEER de kansen niet afquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu gaat Heracles volgende week weer vol vertrouwen naar Den Haag. Den Haag wint al nooit van Heracles
.
Zonde manquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het voetbal van Heracles was weer niet om aan te zien, maar Vitesse maakte gewoon WEER de kansen niet af
Ik ga met je mee . Zaten vandaag donders mooie Vitesse supporters om me heen. Kreeg nog een halve liter bier hahah. Was ook wel dronken, maar wel op een leuke manier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu gaat Heracles volgende week weer vol vertrouwen naar Den Haag. Den Haag wint al nooit van Heracles
.
Niet alleen Mex, ook al die anderen die de afgelopen weken hun leedvermaak in het PEC-topic kwamen tonen.quote:
Ik heb er weer een hard hoofd in. Den Haag verliest werkelijk waar altijd van Heraclesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga met je mee . Zaten vandaag donders mooie Vitesse supporters om me heen. Kreeg nog een halve liter bier hahah. Was ook wel dronken, maar wel op een leuke manier.
Draak van een wedstijdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga met je mee . Zaten vandaag donders mooie Vitesse supporters om me heen. Kreeg nog een halve liter bier hahah. Was ook wel dronken, maar wel op een leuke manier.
Tis hier verdacht rustig ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet alleen Mex, ook al die anderen die de afgelopen weken hun leedvermaak in het PEC-topic kwamen tonen.
PEC staat weer vijfde en heeft een clubrecord te pakken. Nog nooit eerder haalde PEC in de Eredivisie zoveel punten.
Maakt niet uit. Jullie zijn toch wel veilig. Go Ahead maakt er een zooitje van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er weer een hard hoofd in. Den Haag verliest werkelijk waar altijd van Heracles
Ik ben echt compleet verk** gewoon na vanavond. Wat onterecht dit man. Godverdommequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jullie zijn toch wel veilig. Go Ahead maakt er een zooitje van.
Agja hadden wij tegen Groningen. Is kut, maar je moet verder. Heb wel zin in Ado-Heracles.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet verk** gewoon na vanavond. Wat onterecht dit man. Godverdomme
Dat wordt gewoon weer 1-2 of 1-3 ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Agja hadden wij tegen Groningen. Is kut, maar je moet verder. Heb wel zin in Ado-Heracles.
Een "kutclub" die met een kleine begroting op een fantastische 5e plaats op de ranglijst staat, na 26 duels. Weliswaar met Vitesse en Heerenveen in het kielzog, maar met een flink gat richting plek #8.quote:
Dan krijg je van mij bier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon weer 1-2 of 1-3 ofzo.
Waar zit jij trouwens volgende week? Niet in het uitvak neem ik aan, of toch wel?quote:
3-0quote:Op zondag 8 maart 2015 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Padt; Hateboer, Botteghin, Lindgren, Burnet; Tibbling, Kieftenbeld; Rusnák, Chery, Mahi; Van der Velden
Kurto, Fortes, Haddad, Gosens, Lieder, Korte, Van Overeem, Klaiber, Van Deelen, Steenvoorden, Lima
Zekerquote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef Cavaliers het volgende:
Is Korte weer terug ja? Dan ga ik er even voor zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Looi.
"Jullie scoren ook moeilijk"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nou het is wat makkelijk om het alleen op het scoren te gooien, maar het ligt wel aan het scoren"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ik zei laatst al tegen Paxcon dat dat een speler is om rekening mee te houden.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef Cavaliers het volgende:
Is Korte weer terug ja? Dan ga ik er even voor zitten.
Hans Nijland wil weer een buitenspeler binnenhalen? Je verwacht het niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei laatst al tegen Paxcon dat dat een speler is om rekening mee te houden.
Hans Nijland wil hem graag kopen.
Het liefst ziet Hans Nijland alleen maar flankspelers.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hans Nijland wil weer een buitenspeler binnenhalen? Je verwacht het niet.
Ik verwacht dat Mahi, overduidelijk een groot talent, laten we zeggen niveau Guardado, verkocht zal worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hans Nijland wil weer een buitenspeler binnenhalen? Je verwacht het niet.
Haal dan een goede spits, want Hoesen kan er echt niets van. Kevin van Veen of zo, hoewel die nu ergens in de lagere divisies van Engeland balt, maar je snapt het punt.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Mahi, overduidelijk een groot talent, laten we zeggen niveau Guardado, verkocht zal worden.
Als Groningen een spits haalt, zal het wel weer een kleurloze spits zijn a la Boymans of zo.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haal dan een goede spits, want Hoesen kan er echt niets van. Kevin van Veen of zo, hoewel die nu ergens in de lagere divisies van Engeland balt, maar je snapt het punt.
Er wordt overwogen Zivkovic terug te halen.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haal dan een goede spits, want Hoesen kan er echt niets van. Kevin van Veen of zo, hoewel die nu ergens in de lagere divisies van Engeland balt, maar je snapt het punt.
Zou prima in het countervoetbal van Urwin passen.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt overwogen Zivkovic terug te halen.
Jan Smitquote:Op zondag 8 maart 2015 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond te gast in studio voetbal:
Jan Mulder, Bert van Marwijk, Sjoerd Mossou en Jan Smit
Eerder ook nog Laros Duarte kwijtgeraakt aan PSV. Het zit Sparta niet mee allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Pastooreffect is alweer uitgewerkt. Gisteren leed Sparta weer een nederlaag in Waalwijk.
Ieder jaar weer een toptalent weg van Spangen.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eerder ook nog Laros Duarte kwijtgeraakt aan PSV. Het zit Sparta niet mee allemaal.
Kan ik mij voorstellen. PSV heeft immers de beste jeugdopleiding ter wereld.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder jaar weer een toptalent weg van Spangen.
Overigens had Ajax ook al interesse in Laros, alleen wilde hij destijds niet. Nu wilde hij dus wel naar PSV.
Ik vond Kuipers niet slecht fluiten, wat jij?quote:Op zondag 8 maart 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een blunder van het arbitrale kwartet. Gelukkig dat het geen doelpunt was, anders konden we weer een gênante misser toevoegen aan dit weekend.
Ik snap niet zo goed waarom de treffer van Pröpper werd afgekeurd. Er was in mijn ogen bijna geen sprake van duwen of iets dergelijks.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond Kuipers niet slecht fluiten, wat jij?
Dat vraag ik me ook nog steeds af, maar ik vind het een beetje goedkoop om daarover te zeurenquote:Op zondag 8 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom de treffer van Pröpper werd afgekeurd. Er was in mijn ogen bijna geen sprake van duwen of iets dergelijks.
Eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af, maar ik vind het een beetje goedkoop om daarover te zeuren
Je kan wel de vraag stellen of die blessuretijd gerechtvaardigd was gezien het beperkte aantal wissels en blessuresquote:Op zondag 8 maart 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind het stiekem wel genot dat eindelijk die schijtvervelende wissels in de 94e minuut worden afgestraft door de tegenstander.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien in ieder geval. Ik heb alleen de samenvatting gezienquote:Op zondag 8 maart 2015 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan wel de vraag stellen of die blessuretijd gerechtvaardigd was gezien het beperkte aantal wissels en blessures
Dat gun ik ook niemand om die wedstrijd in zijn geheel te zienquote:Op zondag 8 maart 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien in ieder geval.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Waarom praat je mij na?
quote:
Ik heb alleen GAE-PSV gezien en daarna ben ik met de Noorderzon vertrokken.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gun ik ook niemand om die wedstrijd in zijn geheel te zien
Als dit bewust afspelen is ben ik Jezus Christus.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van der Velden speelt af
Echte teamspeler.
Hey Jezusquote:Op zondag 8 maart 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dit bewust afspelen is ben ik Jezus Christus.
Hij had een redelijk begin, maar het schema van Groningen was niet echt duivels pittig na de wedstrijd tegen Ajax.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie je meteen het karakter verschil van mensenAardig en vijandig.
Evert pist stiekem in zijn broek om die kerelquote:Op zondag 8 maart 2015 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van der Velden loopt weer fantastisch vrij
Evert vindt het ook een goede voetballer.
Moet ik dit interpreteren als haat aan Evert?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Evert pist stiekem in zijn broek om die kerel
Moet voor Zimling ook niet makkelijk te zijn om elke dag op straat te worden verward met Nick.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zimling en Van der Velden lijken verdacht veel op elkaar.
Nee hoor. Ik denk alleen dat Evert in zijn broek pist van het lachen om VD Veldenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik dit interpreteren als haat aan Evert?
Want dan ga ik je noten.
Lijkt me sterk. Evert zei zonet nog dat hij Nick fantastisch vindt.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk alleen dat Evert in zijn broek pist van het lachen om VD Velden
Evert geeft altijd positief commentaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Evert zei zonet nog dat hij Nick fantastisch vindt.
Beter opletten.
Ik heb sinds ado-nac van een paar weken geleden echt een nog intensere hekel aan die club gekregen. Ik kan er niets aan doen!quote:Op zondag 8 maart 2015 13:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar is niks lekkers aan. Dat laat ik graag aan anderen over.
D'n Plopper krijgt een heus afscheid.twitter:ajaxlife twitterde op zondag 08-03-2015 om 13:04:27En ook nog dit: voor de aftrap komt Denswil even afscheid nemen. De verdediger vertrok recent naar Club Brugge. #ajaexc reageer retweet
Cavaliers vindt nu dat je een act opvoert.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nick is echter geen kutspeler, maar een lust voor het oog en een begenadigd talent.
Ik was hem allang weer vergetenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
D'n Plopper krijgt een heus afscheid.twitter:ajaxlife twitterde op zondag 08-03-2015 om 13:04:27En ook nog dit: voor de aftrap komt Denswil even afscheid nemen. De verdediger vertrok recent naar Club Brugge. #ajaexc reageer retweet
Sorry hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb sinds ado-nac van een paar weken geleden echt een nog intensere hekel aan die club gekregen. Ik kan er niets aan doen!
Deze gimmick is inderdaad niet zo best.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers vindt nu dat je een act opvoert.
Bankplopper.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze hem ook niet serieus in Brugge.
Hij heeft nog anderhalf jaar, Barca mag toch geen spelers halenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze hem ook niet serieus in Brugge.
Ik heb er helemaal niets meequote:Op zondag 8 maart 2015 13:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry hoor. Stiekem is het best een mooie club. Beetje raar misschien, maar wel mooi. Geen grijze muis zoals Herácles Héracles. Haat is goed, haat is een gevoel.
.
Enigszins, alhoewel door die kater een nieuwe kater heeft moeten ontstaanquote:Op zondag 8 maart 2015 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Skedje.
Je kater van gisteravond al weg?
NEE, JOU'N CLUB MIDDEN OP EEN GRAUW INDUSTRIETERREIN EN MET EEN CHINEES ALS EIGENAARquote:Op zondag 8 maart 2015 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niets mee.
Doe eens even heel gauw normaalquote:Op zondag 8 maart 2015 13:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
NEE, JOU'N CLUB MIDDEN OP EEN GRAUW INDUSTRIETERREIN EN MET EEN CHINEES ALS EIGENAAR![]()
![]()
![]()
!!!!1111
Clubliefde zit in je hart. Die ligt niet op een industrieterrein buiten het stadionquote:Op zondag 8 maart 2015 13:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
NEE, JOU'N CLUB MIDDEN OP EEN GRAUW INDUSTRIETERREIN EN MET EEN CHINEES ALS EIGENAAR![]()
![]()
![]()
!!!!1111
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Enigszins, alhoewel door die kater een nieuwe kater heeft moeten ontstaan
Dat kan Sked niet zo goed herkennen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zei het met een glimlach en met een ietwat sarcastische ondertoon.
Mijn clubliefde ligt in Café Beatrix, vlak na een 0-2 nederlaag tegen Excelsior. Dat eerste biertje.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Clubliefde zit in je hart. Die ligt niet op een industrieterrein buiten het stadion.
Was het La Chouffe?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn clubliefde ligt in Café Beatrix, vlak na een 0-2 nederlaag tegen Excelsior. Dat eerste biertje..
Ik zei het met een glimlach en een zeer sarcastische ondertoon.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zei het met een glimlach en met een ietwat sarcastische ondertoon.
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn clubliefde ligt in Café Beatrix, vlak na een 0-2 nederlaag tegen Excelsior. Dat eerste biertje..
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dit commentaar is net alsof je naar een oude versie van een fifa game zit te kijken.
Heb ik ook wel eens gedaan, maar ik word er niet echt blij van.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk op een stream zonder commentaar, dat is best leuk.
Vandenbusschequote:Op zondag 8 maart 2015 13:11 schreef Sked het volgende:
Altijd goede keepers bij Groningen. Kan Heerenveen nog een puntje aan zuigen
Nordfeldt was gisteravond walgelijk irritantquote:Op zondag 8 maart 2015 13:11 schreef Sked het volgende:
Altijd goede keepers bij Groningen. Kan Heerenveen nog een puntje aan zuigen
Uitstekende verdedigerquote:Op zondag 8 maart 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Botteghin de rust zelve? Niet mee eens.
Oh jaquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:14 schreef donroyco het volgende:
Spelinzicht van Van der Velden is werelds.
Ik wil?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Leuke gimmick jongens!quote:Op zondag 8 maart 2015 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
We kunnen wel zeggen dat het 1-0 is, ondanks hem.
Kan Andersen niet gewoon op de tribune gaan zitten?quote:
Zolang jouw cluppie niet eens van Heracles kan winnen nemen we dat niet helemaal serieus.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang jij hem de hemel in prijst boor ik hem de grond in
Ik kan me 5 februari nog herinneren, toen Groningen ook niet bij Heracles wonquote:Op zondag 8 maart 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang jouw cluppie niet eens van Heracles kan winnen nemen we dat niet helemaal serieus.
Groningen kon ook niet winnen van Heracles.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang jouw cluppie niet eens van Heracles kan winnen nemen we dat niet helemaal serieus.
Dus Groningen en Vitesse zijn even goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan me 5 februari nog herinneren, toen Groningen ook niet bij Heracles won
PSV kon ook niet winnen van Groningen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groningen kon ook niet winnen van Heracles.
Een beetje Vitessepubliek.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef Vermecelli het volgende:
Dat Groningse publiek is ook wel een triest zooitje zeg
Groningen kon niet winnen aan de Krommedijk toen het nog naïef voetbalde.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PSV kon ook niet winnen van Groningen.
Groningen mag de veters van Vitesse niet eens strikken. Wat een waardeloze club is dat zeg.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag 10-0.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was erg gelukkig idd.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen werd 90 minuten overklast. Echter vertelt het scorebord lang niet altijd het hele verhaal.quote:
Staan wel ruim boven Heraclesquote:Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Groningen mag de veters van Vitesse niet eens strikken. Wat een waardeloze club is dat zeg.
Negen punten maar, ondanks al het geluk.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staan wel ruim boven Heracles
Nee in het thuis vak. Geen idee waar. Kijk straks wel even.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zit jij trouwens volgende week? Niet in het uitvak neem ik aan, of toch wel?
Laat me maar wetenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee in het thuis vak. Geen idee waar. Kijk straks wel even.
Piqué mag vanavond een extra rondje op Shakira omdat hij heeft gescoord.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:20 schreef Sked het volgende:
Ik geniet nu van de voetbalshow van FC Barcelona
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
Verdonk straks op de bank bij Feyenoord. Groot talent.
http://www.101greatgoals.(...)ands-u17s-v-england/quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
Stond op dat EK naast Veendorp, die kan er echt niets van.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.101greatgoals.(...)ands-u17s-v-england/
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik genoot toen vooral van PaalGod en Bergwijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stond op dat EK naast Veendorp, die kan er echt niets van.
zondagsschotquote:Op zondag 8 maart 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.101greatgoals.(...)ands-u17s-v-england/
Bergwijn was inderdaad goed. Sowieso wel een goede generatie met ook Bilal Ould dinges en Schuurman.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik genoot toen vooral van PaalGod en Bergwijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo ontzettend dominant als de 97 overigens. Met Willems/depay/de boet/ayoub/vilhena/ebecilio/rekik/Kongolo.
Sterke lichting ja. Ik kijk redelijk vaak naar Ajax Exclusive voor Nouri en Van de Beek. Die jongens kunnen ballen zeg, ohohoh.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik genoot toen vooral van PaalGod en Bergwijn.
Schuurman, van Feyenoord.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
welke heette er ook alweer Jari bij dat jeugd team?
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Bergwijn was inderdaad goed. Sowieso wel een goede generatie met ook Bilal Ould dinges en Schuurman.Boëtius was er toen niet bij vanwege een blessure, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo ontzettend dominant als de 97 overigens. Met Willems/depay/de boet/ayoub/vilhena/ebecilio/rekik.
Klopt, maar is natuurlijk wel van de 97 generatie.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boëtius was er toen niet bij vanwege een blessure, helaas.
Boëtiusquote:Op zondag 8 maart 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Te Vrede, Manu
Boëtius op de bank.
Wtf. Beste vleugelaanvaller van de competitie.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Te Vrede, Manu
Boëtius op de bank.
Ik eis binnen nu en een uur een verklaring van PizzaGeit.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wtf. Beste vleugelaanvaller van de competitie.
Maakt ook een goede kans op de Gouden Balquote:Op zondag 8 maart 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Als we Tapia een Nederlands paspoort geven zijn de komende jaren verzekerd van enkele Europese- en wereldtitels.
Werd gvd eens tijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius op de bank.
quote:
Ze scoorde één keer tegen Vitesse in de competitiequote:Op zondag 8 maart 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dordrecht heeft moeite om een doelpunt te maken.
Nick is een publiekslieveling.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht luid gejuich te horen omdat hij er eindelijk uit ging.
Hoiquote:
Niet waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is een publiekslieveling.
Ik ga toch voor Guardado.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick inderdaad, vermoedelijk de Gillette speler van de week.
Je hoeft niet in het stadion te komen om te weten dat vrij weinig mensen liefhebber van Nick van der Velden zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ooit in de Euroborg geweest? Nee.
Net ben ik wakker geworden met elSierd en Barcelona, ik zie Van der Velden daar ook nog wel eindigen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick inderdaad, vermoedelijk de Gillette speler van de week.
Rita?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
Jawel, Nick is erg populair daar.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet in het stadion te komen om te weten dat vrij weinig mensen liefhebber van Nick van der Velden zijn.
Helaas heb ik zijn wedstrijd moeten missen, toen zat ik nog in Parijs.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Nick niet wordt, dan is het Tapia.
Nick staat inderdaad op de shortlist, maar Nijland laat hem pas voor 10 miljoen gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net ben ik wakker geworden met elSierd en Barcelona, ik zie Van der Velden daar ook nog wel eindigen.
Actquote:Op zondag 8 maart 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
De act van Johannes bent treurige vormen aan te nemen
Bent?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
De act van Johannes bent treurige vormen aan te nemen
Jammer dat je mijn andere tip niet hebt gevolgd, groot genot.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas heb ik zijn wedstrijd moeten missen, toen zat ik nog in Parijs.
Misschien kunnen ze hem ruilen tegen Suarez.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick staat inderdaad op de shortlist, maar Nijland laat hem pas voor 10 miljoen gaan.
Het stadium "begint" is al voorbijquote:
Alweer zo'n typisch FC Groningen product, net als Arjen Robben. Je herkent een bepaalde klasse aan dat soort spelers.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem ruilen tegen Suarez.
Je bent nu wel erg opzichtig op zoek naar een note.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:01 schreef Sked het volgende:
Johannes, waarom heeft Nick van der Velden eigenlijk altijd een rol in de marge gespeeld in de Eredivisie?
Omdat het niet zo'n speler is die zich ten koste van zijn medespelers op wil werken, maar een echte teamspeler is en dus rendeert in het belang van het team. Dan krijg je niet de hoge beoordelingen waar je recht op hebt, maar de échte kenners pikken je er dan wel uit.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:01 schreef Sked het volgende:
Johannes, waarom heeft Nick van der Velden eigenlijk altijd een rol in de marge gespeeld in de Eredivisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |